Ik vind dat soort contactdagen altijd wel heel belangrijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
We should meet and talk babycursustalk offc
Haha thanks denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo, leuk.
en ik denk dat ze gewoon gentimideerd waren door je mooie voorkomen.
Nee, sinds een maand niet meer.quote:
Zit je er nog mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Haha thanks denk ik
[..]
Nee, sinds een maand niet meer.
En jij? Hossel jij nog?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
Er wordt hier gehossld.
Ik ben trots kinders.
Aw, doe hetzelfde bij hemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ik dat bericht typte haalde hij hem weg.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
iets zegt me dat je aan jezelf twijfelt gezien de frequentie waarmee je dit roept.
Ja zijn ook belangrijk. Punctualiteit en stiptheid zijn belangrijk bij zowel autisten maar ook bij niet-autisten dus dat is een goed begin. Sowieso zou je geen cursusdag moeten missen met mij want dat is een gemiste dag net zoals een dag niet gelachen een gemiste dag is zo ook met mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat soort contactdagen altijd wel heel belangrijk.
yw. daten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Haha thanks denk ik
[..]
Nee, sinds een maand niet meer.
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.quote:
Hoogtepunt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.
Voor dat ik er mee begon dus.
Scherpquote:
Wanneer staat er zo'n dag op het rooster?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja zijn ook belangrijk. Punctualiteit en stiptheid zijn belangrijk bij zowel autisten maar ook bij niet-autisten dus dat is een goed begin. Sowieso zou je geen cursusdag moeten missen met mij want dat is een gemiste dag net zoals een dag niet gelachen een gemiste dag is zo ook met mij
Ja moet ik even in mijn agenda kijken. Heb het zo druk met al mijn cursussen en sociale contacten enzo. Bijna niet eens tijd om te fokken zeg maar. Maar ik denk dat ik zo ongeveer de hele maand wel tijd voor je hebquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer staat er zo'n dag op het rooster?Dan zorg ik dat ik verder helemaal vrij ben ...
Oke jammerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gestopt op mijn hoogtepunt.
Voor dat ik er mee begon dus.
Geen tijd om te fokken? Dat is klote manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja moet ik even in mijn agenda kijken. Heb het zo druk met al mijn cursussen en sociale contacten enzo. Bijna niet eens tijd om te fokken zeg maar. Maar ik denk dat ik zo ongeveer de hele maand wel tijd voor je heb
Ik voel me wel speciaal, dat je zoveel tijd voor me vrij kunt maken, ondanks je erg belangrijke en drukke schema.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja moet ik even in mijn agenda kijken. Heb het zo druk met al mijn cursussen en sociale contacten enzo. Bijna niet eens tijd om te fokken zeg maar. Maar ik denk dat ik zo ongeveer de hele maand wel tijd voor je heb
Ja je bent nu al mijn favoriete leerlinge uit alle massa's aan mensen die zo'n cursus bij me volgen dus ja dan maak ik wel tijd voor je vrij. Want ik merk dat jij een goed meisje bent met hoe je praat tegen mij. Dus ja ik ben dan ook wel zo dat ik je tegemoet wil komen en al mijn andere afspraken enzo aan de kant wil schuiven (afspraken met celibrities ook, wil niet stoer doen ofzo..)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me wel speciaal, dat je zoveel tijd voor me vrij kunt maken, ondanks je erg belangrijke en drukke schema.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
zeg het eens. phone bijna leeg trouwens.
Best lekker hoor, geen stress of gevoelens van spijt meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |