Zou je best goed staan hoor, geloof mequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]Mooie vrouwen in een furrykostuum willen hijsen
![]()
![]()
![]()
[..]precies
Nee dank jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zou je best goed staan hoor, geloof me
serieus.. ik raak hier niet a maar antiseksueel vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd al een beetje verliefd op pino
Jij ziet WT al uitgewoond worden door pino?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
serieus.. ik raak hier niet a maar antiseksueel van
Dan word je vast blij van zijn bijdragen in KPD.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Ja, ik was altijd al een beetje verliefd op pino
Whut.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
Jofu in furrykostuum?
Ik zag het zo voor me en dacht:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik las Jofu in furrykostuum.
Toch weer apart dat jij daar weer naar hebt zitten koekeloeren. Ik heb helemaal geen KPD-toegang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word je vast blij van zijn bijdragen in KPD.
* Fera leest terug.quote:
Welk een gemis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
Toch weer apart dat jij daar weer naar hebt zitten koekeloeren. Ik heb helemaal geen KPD-toegang.
Mag ik meedoen ooohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik maar weer aan de narcotica
nope y?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja heb je nog wat "gemorst"?
Anders mag je dat soort spulletjes toch niet meenemen of mag jij dat wel?quote:
nope mag ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders mag je dat soort spulletjes toch niet meenemen of mag jij dat wel?
Ik hoop je nog te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien later op de avond.
De toetsenbordgod hunkert naar me, je moet begrijpen.quote:
Voor diegenen die willen weten waar de meet is. En tis v.a. 20:00quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan!![]()
effe opzoeken...
Edit: Ah, hiero dus!
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De toetsenbordgod hunkert naar me, je moet begrijpen.![]()
Dit is heel belangrijk voor me.
Feest!quote:
Daar is het ook vrij rustig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jeweet, iedereen zit in SEX
Naja, tenminste, Fera en Kaneel heb ik daar gezien. Waar de rest is weet ik niet
Werkt jouw nummer nog? Dan kunnen jullie bekendmaken waar jullie uithangen als ik eraankom.quote:
Ik vind het hier ook veel leuker.quote:
Ja klopt. KSC is ook rustig. Geen idee waar iedereen zit.quote:
Jahoor, ik heb nog hetzelfde nummer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werkt jouw nummer nog? Dan kunnen jullie bekendmaken waar jullie uithangen als ik eraankom.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
Hier is de panda-master dan, wie wilt me knuffelen?
Nee jij had daar niks mee te maken.quote:
Ik knuffel wel met je hoor, als je me genoeg drank geeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
Hier is de panda-master dan, wie wilt me knuffelen?
Ik weet niet of mijn financien dat trekkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik knuffel wel met je hoor, als je me genoeg drank geeft
Godverdomme. Wat dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij had daar niks mee te maken.
ok *free hugs* omdat jij het bentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn financien dat trekken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ok *free hugs* omdat jij het bent
Het was hier altijd gezellig.quote:
Pas op, straks gebruikt hij ook nog spytoolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was hier altijd gezellig.
Nadat ik DG verjaagde tenminste, daar mogen jullie me dankbaar voor zijn.
Zeg dan dank je wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks gebruikt hij ook nog spytool![]()
Ja wat is er van hem verworden eigenlijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heeft hij het opgegevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat is er van hem verworden eigenlijk?
Ik heb hem een ban aangesmeerd, daarna nooit meer gezien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat is er van hem verworden eigenlijk?
Goed bezigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem een ban aangesmeerd, daarna nooit meer gezien.
Wat ben je ook een heldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bedoelt, je hebt hem een ban aangesmeerd en jezelf daarbij opgeofferd. Held!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem een ban aangesmeerd, daarna nooit meer gezien.
Juist, erkenning!quote:
Dank uquote:
Ik ben jullie Jezus, ik werd geband voor jullie bestwil.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt, je hebt hem een ban aangesmeerd en jezelf daarbij opgeofferd. Held!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist, erkenning!
[..]
Dank u
[..]
Ik ben jullie Jezus, ik werd geband voor jullie bestwil.
Ja eigenlijk wel een beetjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voelt je meteen thuis he!
Nog ééntje dan:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi Fera![]()
Heb jij nog zo'n mooi liedje voor mij
Puur dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffieMaar toch bedankt
Dankjewelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog ééntje dan:
Ik denk dat ik het album ook wel zo'n beetje gehad heb.
Samzz!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je nog heelhuids thuis komen?
Sexy.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Capstan het volgende:
Ik merk een zekere kruisbestuiving onder bepaalde topics...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Capstan het volgende:
Ik merk een zekere kruisbestuiving onder bepaalde topics...
quote:
Van mij wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
Oke maar ehKan ik nog naar die meet komen?
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
Oke maar ehKan ik nog naar die meet komen?
Ik ben er ook niet om 20.00, maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, maar eh, ik weet niet of ik er om 8 uur kan zijn
Bijna niemand is er dan al volgens mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, maar eh, ik weet niet of ik er om 8 uur kan zijn
Maar je hebt iets over 8, en heul veel laterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet om 20.00, maakt niet zoveel uit.
Oh in dat gevalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna niemand is er dan al volgens mij![]()
Ik ben pas 6 uur klaar met werken, en moet 1,5 uur rijden. Eerst eten bij m'n ouders, dan douchen thuis en dan pas vertrekken.
Jong, anders WA maar wanneer je denkt er te zijn, kunnen wij je vertellen of het nog de moeite waard is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je hebt iets over 8, en heul veel later
Moet WA het wel doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jong, anders WA maar wanneer je denkt er te zijn, kunnen wij je vertellen of het nog de moeite waard is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet WA het wel doen
Maar sms kan ook
Laatste trein is om fucking 22:52 alEerste om 5 uur. Komt wel goed
Supertof Roy.quote:
ssssssst anders worden er weer SC's geslotenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
Degene die hier zitten zitten ook in SEX SC
Nee, R&P is toch echt wat andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ssssssst anders worden er weer SC's gesloten
dat is zoquote:
Dunno, ik kom vrijwel nergensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
maar SEX SC is wat dat betreft een samenraapsel van peepz uit div SC's
(en ja, ik kom vrijwel overal)
enjoy manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, op tijd slapen en even nog achter de PS3 en South Park kijken
Wel in een andere volgorde neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, op tijd slapen en even nog achter de PS3 en South Park kijken
Ojaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie je ook wel eens in GRTDOJN posten
Wat is GRTDOJN?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie je ook wel eens in GRTDOJN posten
Haha ja als het goed is welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel in een andere volgorde neem ik aan?
Geen reet te doen op je werk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is GRTDOJW. Geen Reet Te Doen Op Je Werk.
[..]
Veel plezier
En het is nog waar ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk!![]()
Maar is dat niet gewoon easy money zo? ;Dquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ben ik op zoek naar ander werk
Ja, maar ik word er niet gelukkig van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon easy money zo? ;D
Ja, das wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik word er niet gelukkig van.
I don't know. Techniek valt wel mee. Hier kon ik blijven na mijn stagequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das wel weer zo ja.
Maar lijkt me niet makkelijk in deze tijden een baan te vinden
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't know. Techniek valt wel mee. Hier kon ik blijven na mijn stage
Och, mij bevalt het nog wel. Het is in ieder geval een vast contract.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut werk doe ik alleenEind december loopt mn contract af, dus dat scheelt al
Mij niet, maar ik werk nu al een jaar aan hetzelfde project en een het wil een paar maanden al niet opschietenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, mij bevalt het nog wel. Het is in ieder geval een vast contract.
thee???quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey, wil jij een kopje thee?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey, wil jij een kopje thee?
quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sinterklaas meloentje,
Leg hem op mijn schoentje,
Dan geef ik hem een ommehaal,
Van Vlissingen tot Stadskanaal!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sinterklaas meloentje,
Leg hem op mijn schoentje,
Dan geef ik hem een ommehaal,
Van Vlissingen tot Stadskanaal!
U ventileerde ze nimmer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach ik ben nooit een fan van rijmpjes geweest
Die ventilatoren(s) worden ook steeds hoger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn ventiel is een debiel
Hierzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:59 schreef Faxie het volgende:
Verdomme, ik ben vergeten waar de meet was
Kan iemand me even helpen?
En nu slapen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan!![]()
effe opzoeken...
Edit: Ah, hiero dus!
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3
Npquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah Australian Pub....ik zat te zoeken op Irish.... er stond me iets bij van 'blabla'-pub
Thnx
Hier.quote:
Vinnieeeeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier.
Dikke schoonmaak-mood net met een collega. Bureau's zien er weer strak uit ipv allemaal zooi
Feliquote:
Murduraaaaaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vinnieeeee![]()
Oh zou ik ook even moeten doen.En even mn mappen opruimen, ik heb troep 12 keer over 8 pc's staan.
Snap ik, maar een opgeruimde werkplek is wel chill.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
Niet gepoetst trouwens, daar hebben we schoonmakers voorWel opgeruimd
Zeker waar! Ook maar een extra TL balk gemonteerd (zo ding van 2 waar er eerst maar 1 in zat), wat een lichtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar een opgeruimde werkplek is wel chill.
Beter ja, hoewel TL licht fuckin' lelijk is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker waar! Ook maar een extra TL balk gemonteerd (zo ding van 2 waar er eerst maar 1 in zat), wat een licht
True true, maarja... kantoor héquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter ja, hoewel TL licht fuckin' lelijk is.
Beter dan felle dode ledlampjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter ja, hoewel TL licht fuckin' lelijk is.
Garpje toch anders zou ik toch niet kunnen postenquote:
Ik heb 5 bans, dan wel op andere fora, maar telt toch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Garpje toch anders zou ik toch niet kunnen posten
Oh bahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fel, met dood licht, Van dat tandarts achtige gevoel wekken ze op.
Ik heb een onterechte permaban op het enige forum waar ik naast fok kwamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 5 bans, dan wel op andere fora, maar telt toch.
Jazeker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een onterechte permaban op het enige forum waar ik naast fok kwam
Hey gaat vanavond nog door???
Welke was dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een onterechte permaban op het enige forum waar ik naast fok kwam
Hey gaat vanavond nog door???
Kansloos hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://nationaleonderwijs(...).UG6iIh14Zd8.twitter
Held
Je moet toch wat als niemand je wil aannemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://nationaleonderwijs(...).UG6iIh14Zd8.twitter
Held
Fucking bullshit dat alleen bij MBO luie mensen zijn, ik irriteer me aan de mensen in mijn klas die echt nog een havomentaliteit hebben. Ze 'moeten' huiswerk maken van die stomme leraar, alle opdrachten en vakken zijn per definitie kut. Jongen wat doe je hier dan als je het niet interessant vindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:42 schreef heloef het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het het verhaal achter het nieuws. Was hij wanhopig omdat niemand hem wou als stagiair of was hij gewoon achterlijk lui?
Maar nu is hij wel veroordeeld tot de pretstudies oftewel het mbo.
Mag hij überhaupt geen HBO meer doen? Ik dacht alleen geen sociale opleidingen meer/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:42 schreef heloef het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het het verhaal achter het nieuws. Was hij wanhopig omdat niemand hem wou als stagiair of was hij gewoon achterlijk lui?
Maar nu is hij wel veroordeeld tot de pretstudies oftewel het mbo.
Hij is waarschijnlijk sociaal sowieso geen heldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag hij überhaupt geen HBO meer doen? Ik dacht alleen geen sociale opleidingen meer/
Sorry hoor, maar ik werd op het MBO meer bij de hand genomen als op het HBO.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fucking bullshit dat alleen bij MBO luie mensen zijn, ik irriteer me aan de mensen in mijn klas die echt nog een havomentaliteit hebben. Ze 'moeten' huiswerk maken van die stomme leraar, alle opdrachten en vakken zijn per definitie kut. Jongen wat doe je hier dan als je het niet interessant vind
Trouwens MBO pretstudie noemenGelijk stage lopen, de echte wereld in, geen meestertje die je wat verteld terwijl je op je ipad angry birds speelt. Hopsa
Geen idee, dat kun je hieruit niet opmaken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk sociaal sowieso geen held
Bij de hand genomen? Bedoel je geholpen met van alles?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik werd op het MBO meer bij de hand genomen als op het HBO.
Ze achten hem toch niet meer geschikt voor het niveau waar de hogeschool voor opleidt of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag hij überhaupt geen HBO meer doen? Ik dacht alleen geen sociale opleidingen meer/
Ja, veel meer begeleiding en nog een middelbare school mentaliteit met aanwezigheidsplicht enz. Op het HBO kan het niemand een fuck schelen of je wel of niet komt, dat is je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de hand genomen? Bedoel je geholpen met van alles?
Ik dacht voor de type studie, maar ik heb er heel snel even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze achten hem toch niet meer geschikt voor het niveau waar de hogeschool voor opleidt of iets dergelijks?
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, veel meer begeleiding en nog een middelbare school mentaliteit met aanwezigheidsplicht enz. Op het HBO kan het niemand een fuck schelen of je wel of niet komt, dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Luie mensen heb je overal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fucking bullshit dat alleen bij MBO luie mensen zijn, ik irriteer me aan de mensen in mijn klas die echt nog een havomentaliteit hebben. Ze 'moeten' huiswerk maken van die stomme leraar, alle opdrachten en vakken zijn per definitie kut. Jongen wat doe je hier dan als je het niet interessant vind
Trouwens MBO pretstudie noemenGelijk stage lopen, de echte wereld in, geen meestertje die je wat verteld terwijl je op je ipad angry birds speelt. Hopsa
Ja je hebt ook verschil in MBO's natuurlijk. Ik ken ook mensen die deden iets van websitedesign, die hadden 8 weken voor 1 project, waarvan ze 1 week d'r aan werkte en de rest gingen gamen of niet kwamen. De docenten kwamen ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Luie mensen heb je overal.
Ik ga pas na tweeënhalf jaar op stage hoor. De afgelopen jaren heb ik vooral moeten luisteren die naar een leraar die wat stond de prediken voor een beamer.
Terwijl je ondertussen maar ging WhatsAppen met elkaar.
Pas nu wordt het echt praktijk gericht, opdrachten van bedrijven uitvoeren zelf een planning maken en zelf de taken bepalen. Zoals het er in het echte leven ook aan toe gaat.
Thuis verdien je geen geldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben thuis ontzettend lui, maar heb een enorm goede werkinstelling.
Zodra ik inklok gaat de knop om, wel jammer eigenlijk, ik wou dat ik thuis ook wat meer zo ijverig was.
Ik begin maandag op een belastingadvies/administratie kantoor (fulltime), werk daarnaast bij een supermarkt (zaterdag) en heb een jaar (ongeveer) bij UPS gewerkt in de avonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thuis verdien je geen geld
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Dump dat supermarktbaantje danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik begin maandag op een belastingadvies/administratie kantoor (fulltime), werk daarnaast bij een supermarkt (zaterdag) en heb een jaar (ongeveer) bij UPS gewerkt in de avonden.
Nog even niet, zie het als een vangnet en tevens ben ik daar 12 jaar in dienst en ik wil die 12,5 jaar er uitslepen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dump dat supermarktbaantje dan
Dan krijg je een vette bonusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog even niet, zie het als een vangnet en tevens ben ik daar 12 jaar in dienst en ik wil die 12,5 jaar er uitslepen.
Ik wil ook wel even in de hand genomen worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik werd op het MBO meer op de hand genomen
Vanavond, oké?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even in de hand genomen worden.
Ik wel hoor.quote:
Hoe oud is hij? 11?quote:
Afschieten dat ongedierte.quote:
Ik kom om half 9.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Casie het volgende:
Zijn er al om half negen mensen in the duke? Voordat ik daar in mijn eentje zit
Ah oke, ik ga denk ik toch eerst even langs huis (kom van een vergadering af). Dan zal ik er rond 9 zijn en zullen er vast wel al mensen zijn.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga denk ik toch eerst even langs huis (kom van een vergadering af). Dan zal ik er rond 9 zijn en zullen er vast wel al mensen zijn.
Vast wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Casie het volgende:
Zijn er al om half negen mensen in the duke? Voordat ik daar in mijn eentje zit
Wat ik gisteren op Maps heb gezien, niet zo verquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat voor tent is duke en hoe ver is het vanaf het station
Het is vlak bij het station. 200 meter ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5 minuten lopen, en maar 3 straten in totaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks meer van haar gehoord sinds gisterochtend. Dus weet niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
Komt flippie nog? Ik heb beloofd dat als ze kwam, ik in pak zou komen.
ik sms haar wel ff dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks meer van haar gehoord sinds gisterochtend. Dus weet niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou sowieso in pak komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
Komt flippie nog? Ik heb beloofd dat als ze kwam, ik in pak zou komen.
Mijn hartje, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom niet. Geen zorgen dus, mur. Veel plezier gewenst voor degenen die gaan.
Hommo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom niet. Geen zorgen dus, mur. Veel plezier gewenst voor degenen die gaan.
Eerst even kijken of het wel droog blijft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso in pak komen.Mannen in pak.
Ik hoop het wel, anders is mijn haar een ramp. Ik neem wel een plu mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst even kijken of het wel droog blijft.
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst even kijken of het wel droog blijft.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vlak bij het station. 200 meter ofzo.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Casie het volgende:
[..]
5 minuten lopen, en maar 3 straten in totaal
Plu op fiets werkt niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders is mijn haar een ramp. Ik neem wel een plu mee.
Heb je een pantalon zonder colbertje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
Pak vind ik wel een goed ideeMaar ik heb geen bijpassend colbertje of bijpassende jas
En pantalon + overhemd + nep leren jas staat niet echt volgens mij
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Plu op fiets werkt niet.
[..]
Heb je een pantalon zonder colbertje?
En kom je ook?
Elke keer als ik langs de spiegel loop denk ik: als ik maar niet in mijn pak kom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.
Hihaho.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.
Hihaho.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs de spiegel loop denk ik: als ik maar niet in mijn pak kom.
Hihaho.
Ja dat krijg je als je negers toe laat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar bij eerdere meets was het zoeken naar een kroeg en het wachten op mensen die allemaal te laat komen (met als dieptepunt heloef) serieus 2 uur. Dus om 20:00 afspreken en pas rond 22:00 in een kroeg met bier zitten
Mijn laatste vertrekt om 22:52 ofzoietsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou dan tot 23:00 kunnen blijven
Die in Utrecht, ramp!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je negers toe laat.
Welke meet was dat trouwens?
Wowwww, ken je wel mensen uit dit topic eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
Retourtje leiden is voor mij 34 euromaar he, je moet er iets voor over hebben
Kennen als in eerder gemeet, neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wowwww, ken je wel mensen uit dit topic eigenlijk?
How charming.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die in Utrecht, ramp!!
Maar nu gewoon half 9 in de kroeg, geen gezeik
Hier alvast een foto van mij zodat je me kan herkennen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef Rafeiro het volgende:
Mensen die niet weten hoe sint eruitziet
Wel een pluspunt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera is gothic, ook makkelijk te herkennen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon de grootste mafkees in de regio benaderen geeft je ook al zo'n 84,7% kans dat je sint hebt gevonden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera is gothic, ook makkelijk te herkennen
Positief prettig gestoord met schijt aan de wereld, zoiets dekt de lading wel redelijkquote:
Decoy voor de keylogger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey ik heb een USBstick gevonden in de trein met een presentatie van de universiteit
Die gast krijg minpunten op zijn school
Geen naam/adres te vinden op dat ding? Redelijk stressmoment als je zoiets kwijt raakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey ik heb een USBstick gevonden in de trein met een presentatie van de universiteit
Die gast krijg minpunten op zijn school
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef Rafeiro het volgende:
En ja ik was dus vaak zo para dat ik 2 USB-sticks meenam en het ook nog naar 2 of 3 mailadressen van me mailde
staat alleen 1 powerpoint opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen naam/adres te vinden op dat ding? Redelijk stressmoment als je zoiets kwijt raakt.
Hoeveel GB?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
staat alleen 1 powerpoint op
niet eens een naam
8GBquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoeveel GB?Want dan heb je gewoon een stick erbij.
Best een goede vondst dan, had hij/zij maar een naam moeten gebruiken op de openingssheet van de presentatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
8GB
Hij lag gewoon op de stoel waar ik op zat, eerlijk gevonden toch
Dan had ik hem nog wel opgezocht op feestboek en hem hem terug laten kopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Best een goede vondst dan, had hij/zij maar een naam moeten gebruiken op de openingssheet van de presentatie.
Het zou ook wel een docent kunnen zijn, het is een klassendiscussie over maatschappelijke onderwerpenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
Jezelf voorstellen is zo belangrijk bij een presentatie, hoe kan dat überhaupt universiteit doen?
Dan verdien je het gewoon om zo'n ding te verliezen.
Yuck!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zou ook wel een docent kunnen zijn, het is een klassendiscussie over maatschappelijke onderwerpen
mijn bro.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is "Aanhangsel (Aka Fat-Lip)" nou weer
Zullen we wel zien vanavond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is "Aanhangsel (Aka Fat-Lip)" nou weer
Jammer dat flipsel er niet is dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb liever extra chicks
Versier dan een studente, lopen er zat rond in Leidenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb liever extra chicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |