Ja, veel meer begeleiding en nog een middelbare school mentaliteit met aanwezigheidsplicht enz. Op het HBO kan het niemand een fuck schelen of je wel of niet komt, dat is je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de hand genomen? Bedoel je geholpen met van alles?
Ik dacht voor de type studie, maar ik heb er heel snel even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze achten hem toch niet meer geschikt voor het niveau waar de hogeschool voor opleidt of iets dergelijks?
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, veel meer begeleiding en nog een middelbare school mentaliteit met aanwezigheidsplicht enz. Op het HBO kan het niemand een fuck schelen of je wel of niet komt, dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Luie mensen heb je overal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fucking bullshit dat alleen bij MBO luie mensen zijn, ik irriteer me aan de mensen in mijn klas die echt nog een havomentaliteit hebben. Ze 'moeten' huiswerk maken van die stomme leraar, alle opdrachten en vakken zijn per definitie kut. Jongen wat doe je hier dan als je het niet interessant vind
Trouwens MBO pretstudie noemenGelijk stage lopen, de echte wereld in, geen meestertje die je wat verteld terwijl je op je ipad angry birds speelt. Hopsa
Ja je hebt ook verschil in MBO's natuurlijk. Ik ken ook mensen die deden iets van websitedesign, die hadden 8 weken voor 1 project, waarvan ze 1 week d'r aan werkte en de rest gingen gamen of niet kwamen. De docenten kwamen ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Luie mensen heb je overal.
Ik ga pas na tweeënhalf jaar op stage hoor. De afgelopen jaren heb ik vooral moeten luisteren die naar een leraar die wat stond de prediken voor een beamer.
Terwijl je ondertussen maar ging WhatsAppen met elkaar.
Pas nu wordt het echt praktijk gericht, opdrachten van bedrijven uitvoeren zelf een planning maken en zelf de taken bepalen. Zoals het er in het echte leven ook aan toe gaat.
Thuis verdien je geen geldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben thuis ontzettend lui, maar heb een enorm goede werkinstelling.
Zodra ik inklok gaat de knop om, wel jammer eigenlijk, ik wou dat ik thuis ook wat meer zo ijverig was.
Ik begin maandag op een belastingadvies/administratie kantoor (fulltime), werk daarnaast bij een supermarkt (zaterdag) en heb een jaar (ongeveer) bij UPS gewerkt in de avonden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thuis verdien je geen geld
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Dump dat supermarktbaantje danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik begin maandag op een belastingadvies/administratie kantoor (fulltime), werk daarnaast bij een supermarkt (zaterdag) en heb een jaar (ongeveer) bij UPS gewerkt in de avonden.
Nog even niet, zie het als een vangnet en tevens ben ik daar 12 jaar in dienst en ik wil die 12,5 jaar er uitslepen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dump dat supermarktbaantje dan
Dan krijg je een vette bonusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog even niet, zie het als een vangnet en tevens ben ik daar 12 jaar in dienst en ik wil die 12,5 jaar er uitslepen.
Ik wil ook wel even in de hand genomen worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik werd op het MBO meer op de hand genomen
Vanavond, oké?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even in de hand genomen worden.
Ik wel hoor.quote:
Hoe oud is hij? 11?quote:
Afschieten dat ongedierte.quote:
Ik kom om half 9.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Casie het volgende:
Zijn er al om half negen mensen in the duke? Voordat ik daar in mijn eentje zit
Ah oke, ik ga denk ik toch eerst even langs huis (kom van een vergadering af). Dan zal ik er rond 9 zijn en zullen er vast wel al mensen zijn.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga denk ik toch eerst even langs huis (kom van een vergadering af). Dan zal ik er rond 9 zijn en zullen er vast wel al mensen zijn.
Vast wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Casie het volgende:
Zijn er al om half negen mensen in the duke? Voordat ik daar in mijn eentje zit
Wat ik gisteren op Maps heb gezien, niet zo verquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat voor tent is duke en hoe ver is het vanaf het station
Het is vlak bij het station. 200 meter ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5 minuten lopen, en maar 3 straten in totaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks meer van haar gehoord sinds gisterochtend. Dus weet niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
Komt flippie nog? Ik heb beloofd dat als ze kwam, ik in pak zou komen.
ik sms haar wel ff dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks meer van haar gehoord sinds gisterochtend. Dus weet niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou sowieso in pak komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
Komt flippie nog? Ik heb beloofd dat als ze kwam, ik in pak zou komen.
Mijn hartje, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom niet. Geen zorgen dus, mur. Veel plezier gewenst voor degenen die gaan.
Hommo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom niet. Geen zorgen dus, mur. Veel plezier gewenst voor degenen die gaan.
Eerst even kijken of het wel droog blijft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso in pak komen.Mannen in pak.
Ik hoop het wel, anders is mijn haar een ramp. Ik neem wel een plu mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst even kijken of het wel droog blijft.
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst even kijken of het wel droog blijft.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vlak bij het station. 200 meter ofzo.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Casie het volgende:
[..]
5 minuten lopen, en maar 3 straten in totaal
Plu op fiets werkt niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders is mijn haar een ramp. Ik neem wel een plu mee.
Heb je een pantalon zonder colbertje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
Pak vind ik wel een goed ideeMaar ik heb geen bijpassend colbertje of bijpassende jas
En pantalon + overhemd + nep leren jas staat niet echt volgens mij
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Plu op fiets werkt niet.
[..]
Heb je een pantalon zonder colbertje?
En kom je ook?
Elke keer als ik langs de spiegel loop denk ik: als ik maar niet in mijn pak kom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.
Hihaho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |