quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hadden ook nep-kleine jongentjes volgens mij maar daar kwamen homo's op af. je hoort ook wel eens dat een lerares een (mannelijke) leerling misbruikt toch, dan hoor je ineens iedereen 'nice', goed geregeld die 13jarige jongen enz
Zal ik niet bij zijnquote:
die had ik een uur geleden alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
moet je ook een verfrissende douche nemen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef PeuRac het volgende:
Wamachine is traag![]()
En ik haat mijn toetsenbord
Ik vond die naald al erg genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]komt wel goed schatje.. haha
![]()
Wil je mn blauwe plek zien om het goed te maken?
16:28 hier.quote:
Deze denkwijze is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar flips![]()
![]()
Als ze jou niet wil wil ze mij misschien wel![]()
Iedereen wil in Flips haar broekje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
nee maar flips![]()
![]()
Als ze jou niet wil wil ze mij misschien wel![]()
Zou ze niet bij jou blijven slapen origineel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen wil in Flips haar broekje.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ze niet bij jou blijven slapen origineel?
Mwah, anderen hebben prioriteit wat dat betreft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen wil in Flips haar broekje.
Waar is het uberhaubt? In Leiden, maar waar in Leiden.quote:
Voor jou of voor mij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, anderen hebben prioriteit wat dat betreft.![]()
![]()
Ik hoorde het vanmiddag op hetzelfde moment als jij. Hier in dit topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ze heeft morgen al plannen ofzo?
Of je hebt gewoon niets gehoord?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds immens veel zijn.
www.buienradar.nlquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok.![]()
Wat voor weer is het vanavond? Pak weer of regen?
Voor mij ga ik even van uit.quote:
Bij de komende 24 uur lijk ik rond 12 uur vanavond dikke regen te zien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
www.buienradar.nl
EDIT: Droog zo te zien.
Lijkt droog te blijven, maar ik durf niet al te nette kleertjes aan te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok.![]()
Wat voor weer is het vanavond? Pak weer of regen?
Kaneel heeft 't al druk genoeg met mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen niet aan de alwetende kaneel vragen.
Denken dat je kaneel van me af kan pakken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel heeft 't al druk genoeg met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zit je toch binnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de komende 24 uur lijk ik rond 12 uur vanavond dikke regen te zien?
Ik heb mijn handen vol aan jou ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel heeft 't al druk genoeg met mij.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat je kaneel van me af kan pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see about that.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mijn behoefte om veel fok!kers tegelijkertijd te zien is afwezig.quote:
Dat is wat uurtjes later. Nog steeds regen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar rond 3/4 zal ik toch naar huis moeten.
Meet in utrecht met alleen leuke fokkers?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn behoefte om veel fok!kers tegelijkertijd te zien is afwezig.
een op een niet, mits vrouwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |