Ik ben niet zo goed in versierenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Versier dan een studente, lopen er zat rond in Leiden
Voer ze dronken danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in versieren
Mensen Sint gaat hosselen, hij gaat hosselen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb liever extra chicks
Maar je bent toch vooral mijn neger.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat jij niet versierd wordt door Sint.
True.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je bent toch vooral mijn neger.
Weet je die chick uit nachtbagger nog, die had ik gehosseldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen Sint gaat hosselen, hij gaat hosselen.
Ik wel een beetje maar toch nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehad met een neger.
Meer info graag, want dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je die chick uit nachtbagger nog, die had ik gehosseld
Ik ben beter in internethosselen
Ik ben alleen een neger voor heloef.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar uur wachten, stuk ongeduld.quote:
Ik gok S_Oquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer info graag, want dat heb ik gemist.
Ik ook niet, maar er was er wel eens 1tje verliefd op mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist.quote:
Ik weet dr naam niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer info graag, want dat heb ik gemist.
S_O?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel eens 1tje verliefd op me
Negerin dan
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat wasquote:
Ik begrijp het, jij doet zoveel chicks namen onthouden is dan lastig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet dr naam niet meer
Daar gaan je mokkakindertjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat was
Ze was nog behoorlijk knap ook
Ik doe ook trapsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp het, jij doet zoveel chicks namen onthouden is dan lastig.
Je had zulke mooie mokkababytjes kunnen hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat was
Ze was nog behoorlijk knap ook
I look forward to it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
Ik ga je vanavond ook zo aankijken met inclusief die peuk in mijn bek.
Dat had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had zulke mooie mokkababytjes kunnen hebben.
Ja dat wist ik toen toch nog niet.quote:
Zat wel 30 seconden tussen.quote:
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJKquote:
BEN IK SOMS NIET GENOEG VOOR JE?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJK
Doen wij ook, is geen excuusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJK
Zou raken na 8 bier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe ook traps
[ afbeelding ]
GAAN WE ZO DOEN?quote:
Wat gaan we doen?quote:
Zou raken na aangeboden op presenteerblaadje.quote:
Meeten, ja toch.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou raken na aangeboden op presenteerblaadje.
Wat een vuige slet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
misschien heeft ze al een ander
Nope, hoezo?quote:
Meeten!quote:
We hebben niks gehoord hoor, jij mooie casanova.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ook maar ik wilde mijn bad-boy hard to get rep niet naar de maan helpen.
Je zou die trap raken na 8 bier, dus misschien bi je weet nooit hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een vuige slet.
[..]
Nope, hoezo?
WIJ GAAN HARD, WIJ GAAN LEKKER, WIJ GAAN LOS JA WE DOEN HET ALLEMAALquote:
Die trap?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je zou die trap raken na 8 bier, dus misschien bi je weet nooit he
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben niks gehoord hoor, jij mooie casanova.
Het is een trap/crossdresserquote:
quote:A man who dresses like a woman and is somewhat feminine in appearance. Could almost be mistaken for a woman until you are in the bedroom with one. Watch out for these types, they are usually afraid to get intimate because you might discover their little 'secret', but sooner or later you find out the truth!
is het een gozer? Mwah, sommige aziatische crosdressers zien er ook lekkerder uit dan nederlandse wijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een trap/crossdresser
True that.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het een gozer? Mwah, sommige aziatische crosdressers zien er ook lekkerder uit dan nederlandse wijven.
Ik dacht dat het een chick was die zich jongensachtig kleedde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is een trap/crossdresser
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
is het een gozer? Mwah, sommige aziatische crosdressers zien er ook lekkerder uit dan nederlandse wijven.
Dat voorbeeld is helemaal niet representatief. Ik ben 100x heter dan dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse untraps
QFTquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat voorbeeld is helemaal niet representatief. Ik ben 100x heter dan dat.
Oké vertel wat meer over jezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh God mijn lul wil zich terugtrekken in mijn lichaam.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlandse untraps
Hou hem tegen! Je hebt hem nog nodig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God mijn lul wil zich terugtrekken in mijn lichaam.
Vanavond zul je het allemaal zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké vertel wat meer over jezelf
100 maar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan heel leuk staan.quote:
Dan zie je er zo uit:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh God mijn lul wil zich terugtrekken in mijn lichaam.
Ik ben erg bescheiden.quote:
Hosselgids is wel iets wat ik heb toegepast vroegerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm is Fok! een beetje stuk? Quoten lijkt niet te werken :S
Wou sint quoten en vragen of die hosselgids dan imaginair is.
Ik wil hem niet meer gebruiken na het zien van dat mens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou hem tegen! Je hebt hem nog nodig.
Who knows.quote:
Nah, ik heb liever lang haarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan heel leuk staan.
Maar dat is slechts in 1 van de 10 gevallen zo.
Niet zo slijmen bij heloefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar als hij niet fokt heeft hij geen doel meer in z'n levenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
Heloef is gewoon een grote (te) amicale baas.
Niet fokken met hem
Ik heb genoeg doelen in mijn leven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij niet fokt heeft hij geen doel meer in z'n leven
Kies dan Bill Gates qua poen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb genoeg doelen in mijn leven.
Neuken
Geen kinderen krijgen door het neuken
Niet trouwen
Net zoveel geld verdienen als Edwin Evers
Ik heb ook doelen in m'n leven. Ik weet ze alleen nog niet helemaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb genoeg doelen in mijn leven.
Neuken
Geen kinderen krijgen door het neuken
Niet trouwen
Net zoveel geld verdienen als Edwin Evers
Das wel erg rijk, die gozer is zo rijk dat als hij een 1000tje op de grond ziet liggen, het voor hem niet de moeite waard is om dat op te rapenquote:
Ik wil ook niet trouwen. Ook niet samenwonen btw. In elk geval voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil absoluut niet trouwen, maar fiscaal partnerschap lijkt me wel gezellig.
Hiermee krijg ik vast wel een unbanquote:I asked for a rar that was circulating on /b/, about a girl about 16 yo (don't know for sure but surely not much younger) with her own facebook pictures. It didn't contain any nudity except one bikinipic she posted herself on facebook. It wasn't even banned from facebook so I don't get how this should be CP. I'm 100% sure I never posted or requested any real CP. If these facebook pics were considered CP I won't post or request any in the future. I just really miss 4chan.
regards
Ik zou eerst iemand moeten tegenkomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil ook niet trouwen. Ook niet samenwonen btw. In elk geval voorlopig nog niet.
Ja maar die is geen DJ, dus ik wil zoveel mogelijk geld verdienen met het maken van radio.quote:
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou eerst iemand moeten tegenkomen
En ik ben zo kansloos kieskeurig dat ik gewoon weet dat de kans dat ik de ware tegenkom heel klein is. Ze moet mij immers ook nog zien zitten
Gast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee krijg ik vast wel een unban
Das heel netjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die is geen DJ, dus ik wil zoveel mogelijk geld verdienen met het maken van radio.
En de heer Evers strijkt die 3.000.000 eurie per jaar op.
Wel zonde dat ik meer dan de helft dan zou moeten afstaan aan Minister Big Mac.quote:
uhm...tsja. Succes dan maarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee krijg ik vast wel een unban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |