Die ventilatoren(s) worden ook steeds hoger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn ventiel is een debiel
Hierzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:59 schreef Faxie het volgende:
Verdomme, ik ben vergeten waar de meet was
Kan iemand me even helpen?
En nu slapen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan!![]()
effe opzoeken...
Edit: Ah, hiero dus!
http://www.thedukeofoz.nl/index.cfm?/3
Npquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah Australian Pub....ik zat te zoeken op Irish.... er stond me iets bij van 'blabla'-pub
Thnx
Hier.quote:
Vinnieeeeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier.
Dikke schoonmaak-mood net met een collega. Bureau's zien er weer strak uit ipv allemaal zooi
Feliquote:
Murduraaaaaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vinnieeeee![]()
Oh zou ik ook even moeten doen.En even mn mappen opruimen, ik heb troep 12 keer over 8 pc's staan.
Snap ik, maar een opgeruimde werkplek is wel chill.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
Niet gepoetst trouwens, daar hebben we schoonmakers voorWel opgeruimd
Zeker waar! Ook maar een extra TL balk gemonteerd (zo ding van 2 waar er eerst maar 1 in zat), wat een lichtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar een opgeruimde werkplek is wel chill.
Beter ja, hoewel TL licht fuckin' lelijk is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker waar! Ook maar een extra TL balk gemonteerd (zo ding van 2 waar er eerst maar 1 in zat), wat een licht
True true, maarja... kantoor héquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter ja, hoewel TL licht fuckin' lelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |