abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117596081
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:18 schreef Bilge het volgende:
Waar kopen jullie kasten? Ik zoek een stevige kast die tegen de 2,4 meter hoog is en circa 1,4 meter breed. Bij de Ikea zag ik een kast die precies aan mijn eisen voldeed, maar de prijs van 400 nog wat vond ik te hoog.
Ikea en de Trendhopper, wellicht is dat een optie?
pi_117596883
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hahah geen kloooon.

Rotterdam :)
Redelijk dichtbij :). Ik ging vaak naar Primark Alexandrium.Nu ga ik alleen naar Zaandam
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_117597931
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Redelijk dichtbij :). Ik ging vaak naar Primark Alexandrium.Nu ga ik alleen naar Zaandam
dus we gaan?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117606805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eh nee, ik ben op de hoogte van de bloederige executies van Cemal Pasa, na het vinden van documenten in samenwerking met de Fransen, maar er is een belangrijk onderscheid te maken tussen het Syrische volk en de politiek gezinde elite van die tijd. Het volk was een en al betrokken in de strijd tegen Fransen en Britten. Niet alleen in eigen 'landen' zoals Syrie en Irak, maar ook in Anatolie en de Westerse provincies van Turkije zoals Thracie, Canakkale en Istanbul. Zelfs onder Turken had je opstanden, dat ga je toch niet wegzetten als iets over een heel land en of volk ?

Sharif Hussein was zeker geen superman en idd ook zeker niet begonnen met hem, hij was meer de bagage van de Britten en Fransen om enige legimiteit te vergaren voor hun aanwezigheid in de Arabische wereld en de massa's niet te provoceren klopt, maar ik zie niet in wat het een met het ander te maken heeft, vanaf het begin van het Ottomaanse rijk zijn er in alle delen van het rijk constant opstanden geweest van rebellen, provacateurs of groepen die onafhankelijkheid wilden hebben, dat is niets nieuws, met de Arabieren ook niet. Een deel van die claims klopt, een deel niet, over een ander deel van de claims kan getwist worden, maar dat neemt niet echt weg dat de Syrische bevolking zich als een zag met de resterende Ottomaanse gebieden he?
Eerder maakte je het onderscheid tussen volk en elite niet. Het lijkt mij ook sterk dat het gewone volk compleet achter het Ottomaanse Rijk stond en de elite compleet achter de opstandelingen. In beide kampen zullen zij vertegenwoordigd zijn. Het levensverhaal van Cafer el-Askeri (tweede alinea) is illustratief, omdat het laat zien hoe een Ottomaanse soldaat langzaam maar zeker comandant van de opstandelingen wordt. Tussen loyaliteit en vijandelijkheid zitten allerlei grijstinten, en de keuze voor de een of andere (of helemaal geen partij) wordt niet enkel door belezenheid en/of rijkdom bepaald.
quote:
Het is inderdaad vrij opmerkelijk te noemen dat het onder Sultan Abdulhamid de tweede relatief rustig was en er meer controle was over de Arabische gebieden in het land vergeleken met de dictatuur van de 3 Pasa's, het opdringen van 'vreemde' normen en regels van the top down zorgt nu eenmaal voor onvrede, met name als etniciteit een rol speelt. Hetzelfde gebeurde ook met Ataturks hervormingen en opstanden in verschillende delen van het land, waaronder Turken en Koerden, dus vreemd kan ik dat niet noemen.
Het Ottomaanse Rijk verloor oorlog na oorlog, grondgebied na grondgebied. Er moest wat veranderen, maar soms is men inderdaad doorgeschoten.

quote:
Over idealisme en kortzinnigheid gesproken, even serieus, heb je de voorwaarden van het verdrag wat door Ataturk is getekend wel gelezen? Dat was alles behalve een korte adempauze om te hergroeperen en je krachten te verzamelen, was dat maar zo, integendeel, op absolutistische wijze de Turkse claims over Syrie onherroepelijk overgedragen aan Franse autoriteiten, dit terwijl Ataturk ook Syriers in zijn leger had, mede door de hun verzamelde geld. zijn strijd kon voeren, als je Syrie niet kan redden, onderteken dan op z'n minst geen verdrag met de Fransen, door te zeggen dat je geen inspraak over hun lot hebt en niets kunt afdragen, net zoals Abdulhamid deed met Egypte toen de Britten het kwam bezetten.
Als wij twee een contract sluiten en ik me daar niet aan houd daag jij mij voor de rechter. Tot wie kan Frankrijk zich wenden als Turkije zich niet aan de voorwaarden houdt?

De onderlinge machtsverhouding is cruciaal. Verdragen zijn slechts tijdelijke vastleggingen van machtsverhoudingen, en wanneer die verhouding verandert worden er ook weer nieuwe oorlogen gevoerd (of gedreigd met oorlogen) en nieuwe verdragen gesloten. Het oorlogsmoe Turkse volk bevond zich in een benarde situatie en kon dankzij een staakt-het-vuren - zij het onder ongunstige voorwaarden - tenminste op adem komen, waardoor we slechts drie jaar later een handtekening konden zetten onder het verdrag van Lausanne. Ik heb die voorwaarden niet gelezen, maar zo belangrijk zijn die ook niet.
quote:
Heb je het stukje wel gelezen? Ook Frankrijk kreeg andere gebieden toegewezen, dit aanbod is gedaan notabene tijdens Laussanne, terwijl Frankrijk, Engeland en Turkije aan tafel zaten.
Jouw interpretatie van dat stukje klopt niet. Lord Curzon wil niet dat Armenië onder Frans mandaat komt te vallen. De Fransen willen dat wel, en zijn bereid om Syrië als ruilmiddel te gebruiken. Lees het maar na!

Maar goed, laat ik even mee gaan, we kunnen ruilen: waarom verkies jij Syrië boven Musul en Kerkük? Ik zie aan de ene kant veel olie + veel Turken en aan de andere kant weinig Turken en weinig olie.
quote:
Gast waar heb je het allemaal over, Ataturk is in 1938 overleden, referendum en aansluiting van Hatay is in 1939. In 1938 waren er spanningen tussen Frankrijk, Italie en Duitsland ja, maar er was nog geen sprake van dreigementen. In 1938 waren de Franse en Britse staatshoofden nog blij dat ze een oorlog in Europa hadden voorkomen met conferentie van Munchen, verder doet het er weinig toe wie er neigde naar een referendum, het gaat er om dat republiek van Hatay een korte tijd onafhankelijk is geweest en na een referendum zelf heeft gekozen voor aansluiting bij Turkije, wat Turkije later heeft goedgekeurd, zeker na de dood van Mustafa Kemal ook nog.
"Hey Fransa, ben gidiyom, laylaylom, ben gidiyom, laylaylom!" Jij verkeert nog altijd in de veronderstelling dat de bewoners van Hatay vanuit het niets onafhankelijkheid en aansluiting bij Turkije realiseerden. :')
Hier staat uitvoerig beschreven welke stappen Atatürk en de zijnen jarenlang voor de daadwerkelijke incorporatie van Hatay hebben gezet. Atatürks laatste politieke daad was dreigen met militair ingrijpen in Hatay (door de Turkse troepen aan de grens te inspecteren), wat zijn ziekte verergerde. Ik moet het artikel 'Atatürk’ün Hatay Davası' nog aflezen, maar jouw visie op Hatay klopt iig voor geen millimeter.
quote:
Toen de Syriers een voorstel deden voor een confederatie, was er geen sprake van een Ottomaanse gezag, het was een voorstel aan Mustafa Kemal, niet aan Vahdettin of Sultan Resat. Als er iemand toornde aan het gezag van het Ottomaanse rijk was het wel Ataturk himself
Two wrongs don't make one right. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ikea en de Trendhopper, wellicht is dat een optie?
Trendhopper heeft ook best hoge prijzen zie ik. Misschien ben ik gewoon te gierig. :@
pi_117606922
Bij de ikea zijn er echt wel goedkopere kasten dan ¤400.
pi_117607014
Dat zijn ook kwalitatief goedkope kasten. Wij stoeien thuis wel eens, die kasten zouden zo verpletteren.
pi_117607174
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Bilge het volgende:

Trendhopper heeft ook best hoge prijzen zie ik. Misschien ben ik gewoon te gierig. :@
Jysk anders? Heb er zelf nog nooit iets gekocht maar krijg wel die foldertjes.

Anders Marktplaats?
pi_117607522
Apart. Mijn kast is ook van de ikea en een paar jaar oud maar staat nog steeds.

Misschien ben je te gierig dan ja.
pi_117607907
Mijn halve huisraad is Ikea en is behoorlijk stevig zo lijkt het... Maar goed van mijn schoonvader mag ik niet met mijn vriendin meer gooien ;( :')
pi_117607994
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn halve huisraad is Ikea en is behoorlijk stevig zo lijkt het... Maar goed van mijn schoonvader mag ik niet met mijn vriendin meer gooien ;( :')
En andersom? :@

De Jysk heb je hier niet, en ik vind het risky om via de site te bestellen zonder de houtdikte en stevigheid te kunnen zien. Marktplaats en ook Schalm zal ik ff afspeuren. O+

quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef Ayca het volgende:
Apart. Mijn kast is ook van de ikea en een paar jaar oud maar staat nog steeds.

Misschien ben je te gierig dan ja.
Vind jij 400 euro normaal voor een kast?
pi_117608011
pi_117608211
Hangt van de kast af.
pi_117608330
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Bilge het volgende:

[..]

En andersom? :@

Waarom denk je dat ik zoveel fok? Zit doodsbang op zolder te trillen ;(
pi_117608939
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik zoveel fok? Zit doodsbang op zolder te trillen ;(
Haha, kilibik. ~O>

(Eigenlijk bedoelde ik te vragen of je de kast wel naar je vriendin mocht gooien, maar dat is nu ook meteen duidelijk)

quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Ayca het volgende:
Hangt van de kast af.
Ik kan hem niet op de IKEA-site vinden. :P
pi_117609538
Netjes van Fener.
pi_117610495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
pi_117611243
Pfff, verveling.
pi_117611365
quote:
9s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff, verveling.
Wil je een paar dingen voor mij opzoeken (als je je toch verveelt :s) )?

Hebben creditcards tegenwoordig een pincode? Kun je ook geld op je creditcard zetten/opwaarderen?

Ik heb geen cc aangevraagd maar heb geen idee hoe die dingen werken. :@
pi_117611539
Laat maar, heb het al opgezocht.
pi_117611692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wil je een paar dingen voor mij opzoeken (als je je toch verveelt :s) )?

Hebben creditcards tegenwoordig een pincode? Kun je ook geld op je creditcard zetten/opwaarderen?

Ik heb geen cc aangevraagd maar heb geen idee hoe die dingen werken. :@
Creditcard heeft geen pincode. Bij een aankoop op internet hoef je alleen je creditcardnummer, de naam van de eigenaar en de verloopdatum in te voeren. Je hoeft ook niets op te waarderen ofzo. De bedoeling van zo'n kaart is juist dat je een aankoop kunt doen wanneer je op dat moment zonder geld zit. Je betaalt dit bedrag namelijk achteraf.
pi_117611729
Borte koooop die jas he.
pi_117611865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Creditcard heeft geen pincode. Bij een aankoop op internet hoef je alleen je creditcardnummer, de naam van de eigenaar en de verloopdatum in te voeren. Je hoeft ook niets op te waarderen ofzo. De bedoeling van zo'n kaart is juist dat je een aankoop kunt doen wanneer je op dat moment zonder geld zit. Je betaalt dit bedrag namelijk achteraf.
Ik hoorde juist dat veel cc's tegenwoordig wel pincode's hebben of dat je het erop kan zetten ofzo?

En mijn oom heeft ook een cc en ik herinner me dat hij mij een keer vertelde dat je er ook zelf geld op kunt zetten - dat doet hij tenminste. Maar dat was zo'n twee jaar geleden, toen hij mijn 23andme betaalde (hoi Weiss >:) ).
pi_117611877
Prepaid creditcard. :9.
pi_117611908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik hoorde juist dat veel cc's tegenwoordig wel pincode's hebben of dat je het erop kan zetten ofzo?

En mijn oom heeft ook een cc en ik herinner me dat hij mij een keer vertelde dat je er ook zelf geld op kunt zetten - dat doet hij tenminste. Maar dat was zo'n twee jaar geleden, toen hij mijn 23andme betaalde (hoi Weiss >:) ).
Oom in Turkije? (Geen grap, serieus bedoeld. Ze gebruiken daar de creditcard zoals wij hier de bankpas gebruiken.)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 23:39:10 ]
pi_117611921
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte koooop die jas he.
Morgen nog even langs een andere winkel, vind ik daar niks, dan koop ik die.

Nu maar hopen dat ze genoeg voorraad hebben, dalijk hebben ze mijn maat en kleur niet meer. ;(
pi_117611937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oom in Turkije? (Geen grap, serieus bedoeld. Ze gebruiken daar de creditcard zoals wij hier de bankpas gebruiken.)
Nee, oom in NL. :P
pi_117611943
Ik heb ook weer kleren nodig om de extreme winterkou te kunnen trotseren. Zaterdag maar de stad in.
pi_117611988
quote:
Die zijn relatief duur vergeleken met een gewone CC.

En ik heb laatst alleen zo'n tijdelijke kunnen kopen, heb geen zin om er weer een aan te schaffen. Vraag wel gewoon een normale CC aan.
pi_117612017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die zijn relatief duur vergeleken met een gewone CC.

En ik heb laatst alleen zo'n tijdelijke kunnen kopen, heb geen zin om er weer een aan te schaffen. Vraag wel gewoon een normale CC aan.
Relatief duur? Hoezo dat?
pi_117612024
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hmm, daar heb ik dan geen weet van. Die van ons werkt zonder pincode.
pi_117612034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ook weer kleren nodig om de extreme winterkou te kunnen trotseren. Zaterdag maar de stad in.
Ga mee winkelen met mij, Alice en JFM?
pi_117612065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Relatief duur? Hoezo dat?
Je betaalt toch een bepaald bedrag over je aankoop? 10% ofzo?
pi_117612081
quote:
Relatief duur toch?
pi_117612174
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ga mee winkelen met mij, Alice en JFM?
Met drie dames tegelijk?! No way!
pi_117612211
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Met drie dames tegelijk?! No way!
Tzzzz.. :{w
pi_117612348
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je betaalt toch een bepaald bedrag over je aankoop? 10% ofzo?
Nope, 2 euro per overboeking. Je kunt maximaal 150 euro per keer op je kaart zetten, dus als je 150 euro op je kaart willen hebben betaal je 152 euro. In geval van 20 euro wordt dat 22 euro in totaal betalen dus.

Volgens mij is dat recentelijk gewijzigd. In ieder geval geen 10% (mits je boven 20 euro zit). :P.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 23:48:47 ]
pi_117612368
zG, zullen we ze volgen?
pi_117612446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
zG, zullen we ze volgen?
Wij gaan naar kahvehane en jonko's klappen (waterpijp kan ook jeweetzelf), rakı drinken en filosoferend de wereld redden.
pi_117612459
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nope, 2 euro per overboeking. Je kunt maximaal 150 euro per keer op je kaart zetten, dus als je 150 euro op je kaart willen hebben betaal je 152 euro. In geval van 20 euro wordt dat 22 euro in totaal betalen dus.

Volgens mij is dat recentelijk gewijzigd. In ieder geval geen 10% (mits je boven 20 euro zit). :P.
In denk dat je dan uiteindelijk een paar euro's meer kwijt bent (per jaar, + aanschafkosten) dan wanneer je een normale CC hebt. Scheelt ook weer moeite (opwaarderen etc. etc.).
pi_117612471
Ik neem mijn verrekijker en DSLR-camera mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 23:51:24 ]
pi_117612481
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wij gaan naar kahvehane en jonko's klappen (waterpijp kan ook jeweetzelf), rakıdrinken en filosoferend de wereld redden.
Jij?
pi_117612492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wij gaan naar kahvehane en jonko's klappen (waterpijp kan ook jeweetzelf), rakı drinken en filosoferend de wereld redden.
De baklava's zijn van mij - benden - :9
pi_117612508
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
Ik neem mijn verrekijker en DSLR-camera mee.
Optical zoom? O+
pi_117612557
Verrekijker... amateur.

pi_117612583
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Verrekijker... amateur.

[ afbeelding ]
Totaaaaal geen ervaring, kennis over etc idd, maar goed idee, vallen we niet mee op :@
pi_117612624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Totaaaaal geen ervaring, kennis over etc idd, maar goed idee, vallen we niet mee op :@
Je wilt toch goede foto's maken? :{w Een verrekijker maakt geen foto's.
pi_117612645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

In denk dat je dan uiteindelijk een paar euro's meer kwijt bent (per jaar, + aanschafkosten) dan wanneer je een normale CC hebt. Scheelt ook weer moeite (opwaarderen etc. etc.).
Aanschafkosten zijn een eenmalige 10 euro. Verder geen terugkerende kosten.

Het grootste voordeel van zo'n prepaid kaart is dat er geen nare gevolgen aan vastzitten. Je kunt niet meer gebruiken dan er op je kaart staat, dus rood staan en rente terugbetalen dit dat is niet aan de orde. En mocht het in verkeerde handen vallen, ben je maar een fractie kwijt en zo.

Ik heb zo'n kaart en voor iemand zoals ik die het maar één keer in de zoveel tijd gebruikt is het reuze handig!
pi_117612646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je wilt toch goede foto's maken? :{w Een verrekijker maakt geen foto's.
Voyeur zijn kan al voldoende zijn.
pi_117612684
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij?
Waterpijp en joint wil je wel geloven, maar alcohol niet? How come?
pi_117612706
engerds. :{
pi_117612717
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Aanschafkosten zijn een eenmalige 10 euro. Verder geen terugkerende kosten.

Het grootste voordeel van zo'n prepaid kaart is dat er geen nare gevolgen aan vastzitten. Je kunt niet meer gebruiken dan er op je kaart staat, dus rood staan en rente terugbetalen dit dat is niet aan de orde. En mocht het in verkeerde handen vallen, ben je maar een fractie kwijt en zo.

Ik heb zo'n kaart en voor iemand zoals ik die het maar één keer in de zoveel tijd gebruikt is het reuze handig!
Hmpf ja...tja. Ik wil hem ook gebruiken op reis enzo. :@ Verder heb ik een basic card met een limiet van 1000 euro genomen - voor de zekerheid. Dus zo heel bang ben ik er niet voor - wat ik in eerste instantie wel was.
pi_117612733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waterpijp en joint wil je wel geloven, maar alcohol niet? How come?
Ne bilim, ik dacht dat je altijd zo anti-alcohol was.
pi_117612745
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat ben ik :')

zg is deels gavur :6

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 23:57:52 ]
pi_117612756
ik moet winterklereeeeeeeeeeen. ;(
pi_117612777
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh.. ik haal echt iedereen door elkaar hier. Laatst ook met JFM en dat andere meisje waarvan ik de nickname niet meer weet. :')
pi_117612778
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik bemoei me nooit echt (in die mate) met de keuzes van een persoon. :P.
pi_117612812
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik moet winterklereeeeeeeeeeen. ;(
Gebruik het rughaar van Trigger als vacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 23:58:49 ]
pi_117612834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik bemoei me nooit echt (in die mate) met de keuzes van een persoon. :P.
Ik had het ook over jou persoonlijk. Ik denk dat de meesten hier wel een 'keep-it-to-yourself' moslim zijn. Praktiserend of niet.
pi_117612851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh.. ik haal echt iedereen door elkaar hier. Laatst ook met JFM en dat andere meisje waarvan ik de nickname niet meer weet. :')
Ik neig nu om te vragen over wie je het hebt maarre... :')
pi_117612862
quote:

[..]

Wat diss jij mij :{
pi_117612899
quote:

[..]

omnomnom. O+

Wie bedoel jij Borte :{ ?
pi_117612943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zg is deels gavur :6
Wel eens gedronken?
pi_117612950
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wel eens gedronken?
No comment.
pi_117612957
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

omnomnom. O+

Wie bedoel jij Borte :{ ?
Het was klinkerbotsing, even opgezocht. :P

Turken op FOK! #790 Waar we Onur Turko eren

Turken op FOK! #790 Waar we Onur Turko eren
pi_117612958
quote:
15s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat diss jij mij :{
Ik raad je aan man, is compliment. Ik bedoel, als ik in de barre kou op een winterdag buiten ben, mag jij me komen opwarmen.
pi_117612976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik raad je aan man, is compliment. Ik bedoel, als ik in de barre kou op een winterdag buiten ben, mag jij me komen opwarmen.
Maar, ik ben niet zooooooo behaard. ;(
pi_117612996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar, ik ben niet zooooooo behaard. ;(
Sorry, ik haal jou en JFM door elkaar. :').

Aangestoken door Borte. ;(.
pi_117613000
Trigger heeft weer iemand z'n UI gejat? :')
pi_117613001
ooh KB'tje :9
pi_117613010
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

No comment.
oké :')
pi_117613020
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

JFM mag je wel dissen O+
pi_117613021
quote:

[..]

zarGon. }:| .
pi_117613036
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger heeft weer iemand z'n UI gejat? :')
Leugens zeg ik je.
pi_117613043
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:

[..]

oké :')
ssst, ze lezen mee.
pi_117613051
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

JFM mag je wel dissen O+
pijn. :{
pi_117613083
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

pijn. :{
Wordt je sterker van :6
pi_117613093
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wordt je sterker van :6
wordt? :')
pi_117613107
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

wordt? :')
woordenboek. :')
pi_117613108
quote:

[..]

Sorry.. het was de bedoeling dat alleen El_Presidente ziek zou worden.
pi_117613145
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

woordenboek. :')
tuuuurlijk schat.
pi_117613155
Wie is ze? Liedje voor jou: Duman-Paranoya
pi_117613162
quote:
16s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

tuuuurlijk schat.
Tabi Guzelim.
pi_117613177
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
Goede tip.
pi_117613199
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
engelen :@
pi_117613230
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tabi Guzelim.
Idha habibi kida.
pi_117613243
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Idha habibi kida.
que?
pi_117613279
El_Presidente is mij aan het uitschelden via DM.
pi_117613295
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
El_Presidente is mij aan het uitschelden via DM.
serieus :') ?
pi_117613322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

que?
niks. :*
pi_117613348
quote:
DM van EL_Presidente
05-10-2012 @ 00:12:30

Yalan
:')
pi_117613352
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

niks. :*
:*
pi_117613370
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

serieus :') ?
Hij noemde mij een bitch omdat ik hem ziek wou maken.
pi_117613385
Hij was toch gebanned?
pi_117613422
Die gast. :{
pi_117613436
Zaterdag van 9 tot 11 de tijd om een jurk te vinden. Gaat leuk worden.
pi_117613448
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij noemde mij een bitch omdat ik hem ziek wou maken.
Waarom wil je hem dan ook ziek maken?
pi_117613450
waar ga je zoeken?
pi_117613478
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waarom wil je hem dan ook ziek maken?
Is hij al. In z'n hoofd huhuhu

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2012 00:17:47 ]
pi_117613480
Neem geen mannen (m.u.v. homosensuelen) mee alsjeblieft. Is zielig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')