quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
Humor op de werkvloer.
"Zeg Henk heb jij een heel dun mesje want ik moet een stukje rubber uitsnijden"
"Hoe zo? Moet je je condooms in korten?"
Tophumor hier
Succesvolle mensen schijnen een grote neus te hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een grote neus. Er zit zo'n bobbel op, het is een beetje een jodenneus ofzo.
oki, volgens mij is gokje een bekende benaming voor iets en ik heb geen idee wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie fobo.. of vraag mensen die m gezien hebben
Gok = neusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, volgens mij is gokje een bekende benaming voor iets en ik heb geen idee wat.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Succesvolle mensen schijnen een grote neus te hebben![]()
Dus dat is nog niet eens zo verkeerd
Een kog is weer wat anders natuurlijkquote:
Las ik ooit in een slecht vrouwenblad... dus die bron is niet heel betrouwbaarquote:
Haar ogen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik ben genteresseerd in andere dingen van evie dan haar neus.
What the fuckquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar zo wazig vanmorgen.
Ik loop naar het bushokje, staan een man en een vrouw van rond de 55, en een jongen op de bus te wachten.
Ik ga ook in het bushokje staan, zegt die man tegen die vrouw: "hey, dat is ... (kon ik niet verstaan) Wegwezen!" en ze gaan 8 meter verder in de regen staan.
Die jongen keek me ook aan van Wtf? Ik ik snap er nog steeds niets van.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
Ik loop naar het bushokje, staan een man en een vrouw van rond de 55, en een jongen op de bus te wachten.
Ik ga ook in het bushokje staan, zegt die man tegen die vrouw: "hey, dat is ... (kon ik niet verstaan) Wegwezen!" en ze gaan 8 meter verder in de regen staan.
Heb je jou foto's in het winkelcentrum niet zien hangen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
What the fuck
Misschien heb je een slechte naam gekregen
Dikke streetrep hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]volgende keer vragen wat er aan de hand is
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je jou foto's in het winkelcentrum niet zien hangen dan?
WHUT?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik ben genteresseerd in andere dingen van evie dan haar neus.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat heb ik nou altijd met de meiden
Die rennen ook weg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat heb ik nou altijd met de meiden
Nee ik probeer je enkel te helpem met eventuele problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is dit een poging om me 2 keer zelfspot te laten doen?
Chinese muur is pas baasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is veel bazer
[ afbeelding ]
Ik hoef niet extra aan mijn problemen herinnerd te worden in slowchat. Maar dank je voor je hulpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik probeer je enkel te helpem met eventuele problemen.
quote:
Echt een dawg filmpjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
Dat je daar op kan staan vind ik al knap, dat je er op kan op lopen vind ik een prestatie.
Maar holy shit dat je op hakken nog zo kan dansen zeg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga even mina ophalen kusss
en tot vrijdag schatjes
Doe dat maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd, dan blijf je hoopvol in het leven, dan kan je uitkijken naar leuke dingen
Mina?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga even mina ophalen kusss
en tot vrijdag schatjes
Hoi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd, dan blijf je hoopvol in het leven, dan kan je uitkijken naar leuke dingen
Eensch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Man man man die gangnam shit is echt niet grappig meer
Ik heb dat liedje echt n keer gehoord. Daarna nooit meer.quote:
Op mijn werk stond afgelopen weken QMusic aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje echt n keer gehoord. Daarna nooit meer.
Dat is inderdaad echt hel ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn werk stond afgelopen weken QMusic aan
Je bent gewoon niet autistisch genoegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt hel ...Die draaien alle paupershit van tegenwoordig helemaal grijs. Ook liedjes die nog een beetje leuk zijn worden helemaal verpest door het concept van herhaling.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet autistisch genoeg
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker weet of ik zo goed binnen de groep pas![]()
Maar ik neig naar komen.
"want vrouwen horen hakken te dragen anders niet neukbaarquote:
Scherpe knienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
"want vrouwen horen hakken te dragen anders niet neukbaar"
Doet me altijd denken aan een plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Casie het volgende:
[..]
#YOLO?quote:
hakken zijn vrouwelijk en een vrouw moet vrouwelijk zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
"want vrouwen horen hakken te dragen anders niet neukbaar"
Doet me altijd denken aan een plaatje.
[ afbeelding ]
Inderdaad, en draai eens goeie muziek ipv van commercile baggerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt hel ...Die draaien alle paupershit van tegenwoordig helemaal grijs. Ook liedjes die nog een beetje leuk zijn worden helemaal verpest door het concept van herhaling.
ik wist het wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar ik neig naar komen.
Kan ik een cursus volgen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet autistisch genoeg
Ik vind het ook een enorme plus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
hakken zijn vrouwelijk en een vrouw moet vrouwelijk zijn.
Je kan het proberen, maar ik zie weinig hoop voor jou wat dat betreft. Ik vrees dat je het gewoon niet in je hebt, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daarom ben ik de vorige keer ook gewoon gegaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
"het kan hooguit fout gaan."
Dit kan je op alles toepassen.
Nee koop het boek "Autisme voor dummies"quote:
Zijn er nog kansen voor mij als niet-autist?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je kan het proberen, maar ik zie weinig hoop voor jou wat dat betreft. Ik vrees dat je het gewoon niet in je hebt, sorry
ohh dat wist ik niet, vond je het niet gezellig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Daarom ben ik de vorige keer ook gewoon gegaan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij is fucking hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.![]()
Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja die zijn vrij glansrijk denk ik. Ik kan je wel leren hoe je een goed niet-autistisch meisje moet zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn er nog kansen voor mij als niet-autist?
Ik ben in augustus naar de meet in royco's cafe geweest, slimmerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat jij niet naar meets gaat. zomaar een vermoeden.
Mijn dank is groot. God zij met U.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij glansrijk denk ik. Ik kan je wel leren hoe je een goed niet-autistisch meisje moet zijn
Ja onderwerping aan mijn wil en onderdanigheid is ook een onderdeel van de cursus. Gaan we samen nog wel perfectionerenquote:
Whut? Nu al?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok schatjes, nu ben ik weer weg.
Tot morgen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben in augustus naar de meet in royco's cafe geweest, slimmerd.
Wel naar veel twijfel![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja onderwerping aan mijn wil en onderdanigheid is ook een onderdeel van de cursus. Gaan we samen nog wel perfectioneren
Ja. Naar nieuwe huis van een vriend van me en daar Ajax kijken.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Naar nieuwe huis van een vriend van me en daar Ajax kijken.
Nou nou nu niet te ver gaan. Je hebt mijn cursus alsnog nodig hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]Ik denk dat ik een natuurtalent ben.
Ruim het wel even zelf op.quote:
Smeerlap dat je er bent.quote:
Het geeft me wel een voorsprong.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou nu niet te ver gaan. Je hebt mijn cursus alsnog nodig hoor
Ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja met jou ga ik wel door naar gevorderden dan, geeft mij ook direct een voorsprong
Je kwam?quote:
Ik mag jou wel. Zeker als je altijd zo blijft reageren. Dan ben je een soort van prodigy voor mijquote:
Ik ben geen geschikt hosselmateriaalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
en je bent niet gehosseld door al die players daar?
dacht dat je toen in schotland aan het rondtrekken was, my bad.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Zeker als je altijd zo blijft reageren. Dan ben je een soort van prodigy voor mij
Al voorzien?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben geen geschikt hosselmateriaal![]()
En dan net als ik denk dat je niet nog beter kan reageren ga jij nog weer een stapje erbovenopquote:
ah zo, leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben geen geschikt hosselmateriaal![]()
Kwam toen vrijdag terug van Schotland en de volgende dag was de meet, dus kwam perfect uit.
Dat zijn ze wel gewend hoor, ze hebben mij al gemeet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo, leuk.
en ik denk dat ze gewoon gentimideerd waren door je mooie voorkomen.
Above all expectations.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan net als ik denk dat je niet nog beter kan reageren ga jij nog weer een stapje erbovenop
iets zegt me dat je aan jezelf twijfelt gezien de frequentie waarmee je dit roept.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend hoor, ze hebben mij al gemeet.
Affectiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
Mijn kat heeft zijn pootje over mijn arm
Ik vind dat soort contactdagen altijd wel heel belangrijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
We should meet and talk babycursustalk offc
Haha thanks denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo, leuk.
en ik denk dat ze gewoon gentimideerd waren door je mooie voorkomen.
Nee, sinds een maand niet meer.quote:
Zit je er nog mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Haha thanks denk ik
[..]
Nee, sinds een maand niet meer.
En jij? Hossel jij nog?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
Er wordt hier gehossld.
Ik ben trots kinders.
Aw, doe hetzelfde bij hemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ik dat bericht typte haalde hij hem weg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
iets zegt me dat je aan jezelf twijfelt gezien de frequentie waarmee je dit roept.
Ja zijn ook belangrijk. Punctualiteit en stiptheid zijn belangrijk bij zowel autisten maar ook bij niet-autisten dus dat is een goed begin. Sowieso zou je geen cursusdag moeten missen met mij want dat is een gemiste dag net zoals een dag niet gelachen een gemiste dag is zo ook met mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat soort contactdagen altijd wel heel belangrijk.
yw. daten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Haha thanks denk ik
[..]
Nee, sinds een maand niet meer.
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.quote:
Hoogtepunt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.
Voor dat ik er mee begon dus.
Scherpquote:
Wanneer staat er zo'n dag op het rooster?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja zijn ook belangrijk. Punctualiteit en stiptheid zijn belangrijk bij zowel autisten maar ook bij niet-autisten dus dat is een goed begin. Sowieso zou je geen cursusdag moeten missen met mij want dat is een gemiste dag net zoals een dag niet gelachen een gemiste dag is zo ook met mij
Ja moet ik even in mijn agenda kijken. Heb het zo druk met al mijn cursussen en sociale contacten enzo. Bijna niet eens tijd om te fokken zeg maar. Maar ik denk dat ik zo ongeveer de hele maand wel tijd voor je hebquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer staat er zo'n dag op het rooster?Dan zorg ik dat ik verder helemaal vrij ben ...
Oke jammerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.
Voor dat ik er mee begon dus.
Geen tijd om te fokken? Dat is klote manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja moet ik even in mijn agenda kijken. Heb het zo druk met al mijn cursussen en sociale contacten enzo. Bijna niet eens tijd om te fokken zeg maar. Maar ik denk dat ik zo ongeveer de hele maand wel tijd voor je heb
Ik voel me wel speciaal, dat je zoveel tijd voor me vrij kunt maken, ondanks je erg belangrijke en drukke schema.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja moet ik even in mijn agenda kijken. Heb het zo druk met al mijn cursussen en sociale contacten enzo. Bijna niet eens tijd om te fokken zeg maar. Maar ik denk dat ik zo ongeveer de hele maand wel tijd voor je heb
Ja je bent nu al mijn favoriete leerlinge uit alle massa's aan mensen die zo'n cursus bij me volgen dus ja dan maak ik wel tijd voor je vrij. Want ik merk dat jij een goed meisje bent met hoe je praat tegen mij. Dus ja ik ben dan ook wel zo dat ik je tegemoet wil komen en al mijn andere afspraken enzo aan de kant wil schuiven (afspraken met celibrities ook, wil niet stoer doen ofzo..)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me wel speciaal, dat je zoveel tijd voor me vrij kunt maken, ondanks je erg belangrijke en drukke schema.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg het eens. phone bijna leeg trouwens.
Best lekker hoor, geen stress of gevoelens van spijt meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |