Ah oke, ik ga denk ik toch eerst even langs huis (kom van een vergadering af). Dan zal ik er rond 9 zijn en zullen er vast wel al mensen zijn.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga denk ik toch eerst even langs huis (kom van een vergadering af). Dan zal ik er rond 9 zijn en zullen er vast wel al mensen zijn.
Vast wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Casie het volgende:
Zijn er al om half negen mensen in the duke? Voordat ik daar in mijn eentje zit
Wat ik gisteren op Maps heb gezien, niet zo verquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat voor tent is duke en hoe ver is het vanaf het station
Het is vlak bij het station. 200 meter ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
5 minuten lopen, en maar 3 straten in totaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks meer van haar gehoord sinds gisterochtend. Dus weet niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
Komt flippie nog? Ik heb beloofd dat als ze kwam, ik in pak zou komen.
ik sms haar wel ff dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks meer van haar gehoord sinds gisterochtend. Dus weet niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou sowieso in pak komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
Komt flippie nog? Ik heb beloofd dat als ze kwam, ik in pak zou komen.
Mijn hartje, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom niet. Geen zorgen dus, mur. Veel plezier gewenst voor degenen die gaan.
Hommo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom niet. Geen zorgen dus, mur. Veel plezier gewenst voor degenen die gaan.
Eerst even kijken of het wel droog blijft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou sowieso in pak komen.Mannen in pak.
Ik hoop het wel, anders is mijn haar een ramp. Ik neem wel een plu mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst even kijken of het wel droog blijft.
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst even kijken of het wel droog blijft.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vlak bij het station. 200 meter ofzo.
Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:26 schreef Casie het volgende:
[..]
5 minuten lopen, en maar 3 straten in totaal
Plu op fiets werkt niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders is mijn haar een ramp. Ik neem wel een plu mee.
Heb je een pantalon zonder colbertje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
Pak vind ik wel een goed ideeMaar ik heb geen bijpassend colbertje of bijpassende jas
En pantalon + overhemd + nep leren jas staat niet echt volgens mij
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Plu op fiets werkt niet.
[..]
Heb je een pantalon zonder colbertje?
En kom je ook?
Elke keer als ik langs de spiegel loop denk ik: als ik maar niet in mijn pak kom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.
Hihaho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |