SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb een nieuw deeltje aangemaakt
quote:Sinds Cataclysm lijkt het bedrijf zich vooral te richten op jonge, casual spelers die zo snel mogelijk vorderingen willen zien in het spel zonder er de moeite voor te doen die de ‘oudjes’ er destijds wel in wilden stoppen. Het epische, avontuurlijke gevoel van weleer is verdwenen, in plaats daarvan is het veranderd in een snelle, versimpelde en repetitieve variant van wat het spel ooit was.
We hopen dat Blizzard ons heel snel blij gaat maken met een aankondiging van een nieuwe MMO, want World of Warcraft in deze vorm heeft zijn beste tijd helaas echt wel gehad. Namen we het zeven jaar geleden nog met veertig onbekende Europeanen avond aan avond vol adrenaline op tegen geduchte bosses in Molten Core en Black Wing Lair, nu spelen we een panda die rondrijdt op een schildpad en zo de wereld afstruint naar nieuwe huisdieren. Just sayin’.
Yep, challenge modes zijn de nieuwe heroicsquote:Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen.
En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.
Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.
Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen.
En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
Je weet dat je de brewfest boss kan je al op 89 doen he?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:31 schreef Kingleon het volgende:
Sinds ik ben begonnen met WOW in TBC is deze expansion echt wel de beste en leukste. Wat een mooie wereld. En ook leuk om alles te ontdekken en te zien. Voor de kinderen wakker werden en nadat ze naar bed gingen ben ik gaan gamen. En ik ben bijna lvl 89. Gelukkig nog tijd genoeg voor Brewfest boss.
Maar gister was ik echt onder de indruk. Ik deed een quest en toen kreeg ik een cutscene te zien waarin een grote spin de muur afbrak in Valley of the four winds. Ik kreeg bijna kippevel.
Mee eens.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.
Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.
Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
Ik vind Pandaland juist wel een leuk sfeertje hebben. En ach, niet hardcore genoeg... Ik zou zeggen dat WoW meegroeit met zijn publiek. De puistenpubertjes van weleer die avond aan avond op hun zolderkamertje zaten te raiden zijn nu twintigers met een eigen huisje, een baan en een vriend(in) (en misschien wel een kind) waardoor er niet zoveel tijd meer is voor Azeroth. Ik vind het iig hardcore genoeg en ben blij dat ook een doorsnee speler als ik de kans krijgt om raids mee te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:19 schreef MAHL het volgende:
Mhm, en de kritiek van Tweakers dan, dat de sfeer van het spel weg was?
[..]
Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Het enige wat ik nu ontzettend mis is een leuke social guild. Ik zit nu in zo'n lvl 25 guild waarbij iedereen een auto-invite krijgt. Er zijn iedere avond zo'n 30 man online maar er wordt zelden wat in gchat gezegd.
Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen?Wegwezen!
Nee, ik ben een tijdje op zoek gegaan naar een leuke voor mijn alts. Heb denk ik minstens 10 guilds geprobeerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik
Jeeee, ik mag ook wegquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5493729826#1
Als je van je queue's af wil
Al' Akir heeft geen alliance, dus die willen ze denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:28 schreef MAHL het volgende:
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server
Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR
hetzelfde hierquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Uitloggen, inloggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's (quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:29 schreef Evertjan het volgende:
alsof Vanilla WoW zo leuk wasik moet er niet aan denken dat WoW er nog steeds zo uit zou zien als 7 jaar geleden
Werkte bij mij niet, netals hearthen etc. Nou zal ooit wel goedkomenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Uitloggen, inloggen.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/4310135261
Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's (![]()
), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel
. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand
.
Mwah, ik was/ben een lootnub. Als ik niet de beste gear heb..quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's (![]()
), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel
. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand
.
Mwah, ik bedoel meer dat we nu een gigantische talent tree hadden als het gewoon was doorgegaan vanaf WotlKquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
Heb een ticket gemaakt, na een half dagje toen ik inlogde ineens opgelost.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Ik heb die void shift al wel een paar keer gebruikt!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.
Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
er waren wel degelijk meer mogelijkheden dan nu. toen had je cookie cutter specs en vage builds die af en toe ook werkten. Nu heb je helemaal geen keus meer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Druk op P en check de tabs What has changed? en Core abilities. Doe die op je hotbar et voila! Good to go.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef droogster het volgende:
Toch maar MoP gekocht, maar wat is er veel veranderd. tijdje terug begonnen met het rollen van een warlock maar sinds de veranderingen is het een groot raadsel hoe en wat te spelen
Net wat heroics gehealed, en in combinatie met desperate prayer is hij zo slecht nog nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die void shift al wel een paar keer gebruikt!
Blizzard,quote:level 83 Undead Mage
Sylvanas
Error: You have a character online for this account. Please make sure all characters are offline.Please address these issues
Ik ben eerst uitgelogd natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien ben je al "online" omdat je in de queue staat.
Over de muurquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gz!
Ding 89, maar hoe kom ik de dread wastes in godsnaam in?
Er is een quest die begint in die capital in Valley of Eternal Blossoms. Iets met Klaxxi.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gz!
Ding 89, maar hoe kom ik de dread wastes in godsnaam in?
Is het niet makkelijker om je gear gewoon bij elkaar te questen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:20 schreef Isabeau het volgende:
En voor wie zijn gear vooral onder level 372 heeft op level 85: in Halfhill kan je een complete set 372 gear kopen voor weinig (incl wapens, trinkets en de rest).
Doe one-shot macro danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Dus ik dacht, miss wel MoP proberen, blijkt warrior in PvP zo hard generfed te zijn dat ik maar wacht
Awww, kjoet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een terrible turnip pet geoogst vandaag
[ afbeelding ]
Mijn rogue had items level 100-200quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:
Is het niet makkelijker om je gear gewoon bij elkaar te questen?
Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om je gear gewoon bij elkaar te questen?
Punt is meer dat als je ff de begingebieden doorquest (wat je toch wel moet doen om te levelen) je als het goed is wel een heel ilvl 384 pakkie bij mekaar hebt. Maar tis idd een mooie headstart voor weinig geld als je crappy gear hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.
De uitbreiding voor private servers, het antwoord is, gok ik, nee XDquote:
Gold gaat enorm snel ja. Ben de hele tijd pvp gear en metagems aan het craften. En dagelijks een living steel verkopen. En een berg gold van quests natuurlijk. Ging MoP in met 12k en zit nu op 55k.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.
Questjes doen en zorgen dat je groter en sterker wordt (levelen).. Je kunt als je iets hogere level bent ook al queuen voor dungeons (met een groepje samenwerken om sterke tegenstanders te verslaan) als je dat leuker vindt dan questjes. Hoe hogere level hoe meer je poppetje kan, maar als het goed is leer je dat vanzelf stapje-voor-stapje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef shaderon het volgende:
Hey ik ben dus nieuw en ben als dwarf paladin gestart. Ik ben onderweg naar Ironforge. Wat moet ik op het begin allemaal doen?
Ha! Zijn ze weer online dan? Paar jaar terug werden ze door Blizz gesommeerd te kappen en op een vrijdagmiddag ging de stekker eruit. Toen ben ik overgestapt naar de officiele.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben zelf ook begonnen op Twifa (een gratis server) maar de beleving op een blizzard server is toch een stuk beter. Ook omdat heel veel quests bugged zijn op een private server.
Nee Twifa is niet weer onlinequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ha! Zijn ze weer online dan? Paar jaar terug werden ze door Blizz gesommeerd te kappen en op een vrijdagmiddag ging de stekker eruit. Toen ben ik overgestapt naar de officiele.
Oja, begrijpend lezen. Nooit verder gekomen dan avi 17 of watdanook.quote:
En daarna een wipe?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Isabeau het volgende:
omg, dat was leuk wow!!!
40 man raid gemaakt en op de 5 spawnpoints van de Sha gaan staan. Hij spawnde op mijn punt!
Echt zo cool! (stonden nog 60 andere mensen of zo, maar onze groep had hem als eerste getagged)
Maar komt ook pas morgen toch? Na de maintenance van vannacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben net naar die locatie geweest, van Shado Pan. Zie wel een grijs vraagteken, maar meer niet.
40 man uit mijn guild? Clean kill.quote:
Staat op MMO Champ Hotfix, dat betekent dat het al live is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar komt ook pas morgen toch? Na de maintenance van vannacht.
Als ik zo rondlees op de forums. Nee. Iig niet Pre-TOC. Gewoon anders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef -Erick- het volgende:
[..]
En daarna een wipe?
Zit te denken om misschien MoP te kopen.. zat net wat live streams te kijken en het begint toch weer een beetje te kriebelen. Ik vond Cataclysm tegen vallen, voornamelijk het begin.
Mijn gevoel zegt dat MoP meer richting WoTLK neigt? Of heb ik dat mis
Ik begrijp je vraag niet.quote:
Haha klopt. Kom er nog niet heel veel aan toe alleen, omdat mn meeste rage naar savage defense gaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Lol, bears hebben echt huge healing nu... net stormstout brewery ding getanked en ik healde mezelf meer dan de healer
Ik speel nu nog de gratis maand, maar koop het daarna. Heb al wel een tijdje op een private server gespeeld maar dat was heel anders. Moet je elke expension kopen dan om te kunnen spelen? Of spelen hier bijvoorbeeld ook mensen doe nog steeds tot de Wotlk expension spelen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet.
Cataclysm was de vorige expansion. Mists of Pandaria is de huidige versie.
Gebruik ik Might of Ursoc voor... heb zelf Cenarion Ward. Met Incarnation en Berserk krijg je trouwens zoveel rage dat je zowel savage defense kan upkeepen als jezelf regelmatig healen met FR.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klopt. Kom er nog niet heel veel aan toe alleen, omdat mn meeste rage naar savage defense gaat.
Maar die ene heal is trouwens ook fijn, die talented 30% heal.
Gratzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:24 schreef Evertjan het volgende:
ding 90
http://eu.battle.net/wow/en/character/emerald-dream/Enlae/simple
Je hoeft niet elke expansion te kopen om te kunnen spelen. Je kan het ook alleen met de voorgaande expansions spelen.Maar als je op level 90 wilt spelen heb je wel mists of pandaria nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef shaderon het volgende:
Ik speel nu nog de gratis maand, maar koop het daarna. Heb al wel een tijdje op een private server gespeeld maar dat was heel anders. Moet je elke expension kopen dan om te kunnen spelen? Of spelen hier bijvoorbeeld ook mensen doe nog steeds tot de Wotlk expension spelen?
Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gratz
Ben nu ook mn shaman aan het levelen, gaat echt stukken sneller als met mn priest.Wat een absurd hoge aoe damage doen shamans.
Je moet nu veel de beslissing nemen of je je heal gebruikt of savage defence.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Lol, bears hebben echt huge healing nu... net stormstout brewery ding getanked en ik healde mezelf meer dan de healer
Niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je moet nu veel de beslissing nemen of je je heal gebruikt of savage defence.
Hmmz, ik vind soul of the forest voor bears nogal... underwhelming eerlijk gezegd. 2 extra rage op mangle is echt niks. Meeste rage krijg je door auto- attack en mangle crits, daarom zijn incarnation en berserk zulke gigantisch goede rage generators.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Oja incarnation is inderdaad fijn, maar heb zelf Soul of the Forest in die tier. Ga wel eens wisselen, kijken hoe dat is.
PM me maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch weer eens proberen, zou iemand mij een scroll of resurrection willen sturen?
Benieuwd of iedereen online kan zijn om 7 uurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef Altron het volgende:
Vanavond voor het eerst raiden , ben benieuwd..
We gaan Mogu'shan Vaults doen.
lol , uitdelen van epics daar gaat meestal wat tijd in zitten , vooral als je van die discussies krijgt over wie wat krijgt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen online kan zijn om 7 uur
Nou ja, ik neem aan dat ze beginnen met het uitdelen van alle purples in de guildbank. Meer dan 1 tab vol
Ik neem aan dat ze al gekeken hebben wie wat nodig heeft en discussie is er niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef Altron het volgende:
lol , uitdelen van epics daar gaat meestal wat tijd in zitten , vooral als je van die discussies krijgt over wie wat krijgt.
Bij ons zouden er ook een paar wat later zijn volgens mij...
Maar goed , iedereen had wel zin om weer te raiden , de meeste hebben na FL een break genomen , ikzelf ook.
Dus heb er nu erg veel zin in
Nice.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze al gekeken hebben wie wat nodig heeft en discussie is er niet.
We zijn absurd gedisciplineerd
Ik niet hoor, ben je maf. Ik ga echt niet al die tijd er in steken en dan had ik nòg een char op lvl 90 moeten hebben voor vanavond. Ik ben maar het vriendinnetje-van in dit guild. Heb zelf wel een tijdje geraid en dat was 3 avonden per week en dat vond ik al te veel verplichtingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef hoenselman het volgende:
Ik bespeur een hardcore raider !
Nu eindelijk lvl 85,5 begin mezelf langzaam af te vragen waarom ik mijn lvl 78 paladin ook alweer als eerste wou lvl´en. Wat is dat panda gebied toch mooi !
Hebben zij verplicht 2 chars op 90 nodig? 2 verschillende specs ofzo, of ook nog andere klasse?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben je maf. Ik ga echt niet al die tijd er in steken en dan had ik nòg een char op lvl 90 moeten hebben voor vanavond. Ik ben maar het vriendinnetje-van in dit guild. Heb zelf wel een tijdje geraid en dat was 3 avonden per week en dat vond ik al te veel verplichting
Twee chars verplicht. Er zijn twee 25 man raids en dit zorgt er voor dat niemand ooit een bench-sitter is aangezien we meer dan genoeg raiders hebben (29 raiders, 6 trials op het moment) en je kan wat schuiven met classes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef Arquero het volgende:
Hebben zij verplicht 2 chars op 90 nodig? 2 verschillende specs ofzo, of ook nog andere klasse?
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee chars verplicht. Er zijn twee 25 man raids en dit zorgt er voor dat niemand ooit een bench-sitter is aangezien we meer dan genoeg raiders hebben (29 raiders, 6 trials op het moment) en je kan wat schuiven met classes.
Zo te zien werkt het erg goed bij ons.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo
Het is ook gewoon een hoop werk om 2 characters op 90 te krijgen en up to date te houden. Ik heb er iig geen tijd voor. Maar goed, ik ben dan ook geen hardcore raiderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo
Bij nader inzien ben ik toch niet zo heel enthousiast over deze pet (Dun Morogh Cub). In pvp pet battles hou je hem op z'n best 3 beurten op hetzelfde niveau health.. en zo heel veel damage doet ie niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.
Chain lightning. Zat net op 110K dps in een dungeon op wat trash. En ben nog niet eens lvl 86quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijk
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
Lang level pve serversquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af
Net alweer de Sha doodgemaaktTussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag
(ok, direct ook bijna geen health meer)
Heb je de app of een losse sleutelhanger? Met de app kan het zijn dat je de restore code opnieuw moet instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
quote:So, what are the most popular names for monks? Are they roleplaying names or original creations? Well, let's take a look and unveil the top 10 most popular monk names.
Brewslee/Brewzlee
Pandamonium
Kegroll
Jetchi
Bambooze
Monk
Daftmonk
Shenzu
Brewswillis
Brewtality
Je weet dat dat sarcasme was he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?
Ik dacht al dat ik weer bejaard was en de betekenis was verandert.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?
Die cards zijn veeeeeeeeeeeeeel geld waard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
ik begon ook al te twijfelen...
ff iets anders.. heb een deal gesloten met iemand. hij levelt mijn inscription naar 600 (vanaf 525) en in ruil moet ik 20* een scroll of wisdom maken en daar een darkmooncard maken voor 1k goud per keer en zijn mats. redelijk goede deal toch ? ik weet dat die cards leuk geld waard zijn, maar dit is easy money ..
Nou, dat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef GI het volgende:
"Iemand" die je inscription levelt ?
Dus je gaat je account gegevens met iemand delen ?
Nee hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik weer bejaard was en de betekenis was verandert.
Welke bosses heb je allemaal gedaan ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me nog altijd belabberd, maar gelukkig ben ik meegevraagd voor de raid. Omdat de andere warrior niet kwam opdagen. Kan ik er ook even een oogje op werpen vanavond!![]()
Wipefest....
Dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind die rares niet moeilijk, ben wel prot.
Geen down. We deden die 3 stenen honden, maar na twee uur begon ik me nogal rot te voelen. Dus werd ik vervangen. Ze hebben hem uiteindelijk niet gedowned.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Welke bosses heb je allemaal gedaan ?
Aah ok , jammer..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Geen down. We deden die 3 stenen honden, maar na twee uur begon ik me nogal rot te voelen. Dus werd ik vervangen. Ze hebben hem uiteindelijk niet gedowned.
Hoe draai je die? En is dat legaal?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb even snel in een txt bestand een script gemaakt en nu ga ik niet meer afk
Weet ik niet maar ik ga niet weer 3-4 uur in de queue staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe draai je die? En is dat legaal?
een andere speler levert mij de materialen . niets met account sharingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef GI het volgende:
"Iemand" die je inscription levelt ?
Dus je gaat je account gegevens met iemand delen ?
Ik zou oppassen met dit soort foefjes, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb even snel in een txt bestand een script gemaakt en nu ga ik niet meer afk
heb je die transmute ook discovered ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, 2 dagen achter elkaar geen procs op mijn transmute. De laatste vandaag: boem 4x living steel.
Welke transmute? Voor living steel? Ja. Zijn geen alchemy patterns. Alles moet je ontdekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je die transmute ook discovered ?
Als je sinds vanilla al niet meer hebt gespeeld... bereid je dan maar voor op een ware cultuurshock.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef Airenu het volgende:
Man, oh man.
Ik heb sinds vanilla niet meer gespeeld, maar de laatste paar weken zat ik er toch weer aan te denken om het te gaan spelen![]()
Nu nog wel even wachten tot mijn computer binnenkomt
Zal ik doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je sinds vanilla al niet meer hebt gespeeld... bereid je dan maar voor op een ware cultuurshock.
Ik ben altijd bang voor bans als ik dat doe. Net ff naar de gym geweest dus sta ook in de queue, maar valt mee, 50 minuten. Nog een kwartier te gaan nu ik heb gegeten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik ga niet weer 3-4 uur in de queue staan.
Je draait hem gewoon door het .txt bestand te vernoemen naar vbs, is gewoon een ingebouwde windows functie
Liever een queue dan je account kwijtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben altijd bang voor bans als ik dat doe. Net ff naar de gym geweest dus sta ook in de queue, maar valt mee, 50 minuten. Nog een kwartier te gaan nu ik heb gegeten.
Zei jij dat niet, dat je als anti AFK gewoon tegen een dummy moest gaan slaan. Dan werd je toch niet uitgelogd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liever een queue dan je account kwijtIk moet er niet aan denken
Nee, dat zei ik niet. Werkt toch niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zei jij dat niet, dat je als anti AFK gewoon tegen een dummy moest gaan slaan. Dan werd je toch niet uitgelogd?
Dat kun je waarschijnlijk in de bios. Of met een tool van je videokaart. Catalyst Centre, en hoe die van Nvdia ook heet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb ik eindelijk een nieuwe voeding voor mijn pc, blijkt mijn videokaart waarschijnlijk ook nog kapot te zijn. Nu gebruik ik de onboard videokaart, maar daar kan ik kennelijk geen World of Warcraft mee spelen, hij geeft aan dat het niet kan in VGA mode of zo, iemand enig idee hoe ik die VGA mode uitzet?
Poeh, misschien/waarschijnlijk kan die onboard niet anders. (als je videokaart echt kapot is)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb ik eindelijk een nieuwe voeding voor mijn pc, blijkt mijn videokaart waarschijnlijk ook nog kapot te zijn. Nu gebruik ik de onboard videokaart, maar daar kan ik kennelijk geen World of Warcraft mee spelen, hij geeft aan dat het niet kan in VGA mode of zo, iemand enig idee hoe ik die VGA mode uitzet?
Hmm, zal wel teveel gewerkt hebben de afgelopen dagen, geheugen stopt ermee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat zei ik niet. Werkt toch niet.
Checkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liever een queue dan je account kwijtIk moet er niet aan denken
Drivers voor de chip opzoeken. Vga is waar hij op terug valt als hij niks specifieks heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Wanneer komt die WoW biosfilm eens eindelijk uit btw?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat blijft die intro toch epic hé. Beste wow movie die ik ooit gezien heb
Na 5 jaar blijft ie me nog steeds boeien
12quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Pff klote gedoe, 12 spirit of harmony nodig voor leatherworking. Heb er 6 op een alt, maar die zijn soulbound natuurlijk.
Dan maar uren mobs grinden.
Natuurlijk wel. In een periode van queue's (en anders ook) kan Blizzard gewoon in de gaten houden welke spelers er allemaal wel online zijn maar die helemaal niks doen. Als iemand 2 uur online is, maar alleen iedere 15minuten op het pijltje naar voren drukt zonder muisbewegingen of wat dan ook. Dan kan je met recht zeggen dat er een anti AFK bot draait. En dus tegen de TOS in bezig is, en dus een ban aan zijn broek mag krijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Tito_Makani het volgende:
Ze kunnen je nooit bannen voor een VBS script verder is het onmogelijk om op te sporen omdat het gewoon bij windows hoort en geen third party tool is.
daarom ben ik gaan vissen. Dat ging toch sneller, en levelt je fishingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje. Was van plan om die kraanvogels te gaan farmen, daar rondom halfhill. Kan ik direct die Wildfowl Breast inleveren voor die cooking tokens. Maar volgens mij is die droprate generfed. Eerder was het 100%, nu lijkt het meer op 50%.
Blizzard werkt met een waarschuwingssysteem waarbij de duur van een ban steeds meer wordt, maar er zijn situaties waarbij je account gewoon wordt opgeheven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
hoe lang zou zo een ban zijn ? blij dat ik geen queues heb
Maatje van me zit op 17 bans, heeft nog altijd z'n accountquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blizzard werkt met een waarschuwingssysteem waarbij de duur van een ban steeds meer wordt, maar er zijn situaties waarbij je account gewoon wordt opgeheven.account
Hoe krijg je 17 bans?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maatje van me zit op 17 bans, heeft nog altijd z'n account
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef Abby79 het volgende:
Hoe krijg je 17 bans?Ik speel al 7 jaar, heb er nog nooit 1 gehad...
Ik heb ook wel eens random spelers uitgescholden, zelfs ooit een vrij verhitte discussie gehad met een GMquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etc
Blijkbaar allemaal genoeg voor een ban, maar vonden de GM's het allemaal niet erg genoeg om zijn account op te heffen.
Je doet nog altijd meer dan mijn shaman! (die is resto namelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
En ascendance verkeerd timen is kut![]()
3 minuten wachten en je dps dropt als een malle
blizzardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, in wezen kan je alles wel zeggen in wow, tenzij je pech hebt dat iemand je report![]()
Dan kan je al een ban krijgen voor een mild scheldwoord.
Grapjes maken over pedofilie ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etc
Blijkbaar allemaal genoeg voor een ban, maar vonden de GM's het allemaal niet erg genoeg om zijn account op te heffen.
GM met kind en bang voor pedofielen of zo?!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Messina het volgende:
Grapjes maken over pedofilie ook.
Het was een mooie dag, toen een guildie een drie-dagen ban kreeg na een opmerking in trade, die ongeveer zo ging:
Random persoon: My 17 y/o girlfriend is so hot
Guildie: Meh, too old, everything older than 8 is too old.
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Messina het volgende:
Random persoon: My 17 y/o girlfriend is so hot
Guildie: Meh, too old, everything older than 8 is too old.
Ik vind dat je overal grapjes over moet kunnen maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.
Als je mensen kent waarbij het echt gebeurd is voelt dat toch anders helaasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef Messina het volgende:
Ik vind dat je overal grapjes over moet kunnen maken.
Wel als die persoon al de hele tijd vervelend en kinderachtig aan het doen is. Dan report ik het welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Abby79 het volgende:
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.
quote:Politica aangevallen om gamehobby
Een Democratische kandidate voor het senatorschap in de Amerikaanse staat Maine is aangevallen op haar favoriete tijdverdrijf: het spelen van World of Warcraft. Colleen Lachowicz zou volgens de Republikeinen vanwege deze hobby niet geschikt zijn om senator te worden.
De Republikeinse Partij heeft een website opgezet waar het tot in detail Lachowicz’s activiteiten in de online game World of Warcraft onder de loep neemt. Zo heeft ze gekozen om als orc te spelen, een ras dat bekend staat in de game om zijn wrede en strijdlustig karakter. Door de game te spelen zou de politica een bizar dubbelleven leiden, wat volgens de Republikeinen vraagtekens zet bij haar bekwaamheid om de staat te vertegenwoordigen in de senaat.
Lachowicz slaat hard terug en zegt dat de Republikeinse Partij niet met zijn tijd meegaat. “Ik denk dat het raar is dat ik aangevallen wordt op het spelen van online games. Naast mij hebben 183 miljoen andere Amerikanen ook veel plezier in online games. Wat is de volgende stap? Word ik verbannen voor het spelen van Angry Birds of Words with Friends? Daar ben ik namelijk ook schuldig aan.”
“In plaats van te praten over wat ze kunnen betekenen voor de inwoners van Maine, maken ze mij belachelijk voor het spelen van videogames. Wist je dat meer mensen boven de 50 dan onder de 18 jaar videogames spelen? Ik bevind me in goed gezelschap met Jodie Foster, Vin Diesel, Mike Myers en Robin Williams.”
Welke effect de haatcampagne van de Republikeinen heeft gehad, zal blijken tijdens de senaatverkiezingen op 6 november. Lachowicz krijgt inmiddels veel steunbetuigingen op haar website.
In Nederland kennen we ook gamende politici. Zo is bekend dat voormalig minister Gerrit Zalm graag de Heroes of Might & Magic-serie speelt op zijn computer.
Zo'n golden lotus daily. Ik kreeg eerder altijd die twee dorpjes bij de rivier. Nu kreeg ik een nieuwe, Setting Sun Garrison. Die daily daar die werkt niet. Er staat zo'n ring met panda's en daar moet je er dan 20 van verslaan in een soort trainingsgevecht. Ze zouden automatisch op je af moeten rennen, net zoals die quest in de monastery waar je 2 minuten lang die ring vol moet houden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Weet niet wat je bedoeld met die 20 trainees?
Zucht.....102 reputatie tekort met Tillers...
HEBBENquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Suncatcher het volgende:
Oh wat is mijn eigen route om golden lotussen te herben fijn. Paar stacks in een paar uur en geen concurrentie
ALSJEBLIEEEEFTquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Suncatcher het volgende:
Oh wat is mijn eigen route om golden lotussen te herben fijn. Paar stacks in een paar uur en geen concurrentie
Hoe vaak ik dat al niet vergeten ben. Echt irritantquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Burnedgamer het volgende:
Oh, dus gewoon eerst even naar de trainer gaan, dan doe ik dat. Dankje!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja, en je dan blijven afvragen waarom je de laatste 15 veins nog geen skillup hebt gekregen.
Als je er van af springt links om de berg gaan, daar is een pad naar boven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Argh, wat heb ik een hekel aan doodgaan rond die Arboretum. Je komt bij de ghost spirit op een bergje in die zee, maar je kan niet vliegen naar je lichaam natuurlijk.Dan of resurection sickness, of een weg naar boven zoeken.
I know, maar dan nog. Nu ze die ghost spirit speed nog lager hebben gezet. Is dat veel te traag!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Als je er van af springt links om de berg gaan, daar is een pad naar boven.
Ik had bij die bijen daily met mijn AOE een horde geraakt, verder niks gebeurd. Loop leuk het dorpje in beginnen die guards op me te hakken
Ik ben nu met een alt supertraag aan het levelen. Al leuke dingetjes gevonden zoals een item wat je immuun voor alles maakt met 3 charges a 20 seconden, 1 minuut totaal dus, alleen te gebruiken in The Jade Forest. Horde pvp'ers kom maar op! Mijn eigen bubble-hearthstonequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, level 90 op mijn main. Duurde ff, maar ik heb dan ook geen haast.
Brave Sir Robin, bravely ran away!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nu met een alt supertraag aan het levelen. Al leuke dingetjes gevonden zoals een item wat je immuun voor alles maakt met 3 charges a 20 seconden, 1 minuut totaal dus, alleen te gebruiken in The Jade Forest. Horde pvp'ers kom maar op! Mijn eigen bubble-hearthstone
Alle tijd voor /laugh en zo!quote:
Och, die estimated time is zo'n onzin. Het is meestal meer.quote:
Lolwud?!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Burnedgamer het volgende:
Hmm.. Ik log in op mijn hunter op Twisting Nether, kom in Orgrimmar en zie overal skeletten liggen, heel valley of strength ligt vol met skeletten, en na een paar minuten gaat iedereen tegelijk dood. Waarschijnlijk een hacker met gm commands?
[ afbeelding ]
Maar wat wordt er ingame dan gezegd?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef Burnedgamer het volgende:
Alleen die level 1 orc die daar rechts op de screenshot staat, bleef steeds leven.
Ik stond ook in org! Zag overal om me heen mensen omkieperen maar ikzelf kon gewoon doorgaan met vanalles op AH te dumpenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Burnedgamer het volgende:
Hmm.. Ik log in op mijn hunter op Twisting Nether, kom in Orgrimmar en zie overal skeletten liggen, heel valley of strength ligt vol met skeletten, en na een paar minuten gaat iedereen tegelijk dood. Waarschijnlijk een hacker met gm commands?
[ afbeelding ]
Blue post:quote:Nethaera hopped on the forums today to let us know that the massive city deaths were indeed a result of an exploit taken by nefarious individuals. The exploit has been hotfixed already, and it should no longer be a problem.
Blizzard doesn't mess around with stuff like this... if people are found exploiting the game and causing problems, they'll not only find themselves banned but also in some other troubles.
quote:Earlier today, certain realms were affected by an in-game exploit, resulting in the deaths of player characters and non-player characters in some of the major cities. This exploit has already been hotfixed, so it should not be repeatable. It's safe to continue playing and adventuring in major cities and elsewhere in Azeroth.
As with any exploit, we are taking this disruptive action very seriously and conducting a thorough investigation. If you have information relating to this incident, please email hacks@blizzard.com. We apologize for the inconvenience some of you experienced as a result of this and appreciate your understanding.
1e 2 fights (enige dat ik heb gezien zover) lijken vooral een zware druk op de tanks te leggen. voor dps is het alleen 'don't stand in shit'.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:34 schreef Silmarwen het volgende:
Gisteren voor het eerst de raid geproefd. Waren veel die net 90 waren en dus nog niet adequaat gegeared, bovendien kom ik uit het andere team, dus alles was een beetje vreemd (viel in voor een tank die nog niet gegeared was en ben momenteel de best gegearde tank van de server door wat lucky drops)
Anyhoe. Dat eerste gevecht is voor de verandering eens moeilijk voor de offtanks. Switchen bij 50, tenzij energy op jouw target hoger is, of jouw target petrification cast, dan switchen naar lowest energy. Je bent constant aan het tellen en kijken naar je targets.
klopt. was 463 maar is afgelopen week verlaagd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef Arquero het volgende:
Volgens mij 460, maar weet het niet zeker.
Ik ben erg benieuwd hoeveel problemen ik daarmee ga krijgen... zit nu 11k mana per 5s in combat geloof ik, voor dungeons meer dan genoeg, maar raids nog niet gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef JoeBravo het volgende:
bij phase 3 aankomen met <15% mana en alles op cooldown is niet grappig. need moar spirit!!
dungeons is in mijn gear geen enkel probleem, zelfs niet met een tank die het gigantisch verkloot ;')quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoeveel problemen ik daarmee ga krijgen... zit nu 11k mana per 5s in combat geloof ik, voor dungeons meer dan genoeg, maar raids nog niet gedaan.
Vooral de OT eerste gevecht. De MT kan lekker jouw target taunten en verder wat CD's rouleren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1e 2 fights (enige dat ik heb gezien zover) lijken vooral een zware druk op de tanks te leggen. voor dps is het alleen 'don't stand in shit'.
Na de stone guardians the hebben ge-dps'd mocht ik gisteravond bij Feng als healer aan de bak... bij phase 3 aankomen met <15% mana en alles op cooldown is niet grappig. need moar spirit!!
ik vind het best meevallen. tsja, als Blade Flurry aanstaat is het kut, maar anders goed te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef Arquero het volgende:
Nog meer mensen die rogue op level 90 hebben? Wat is de energy regen bagger zeg.. Gisteren combat geprobeerd, maar scheelt niet heel veel met assasination
Grotendeels hiermee:quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Maf hoor! Vraag me altijd af hoe die hackers dat nou doen
Bij challenge mode heb je toch juist dat alles geschaald wordt en het voor iedereen even moeilijk is? Dus jezelf gearen voor challenge modes is een beetje zinloos...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vooral de OT eerste gevecht. De MT kan lekker jouw target taunten en verder wat CD's rouleren.
Dungeons ren ik door met mijn ogen dicht. Wil eigenlijk challenge modes proberen maar niet idereen is even goed gegeared en ik wil graag met een guild group lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |