Ruim het wel even zelf op.quote:
Smeerlap dat je er bent.quote:
Het geeft me wel een voorsprong.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou nu niet te ver gaan. Je hebt mijn cursus alsnog nodig hoor
Ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja met jou ga ik wel door naar gevorderden dan, geeft mij ook direct een voorsprong
Je kwam?quote:
Ik mag jou wel. Zeker als je altijd zo blijft reageren. Dan ben je een soort van prodigy voor mijquote:
Ik ben geen geschikt hosselmateriaalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
en je bent niet gehosseld door al die players daar?
dacht dat je toen in schotland aan het rondtrekken was, my bad.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Zeker als je altijd zo blijft reageren. Dan ben je een soort van prodigy voor mij
Al voorzien?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben geen geschikt hosselmateriaal![]()
En dan net als ik denk dat je niet nog beter kan reageren ga jij nog weer een stapje erbovenopquote:
ah zo, leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ben geen geschikt hosselmateriaal![]()
Kwam toen vrijdag terug van Schotland en de volgende dag was de meet, dus kwam perfect uit.
Dat zijn ze wel gewend hoor, ze hebben mij al gemeet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo, leuk.
en ik denk dat ze gewoon geïntimideerd waren door je mooie voorkomen.
Above all expectations.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan net als ik denk dat je niet nog beter kan reageren ga jij nog weer een stapje erbovenop
iets zegt me dat je aan jezelf twijfelt gezien de frequentie waarmee je dit roept.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend hoor, ze hebben mij al gemeet.
Affectiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
Mijn kat heeft zijn pootje over mijn arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |