Ik heb hem als ePub voor mijn ereader, ook benieuwd naar. Heb hem gelukkig voor zijn dood nog een aantal keer live mogen zien.quote:
Vond "sing backwards and weep" echt geweldig! Dit boek is een stuk minder, een klein los flard over corona. Is ook heel kort. Als je sing backwards nog niet gelezen hebt vooral doen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb hem als ePub voor mijn ereader, ook benieuwd naar. Heb hem gelukkig voor zijn dood nog een aantal keer live mogen zien.
Een van die zeldzame boeken waarvan de verfilming beter is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:00 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik aan beginnen. Goed boek?
Vind films en boeken eigenlijk onvergelijkbaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een van die zeldzame boeken waarvan de verfilming beter is.
Maar het boek (eerst) lezen, is geen straf hoor.
Heb je De man zonder eigenschappen van Robert Musil al eens gelezen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind films en boeken eigenlijk onvergelijkbaar.
Ik ben weer op zoek naar iets wat me echt overtreft qua hoe goed het is. Jaren geleden las ik De Toverberg en dat was echt de beste leeservaring ooit. Gaat nooit meer weg en ik draag het altijd met me mee. Buddenbrooks vond ik ook echt geweldig, al ietsje minder dan De Toverberg. Aantal dingen geprobeerd in tussentijd maar het is steeds miss. Dus hopelijk gaat dit zoiets zijn.
Ik lees nu de boeken waar Babylon Berlin op baseert, vind tot nu toe de serie beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een van die zeldzame boeken waarvan de verfilming beter is.
Maar het boek (eerst) lezen, is geen straf hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |