quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij haar blijft het sowieso niet droog als je in pak komt.
Hihaho.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs de spiegel loop denk ik: als ik maar niet in mijn pak kom.
Hihaho.
Ja dat krijg je als je negers toe laat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar bij eerdere meets was het zoeken naar een kroeg en het wachten op mensen die allemaal te laat komen (met als dieptepunt heloef) serieus 2 uur. Dus om 20:00 afspreken en pas rond 22:00 in een kroeg met bier zitten
Mijn laatste vertrekt om 22:52 ofzoietsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou dan tot 23:00 kunnen blijven
Die in Utrecht, ramp!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je negers toe laat.
Welke meet was dat trouwens?
Wowwww, ken je wel mensen uit dit topic eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
Retourtje leiden is voor mij 34 euromaar he, je moet er iets voor over hebben
Kennen als in eerder gemeet, neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wowwww, ken je wel mensen uit dit topic eigenlijk?
How charming.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die in Utrecht, ramp!!
Maar nu gewoon half 9 in de kroeg, geen gezeik
Hier alvast een foto van mij zodat je me kan herkennen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef Rafeiro het volgende:
Mensen die niet weten hoe sint eruitziet
Wel een pluspunt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera is gothic, ook makkelijk te herkennen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon de grootste mafkees in de regio benaderen geeft je ook al zo'n 84,7% kans dat je sint hebt gevonden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera is gothic, ook makkelijk te herkennen
Positief prettig gestoord met schijt aan de wereld, zoiets dekt de lading wel redelijkquote:
Decoy voor de keylogger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey ik heb een USBstick gevonden in de trein met een presentatie van de universiteit
Die gast krijg minpunten op zijn school
Geen naam/adres te vinden op dat ding? Redelijk stressmoment als je zoiets kwijt raakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey ik heb een USBstick gevonden in de trein met een presentatie van de universiteit
Die gast krijg minpunten op zijn school
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef Rafeiro het volgende:
En ja ik was dus vaak zo para dat ik 2 USB-sticks meenam en het ook nog naar 2 of 3 mailadressen van me mailde
staat alleen 1 powerpoint opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen naam/adres te vinden op dat ding? Redelijk stressmoment als je zoiets kwijt raakt.
Hoeveel GB?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
staat alleen 1 powerpoint op
niet eens een naam
8GBquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoeveel GB?Want dan heb je gewoon een stick erbij.
Best een goede vondst dan, had hij/zij maar een naam moeten gebruiken op de openingssheet van de presentatie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
8GB
Hij lag gewoon op de stoel waar ik op zat, eerlijk gevonden toch
Dan had ik hem nog wel opgezocht op feestboek en hem hem terug laten kopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Best een goede vondst dan, had hij/zij maar een naam moeten gebruiken op de openingssheet van de presentatie.
Het zou ook wel een docent kunnen zijn, het is een klassendiscussie over maatschappelijke onderwerpenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef Rafeiro het volgende:
Jezelf voorstellen is zo belangrijk bij een presentatie, hoe kan dat überhaupt universiteit doen?
Dan verdien je het gewoon om zo'n ding te verliezen.
Yuck!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zou ook wel een docent kunnen zijn, het is een klassendiscussie over maatschappelijke onderwerpen
mijn bro.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is "Aanhangsel (Aka Fat-Lip)" nou weer
Zullen we wel zien vanavond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wie is "Aanhangsel (Aka Fat-Lip)" nou weer
Jammer dat flipsel er niet is dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb liever extra chicks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |