Vorig jaar gelezen. Tijd vrij ver vooruit. Heerlijk boek. Samen met 1984. Hoe cliché dat ook mag klinken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef Sylver_ het volgende:
Net begonnen in Brave New World, gekocht op een boekenmarkt
[ afbeelding ]
er zal toch iets in zitten wat je aantrekt want anders zou je geen tweede boek lezen, toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef Ditty het volgende:
50 tinten grijs uit gelezen dus straks maar beginnen aan het volgende deel. Moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het leest wel makkelijk, maar snap niet zo goed wat de sensatie rond het boek nou is, behalve dat er veel seks in voorkomt. Hoop dat er bij het volgende deel wat meer verhaal inzit
[ afbeelding ]
Klopt ik vind het ook geen vervelend boek om te lezen maar ik had een bijzonder of apart verhaal verwacht met meer diepgang. En dit leest gewoon makkelijk weg, boekje voor tussendoor beetje bouquet reeks passie maar met meer seks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zal toch iets in zitten wat je aantrekt want anders zou je geen tweede boek lezen, toch?
Eerste gedeelte (verhaal 12 jaar geleden) nu gelezen. Leest lekker weg en zit goed in elkaar.quote:Elizabeth is de dochter van een obsessief strenge moeder. Wanneer ze zich eindelijk eens durft te laten gaan en te veel drinkt in een nachtclub, valt ze voor de charmes van een vreemdeling met een Russisch accent. De gebeurtenissen die daarop volgen veranderen haar leven voorgoed.
Twaalf jaar later woont een vrouw die iedereen kent als Abigail Lowery in de buitenwijk van een klein stadje omringd door natuurgebied. Als freelanceprogrammeur ontwerpt ze ingewikkelde beveiligingssystemen; haar eigen huis is een soort gewapende vesting, met een felle waakhond en een ruim assortiment vuurwapens om indringers op afstand te houden. Ze is erg op zichzelf, zegt weinig, laat niets zien. Abigails gereserveerdheid intrigeert politiecommissaris Brooks Gleason. Hij vermoedt dat ze bescherming nodig heeft - en dat ze iets verbergt wat ooit zal moeten uitkomen.
Interessant lijkt mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:26 schreef friskvind het volgende:
[ afbeelding ]
Veel informatie. Toch prettig leesbaar.
Je weet dat meneer Carr tot zijn vroegtijdig verscheiden aan Longkanker weer rookte?quote:
Ik lees het tot nu toe (bladz.150) met plezier, hoewel de Nederlanders zich niet altijd even "plezierig" gedragen hebben.quote:
Oh, maar dat wist ik alquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef friskvind het volgende:
[..]
Ik lees het tot nu toe (bladz.150) met plezier, hoewel de Nederlanders zich niet altijd even "plezierig" gedragen hebben.
Ben ik in begonnen, maar vind het zo abominabel slecht geschreven dat ik na Ana's ontmaagding (die volkomen onrealisitisch was) het boek in een hoek heb gemieterd. Gelukkig niet gekocht, maar geleend, dus niks aan verloren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef Ditty het volgende:
50 tinten grijs uit gelezen dus straks maar beginnen aan het volgende deel. Moet wel zeggen dat ik er meer van had verwacht. Het leest wel makkelijk, maar snap niet zo goed wat de sensatie rond het boek nou is, behalve dat er veel seks in voorkomt. Hoop dat er bij het volgende deel wat meer verhaal inzit
[ afbeelding ]
Heb American Gods van hem gelezen, goed verhaal over aan lager wal geraakte goden, hoe is Odd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik lees Odd and the Frost Giants van Neil Gaiman
American Gods vond ik fantastischquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb American Gods van hem gelezen, goed verhaal over aan lager wal geraakte goden, hoe is Odd?
Wist je dat hij een aflevering van dr who gaat schrijven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
American Gods vond ik fantastischOdd is een jeugdboek, maar wel met het Gaiman-sfeertje
Ik kan het erg waarderen, fijn leesvoer wat leuk in elkaar zit. Ik vond zijn The Graveyard Book dan ook erg tof.
quote:
Ik heb al zijn boeken gelezen en ik vind ze allemaal gweldig. Misschien kun je Anansi Boys proberen, is een soort van vervolg op American Gods.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb American Gods van hem gelezen, goed verhaal over aan lager wal geraakte goden, hoe is Odd?
*In mandje leg*quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb al zijn boeken gelezen en ik vind ze allemaal gweldig. Misschien kun je Anansi Boys proberen, is een soort van vervolg op American Gods.
Tof!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wist je dat hij een aflevering van dr who gaat schrijven?
[..]
Ik vond American Gods wel veel toffer dan Anansi Boys! Ben nu bezig in Good Omens, samenwerking met Terry Pratchett. Leuk tot dusverquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb al zijn boeken gelezen en ik vind ze allemaal gweldig. Misschien kun je Anansi Boys proberen, is een soort van vervolg op American Gods.
Sterker nog, hij heeft er al een geschreven, en gaat er NOG een schrijven.quote:
Ja wist wel dat er al eentje isquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft er al een geschreven, en gaat er NOG een schrijven.
Liveship Traders is ook tof, en daarna Tawny Man trilogyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:29 schreef Slomy het volgende:
Zojuist het laatste boek van de Farseer trilogy uitgelezen. Was een erg vermakelijke reeks! Ik vraag me af of ik nu meteen door moet gaan met the Liveship Traders boeken (ook van Hobb) of dat ik eerst naar andere fantasy boeken zou gaan kijken.
Zekers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Liveship Traders is ook tof, en daarna Tawny Man trilogy
Niiiicee!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zekers.Gewoon doorlezen in die serie. Liveship Traders is weer heel anders, maar daarna wil je ook weer niets liever dan door met Tawny Man.
Zelf ben ik nu aan het lezen:
[ afbeelding ]
Prachtig. Echt wauw.
In 1 1/2 week uitgelezen. Al de drie delen, achterelkaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zekers.Gewoon doorlezen in die serie. Liveship Traders is weer heel anders, maar daarna wil je ook weer niets liever dan door met Tawny Man.
[ afbeelding ]
Prachtig. Echt wauw.
Oh oh oh die wil ik, Sue Townsend is zoooooooo freaking funnyquote:
1Q84 was echt bijna 1000 pagina's puur genieten iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig. Echt wauw.
Heb al meer van hem gelezen, maar dit is toch wel het mooiste. Ik denk dat ik ook deel 2 en 3 er snel achteraan zal lezen, ben gisteren begonnen en nu op de helft.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:07 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Niiiicee!
Hoe kom je er bij die te lezen?
Pas op, spoiler voor degenen die de film nog niet hebben gezien:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef Felagund het volgende:
Ik lees nu Into the wild van John Krakauer. Ik heb de film al gezien, ik ben benieuwd of ze daarbij veel hebben afgeweken van het boek.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is weer heel leuk! Ik heb al een paar keer hardop gelachen, waarop mensen in de bus me heel verbaasd aankekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oh oh die wil ik, Sue Townsend is zoooooooo freaking funny
Het boek is geniaal, Ik wilde dat mijn messen zo scherp waren als zijn pen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben begonnen in Point to point navigation van Gore Vidal
[ afbeelding ]
Erg mooi.
Heerlijk idd !quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:53 schreef Bambi7 het volgende:
[ afbeelding ]
Al vele malen gelezen maar blijft echt briljant!
Mooi boek hè! Naar aanleiding van The Thousand Autumns of Jacob de Zoet heb ik alle boeken van David Mitchell gekocht. Ben nu bezig met Number9Dream.quote:
Ik weet niet hoever je in het boek bent, maar wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef computergirl het volgende:
The Thousand Autumns of Jacob de Zoet van David Mitchell
Kreeg ik bij mijn Kobo ereader
nog maar 1% gelezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je in het boek bent, maar wat vind je ervan?
Pff, ben op een kwart en het is zinderend spannendquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker een thriller van deze franse meester
Wat vond je van het boek?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef Felagund het volgende:
Ik lees nu Into the wild van John Krakauer. Ik heb de film al gezien, ik ben benieuwd of ze daarbij veel hebben afgeweken van het boek.
[ afbeelding ]
Dat boek staat ook op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bijzonder prachtig boek is dit zeg .. heel indrukwekkend![]()
Heb`m echter bijna uit ..
Ik heb van hem ' Godenslaap' in de boekenkast staan. Maar ik kom er totaal niet door heen.quote:
´Gestameld liedboek´ is het eerste boek van Mortier dat ik lees, dus ik kan verder niets over zijn andere werk zeggen. In ieder geval kom ik ook niet heel erg gemakkelijk door ´Gestameld liedboek´ heen, maar dat heeft bij mij meer met het onderwerp te maken (de dementie van z´n moeder). Ik vind het tot nu toe een treurig boek, maar wel mooi.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb van hem ' Godenslaap' in de boekenkast staan. Maar ik kom er totaal niet door heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |