Ik sluit het niet uit, maar echt de kans is klein. En die paar keer dat ik echt verliefd was ging of een vriend van me er met haar vandoor of werd het niks. "Happy" single fo life.quote:
Dan nog houd je nog een heel leuk geldbedragje over!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel zonde dat ik meer dan de helft dan zou moeten afstaan aan Minister Big Mac.
Van 1,3 miljoen euro? Moet lukken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan nog houd je nog een heel leuk geldbedragje over!![]()
Kan je prima van leven, toch?
Ik ben geen pedoquote:
Haha, jij vroeg om CP.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiermee krijg ik vast wel een unban
Flikker opquote:
Haha jij wil 4jarige sletjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker op
Ze had een dikkere ass dan de gemiddelde surinaamse vrouw van 40
Het ging me alleen daar om
Bovendien vind ik een 16 jarige IRL niks en wil ik alleen 18+
Pics plzquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Flikker op
Ze had een dikkere ass dan de gemiddelde surinaamse vrouw van 40
Het ging me alleen daar om
Bovendien vind ik een 16 jarige IRL niks en wil ik alleen 18+
D'r naam begon met een russische letter dus ik kan dr niet meer vinden op fbquote:
Zullen we afspreken om ervaringen uit te wisselen?quote:
quote:
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programmaquote:
Geweldig programma ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programma
Een van die 'predators' leek op jou, die probeerde zichzelf te verwonden met een pen in de ondervragingsruimte
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt elke aflevering gezien van dat programma
Een van die 'predators' leek op jou, die probeerde zichzelf te verwonden met een pen in de ondervragingsruimte
Of die ene hindoestaan die allemaal rare ideeën had om te doen en zijn kat meenam, wtfquote:
Die heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of die ene hindoestaan die allemaal rare ideeën had om te doen en zijn kat meenam, wtf
Zou niet weten welke aflevering, hij kwam ook naakt bij het huis aan.quote:
Ik heb hem al gevonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou niet weten welke aflevering, hij kwam ook naakt bij het huis aan.
ja diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |