Doe dat maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd, dan blijf je hoopvol in het leven, dan kan je uitkijken naar leuke dingen
Mina?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga even mina ophalen kusss
en tot vrijdag schatjes
Hoi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Altijd, dan blijf je hoopvol in het leven, dan kan je uitkijken naar leuke dingen
Eensch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Man man man die gangnam shit is echt niet grappig meer
Ik heb dat liedje echt één keer gehoord. Daarna nooit meer.quote:
Op mijn werk stond afgelopen weken QMusic aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje echt één keer gehoord. Daarna nooit meer.
Dat is inderdaad echt hel ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn werk stond afgelopen weken QMusic aan
Je bent gewoon niet autistisch genoegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt hel ...Die draaien alle paupershit van tegenwoordig helemaal grijs. Ook liedjes die nog een beetje leuk zijn worden helemaal verpest door het concept van herhaling.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet autistisch genoeg
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker weet of ik zo goed binnen de groep pas![]()
Maar ik neig naar komen.
"want vrouwen horen hakken te dragen anders niet neukbaarquote:
Scherpe knieënquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
"want vrouwen horen hakken te dragen anders niet neukbaar"
Doet me altijd denken aan een plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Casie het volgende:
[..]
#YOLO?quote:
hakken zijn vrouwelijk en een vrouw moet vrouwelijk zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
"want vrouwen horen hakken te dragen anders niet neukbaar"
Doet me altijd denken aan een plaatje.
[ afbeelding ]
Inderdaad, en draai eens goeie muziek ipv van commerciële baggerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt hel ...Die draaien alle paupershit van tegenwoordig helemaal grijs. Ook liedjes die nog een beetje leuk zijn worden helemaal verpest door het concept van herhaling.
ik wist het wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar ik neig naar komen.
Kan ik een cursus volgen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet autistisch genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |