Zou je best goed staan hoor, geloof mequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]Mooie vrouwen in een furrykostuum willen hijsen
![]()
![]()
![]()
[..]precies
Nee dank jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zou je best goed staan hoor, geloof me
serieus.. ik raak hier niet a maar antiseksueel vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik was altijd al een beetje verliefd op pino
Jij ziet WT al uitgewoond worden door pino?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
serieus.. ik raak hier niet a maar antiseksueel van
Dan word je vast blij van zijn bijdragen in KPD.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
Ja, ik was altijd al een beetje verliefd op pino
Whut.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
Jofu in furrykostuum?
Ik zag het zo voor me en dacht:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik las Jofu in furrykostuum.
Toch weer apart dat jij daar weer naar hebt zitten koekeloeren. Ik heb helemaal geen KPD-toegang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word je vast blij van zijn bijdragen in KPD.
* Fera leest terug.quote:
Welk een gemis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
Toch weer apart dat jij daar weer naar hebt zitten koekeloeren. Ik heb helemaal geen KPD-toegang.
Mag ik meedoen ooohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik maar weer aan de narcotica
nope y?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja heb je nog wat "gemorst"?
Anders mag je dat soort spulletjes toch niet meenemen of mag jij dat wel?quote:
nope mag ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders mag je dat soort spulletjes toch niet meenemen of mag jij dat wel?
Ik hoop je nog te zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien later op de avond.
De toetsenbordgod hunkert naar me, je moet begrijpen.quote:
Voor diegenen die willen weten waar de meet is. En tis v.a. 20:00quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan!![]()
effe opzoeken...
Edit: Ah, hiero dus!
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De toetsenbordgod hunkert naar me, je moet begrijpen.![]()
Dit is heel belangrijk voor me.
Feest!quote:
Daar is het ook vrij rustig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jeweet, iedereen zit in SEX
Naja, tenminste, Fera en Kaneel heb ik daar gezien. Waar de rest is weet ik niet
Werkt jouw nummer nog? Dan kunnen jullie bekendmaken waar jullie uithangen als ik eraankom.quote:
Ik vind het hier ook veel leuker.quote:
Ja klopt. KSC is ook rustig. Geen idee waar iedereen zit.quote:
Jahoor, ik heb nog hetzelfde nummer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werkt jouw nummer nog? Dan kunnen jullie bekendmaken waar jullie uithangen als ik eraankom.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
Hier is de panda-master dan, wie wilt me knuffelen?
Nee jij had daar niks mee te maken.quote:
Ik knuffel wel met je hoor, als je me genoeg drank geeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
Hier is de panda-master dan, wie wilt me knuffelen?
Ik weet niet of mijn financien dat trekkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik knuffel wel met je hoor, als je me genoeg drank geeft
Godverdomme. Wat dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij had daar niks mee te maken.
ok *free hugs* omdat jij het bentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn financien dat trekken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ok *free hugs* omdat jij het bent
Het was hier altijd gezellig.quote:
Pas op, straks gebruikt hij ook nog spytoolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was hier altijd gezellig.
Nadat ik DG verjaagde tenminste, daar mogen jullie me dankbaar voor zijn.
Zeg dan dank je wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks gebruikt hij ook nog spytool![]()
Ja wat is er van hem verworden eigenlijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was hier altijd gezellig.
Nadat ik DG verjaagde tenminste, daar mogen jullie me dankbaar voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |