Nee, oom in NL.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oom in Turkije? (Geen grap, serieus bedoeld. Ze gebruiken daar de creditcard zoals wij hier de bankpas gebruiken.)
Die zijn relatief duur vergeleken met een gewone CC.quote:
Relatief duur? Hoezo dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die zijn relatief duur vergeleken met een gewone CC.
En ik heb laatst alleen zo'n tijdelijke kunnen kopen, heb geen zin om er weer een aan te schaffen. Vraag wel gewoon een normale CC aan.
Hmm, daar heb ik dan geen weet van. Die van ons werkt zonder pincode.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat veel cc's tegenwoordig wel pincode's hebben of dat je het erop kan zetten ofzo?
En mijn oom heeft ook een cc en ik herinner me dat hij mij een keer vertelde dat je er ook zelf geld op kunt zetten - dat doet hij tenminste. Maar dat was zo'n twee jaar geleden, toen hij mijn 23andme betaalde (hoi Weiss).
Ga mee winkelen met mij, Alice en JFM?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb ook weer kleren nodig om de extreme winterkou te kunnen trotseren. Zaterdag maar de stad in.
Met drie dames tegelijk?! No way!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga mee winkelen met mij, Alice en JFM?
Tzzzz..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met drie dames tegelijk?! No way!
Nope, 2 euro per overboeking. Je kunt maximaal 150 euro per keer op je kaart zetten, dus als je 150 euro op je kaart willen hebben betaal je 152 euro. In geval van 20 euro wordt dat 22 euro in totaal betalen dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je betaalt toch een bepaald bedrag over je aankoop? 10% ofzo?
Wij gaan naar kahvehane en jonko's klappen (waterpijp kan ook jeweetzelf), rakı drinken en filosoferend de wereld redden.quote:
In denk dat je dan uiteindelijk een paar euro's meer kwijt bent (per jaar, + aanschafkosten) dan wanneer je een normale CC hebt. Scheelt ook weer moeite (opwaarderen etc. etc.).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, 2 euro per overboeking. Je kunt maximaal 150 euro per keer op je kaart zetten, dus als je 150 euro op je kaart willen hebben betaal je 152 euro. In geval van 20 euro wordt dat 22 euro in totaal betalen dus.
Volgens mij is dat recentelijk gewijzigd. In ieder geval geen 10% (mits je boven 20 euro zit)..
Jij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij gaan naar kahvehane en jonko's klappen (waterpijp kan ook jeweetzelf), rakıdrinken en filosoferend de wereld redden.
De baklava's zijn van mij - benden -quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij gaan naar kahvehane en jonko's klappen (waterpijp kan ook jeweetzelf), rakı drinken en filosoferend de wereld redden.
Optical zoom?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
Ik neem mijn verrekijker en DSLR-camera mee.
Totaaaaal geen ervaring, kennis over etc idd, maar goed idee, vallen we niet mee opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Verrekijker... amateur.
[ afbeelding ]
Je wilt toch goede foto's maken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Totaaaaal geen ervaring, kennis over etc idd, maar goed idee, vallen we niet mee op
Aanschafkosten zijn een eenmalige 10 euro. Verder geen terugkerende kosten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In denk dat je dan uiteindelijk een paar euro's meer kwijt bent (per jaar, + aanschafkosten) dan wanneer je een normale CC hebt. Scheelt ook weer moeite (opwaarderen etc. etc.).
Voyeur zijn kan al voldoende zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je wilt toch goede foto's maken?Een verrekijker maakt geen foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |