Ik ben niet zo goed in versierenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Versier dan een studente, lopen er zat rond in Leiden
Voer ze dronken danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in versieren
Mensen Sint gaat hosselen, hij gaat hosselen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb liever extra chicks
Maar je bent toch vooral mijn neger.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat jij niet versierd wordt door Sint.
True.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je bent toch vooral mijn neger.
Weet je die chick uit nachtbagger nog, die had ik gehosseldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen Sint gaat hosselen, hij gaat hosselen.
Ik wel een beetje maar toch nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gehad met een neger.
Meer info graag, want dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je die chick uit nachtbagger nog, die had ik gehosseld
Ik ben beter in internethosselen
Ik ben alleen een neger voor heloef.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar uur wachten, stuk ongeduld.quote:
Ik gok S_Oquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer info graag, want dat heb ik gemist.
Ik ook niet, maar er was er wel eens 1tje verliefd op mequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist.quote:
Ik weet dr naam niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer info graag, want dat heb ik gemist.
S_O?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er was er wel eens 1tje verliefd op me
Negerin dan
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat wasquote:
Ik begrijp het, jij doet zoveel chicks namen onthouden is dan lastig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet dr naam niet meer
Daar gaan je mokkakindertjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat was
Ze was nog behoorlijk knap ook
Ik doe ook trapsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp het, jij doet zoveel chicks namen onthouden is dan lastig.
Je had zulke mooie mokkababytjes kunnen hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee! Is jaaaren terug. En ik had het niet door totdat het te laat was
Ze was nog behoorlijk knap ook
I look forward to it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef heloef het volgende:
Ik ga je vanavond ook zo aankijken met inclusief die peuk in mijn bek.
Dat had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had zulke mooie mokkababytjes kunnen hebben.
Ja dat wist ik toen toch nog niet.quote:
Zat wel 30 seconden tussen.quote:
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJKquote:
BEN IK SOMS NIET GENOEG VOOR JE?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJK
Doen wij ook, is geen excuusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
SORRY HOOR DAT IK OOK OP ANDERE TABS KIJK
Zou raken na 8 bier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe ook traps
[ afbeelding ]
GAAN WE ZO DOEN?quote:
Wat gaan we doen?quote:
Zou raken na aangeboden op presenteerblaadje.quote:
Meeten, ja toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |