Supertof Roy.quote:
ssssssst anders worden er weer SC's geslotenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
Degene die hier zitten zitten ook in SEX SC
Nee, R&P is toch echt wat andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ssssssst anders worden er weer SC's gesloten
dat is zoquote:
Dunno, ik kom vrijwel nergensquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
maar SEX SC is wat dat betreft een samenraapsel van peepz uit div SC's
(en ja, ik kom vrijwel overal)
enjoy manquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, op tijd slapen en even nog achter de PS3 en South Park kijken
Wel in een andere volgorde neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, op tijd slapen en even nog achter de PS3 en South Park kijken
Ojaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie je ook wel eens in GRTDOJN posten
Wat is GRTDOJN?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie je ook wel eens in GRTDOJN posten
Haha ja als het goed is welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel in een andere volgorde neem ik aan?
Geen reet te doen op je werk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is GRTDOJW. Geen Reet Te Doen Op Je Werk.
[..]
Veel plezier
En het is nog waar ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk!![]()
Maar is dat niet gewoon easy money zo? ;Dquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ben ik op zoek naar ander werk
Ja, maar ik word er niet gelukkig van.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon easy money zo? ;D
Ja, das wel weer zo ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik word er niet gelukkig van.
I don't know. Techniek valt wel mee. Hier kon ik blijven na mijn stagequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das wel weer zo ja.
Maar lijkt me niet makkelijk in deze tijden een baan te vinden
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't know. Techniek valt wel mee. Hier kon ik blijven na mijn stage
Och, mij bevalt het nog wel. Het is in ieder geval een vast contract.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut werk doe ik alleenEind december loopt mn contract af, dus dat scheelt al
Mij niet, maar ik werk nu al een jaar aan hetzelfde project en een het wil een paar maanden al niet opschietenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, mij bevalt het nog wel. Het is in ieder geval een vast contract.
thee???quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey, wil jij een kopje thee?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey, wil jij een kopje thee?
quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sinterklaas meloentje,
Leg hem op mijn schoentje,
Dan geef ik hem een ommehaal,
Van Vlissingen tot Stadskanaal!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sinterklaas meloentje,
Leg hem op mijn schoentje,
Dan geef ik hem een ommehaal,
Van Vlissingen tot Stadskanaal!
U ventileerde ze nimmer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach ik ben nooit een fan van rijmpjes geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |