Hmpf ja...tja. Ik wil hem ook gebruiken op reis enzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aanschafkosten zijn een eenmalige 10 euro. Verder geen terugkerende kosten.
Het grootste voordeel van zo'n prepaid kaart is dat er geen nare gevolgen aan vastzitten. Je kunt niet meer gebruiken dan er op je kaart staat, dus rood staan en rente terugbetalen dit dat is niet aan de orde. En mocht het in verkeerde handen vallen, ben je maar een fractie kwijt en zo.
Ik heb zo'n kaart en voor iemand zoals ik die het maar één keer in de zoveel tijd gebruikt is het reuze handig!
Ne bilim, ik dacht dat je altijd zo anti-alcohol was.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waterpijp en joint wil je wel geloven, maar alcohol niet? How come?
Dat ben ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne bilim, ik dacht dat je altijd zo anti-alcohol was.
Oh.. ik haal echt iedereen door elkaar hier. Laatst ook met JFM en dat andere meisje waarvan ik de nickname niet meer weet.quote:
Ik bemoei me nooit echt (in die mate) met de keuzes van een persoon.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne bilim, ik dacht dat je altijd zo anti-alcohol was.
Gebruik het rughaar van Trigger als vacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik moet winterklereeeeeeeeeeen.
Ik had het ook over jou persoonlijk. Ik denk dat de meesten hier wel een 'keep-it-to-yourself' moslim zijn. Praktiserend of niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bemoei me nooit echt (in die mate) met de keuzes van een persoon..
Ik neig nu om te vragen over wie je het hebt maarre...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.. ik haal echt iedereen door elkaar hier. Laatst ook met JFM en dat andere meisje waarvan ik de nickname niet meer weet.
Wat diss jij mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gebruik het rughaar van Trigger als vacht.
omnomnom.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gebruik het rughaar van Trigger als vacht.
Het was klinkerbotsing, even opgezocht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
omnomnom.![]()
Wie bedoel jij Borte?
Ik raad je aan man, is compliment. Ik bedoel, als ik in de barre kou op een winterdag buiten ben, mag jij me komen opwarmen.quote:
Maar, ik ben niet zooooooo behaard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik raad je aan man, is compliment. Ik bedoel, als ik in de barre kou op een winterdag buiten ben, mag jij me komen opwarmen.
Sorry, ik haal jou en JFM door elkaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar, ik ben niet zooooooo behaard.
JFM mag je wel dissenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry, ik haal jou en JFM door elkaar..
Aangestoken door Borte..
zarGon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aangestoken door Borte..
Leugens zeg ik je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Trigger heeft weer iemand z'n UI gejat?
Sorry.. het was de bedoeling dat alleen El_Presidente ziek zou worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aangestoken door Borte..
Goede tip.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
Wie is ze? Liedje voor jou: Duman-Paranoya
engelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
Wie is ze? Liedje voor jou: Duman-Paranoya
serieusquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
El_Presidente is mij aan het uitschelden via DM.
Waarom wil je hem dan ook ziek maken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij noemde mij een bitch omdat ik hem ziek wou maken.
Is hij al. In z'n hoofd huhuhuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom wil je hem dan ook ziek maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |