ja, maar ook niet teveel.quote:Op zondag 30 september 2012 11:41 schreef Pietverdriet het volgende:
De doctor gaat verder met River Song.
"One psychopath per Tardis, don't you think?"quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ja, maar ook niet teveel.
River zei iets over dat de TARDIS dat niet aankon ofzo, had het niet helemaal goed verstaan.
onder..quote:14 results removed in compliance with EUCD / DMCA
Doctor Who zijn er ook dertien, alleen wat meer verdeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgende week Merlin, daar maken ze wel 13 afleveringen van ipv 5
Ik heb hem vanmorgen binnengehaald via piraatje.quote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef SiGNe het volgende:
Hmm.. kennelijk is de BBC weer op jacht geweest bij de torrentsites.
Op torrentz.eu krijg ik geen resultaten en er staat
[..]
onder..
Inmiddels wel via bitsnoop.com binnen gehaald overigens
De Doctor kan ze ergens in het verleden tegenkomenquote:Op maandag 1 oktober 2012 03:41 schreef Friday12 het volgende:
vind het zo jammer het is niet echt mogelijk ze nog een gastrol te laten hebben zoals rose
ja ok maar na dit zitten ze in dat hotel dus later worden ze niet meer gezienquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:58 schreef trovey het volgende:
[..]
De Doctor kan ze ergens in het verleden tegenkomen....ze zeggen nu dat dat niet kan maar dat hebben we vaker gehoord.
Zoals ik het begrijp is het hotel gesloopt door de paradox en zijn Amy en Rory meer a la Blink gegrepen: wel naar het verleden, niet vast in dat gebouw. Anders zou dat boek ook nooit gepubliceerd worden met 'we leefden nog lang en gelukkig'quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja ok maar na dit zitten ze in dat hotel dus later worden ze niet meer gezien
Laat dat maar aan de schrijvers over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja ok maar na dit zitten ze in dat hotel dus later worden ze niet meer gezien
Veertien.quote:Op zondag 30 september 2012 19:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Doctor Who zijn er ook dertien, alleen wat meer verdeeld.
Ik voel wel met je mee, ik vind het geen slechte doctor, serieus niet maar Matt Smith is ook niet mijn doctor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:25 schreef wonderer het volgende:
Zelfs dit kon me niet raken. Na tweeenhalf seizoen geef ik het maar op om Smith leuk proberen te vinden... hij is gewoon echt mijn doctor niet.
Ik hoop eigenlijk dat ie snel kapt zodat nummer twaalf misschien wel weer bij me binnenkomt...
Het is niet alsof ze nou echt een keuze hadden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:07 schreef Angelof9 het volgende:
En Rory's vader dan? En de rest van hun familie? En vrienden?
Ik zou mijn leven niet zomaar achter kunnen laten hoor, met of zonder vriendin.
Ik vond het allemaal zo vaag...
Nee, maar voeg een zinnetje toe aan dat nawoord dat de doctor even moet gaan vertellen wat er is gebeurd aan die vader ofzo. Ik vond het ook wat vreemd..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze nou echt een keuze hadden.
Rory had geen keus, Amy wel. Daar naast is het "we lived happily ever after" briefje, wat gewoon niet realistisch is. Moet je je voorstellen dat je ineens in de jaren 40 leeft (of waar ze ook naartoe zijn gegaan), armoede, oorlogstijd, je hebt geen baan meer, geen moderne apparatuur of gezondsheidszorg, je bent je huis kwijt, AL je persoonlijke bezittingen, je vrienden, je familie, je hele leven is WEG om nooit meer terug te komen. Maar joepie, je hebt je partner dus je leeft nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 03:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze nou echt een keuze hadden.
Je kijkt Doctor Who, en dan val je hierover? Dafuqquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Rory had geen keus, Amy wel. Daar naast is het "we lived happily ever after" briefje, wat gewoon niet realistisch is. Moet je je voorstellen dat je ineens in de jaren 40 leeft (of waar ze ook naartoe zijn gegaan), armoede, oorlogstijd, je hebt geen baan meer, geen moderne apparatuur of gezondsheidszorg, je bent je huis kwijt, AL je persoonlijke bezittingen, je vrienden, je familie, je hele leven is WEG om nooit meer terug te komen. Maar joepie, je hebt je partner dus je leeft nog lang en gelukkig.
Echt niet.
Zoiets kun je ook zeggen van mensen die uit ontwikkelingslanden naar rijke Westerse landen vluchten(het proces is dan voor sommige dingen andersom)en die passen zich ook aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Rory had geen keus, Amy wel. Daar naast is het "we lived happily ever after" briefje, wat gewoon niet realistisch is. Moet je je voorstellen dat je ineens in de jaren 40 leeft (of waar ze ook naartoe zijn gegaan), armoede, oorlogstijd, je hebt geen baan meer, geen moderne apparatuur of gezondsheidszorg, je bent je huis kwijt, AL je persoonlijke bezittingen, je vrienden, je familie, je hele leven is WEG om nooit meer terug te komen. Maar joepie, je hebt je partner dus je leeft nog lang en gelukkig.
Echt niet.
Ik weet het. Ik erger me groen en geel aan wat Moffat met deze show gedaan heeft. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je kijkt Doctor Who, en dan val je hierover? Dafuq
Ach dat armoede valt wel mee, Rory kan met zijn kennis als verpleegkundige zo aan de slag. Daarnaast afhankelijk van in welk jaar ze terecht komen is er geld te verdienen met het wedden op sport. Zitten ze voor 1936 kunnen ze inzetten op Jesse Owens 4 gouden medailles tijdens de Olympische spelen bijvoorbeeld. Picasso maakte Guernica in die tijd. Kennis van de komende oorlog kan je gebruiken bij beleggingen. Je weet ongeveer wie de presidenten gaan worden, de auto is in opkomst, televisie staat op het punt om door te breken. Fox, Warner Brothers, Shell etc. bestonden toen ook al. Met zelf basis kennis van de geschiedenis kan je met een beetje handigheid snel rijk worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Echt niet.
Ze hadden toen ook al verdovingen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:20 schreef Angelof9 het volgende:
Ik moet er zowiezo niet aan denken om in 1940 naar de tandarts te moeten! Of stel, je hebt een operatie nodig ofzo, argh!
Ik denk niet dat er dan een vrij nieuwe grafsteen met hun leeftijd opstaat. En dan had Amy dat boek nooit kunnen publiceren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef Angelof9 het volgende:
Die verdoving gaat je echt niet helpen met je infecties, en massa productie van peniciline begon pas rond 1944.
En misschien zitten ze wel in 1744! Joost mag weten waar die Angels ze heengestuurd hebben.
Dat geldt toch net zo goed voor Kathy uit Blink? Zij had ook niemand meer, vond in de jaren '20 iemand en leefde nog lang ende gelukkig. Ook erg versimpeld weergegeven natuurlijk. Aan de andere kant: natuurlijk is het een persoonlijke ramp als zoiets gebeurt, maar zou je zelf ook niet uiteindelijk proberen een nieuw leven op te bouwen en daarin gelukkig te worden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Echt niet.
Dr Who was altijd een kinder/jeugdserie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:19 schreef wonderer het volgende:
De serie is verkindst, met het vertrek van RTD, voelt het. Een tienerserie (nu, eerder voelde het echt als een kinderserie), met al die jonge mensen. Matt is gewoon te jong.
Dat is liefde, door alles wat ze samen meegemaakt hebben kunnen ze niet meer zonder elkaar. Als ik verliefd ben zou ik ook alles opgeven voor mijn wederhelft, no questions asked.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik ga ervan uit dat de Doctor of River dat off-screen wel even doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar voeg een zinnetje toe aan dat nawoord dat de doctor even moet gaan vertellen wat er is gebeurd aan die vader ofzo. Ik vond het ook wat vreemd..
Precies, ik vind Matt juist goed omdat voor mijn gevoel zijn Doctor dichter bij de roots van Doctor Who ligt. (De eerste Doctor even buiten beschouwing gelaten, dat was een geval apart)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dr Who was altijd een kinder/jeugdserie.
Nee, Doctor Who was een familieserie. Dus ook leuk voor de volwassenen. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dr Who was altijd een kinder/jeugdserie.
Maar dan is het dus goed dat het wat verkindst is. Ik vond het namelijk wel erg complex en duister worden soms. Wat voor mij niet erg is, maar wel een beetje het fundement onder de serie uitschopt. En je gaat niet beweren dat de serie helemaal geen ingewikkelde en duistere elementen meer heeft voor de volwassenen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Doctor Who was een familieserie. Dus ook leuk voor de volwassenen. Dat is iets anders.
En dat dan de Master terug komt en zoiets heeft van "Hey eikel! Ik was de evil timelord" en er alles aan doet om the Doctor weer een van de good guys te maken, zodat zijn spelletjes weer gespeeld kunnen worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik kijk hoe duister de toon soms is in de laatste afleveringen (Mat Smith wordt vaak zo belicht dat hij erg veel op een doddshoofd gaat lijken) ga ik een beetje hopen op een 'Doctor gone bad' verhaal Arc. Dat hij een beetje een burn-out krijgt van telkens zich weer hechten aan compagnions, en ze verliezen. Dat zou ten eerste eens wat anders zijn, en ten tweede een fantastische verhaallijn openen voor de nieuwe compagnion...die kan dan heel sterke plots krijgen.
Neuh, goedkope SF voor de jeugdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Doctor Who was een familieserie. Dus ook leuk voor de volwassenen. Dat is iets anders.
Een kennis van mij geboren in 1942 en kreeg als kleine baby toch echt peniciline om een infectie te overleven anders werd hij nu deze maand niet 70.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef Angelof9 het volgende:
Die verdoving gaat je echt niet helpen met je infecties, en massa productie van peniciline begon pas rond 1944.
En misschien zitten ze wel in 1744! Joost mag weten waar die Angels ze heengestuurd hebben.
Ik heb weleens gelezen dat het succes van Doctor Who juist komt doordat het voor iedereen wat heeft. Als een hele familie kijkt zou iedereen het idee hebben dat het voor zijn generatie geschreven is, het kind, de vader/moeder, de opa/oma.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, goedkope SF voor de jeugd
IMHO is dat idd een van de fouten die er tegenwoordig wel een beetje ingeslopen is ; voor een serie die normaal niet echt heel veel logische basis of regels achter tijdreizen plaatst, is het extra raar als harde grenzen daaromheen ineens als plotdevice gebruikt wordt..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:08 schreef Wepeel2 het volgende:
Eindelijk de laatste aflevering gezien. Wel een toffe aflevering, maar vroeg me wel erg af waarom de tijdslijn meteen Fixed is door de actie van Amelia?
Het voelde alsof dat er opeens iets bij verzonnen was.
Lijkt me goed maar dan moet het gebouw wel groter zijn aan de binnenkant dan aan de buitenkant!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef WheeleE het volgende:
Ik geloof dat we maar eens een wekelijkse bijeenkomst moeten gaan houden in een mooi gebouw:
Het is hetzelfde idee als in "The Girl Who Waited" vorig seizoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:56 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
IMHO is dat idd een van de fouten die er tegenwoordig wel een beetje ingeslopen is ; voor een serie die normaal niet echt heel veel logische basis of regels achter tijdreizen plaatst, is het extra raar als harde grenzen daaromheen ineens als plotdevice gebruikt wordt..
Je moet er iig niet teveel over nadenken. Waarschijnlijk is de reden die in deze aflevering geldt die van de paradoxen. Rory ziet zichzelf als oude man, en op dat moment is zn lot bezegeld want hij kan niks veranderen daaraan zonder direct invloed uit te oefenen op zn huidige ik. Oftewel, de dingen die hij zou doen om te voorkomen dat hij daar zo eindigt doet hij niet als die dingen succesvol zouden zijn. Waardoor hij toch weer als oude man eindigt. Enzovoorts enzovoorts...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef MaximusTG het volgende:
Duh, dat wisten we toch al lang:
[ afbeelding ]
Hier met zn andere pakje aan.
Bedankt voor de link. Ik kreeg van dat filmpje net zulke natte ogen als van de laatste afleveringquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DoomCow het volgende:
The Unshot Pond-Scene
http://doctorwhotv.co.uk/watch-the-unshot-pond-scene-40649.htm
dan had het pas een goed einde geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DoomCow het volgende:
The Unshot Pond-Scene
Kippenvel. Mooi einde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DoomCow het volgende:
The Unshot Pond-Scene
Zal dan wat met mytische goden wordenquote:
Zal wel meevallen, hij heeft ook The Doctor's Wife van het vorige seizoen geschrevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zal dan wat met mytische goden worden
Hij kan veel meer dan alleen American Gods hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zal dan wat met mytische goden worden
Wauw...... waarom hebben ze dit einde niet gebruikt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DoomCow het volgende:
The Unshot Pond-Scene
Ik weet het, maar hij heeft een voorliefde voor goden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hij kan veel meer dan alleen American Gods hoor.
Of verpest door een overkill aan sentiment.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:48 schreef Wild_Snake het volgende:
Dit was echt ontroerend. Als ze dit hadden laten zien, dan was het vast een klassieker geworden!
nog een dag of 55quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef WheeleE het volgende:
Het duurt nog zo lang
Bidden dat de tijd een beetje opschiet.
[ afbeelding ]
Children in Need is op 16 november.quote:Doctor Who, featuring Matt Smith, will also bring viewers an extra special 'prequel' to its Christmas special, with a bespoke storyline made for Children in Need, and an exclusive preview trailer of the Christmas special including the first glimpse of the Doctor with his new companion.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef DoomCow het volgende:
The Unshot Pond-Scene
http://www.bbc.co.uk/blog(...)men-and-Stellar-Castquote:We can confirm that the Cybermen will be menacing the universe once again when Doctor Who returns for a run of eight epic episodes in spring, 2013.The iconic enemies will feature in an adventure directed by Stephen Woolfenden and written by the acclaimed Neil Gaiman whose previous episode was the Hugo Award-winning, The Doctor’s Wife.
Starring Matt Smith as the Doctor and Jenna-Louise Coleman as the new companion, the episode co-stars Warwick Davis (Life’s Too Short and Harry Potter), Tamzin Outhwaite (EastEnders and Hotel Babylon) and Jason Watkins (Being Human and Lark Rise to Candleford) as a band of misfits on a mysterious planet…
Steven Moffat, Lead Writer and Executive Producer, told us, ‘Cybermen were always the monsters that scared me the most! Not just because they were an awesome military force, but because sometimes they could be sleek and silver and right behind you without you even knowing. ’ He added, ‘And with one of the all-time classic monsters returning, and a script from one of our finest novelists, it's no surprise we have attracted such stellar names as Tamzin, Jason and Warwick.’
You can check out Cyber-galleries and enjoy clips from Cyberman stories in their very own Cyber-section or revisit Neil Gaiman’s previous Doctor Who adventure by watching interviews with the writer and clips from The Doctor’s Wife.
The Cybermen last appeared in 2011’s Closing Time but debuted in 1966 opposite William Hartnell’s Doctor in the classic The Tenth Planet. Over the years they have proven constant in their attempts to terrorise the Time Lord, invade our planet and destroy humanity… Secrecy surrounds all future adventures but we can’t wait to find out more about the Cybermen’s latest deadly gambit!
Ik ben normaal niet zo'n fan van de Cybermen, maar nu wel benieuwd wat hij ermee zal doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef Breuls het volgende:
Heh, ik zocht dit topic op om precies hetzelfde te melden. Gaaf dat Gaiman de Cybermen schrijft.
Is ze ook blond?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:12 schreef Breuls het volgende:
Er staat "Eve De Leon Allen" op dat script. Aan de Google-bare info te zien is dat een jonge actrice. Jong en dom, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |