Ik sluit het niet uit, maar echt de kans is klein. En die paar keer dat ik echt verliefd was ging of een vriend van me er met haar vandoor of werd het niks. "Happy" single fo life.quote:
Dan nog houd je nog een heel leuk geldbedragje over!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel zonde dat ik meer dan de helft dan zou moeten afstaan aan Minister Big Mac.
Van 1,3 miljoen euro? Moet lukken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog houd je nog een heel leuk geldbedragje over!![]()
Kan je prima van leven, toch?
Ik ben geen pedoquote:
Haha, jij vroeg om CP.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee krijg ik vast wel een unban
Flikker opquote:
Haha jij wil 4jarige sletjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker op
Ze had een dikkere ass dan de gemiddelde surinaamse vrouw van 40
Het ging me alleen daar om
Bovendien vind ik een 16 jarige IRL niks en wil ik alleen 18+
Pics plzquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker op
Ze had een dikkere ass dan de gemiddelde surinaamse vrouw van 40
Het ging me alleen daar om
Bovendien vind ik een 16 jarige IRL niks en wil ik alleen 18+
D'r naam begon met een russische letter dus ik kan dr niet meer vinden op fbquote:
Zullen we afspreken om ervaringen uit te wisselen?quote:
quote:
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programmaquote:
Geweldig programma ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programma
Een van die 'predators' leek op jou, die probeerde zichzelf te verwonden met een pen in de ondervragingsruimte
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programma
Een van die 'predators' leek op jou, die probeerde zichzelf te verwonden met een pen in de ondervragingsruimte
Of die ene hindoestaan die allemaal rare ideeën had om te doen en zijn kat meenam, wtfquote:
Die heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of die ene hindoestaan die allemaal rare ideeën had om te doen en zijn kat meenam, wtf
Zou niet weten welke aflevering, hij kwam ook naakt bij het huis aan.quote:
Ik heb hem al gevonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou niet weten welke aflevering, hij kwam ook naakt bij het huis aan.
ja diequote:
Ik ga ook zo kort hoor, maar voor mij kost het geen geld...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik weet niet meer of ik wel zou gaan
Stel ik ben er om half 9, dan moet ik de trein om 22:52 alweer terug hebben, of de nacht doorhalen tot 5 uur 's ochtends
Hmm, ik moet nog een half uurtje langer als jij (Apeldoorn). Ik denk alleen dat ik half 9 niet eens haal, ben pas om 6 uur thuis, dan nog eten douchen enzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga ook zo kort hoor, maar voor mij kost het geen geld...
Ik zocht naar vrouwelijk predators kwam ik hier op uitquote:
Jammerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik blijf vanavond toch maar thuis, geen zin in haasten enzo
Next time better
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik blijf vanavond toch maar thuis, geen zin in haasten enzo
Next time better
Ja, dat is minder. Wellicht een volgende meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu
Ik zit langer in de trein dan dat ik er kan zijn.
Vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is minder. Wellicht een volgende meet
Hehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dank
Gaat wel lukken. Alleen weer een beetje de zenuwen, maar das normaal voor mij
ze vreten je niet op hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dank
Gaat wel lukken. Alleen weer een beetje de zenuwen, maar das normaal voor mij
Er is geen een vrouw bij die show van hun gekomen, vrouwenpedo's bestaan gewoon nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht naar vrouwelijk predators kwam ik hier op uit
Maar die gast doet zijn stem wel geweldig na.
Of ze zetten alleen meisjes in, misschien als je ook van die nep-kleine jongetjes in zet dat er ook vrouwenpedo's komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is geen een vrouw bij die show van hun gekomen, vrouwenpedo's bestaan gewoon niet
Kan 't filmpje niet zien, daarvoor moet ik inloggen en ben m'n inlog kwijt -_-quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht naar vrouwelijk predators kwam ik hier op uit
Maar die gast doet zijn stem wel geweldig na.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is geen een vrouw bij die show van hun gekomen, vrouwenpedo's bestaan gewoon niet
ik kom altijd geld tekort als ik wil reizen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ben altijd zenuwachtig als ik moet reizen
Ze hadden ook nep-kleine jongentjes volgens mij maar daar kwamen homo's op af. je hoort ook wel eens dat een lerares een (mannelijke) leerling misbruikt toch, dan hoor je ineens iedereen 'nice', goed geregeld die 13jarige jongen enzquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ze zetten alleen meisjes in, misschien als je ook van die nep-kleine jongetjes in zet dat er ook vrouwenpedo's komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |