Gr Maikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:42 schreef Xetran het volgende:
nieuwe acties in de TT maar niet in de OP? ik kwam ff snuffelen, maar ja
Hij bedoelt dat er in de eerste post (OP, openingspost) geen nieuwe acties vermeld staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef MagicMaik het volgende:
Hey Xetran,
Wat bedoel je met :
[..]
Gr Maik
Hoofddorp drive dacht ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:11 schreef Greenpeas het volgende:
Is er ergens een McDonalds langs de snelweg die 24/7 open is voor als ik midden in de nacht ineens naar de McDonalds wil?
Zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:56 schreef fokmetme het volgende:
www.mcdonalds.nl/mcdeal
is dat ook bestemd voor francize crewmedewerkers?
Zal wel hostess/gastvrouw zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Rio het volgende:
Weet iemand de functie van die donkerharige dame bij de McD bij de rotonde in Zaandam. Ze deelt soms kleurpotloden uit en blijft dan iets te lang staan praten
Ja, maar het vermoeden is ook dat ze manager oid is (ik heb een weddenschapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zal wel hostess/gastvrouw zijn.
Managers en hostesses hebben dezelfde kleding. Dus je kan het niet zien. Als ze de hele tijd in de lobby rondloopt is ze hostess. Je zou het ook kunnen vragen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:59 schreef Rio het volgende:
[..]
Ja, maar het vermoeden is ook dat ze manager oid is (ik heb een weddenschapje). Hoe kan ik zien wat ze is?
Vragen? Hoo, nee, dan kom ik weer niet van haar af..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Managers en hostesses hebben dezelfde kleding. Dus je kan het niet zien. Als ze de hele tijd in de lobby rondloopt is ze hostess. Je zou het ook kunnen vragen.
Onze vrouwelijke managers hebben ook gewoon een shawl, en de mannelijke host bij ons heeft een stropdas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef Studiotje het volgende:
Gastvrouwen hebben meestal een shawl om hun nek en managers een kleine stropdas, volgens mij zie je daar verschil aan.
't is ook overal andersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Onze vrouwelijke managers hebben ook gewoon een shawl, en de mannelijke host bij ons heeft een stropdas.
Dat is de hostess (en mijn buurvrouw).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Rio het volgende:
Weet iemand de functie van die donkerharige dame bij de McD bij de rotonde in Zaandam. Ze deelt soms kleurpotloden uit en blijft dan iets te lang staan praten
Loop jij ook altijd even om als jullie tegelijk de voordeur uit lopen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is de hostess (en mijn buurvrouw).
Komende jaar gok ik van welquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef Greenpeas het volgende:
Is de Filet-O-Fish euroknaller af? Voor altijd?
Oh jammerquote:
You don't say...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kon altijd precies 5 fish halen voor een tientje.
Ja, het leven als nuchtere chauffeur is niet makkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef fokmetme het volgende:
die chilli burgers gaan snel mann damnn die crews die op de BOB staan heeft t druk ooooo
Die dingen komen niet in emmersquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie wil er een emmertje Big Tasty-saus verduisteren en aan mij verkopen?
Probeer de kassala te stelen. Problem fixed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef Bitlord het volgende:
Kan ik aan een landelijk McDonald's-verbod komen? Sinds januari reeds 653 euro bij jullie uitgegeven, rijst wel een beetje de pan uit.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
McDonald's Duitsland Spanje blijft toch altijd weer anders dan anders
- Praktisch elk restaurant heeft er een McCafé
- Praktisch elk restaurant werkt met Easy Order zuilen. In 1 restaurant werkte het hoe dan ook via dat systeem. Je kon via de bestelzuilen bestellen maar ook aan de kassa. Maar zelfs als je aan de kassa besteld had moest je het bij het afhaalpunt ophalen.
- Veel andere burgers voor leuke prijzen ook
- Kortingsbonnen
- Er word bier geschonken
Dat ja. En in Duitsland testen ze veel dingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:08 schreef Remzz het volgende:
Nederlandse McDonald's zijn heel erg duur, op het vliegveld in Dusseldurf had je alle menu's voor 4,20. Easy Order kiosken zijn leuk, maar in rusitge restaurants gewoon niet praktisch.
Nieuwe kleding is toch al sinds vorig jaar September? Duurt alleen even voordat elk restaurant het heeft doorgevoerdquote:Op donderdag 1 november 2012 21:43 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ook voor crewleden komt er nieuwe kleding. Volgens mij hebben wij die al aan. Maar moet er nou serieus een 'bekend' iemand kleding ontwerpen voor de Mc, het moet toch een simpel uniform zijn lol.
Voor de pasvorm zou 't wel niet gedaan zijn lol. Vandaag 1 jarig contract (verlenging) gekregen.
Ik wou eerst aanmerken dat ik eigenlijk wel weinig verdiende. Maar toch maar weer niet gedaan.
Hostess hebben inderdaad een shawl/sjaal om, managers een stropdas ja.
Een host met shawl.
Het zou je nog verbazen wat er allemaal voor zooi in gegooid wordt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:17 schreef MrBaas het volgende:
Hoezo adverteert McDonald's met 100% rundvlees in de hamburgers? Een hamburger is altijd 100% rundvlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |