Ik vind het ook een enorme plus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
hakken zijn vrouwelijk en een vrouw moet vrouwelijk zijn.
Je kan het proberen, maar ik zie weinig hoop voor jou wat dat betreft. Ik vrees dat je het gewoon niet in je hebt, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daarom ben ik de vorige keer ook gewoon gegaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
"het kan hooguit fout gaan."
Dit kan je op alles toepassen.
Nee koop het boek "Autisme voor dummies"quote:
Zijn er nog kansen voor mij als niet-autist?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je kan het proberen, maar ik zie weinig hoop voor jou wat dat betreft. Ik vrees dat je het gewoon niet in je hebt, sorry
ohh dat wist ik niet, vond je het niet gezellig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Daarom ben ik de vorige keer ook gewoon gegaan
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij is fucking hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.![]()
Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte zo hard.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja die zijn vrij glansrijk denk ik. Ik kan je wel leren hoe je een goed niet-autistisch meisje moet zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn er nog kansen voor mij als niet-autist?
Ik ben in augustus naar de meet in royco's cafe geweest, slimmerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat jij niet naar meets gaat. zomaar een vermoeden.
Mijn dank is groot. God zij met U.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij glansrijk denk ik. Ik kan je wel leren hoe je een goed niet-autistisch meisje moet zijn
Ja onderwerping aan mijn wil en onderdanigheid is ook een onderdeel van de cursus. Gaan we samen nog wel perfectionerenquote:
Whut? Nu al?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok schatjes, nu ben ik weer weg.
Tot morgen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben in augustus naar de meet in royco's cafe geweest, slimmerd.
Wel naar veel twijfel![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja onderwerping aan mijn wil en onderdanigheid is ook een onderdeel van de cursus. Gaan we samen nog wel perfectioneren
Ja. Naar nieuwe huis van een vriend van me en daar Ajax kijken.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Naar nieuwe huis van een vriend van me en daar Ajax kijken.
Nou nou nu niet te ver gaan. Je hebt mijn cursus alsnog nodig hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]Ik denk dat ik een natuurtalent ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |