quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
Humor op de werkvloer.
"Zeg Henk heb jij een heel dun mesje want ik moet een stukje rubber uitsnijden"
"Hoe zo? Moet je je condooms in korten?"
Tophumor hier
Succesvolle mensen schijnen een grote neus te hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een grote neus. Er zit zo'n bobbel op, het is een beetje een jodenneus ofzo.
oki, volgens mij is gokje een bekende benaming voor iets en ik heb geen idee wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie fobo.. of vraag mensen die m gezien hebben
Gok = neusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, volgens mij is gokje een bekende benaming voor iets en ik heb geen idee wat.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Succesvolle mensen schijnen een grote neus te hebben![]()
Dus dat is nog niet eens zo verkeerd
Een kog is weer wat anders natuurlijkquote:
Las ik ooit in een slecht vrouwenblad... dus die bron is niet heel betrouwbaarquote:
Haar ogen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik ben genteresseerd in andere dingen van evie dan haar neus.
What the fuckquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
Ik weet niet of ik het al had gemeld, maar zo wazig vanmorgen.
Ik loop naar het bushokje, staan een man en een vrouw van rond de 55, en een jongen op de bus te wachten.
Ik ga ook in het bushokje staan, zegt die man tegen die vrouw: "hey, dat is ... (kon ik niet verstaan) Wegwezen!" en ze gaan 8 meter verder in de regen staan.
Die jongen keek me ook aan van Wtf? Ik ik snap er nog steeds niets van.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
Ik loop naar het bushokje, staan een man en een vrouw van rond de 55, en een jongen op de bus te wachten.
Ik ga ook in het bushokje staan, zegt die man tegen die vrouw: "hey, dat is ... (kon ik niet verstaan) Wegwezen!" en ze gaan 8 meter verder in de regen staan.
Heb je jou foto's in het winkelcentrum niet zien hangen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
What the fuck
Misschien heb je een slechte naam gekregen
Dikke streetrep hier.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]volgende keer vragen wat er aan de hand is
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je jou foto's in het winkelcentrum niet zien hangen dan?
WHUT?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik ben genteresseerd in andere dingen van evie dan haar neus.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat heb ik nou altijd met de meiden
Die rennen ook weg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat heb ik nou altijd met de meiden
Nee ik probeer je enkel te helpem met eventuele problemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is dit een poging om me 2 keer zelfspot te laten doen?
Chinese muur is pas baasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze is veel bazer
[ afbeelding ]
Ik hoef niet extra aan mijn problemen herinnerd te worden in slowchat. Maar dank je voor je hulpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik probeer je enkel te helpem met eventuele problemen.
quote:
Echt een dawg filmpjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
Dat je daar op kan staan vind ik al knap, dat je er op kan op lopen vind ik een prestatie.
Maar holy shit dat je op hakken nog zo kan dansen zeg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga even mina ophalen kusss
en tot vrijdag schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |