Hey babe.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
kinky topic dit:
Tijdens de sex/masturberen aan andere dingen denken?
Fijn JFM.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
kinky topic dit:
Tijdens de sex/masturberen aan andere dingen denken?
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want jij loopt nooit te 31'en?
Kanfüs. Een gezonde man heeft daar toch juist behoefte aan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mannen die daar behoefte aan hebben
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, waarom zitten jullie allemaal thuis? Hebben jullie geen leven ofzo?
Aan het lozen? Ja, 31 per definitie? Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kanfüs. Een gezonde man heeft daar toch juist behoefte aan?
wat ben jij aan het doen dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, waarom zitten jullie allemaal thuis? Hebben jullie geen leven ofzo?
Zelfs met een actief seksleven moet je gewoon af en toe de hand aan jezelf slaan. Is gewoon quality me-time.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aan het lozen? Ja, 31 per definitie? Nee.
Moeten is nogal een voor een ander bepalend woord lijkt me.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelfs met een actief seksleven moet je gewoon af en toe de hand aan jezelf slaan. Is gewoon quality me-time.
JA DUS GA NU MAAR GAUW BEZIG.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moeten is nogal een voor een ander bepalend woord lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |