Gr Maikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:42 schreef Xetran het volgende:
nieuwe acties in de TT maar niet in de OP? ik kwam ff snuffelen, maar ja
Hij bedoelt dat er in de eerste post (OP, openingspost) geen nieuwe acties vermeld staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef MagicMaik het volgende:
Hey Xetran,
Wat bedoel je met :
[..]
Gr Maik
Hoofddorp drive dacht ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:11 schreef Greenpeas het volgende:
Is er ergens een McDonalds langs de snelweg die 24/7 open is voor als ik midden in de nacht ineens naar de McDonalds wil?
Zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef fokmetme het volgende:
www.mcdonalds.nl/mcdeal
is dat ook bestemd voor francize crewmedewerkers?
Zal wel hostess/gastvrouw zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Rio het volgende:
Weet iemand de functie van die donkerharige dame bij de McD bij de rotonde in Zaandam. Ze deelt soms kleurpotloden uit en blijft dan iets te lang staan praten
Ja, maar het vermoeden is ook dat ze manager oid is (ik heb een weddenschapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zal wel hostess/gastvrouw zijn.
Managers en hostesses hebben dezelfde kleding. Dus je kan het niet zien. Als ze de hele tijd in de lobby rondloopt is ze hostess. Je zou het ook kunnen vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, maar het vermoeden is ook dat ze manager oid is (ik heb een weddenschapje). Hoe kan ik zien wat ze is?
Vragen? Hoo, nee, dan kom ik weer niet van haar af..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Managers en hostesses hebben dezelfde kleding. Dus je kan het niet zien. Als ze de hele tijd in de lobby rondloopt is ze hostess. Je zou het ook kunnen vragen.
Onze vrouwelijke managers hebben ook gewoon een shawl, en de mannelijke host bij ons heeft een stropdas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Studiotje het volgende:
Gastvrouwen hebben meestal een shawl om hun nek en managers een kleine stropdas, volgens mij zie je daar verschil aan.
't is ook overal andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Onze vrouwelijke managers hebben ook gewoon een shawl, en de mannelijke host bij ons heeft een stropdas.
Dat is de hostess (en mijn buurvrouw).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Rio het volgende:
Weet iemand de functie van die donkerharige dame bij de McD bij de rotonde in Zaandam. Ze deelt soms kleurpotloden uit en blijft dan iets te lang staan praten
Loop jij ook altijd even om als jullie tegelijk de voordeur uit lopen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is de hostess (en mijn buurvrouw).
Komende jaar gok ik van welquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef Greenpeas het volgende:
Is de Filet-O-Fish euroknaller af? Voor altijd?
Oh jammerquote:
You don't say...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kon altijd precies 5 fish halen voor een tientje.
Ja, het leven als nuchtere chauffeur is niet makkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef fokmetme het volgende:
die chilli burgers gaan snel mann damnn die crews die op de BOB staan heeft t druk ooooo
Die dingen komen niet in emmersquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie wil er een emmertje Big Tasty-saus verduisteren en aan mij verkopen?
Probeer de kassala te stelen. Problem fixed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef Bitlord het volgende:
Kan ik aan een landelijk McDonald's-verbod komen? Sinds januari reeds 653 euro bij jullie uitgegeven, rijst wel een beetje de pan uit.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
McDonald's Duitsland Spanje blijft toch altijd weer anders dan anders
- Praktisch elk restaurant heeft er een McCafé
- Praktisch elk restaurant werkt met Easy Order zuilen. In 1 restaurant werkte het hoe dan ook via dat systeem. Je kon via de bestelzuilen bestellen maar ook aan de kassa. Maar zelfs als je aan de kassa besteld had moest je het bij het afhaalpunt ophalen.
- Veel andere burgers voor leuke prijzen ook
- Kortingsbonnen
- Er word bier geschonken
Dat ja. En in Duitsland testen ze veel dingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:08 schreef Remzz het volgende:
Nederlandse McDonald's zijn heel erg duur, op het vliegveld in Dusseldurf had je alle menu's voor 4,20. Easy Order kiosken zijn leuk, maar in rusitge restaurants gewoon niet praktisch.
Nieuwe kleding is toch al sinds vorig jaar September? Duurt alleen even voordat elk restaurant het heeft doorgevoerdquote:Op donderdag 1 november 2012 21:43 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ook voor crewleden komt er nieuwe kleding. Volgens mij hebben wij die al aan. Maar moet er nou serieus een 'bekend' iemand kleding ontwerpen voor de Mc, het moet toch een simpel uniform zijn lol.
Voor de pasvorm zou 't wel niet gedaan zijn lol. Vandaag 1 jarig contract (verlenging) gekregen.
Ik wou eerst aanmerken dat ik eigenlijk wel weinig verdiende. Maar toch maar weer niet gedaan.
Hostess hebben inderdaad een shawl/sjaal om, managers een stropdas ja.
Een host met shawl.
Het zou je nog verbazen wat er allemaal voor zooi in gegooid wordt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef MrBaas het volgende:
Hoezo adverteert McDonald's met 100% rundvlees in de hamburgers? Een hamburger is altijd 100% rundvlees.
Ook bij McD?quote:Op zondag 4 november 2012 22:29 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen wat er allemaal voor zooi in gegooid wordt.
Nee, McDonald's rundvlees is 100% puur rundvlees. Het enige wat er nog opgaat is zout en peper bij het bakken. Ze hebben vorig jaar zelfs een campagne gehad waarbij ze rondleidingen gaven in de fabrieken.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee, McDonald's rundvlees is 100% puur rundvlees. Het enige wat er nog opgaat is zout en peper bij het bakken. Ze hebben vorig jaar zelfs een campagne gehad waarbij ze rondleidingen gaven in de fabrieken.
Misschien omdat mensen niet gewend zijn aan de pure smaak van rundvlees? Ik moet het vaak proeven tijdens het uitvoeren van de HACCP en het smaakt inderdaad heel anders dan normaal rundvlees.quote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef MrBaas het volgende:
[..]Zag laatst op TV (Kassa) dat de hamburger bij McDonald's een 3 scoorde
Het werd getest door een "expert" die ook langs de Burgerking en andere "restaurants" langs ging.quote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen niet gewend zijn aan de pure smaak van rundvlees? Ik moet het vaak proeven tijdens het uitvoeren van de HACCP en het smaakt inderdaad heel anders dan normaal rundvlees.
Kassa-testsquote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef MrBaas het volgende:
[..]Zag laatst op TV (Kassa) dat de hamburger bij McDonald's een 3 scoorde
Was 1 kok die zijn mening gaf. Hij vergeleek een Whopper met een hamburger van de Mc en die weer met een hamburger van de luxe cafetaria die voor je werd gebakken. Ofterwel niet serieus te nemen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:15 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het werd getest door een "expert" die ook langs de Burgerking en andere "restaurants" langs ging.
Filmpjes kijken.quote:Op zondag 18 november 2012 16:22 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Heb morgen mijn 1e werkdag fulltime beginnen om 11.45. hoe ziet zon 1e werkdag eruit?
Is dat nog steeds zo?quote:
Oh joh.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Die filmpjes heb ik al gezien vrijdag.. Mag morgen echt beginnen....
Blijkbaar, ik heb ze nooit gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo?
Van die vreselijk over-Amerikaanse?
Het was jaren terug (1999quote:Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh joh.
heb je aangegeven wat je het leukst leek? Want daar zul je dan hoogstwaarschijnlijk geplaatst worden. Of op friet.
[..]
Blijkbaar, ik heb ze nooit gezien.
LOL! Ik weet nog dat ze nieuwe filmpjes opnamen, bij ons filiaal toendertijd (paar jaar geleden). Toen werd ik telkens ergens neergezet waar de camera niet wasquote:Op zondag 18 november 2012 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was jaren terug (1999) echt vreselijk met gigantische prodent-smiles en zo. Erg lachwekkend
nee moet elk station leren kennen, maar hoe gaan ze me het leren?;-)quote:Op zondag 18 november 2012 21:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh joh.
heb je aangegeven wat je het leukst leek? Want daar zul je dan hoogstwaarschijnlijk geplaatst worden. Of op friet.
[..]
Blijkbaar, ik heb ze nooit gezien.
Wij hebben nogeeneens een hostquote:Op zondag 18 november 2012 22:40 schreef 1410 het volgende:
Ik denk dat ik mij ook maar eens moet melden bij dit topic. Ondertussen 2 jaar werkend als hostess (1 maandje crew geweest) en een vast contract verder nog steeds naar mijn zin! Nou vraag ik mij wel af of er nog andere hosten/hostessen hier zijn?
Ook niet heel gek. Het wordt vaak gezien als een vrouwending. Op mijn hostess cursus waren ook maar 3 mannen met veel vrouwelijke trekjes, haha.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wij hebben nogeeneens een host
Wij hebben ook geen hostess for that matterquote:Op zondag 18 november 2012 23:11 schreef 1410 het volgende:
[..]
Ook niet heel gek. Het wordt vaak gezien als een vrouwending. Op mijn hostess cursus waren ook maar 3 mannen met veel vrouwelijke trekjes, haha.
MaximumRush - Dordrecht Noordquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef MaximumRush het volgende:
Binnenkort komt er wel nieuwe managementkleding!
Nee, ik heb geen staart.quote:Op maandag 19 november 2012 17:29 schreef amenth het volgende:
[..]
MaximumRush - Dordrecht Noord
ben jij die met die staart?![]()
ik kom volgende week zaterdagnacht weer met me bempie gooi paar gratis burgers danquote:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kom volgende week zaterdagnacht weer met me bempie gooi paar gratis burgers dan
Omdat wij geen burgers weg mogen geven. Sowieso, waarom bedelen om een paar zompige burgers van een euro?quote:
elke euro telquote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat wij geen burgers weg mogen geven. Sowieso, waarom bedelen om een paar zompige burgers van een euro?
Je moet wel heel wat hamburgers gratis krijgen wil je wat bereiken met die euro'squote:
Ik mag gewoon burgers weggeven, maar ik zie niet in waarom ik een van de duizenden leden van fok een gratis burger zou moeten geven.quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat wij geen burgers weg mogen geven. Sowieso, waarom bedelen om een paar zompige burgers van een euro?
ik represnt colijnstraat matie daaromquote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik mag gewoon burgers weggeven, maar ik zie niet in waarom ik een van de duizenden leden van fok een gratis burger zou moeten geven.
Nee, je bent een trieste bedelaar. Je doet me denken aan al die Turkenmoppen vroeger op de basisschool.quote:Op maandag 19 november 2012 23:10 schreef amenth het volgende:
[..]
ik represnt colijnstraat matie daarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom welkomquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef mimoma het volgende:
Nieuwe medewerkster McDonalds Turnhout (B) meldt zich
Je kan altijd solliciteren via internet! Hoe oud ben je en welke in Dordrecht wil je werken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zit er toch wel erg aan te denken om toch maar te solliciteren.Het is al verdomd lastig om een andere bijbaan te vinden.
Werken er hier toevallig ook oudere bij de Mac?
En even een vraag aan de mensen die in Dordrecht werken. Zoeken ze daar nog mensen?
Leeftijd mogen ze je niet om afwijzen. Dat mag nergens overigens. Dan mag je gewoon een zaak aanspannen. Bij ons zijn mensen van 32 nog aangenomen, en ik geloof dat andere restaurants er ook geen probleem (meer) van maken. Gewoon proberenquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik zit er toch wel erg aan te denken om toch maar te solliciteren.Het is al verdomd lastig om een andere bijbaan te vinden.
Werken er hier toevallig ook oudere bij de Mac?
En even een vraag aan de mensen die in Dordrecht werken. Zoeken ze daar nog mensen?
En terecht!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:20 schreef Nystiq het volgende:
Ik werk bij McDonalds Binckhorst. Wij zijn kampioen geworden met de McDrive vorige maand ^^
Onder werktijd 50% vanaf 2,25. Buiten werktijd nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef jakees het volgende:
Zal wel 1000 keer gevraagd zijn aan jullie maar mag je zelf gratis eten bij de Mac of krijg je korting?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Onder werktijd 50% vanaf 2,25. Buiten werktijd niet
quote:
Dat ook inderdaad nog, 30 min voor en naquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:46 schreef MrBaas het volgende:
[..]Dus als je maar korte tijd achter elkaar werkt krijg je geen korting?
Of ook nog 30 minuten voor/na werktijd?
Nice! Ook voor vrienden?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad nog, 30 min voor en na
En leftovers heb je dat wel eens? teveel patatjes gebakken of zo en dan die paar patatjes opeten. Of krijg je dan direct ontslag.quote:
50% maar? Bij ons 75% ongeacht het bedrag (HBs voor 25ctquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Onder werktijd 50% vanaf 2,25. Buiten werktijd niet
Echt ja? Belastingtechnisch was het niet meer mogelijk korting over een bedrag onder de 2,25§quote:Op zondag 9 december 2012 07:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
50% maar? Bij ons 75% ongeacht het bedrag (HBs voor 25ct)
Onderhand al weer een tijdje weg maar in Delft was het ook 50% en euroknallers uitgesloten. Was erg krom, want HB kon je niet aanslaan voor normale prijs, dus 1,60 werd geen 80ct maar je moest 1 euro betalen..quote:Op zondag 9 december 2012 07:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
50% maar? Bij ons 75% ongeacht het bedrag (HBs voor 25ct)
En meldt me weer af na zeer negatieve poppenkast ervaring...quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:56 schreef mimoma het volgende:
Nieuwe medewerkster McDonalds Turnhout (B) meldt zich
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef mimoma het volgende:
[..]
En meldt me weer af na zeer negatieve poppenkast ervaring...
Normaal wel, afhankelijk van je werkhouding etc. Je moet dan wel solliciteren, maar als dat 'intern' geregeld kan worden, dwz dat de restaurantmanager van zaak A naar zaak B belt om het daar met de restaurantmanager te regelen, is dat mooi meegenomen. En of ze mensen nodig hebben in de zaak waar je wil gaan werken natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het voor medewerkers mogelijk om jezelf te laten overplaatsen naar een ander McDonald's filiaal vanuit bijvoorbeeld een filiaal in Rotterdam naar een filiaal in Nijmegen.
Yess, en eentje met de saus van de 1955. Daarnaast ook 2 nieuwe euroknallers en er gaan er 2 weer uit.quote:
fishfilet please terug?quote:Op maandag 31 december 2012 21:02 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Yess, en eentje met de saus van de 1955. Daarnaast ook 2 nieuwe euroknallers en er gaan er 2 weer uit.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:17 schreef Nystiq het volgende:
Chocolade milkshake komt terug en er komt QP met bacon.
Sowieso raar dat die weg was, vanille/aardbei/chocola is toch wel het minimum wat je aan smaken moet hebben voor milkshakesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]eindelijk de chocoladeshake terug
Eens! Ben benieuwd vanaf wanneer, + de QP met bacon.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sowieso raar dat die weg was, vanille/aardbei/chocola is toch wel het minimum wat je aan smaken moet hebben voor milkshakes
Ja die komt ook. QP met saus van de 1955.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef artm het volgende:
Weet iemand toevallig ook iets over een Quarter Pounder Sweet BBQ?
Moet vandaag wel gestort zijn, anders morgen denk ik. Heeft met nieuwjaarsdag te maken hequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hebben jullie al loon gevangen?
Eehh, welke bedoel je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef patrick_st het volgende:
allemaal de beste wensen voor 2013
@ MaximumRush doe deze groet ook aan je mooie collega (die dame met een tattoo op haar rechter onderarm)
Is dat niet iemand in Utrecht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:17 schreef patrick_st het volgende:
allemaal de beste wensen voor 2013
@ MaximumRush doe deze groet ook aan je mooie collega (die dame met een tattoo op haar rechter onderarm)
lol vanuit mijn perspectief kan het er maar 1 zijnquote:
nee, dat feitje heb ik nou net wel scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Is dat niet iemand in Utrecht?
Dan is het heel toevallig, wij hebben (hadden, vandaag haar laatste dag) iemand met een tattoo op haar onderarm die meestal kassa stondquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:35 schreef patrick_st het volgende:
[..]
nee, dat feitje heb ik nou net wel scherp
Ja dat begreep ik alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef MaximumRush het volgende:
Ja, wij hebben meerdere.. Vandaar.
Welkom! Bij welke McDonald's kom je te werken?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:53 schreef dexamfetamine het volgende:
Ben waarschijnlijk toekomstig McDonald's werknemer dus ik meld me alvast.
Nijmegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welkom! Bij welke McDonald's kom je te werken?
Ikquote:Op zondag 20 januari 2013 21:31 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kenners.. dat is het 'karkas' van een shakemachine. In Enschede is er een heel pand waar een woonboulevard is afgebrand, waar dus ook een McD in zat. .. Zat
Iemand van hier die daar werkt?
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik tapte er vlak voor de brand nog 2 aardbeien shakes uit voor de laatste gast
In februari krijgen we alle basissmaken weer. Banaan, chocolade, aardbei en vanille. En de chicken sate komt terug!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:09 schreef Yannick567 het volgende:
Ik weet niet of het de choco shake is, maar ergens in februari krijgen we weer een andere shake. Daarvoor moet er wel een uitIk weet alleen nog niet welke.
Komende week komt er een meeting met algemeen directeur en alles. We weten nu alleen dat niemand bang hoeft te zijn voor zijn/haar baan en dat ze de intentie hebben om op dezelfde plek zo snel mogelijk te gaan heropbouwen. Maar dan zijn ze wel afhankelijk van gemeente en verhuurder van het pand.quote:
De Chili Chicken was toch niet zo heet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
The great M lasts 'till the end.
Dat ligt aan het 'soort' restaurant. Franchise of McOpCo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Jetfly het volgende:
Jo vraagje! Weet iemand misschien hoeveel een crewtrainer van ongeveer 20jr per uur bruto zal verdienen bij de Mac?? Heb weer de kans om terug te gaan
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef wickedmen het volgende:
Seks hebben met iemand die bij Mac-Donalds werkt
Bij ons werken de hostessen fulltime. Het is afhankelijk van hoe de Mc dat bij jou invult en of er al meerdere hosten/hostessen zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef idde het volgende:
Morgen sollicitatie bij de Mac als hostess, iemand een idee hoeveel uur je dan per week werkt?
Dat ja. Misschien ook nog wel afhankelijk van de locatie. Sommige restaurants hebben helemaal geen host(ess)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons werken de hostessen fulltime. Het is afhankelijk van hoe de Mc dat bij jou invult en of er al meerdere hosten/hostessen zijn.
Bel ze zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef patrick123 het volgende:
Hallo mensen!
Ik werk inmiddels 2,5 jaar bij mcdonalds.
Ga misschien verhuizen naar Groningen.
Is er iemand die in Mac Groningen werkt (Herestraat of Westerhaven) en weet hoeveel je daar verdient??
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef wickedmen het volgende:
Mac-Donalds![]()
Mensen die bij Mac-Donalds werken![]()
3 keer Mc Donalds verkeerd spellen in een post.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef wickedmen het volgende:
Mac-Donalds![]()
Mensen die bij Mac-Donalds werken![]()
En dat is heel weinigquote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
10 inkoop, 30 verkoop, 20 winst op een doos in een bestelling.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=130343.0quote:Ik doe dit normaal niet maar dit wil ik echt even kwijt.
Mijn dochter zocht een baan en kon niks vinden en kwam dus bij mc donalds terecht.
Krijgt daar 4 euro per uur (18 jaar) en dat is ook tot 3 uur snachts en in het weekend.
Ze was nieuw dus meteen de pineut en kon kerstavond, 1 en 2 e kerstdag en oud en nw werken.
Regels zijn keihard, niet plassen tussen 5 en 7 en tussen 11 en 1, niet wat drinken onder werktijd en zo kan ik nog heel wat dingen opnoemen.
Onder werktijd mogen ze eten kopen en krijgen ze 50% korting, buiten werktijd 15% maar ze mogen niet voor een ander wat bestellen.
Regelmatig hebben ze een actie, bv wie verkoopt de komende 3 uur de meeste extra mcflurry's.
Resultaat er worden er 40 extra verkocht en de winnaar krijgt dan een mcflurry met een waarde dus van 75 ct.
Hier is allemaal mee te leven maar het schandalige is dus dat als het even rustig is ze gewoon uit moeten klokken tot het weer wat drukker is en dit gebeurt dus diverse keren per dag.
Zo besparen ze toch een 4 euro per uur!
Vorige week moesten ze om 3 uur snachts allemaal uitklokken een toen gaan opruimen en schoonmaken in hun eigen tijd omdat ze volgens de "manager" niet hard genoeg hadden gewerkt.
Na werktijd kwam de manager nog even nakletsen al mag hij dat officieel niet maar op deze manier kreeg hij nog een joint van een werknemer!
Ze zijn afgelopen jaar verkozen tot werkgever van het jaar. Het zijn gewoon slavendrijvers, echt schandalig wat een misbruik ze maken van hun personeel.
Ik bedoel gewoon dat er zo simpel 20 euro winst wordt gemaakt. Is toch vrij netjes vind ik.quote:
Jij bent een manager!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:58 schreef Yannick567 het volgende:
Dat uitklonk verhaal lijkt me wel onwaarschijnlijk.
Als het bij ons rustig is vraag ik of personeel pauze wil of een extra rookpauze.
Verplicht uitlokken..! Wat een slechte grap.
In principe wel. Ik ben zelf ook niet altijd zo'n fan van mensen naar huis sturen door bovengenoemde reden. Laat ze dan meestal extra pauze houden, roken, schoonmaken ed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jij bent een manager!
Shed some light on this:
Als een manager een personeelslid eerder naar huis stuurt, mag personeel dan weigeren?
Ik was gister weer eens de lul omdat het super rustig was, had een 6-12, en om 9 was het al dood en zei de shiftmgr ja ga maar naar huis waarop ik dus keihard nee zei. Vond ze niet leukNaar mijn weten is ingeroosterd gewoon de tijd die je aanwezig kan zijn, toch? (Dus als ik 6-12 op rooster sta dan ben ik er ook 6-12 en mag ik weigeren als er naar huis gestuurd wordt)
Ja hier was ik altijd de lul, tot gisteravond dus, Voor die 12 euro kom ik mn bed niet uit hoor ;Pquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:47 schreef Yannick567 het volgende:
Als ze naar huis willen, gaan ze naar huis. Willen zee niet, gaan ze niet.
Er is bij ons altijd wel iemand die naar huis wil
Werken.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef Deesiebel het volgende:
Wat moet je in het begin vooral doen bij de McDonalds? Moet morgen voor het eerst.
Ja daar was ik ook achter, maar het lijkt me niet dat ze me de eerste dag meteen alles laten doen.quote:
Ik denk dat je nog geen hersenoperatie hoeft te doen inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:55 schreef Deesiebel het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook achter, maar het lijkt me niet dat ze me de eerste dag meteen alles laten doen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog geen hersenoperatie hoeft te doen inderdaad.
Friet/lobby.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef Deesiebel het volgende:
Wat moet je in het begin vooral doen bij de McDonalds? Moet morgen voor het eerst.
Bedanktquote:
Ach, er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Voornamelijk vuilnisbakken legen en buiten met een grijper de boel opgeruimd houden.
Er moet toch brood op de plank komen, en die vuilnisbakken legen (helaas) niet zichzelf.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef Deesiebel het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen in de wereld
Nee, dat zou een stuk makkelijker zijn geweestquote:Op zondag 17 maart 2013 19:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er moet toch brood op de plank komen, en die vuilnisbakken legen (helaas) niet zichzelf.
Wat is BOP?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet mee eens, bij ons beginnen de meeste toch echt op BOP
Officieel moet je aan de friet beginnen, en mag je als CT daarna een keuze maken of je verder gaat met training in de productie of de servicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet mee eens, bij ons beginnen de meeste toch echt op BOP
BOP is de kant van de keuken waar de kroket en alle vis/kip producten vandaan komen.quote:
Ok, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Officieel moet je aan de friet beginnen, en mag je als CT daarna een keuze maken of je verder gaat met training in de productie of de service
[..]
BOP is de kant van de keuken waar de kroket en alle vis/kip producten vandaan komen.
Staat voor Bridge Operating Platform. Is me ooit wel eens verteld waarom het zo heet, maar dat is alweer 5 jaar geleden en ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten
Ben ik ff megod blij dat ik allround getrained benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Officieel moet je aan de friet beginnen, en mag je als CT daarna een keuze maken of je verder gaat met training in de productie of de service
[..]
BOP is de kant van de keuken waar de kroket en alle vis/kip producten vandaan komen.
Staat voor Bridge Operating Platform. Is me ooit wel eens verteld waarom het zo heet, maar dat is alweer 5 jaar geleden en ben ik eerlijk gezegd alweer vergeten
McDonald's heeft een eigen loontabel, (gebaseerd op de CAO) waar je uiteraard boven kan zitten of op de grens van het minimum zit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zeg jongens en dames, wij vallen toch onder de KHC? (Koninklijke horeca CAO). Ik krijg namelijk Minimum minimum uitgekeerd, maar de CAO uurlonen liggen hoger
Ja maar, houden ze hier WML aan of CAO uurloon? Ik krijg 4,06 (WML) uitgekeerd namelijk, terwijl het CAO uurloon rond de 5 euro ligt...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
McDonald's heeft een eigen loontabel, (gebaseerd op de CAO) waar je uiteraard boven kan zitten of op de grens van het minimum zit.
Je verdient altijd minstens het minimum.
De huidige loontabel kan je downloaden op intranet. Vraag anders of ze die voor je willen uitprinten, of dat je mag zien hoeveel je hoort te verdienen via je loontabel.
WML als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja maar, houden ze hier WML aan of CAO uurloon? Ik krijg 4,06 (WML) uitgekeerd namelijk, terwijl het CAO uurloon rond de 5 euro ligt...
Rondje in het restaurant(rondleiding) dan een filmpje over of de lobby of de friet, en dan ga je met iemand anders aan 1 van die 2 stations staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef Taariqqq het volgende:
Hoi allemaal, heb morgen mijn oriëntatiedag in McDonalds Voorburg.. Weet eigenlijk wel zeker dat ik hier nooit op tijd een reactie op krijg, maar voor als iemand dit toch nog leest: wat kan ik van de dag verwachten?
Vond je het leuk?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef Taariqqq het volgende:
Jaja, officieel Crewlid bij McDonalds Strandweg, Scheveningen!
Probleem is dat er veel nieuwe mensen zijn en dus weinig mensen raam 1 kunnen. Het is makkelijk, maar super saai om de heletijd in dat hok te staan/zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Makkie toch? Je kan ook aangeven dat je eens wat anders wil
Dat is ja. Vervelendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:44 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Probleem is dat er veel nieuwe mensen zijn en dus weinig mensen raam 1 kunnen. Het is makkelijk, maar super saai om de heletijd in dat hok te staan/zitten.
Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 8 april 2013 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Zeg komt die mcfondue eigenlijk ooit nog terug? Ik mis hem al heel wat winters!!
Dat hangt er heel erg vanaf. Sowieso is de reclame BT juist niet wat je wil, alles aan een kant gesmeten. Maar dat hangt er dus vanaf hoe lang degene die in de keuken staat werkt en krijgt hij pauze etcquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe vaak wisselt het in zo'n McDonalds wie de Big Tasty's maakt?
Soms krijg je zo'n perfecte reclame-Big Tasty maar soms ook zo'n eentje waarbij sla gewoon slordig op het broodje is gegooid en het hele ding scheef ligt
Hoe time ik het dat ik steeds zo'n mooie krijg?
Net na 5 uur, dan heeft iedereen rust gehad en begint de hel net.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe vaak wisselt het in zo'n McDonalds wie de Big Tasty's maakt?
Soms krijg je zo'n perfecte reclame-Big Tasty maar soms ook zo'n eentje waarbij sla gewoon slordig op het broodje is gegooid en het hele ding scheef ligt
Hoe time ik het dat ik steeds zo'n mooie krijg?
Zo erg is die 'hel' toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Net na 5 uur, dan heeft iedereen rust gehad en begint de hel net.
En dan gaan die franchise paupers met geprinte A3 vellen over de lichtbakken hun waar duurder maken. Sterf!quote:
In Parijs serveren ze op 14 juli bij de fastfoodketens op de Champs-Elysees nog slechts 1 enkel menuquote:Op woensdag 10 april 2013 15:47 schreef bierjoost het volgende:
[..]
En dan gaan die franchise paupers met geprinte A3 vellen over de lichtbakken hun waar duurder maken. Sterf!
quatorze juilletquote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef Yannick567 het volgende:
Geprinte A3 vellen
En dat in Frankrijk zal vast wel te maken hebben met de Tour de France?
Een hos(ess) is de gastheer/vrouw van het restaurant; dus je moet een vlotte babbel hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat moet je nog meer hebben, naast goede communicatieve vaardigheden om host te worden? Is er bij elke vestiging eigenlijk een host? Welke functies (van "laag" naar "hoog") zijn er allemaal? Wat vinden/lijkt jullie het leukste werk?
Vind jij dat niet pauper staan dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef Yannick567 het volgende:
Geprinte A3 vellen
En dat in Frankrijk zal vast wel te maken hebben met de Tour de France?
Vaak zijn het gewoon translite's die er speciaal voor zijn gemaakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Vind jij dat niet pauper staan dan?
Hostess staat gelijk aan crewtrainer.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Een hos(ess) is de gastheer/vrouw van het restaurant; dus je moet een vlotte babbel hebben![]()
Niet elk restaurant heeft een host(ess), ligt eraan.
Functies van 'laag' naar 'hoog':
- crewlid
- crewtrainer
- management trainee / host(ess)
- floormanager
- 2e assistent manager
- 1e assistent manager
- restaurantmanager
Hihi, ben niet lang geleden wezen stappen met de 2e assistent en restaurantmanager van die zaak. Aardige herenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef Taariqqq het volgende:
Jaja, officieel Crewlid bij McDonalds Strandweg, Scheveningen!
En wat zeiden ze toen je de koude patat terug bracht?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef M1stral het volgende:
Fuck wat is de Mac in Dordrecht Noord slecht zeg. Ongemotiveerd personeel en koude patat.
Ik heb vriendelijk aangegeven dat ik graag warme patat wou en het dienblad voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En wat zeiden ze toen je de koude patat terug bracht?
Dat is dan een uitzondering. Altijd perfect voor elkaar daar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:43 schreef M1stral het volgende:
Fuck wat is de Mac in Dordrecht Noord slecht zeg. Ongemotiveerd personeel en koude patat.
Die stond heel komisch het personeel te instrueren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
wat zei diegene dan, die het personeel opleidt?
Waarom vraag je ze extra pauze te nemen wanneer het rustig is? Vind je dat normaal?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:58 schreef Yannick567 het volgende:
Dat uitklonk verhaal lijkt me wel onwaarschijnlijk.
Als het bij ons rustig is vraag ik of personeel pauze wil of een extra rookpauze.
Verplicht uitlokken..! Wat een slechte grap.
Saus krijg je altijd bij raam 1 mee, dus je kunt dat bij raam 2 altijd navragen als je niets hebt gekregen. Bellen heeft altijd zin, wij krijgen zo vaak telefoontjes 'dit gebeurd zovaak' als je dan voor de eerste keer belt komt het vreemd over. Bel gewoon als er iets vergeten is en het word hoe dan ook opgelost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:36 schreef xaban06 het volgende:
Even serieus een vraag. Ik kom zo nu en da bij de McDrive en het is bijna iedere keer weer raak; geen frietsaus, echt 9 v/d 10 keer vergeten ze het. Soms gebeurd het zelfs dat ze een broodje vergeten, of ipv zoetzuur saus krijg je bbq saus mee.
Ik kom er altijd te laat achter, dus achteraf bellen lijkt mij geen zin te hebben?
Waarom hangen ze geen groot bord bij raam 2 oid met CONTROLEER DE BESTELLING?!
Na 11 uur mag het gewoon, wel is het ontzettend onhandig als je met grote groepen komt en om de beurt besteld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat vinden ze er eigenlijk van als je met de fiets door de mcdrive gaat? Of maakt hun dat niet uit? haha
Bullshit, zowel in Hoofddorp, Delft als Amsterdam krijg je het bij raam 2.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Saus krijg je altijd bij raam 1 mee, dus je kunt dat bij raam 2 altijd navragen als je niets hebt gekregen. Bellen heeft altijd zin, wij krijgen zo vaak telefoontjes 'dit gebeurd zovaak' als je dan voor de eerste keer belt komt het vreemd over. Bel gewoon als er iets vergeten is en het word hoe dan ook opgelost.
Okee het kan zijn dat het niet bij elke Mc bij raam 1 word gegeven, wij doen dat juist om de reden dat het bij raam 2 veel word vergeten. Als je belt kun je sowieso langs komen om het alsnog op te halen, woon je te ver of is het al te lang geleden word er als het goed is een excusbrief gestuurd met een tegoedkaart voor datgene wat is gegeven. En belangrijker er kan wat aan gedaan worden, je kunt als je belt vertellen wanneer het is gebeurd en dan word die medewerker erop aangesproken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bullshit, zowel in Hoofddorp, Delft als Amsterdam krijg je het bij raam 2.
Bellen, en dan? Wat gebeurd er dan? Wordt er dan ineens saus getoverd?
Dat ik achteraf gratis een bakje frietsaus krijg heb ik niks aan. Ik ga ook niet terug rijden. Het kan toch niet zo zijn dat ze structureel iets vergeten, al jaren lang?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Okee het kan zijn dat het niet bij elke Mc bij raam 1 word gegeven, wij doen dat juist om de reden dat het bij raam 2 veel word vergeten. Als je belt kun je sowieso langs komen om het alsnog op te halen, woon je te ver of is het al te lang geleden word er als het goed is een excusbrief gestuurd met een tegoedkaart voor datgene wat is gegeven. En belangrijker er kan wat aan gedaan worden, je kunt als je belt vertellen wanneer het is gebeurd en dan word die medewerker erop aangesproken.
Als het al jaren structureel niet wordt gemeld, dan kunnen ze er structureel ook niks aan doen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat ik achteraf gratis een bakje frietsaus krijg heb ik niks aan. Ik ga ook niet terug rijden. Het kan toch niet zo zijn dat ze structureel iets vergeten, al jaren lang?
Ik vind het nogal aso om mijn bestellen te controleren terwijl ik nog bij raam 2 sta. Of bedoel je eerst parkeren en dan controleren? Dan is het namelijk al te laat. Voordat je weer terug bent, je verhaal hebt gedaan is je eten al koud. Ik denk niet dat ik een volledig nieuwe bestelling zal krijgen door het missen van 1 bakje saus?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het al jaren structureel niet wordt gemeld, dan kunnen ze er structureel ook niks aan doen...
Maar ik kan me ook niet voorstellen dat het 9 van de 10 keer mis gaat. En als je weet dat het zo vaak mis gaat, dan weet je dat toch wanneer je je bestelling plaatst en dan denk je toch gelijk al na voordat je je bestelling aanneemt en controleer je deze gelijk?!
Wat wil je nou? Zelf niet de moeite doen ondanks dat je nu al tig keer met je kop tegen diezelfde steen loopt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal aso om mijn bestellen te controleren terwijl ik nog bij raam 2 sta. Of bedoel je eerst parkeren en dan controleren? Dan is het namelijk al te laat. Voordat je weer terug bent, je verhaal hebt gedaan is je eten al koud. Ik denk niet dat ik een volledig nieuwe bestelling zal krijgen door het missen van 1 bakje saus?
Ik verplicht ze niets, zie je dat ergens staan? Vertel me eens wat je er niet normaal aan vind. Er zijn bij ons altijd wel mensen die een extra pauze van 5 minuten oid willen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom vraag je ze extra pauze te nemen wanneer het rustig is? Vind je dat normaal?
Zie jij ergens staan dat ik zeg dat jij ze het verplicht? Ik vind het niet normaal om onbetaald pauze in te lassen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:42 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik verplicht ze niets, zie je dat ergens staan? Vertel me eens wat je er niet normaal aan vind. Er zijn bij ons altijd wel mensen die een extra pauze van 5 minuten oid willen.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zie jij ergens staan dat ik zeg dat jij ze het verplicht? Ik vind het niet normaal om onbetaald pauze in te laten.
woensdag rond 10 uur ziek naar huis gestuurd (sluit tot 00:30 eigenlijk) en donderdag eigenlijk ook een sluitshift. Helaas niet aan toe gekomen door ziekte. Geldt die donderdag dan als wachtdag? Dan krijg ik niets namelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef Yannick567 het volgende:
Als je je ziek hebt gemeld en gaat onder werktijd naar huis, krijg je een wachtdag. Krijgt iedereen. Na die dag wordt er ziektegeld uitbetaald.
Je bent in ieder geval consequent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Okee het kan zijn dat het niet bij elke Mc bij raam 1 wordt gegeven, wij doen dat juist om de reden dat het bij raam 2 veel wordt vergeten. Als je belt kun je sowieso langs komen om het alsnog op te halen, woon je te ver of is het al te lang geleden wordt er als het goed is een excusbrief gestuurd met een tegoedkaart voor datgene wat is gegeven. En belangrijker er kan wat aan gedaan worden, je kunt als je belt vertellen wanneer het is gebeurd en dan wordt die medewerker erop aangesproken.
Vertelquote:Op woensdag 1 mei 2013 05:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, Koninginnenacht en dag complete hectiek hier bij de Mc, was niet leuk
Nouja geen moment rust, mensen die niet op komen dagen, geen pauze kunnen nemen, een ME-chargé voor de deur, een kerel die out ging midden in de zaak, de enorme pokketroep die er lag.quote:
Wat wil je in een zaak midden in het centrum van Utrechtquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nouja geen moment rust, mensen die niet op komen dagen, geen pauze kunnen nemen, een ME-chargé voor de deur, een kerel die out ging midden in de zaak, de enorme pokketroep die er lag.
Zeg, vandaag is loondag toch?!
Haha dat is waar!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat wil je in een zaak midden in het centrum van Utrecht
Je zal je salaris waarschijnlijk morgen wel ontvangen
Dat zit bij je salaris van meiquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:46 schreef DigitalEcho het volgende:
Salaris is weer binnen, maar weet iemand wanneer we 't vakantiegeld kunnen verwachten? Dat zou toch deze maand ook uitbetaald worden?
Goeie vraag!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef DDriver het volgende:
Ik neem aan dat jullie de echte kenners zijn hier.. Komt de 1955 binnenkort/ooit nog terug?
Nee echt? Was er gister nog, zware twijfel of ik even een Macje zou pakken, uiteindelijk niet gedaan. Zwarte bladzijde van de afgelopen maand dus...quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goeie vraag!
1955![]()
In Duitsland is ie er nog
Gefeliciteerd! Mijn counterteam was 2equote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sterrenslag finale gewonnen met mijn counterteam
Jouw counterteam, of het counterteam van jouw restaurant?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:46 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Mijn counterteam was 2e
Al wat gehoord over ontwikkelingen van jullie restaurant?
Beetje van beide.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jouw counterteam, of het counterteam van jouw restaurant?![]()
Nee, nog niets. Op het hoofdkantoor begreep ik ook dat zij daar net zoveel weten als wij. De verhuurder van het pand doet moeilijk. McDonald's wil een stuk grond van de verhuurder kopen, zodat we niet meer afhankelijk zijn van het gehele pand (wat nog zeker anderhalf jaar gaat duren voor ze daar mee gaan beginnen). De gemeente is inmiddels (eindelijk) akkoord. Nu de verhuurder nog.
Gefeliciteerd anywaysquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Beetje van beide.
Maar das lastig.. Tot die tijd ergens anders werken?
Jij ookquote:Op maandag 27 mei 2013 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd anyways
Ik was de coach van het winnende counterteam
Ja, tot die tijd worden we verdeeld over Hengelo en Enschede.
Welke werk je dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd anyways
Ik was de coach van het winnende counterteam
Ja, tot die tijd worden we verdeeld over Hengelo en Enschede.
Jammer, anders iets gevonden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:47 schreef MaximumRush het volgende:
16 juni laatste werkdag bij de McDonald's.
Oke dan, dat is altijd minder. Succes ermee!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nog niet. Om verschillende redenen samen besloten om mijn contract niet te verlengen.
Wat was 'jouw' oude Mc dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Welke werk je dan?Al gevonden
Dacht dat er misschien iets met 'mijn' oude mac aan de hand was, maar niet.. Wel kut dat je ineens in een heel ander collegateam komt enzo dan verder
![]()
Hengelo Zuidquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat was 'jouw' oude Mc dan?![]()
Nouja, het is opzich wel leuk. Je leert nieuwe collega's kennen en je leert enorm veel van elkaar. Maar toch mis ik mijn eigen oude vertrouwde team wel enorm. We waren 1 grote familie met zijn allen
Hengelo Zuid, daar werk ik nu fulltime, tot ons restaurant weer open gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Hengelo Zuid![]()
Maar ja, dat kan ik me wel echt voorstellenZijn er nog plannen voor wederopbouw oid, of niet? Als dat er is; dat bouwen kan verdomd snel gaan.. Kom elke dag langs Sassenheim in de trein en echt binnen twee weken stond ie er
McOpCo is 1 grote familie zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hengelo Zuid, daar werk ik nu fulltime, tot ons restaurant weer open gaat.
We willen inderdaad weer opbouwen. Het snelste dat ze kunnen bouwen is 6 wekenAlle vergunningen zijn er, maar de verhuurder van het pand doet nog moeilijk. Maar de planning is dat we in oktober open gaan. Op dezelfde plek
Ik ben wel erg blij dat ik voor McOpCo werk, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
McOpCo is 1 grote familie zeggen ze altijd
Ik denk echt niet dat alles dan zo snel en soepel was verlopen, zoals dat nu is gegaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:02 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk hetzelfdeTenzij het maar 1 zaak was geweest, dan was het een lastig verhaal denk ik.
Nee, dat is ook wel weer zo. Je hebt wel het voordeel dat het via HQ geregeld is dan ja. Maar dat is nu het geval gelukkig!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat alles dan zo snel en soepel was verlopen, zoals dat nu is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |