abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2012 @ 22:54:27 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_117446886

Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!

Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 30 september 2012 @ 22:54:52 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_117446915
ik heb een nieuw deeltje aangemaakt
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 30 september 2012 @ 22:56:11 #3
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117447007
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb een nieuw deeltje aangemaakt
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_117447415
Wat zijn die nieuwe heroics makkelijk zeg, echt idioot :') .

Het voelt gewoon aan alsof het nog op normal staat.
pi_117453192
Wooooow....dit is echt een goede expansion..
pi_117453208
Mhm, en de kritiek van Tweakers dan, dat de sfeer van het spel weg was?

quote:
Sinds Cataclysm lijkt het bedrijf zich vooral te richten op jonge, casual spelers die zo snel mogelijk vorderingen willen zien in het spel zonder er de moeite voor te doen die de ‘oudjes’ er destijds wel in wilden stoppen. Het epische, avontuurlijke gevoel van weleer is verdwenen, in plaats daarvan is het veranderd in een snelle, versimpelde en repetitieve variant van wat het spel ooit was.

We hopen dat Blizzard ons heel snel blij gaat maken met een aankondiging van een nieuwe MMO, want World of Warcraft in deze vorm heeft zijn beste tijd helaas echt wel gehad. Namen we het zeven jaar geleden nog met veertig onbekende Europeanen avond aan avond vol adrenaline op tegen geduchte bosses in Molten Core en Black Wing Lair, nu spelen we een panda die rondrijdt op een schildpad en zo de wereld afstruint naar nieuwe huisdieren. Just sayin’.
pi_117453263
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.

Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.

Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
pi_117453851
alsof Vanilla WoW zo leuk was :') ik moet er niet aan denken dat WoW er nog steeds zo uit zou zien als 7 jaar geleden -O-
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:38:11 #9
296917 Abby79
Being myself!
pi_117453902
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen :).

En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe :W), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117454065
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:
De huidige dungeons en heroics zijn wat mij betreft wel te simpel ja, maar daar heb je toch de challange modes voor tegenwoordig? Nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me nou juist leuk om te doen, instances niet meer kunnen outgearen :).

En vanilla WoW was leuk, maar de grootste verandering in raids en dungeons is (voor mij iig) de guild. Ik mis uit de vanilla tijd eigenlijk alleen de sfeer van m'n eerste guild, maar die guild is dan ook 2,5 jaar ofzo bijelkaar gebleven, dan bouw je wel een band op (zeker als er ook nog regelmatig meets waren). Dat goldt gelukkig ook nog deels voor de guild erna (hoi Joe :W), maar dat echte guildgevoel heb ik daarna eigenlijk niet meer teruggehad, helaas.
Yep, challenge modes zijn de nieuwe heroics :Y Die zijn net zo moeilijk als de cata heroics.
Voor elk wat wils dus! Ik kende namelijk iemand die geen dungeons durfde te doen omdat hij niet goed genoeg was en bang was dat mensen hem steeds zouden kicken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117454080
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ach dat gezeur heb je altijd. Oude spelers die klagen dat het niet meer "hardcore" is en alles zo casual is geworden. Opzich is dat het wel enigzins, maar ook voor de hardcore spelers zijn er nog genoeg uitdagingen in de vorm van o.a. heroic raids en achievements. De casuals zullen die niet zo snel halen.

Daarnaast is WoW een van de weinige games waarvan de doelgroep tijdens het bestaan is veranderd. Het was eerst een exclusief groepje "nerds", maar ondertussen is het behoorlijk mainstream geworden. En om zo populair te worden moeten ze het toegankelijker maken en dingen opofferen. Een willekeurige speler gaat geen 20 uur per week farmen om dan ook nog 4 avonden per week een MC run te kunnen doen. Of midden in de nacht z'n wekker zetten omdat er dan een world boss spawnt.

Ik vind het altijd maar gezeur van de oude garde. De game verandert en in mijn opzicht wordt die alleen beter. Ja, je ziet sneller resultaten, maar is dat erg? Ik heb ook geen zin meer om dagen en nachten lang te grinden voor zooi.
_O_

Meestal verandert een spel niet, maar de speler is veranderd. Hallo, spel is wat, 8 jaar oud? Vind je het gek dat de spelers die begonnen zijn met vanilla-wow nu anders tegen dingen aankijken :')

WoW is realistisch gezien idd alleen maar beter geworden. Dat gezever allemaal over 'vroeger was alles beter'. Niet als je naar de feiten kijkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117454130
Oh, en Abby, ik ben het helemaal met je eens qua guilds! Dat is absoluut veranderd. Maar goed, ik begon ook in een clubje vrienden die werkelijk niets echt konden en heroics doen met een paar was het hoogst haalbare :@ Maar gezellig! Echt, zo'n toffe tijd gehad :@

Toen kwam ik in een guild die dachten heel goed te zijn (ergens top 200). Ook nog wel gezellig. Veel geklier, reuze vrouwonvriendelijk, maar ik mocht wel bijna overal mee naar toe. Leuke guildchat.

Heb bijna een jaar een uitstapje gemaakt naar een iets te vrouwvriendelijk raidingguild. Leuke tijd gehad hoor, maar had met eigenlijk niemand echt een band. Bijna 1000 leden en guildchat was gewoon /trade (looking for group, want to buy portal/enchant etc). Niet echt gezellig dus.

En nu in een supergoed guild met overwegend nerds en het toppunt van ongezellig :')

Is het de tijdsduur van wow of is het hoe goed-slecht de guilds waren? Geen idee!
pi_117454136
pi_117454918
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:38 schreef Abby79 het volgende:

:D :W

hier is het guildgevoel met de nieuwe expansion weer terug. Waar er het afgelopen half jaar er buiten de raids gewoon niemand online was, is het nu weer retegezellig met iedereen die aan het levellen en gearen is. Hele weekend op Mumble gezeten :P

Met shaman vrijdag lvl 90 aangetikt en daarna 2 dagen aan het gearen geweest.
elemental ascendace burst dps O+
Jammer dat het na die 15 seconden zo geweldig inkakt :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_117455232
Sinds ik ben begonnen met WOW in TBC is deze expansion echt wel de beste en leukste. Wat een mooie wereld. En ook leuk om alles te ontdekken en te zien. Voor de kinderen wakker werden en nadat ze naar bed gingen ben ik gaan gamen. En ik ben bijna lvl 89. Gelukkig nog tijd genoeg voor Brewfest boss.

Maar gister was ik echt onder de indruk. Ik deed een quest en toen kreeg ik een cutscene te zien waarin een grote spin de muur afbrak in Valley of the four winds. Ik kreeg bijna kippevel.
pi_117455429
En zou iemand mij in de openingspost willen zetten? ik ben azgall en speel op Argent Dawn
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:48:57 #17
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_117455567
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:31 schreef Kingleon het volgende:
Sinds ik ben begonnen met WOW in TBC is deze expansion echt wel de beste en leukste. Wat een mooie wereld. En ook leuk om alles te ontdekken en te zien. Voor de kinderen wakker werden en nadat ze naar bed gingen ben ik gaan gamen. En ik ben bijna lvl 89. Gelukkig nog tijd genoeg voor Brewfest boss.

Maar gister was ik echt onder de indruk. Ik deed een quest en toen kreeg ik een cutscene te zien waarin een grote spin de muur afbrak in Valley of the four winds. Ik kreeg bijna kippevel.
Je weet dat je de brewfest boss kan je al op 89 doen he? ;)
phluphy for president!
pi_117458023
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:

Mee eens.
Ben zelf ook iemand van de ''oude garde'' , en heb een tijd hardcore gespeeld.

Maar vind deze expansion toch echt geweldig tbh.
Veel dingen zijn imo echt verbeterd.

Het questen is echt heerlijk nu , je hoeft niet meer voor elk questje de hele map over te vliegen + dat ze imo leuk in elkaar zitten.

Heb bijna alle mmo's gespeeld van de laatste 15 jaar.
En dit is toch veruit de beste en meest complete.
Het is niet voor niets dat bijna alle nieuwe mmo's falen.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:21:08 #19
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_117458167
Speel sindsd TBC, raid sinds Wrath. En ik vind pandaria echt heul tof. <3
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:35:28 #20
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117458541
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 02:19 schreef MAHL het volgende:
Mhm, en de kritiek van Tweakers dan, dat de sfeer van het spel weg was?

[..]

Ik vind Pandaland juist wel een leuk sfeertje hebben. En ach, niet hardcore genoeg... Ik zou zeggen dat WoW meegroeit met zijn publiek. De puistenpubertjes van weleer die avond aan avond op hun zolderkamertje zaten te raiden zijn nu twintigers met een eigen huisje, een baan en een vriend(in) (en misschien wel een kind) waardoor er niet zoveel tijd meer is voor Azeroth. Ik vind het iig hardcore genoeg en ben blij dat ook een doorsnee speler als ik de kans krijgt om raids mee te maken.
pi_117458733
Gisteren mijn monk op 86 gekregen, nu rustig doorgaan tot 90 samen met m'n vriendin (die d'r 2de character dus met mij nu meelevelt, na eerder een priest op 90 te hebben gebracht). Monk is wel erg leuk om te spelen, Pandaria so far heeft me nog niet echt een indruk achtergelaten (maar dan ben ik alleen nog maar in Jade Forest geweest).
pi_117458738
En de mensen in mijn guild klagen ook echt niet dat het te simpel is hoor. Dus wat dat betreft werkt het prima voor verschillende groepen mensen.
pi_117459220
Ik ben tot nu toe erg onder de indruk van MoP :) er is nog genoeg te doen, quests zijn veelzijdig, ik vind de dungeons nog wat makkelijk, vanavond voor het eerst Heroics doen, kijken of dat leuk wordt.

Alleen jammer dat mijn Shaman geen deuk in een pakje boter meer slaat (en het pakje boter wel deuken in mij). Eens in de paar minuten lekker bursten, maar verder heb ik het gevoel dat ik aan het kietelen ben. En als ik dan zie hoe mijn vriendin met haar (mider gegearde) DK door mobs heenblaast, man man.. Maar goed, mss wordt dat wel weer recht getrokken als de ilvls omhoog gaan..

Verder heerlijke expansion, ik vind zelfs de pokemon en farmville shit leuk, ik vermaak me voorlopig wel :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 12:15:06 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117459983
Ik ben zelf ook van de oude garde. Vanilla WoW, daar begon het mee. MC / BWL alles geraid. Maar ik ben blij met de veranderingen die in de loop der jaren zijn gekomen. Verandering = vooruitgang.

Het enige wat ik nu ontzettend mis is een leuke social guild. Ik zit nu in zo'n lvl 25 guild waarbij iedereen een auto-invite krijgt. Er zijn iedere avond zo'n 30 man online maar er wordt zelden wat in gchat gezegd.

Ik hoop echt dat ik straks op 90 een leuke social guild kan vinden. Daar ik toch niet meer die hard ga raiden en meer voor de achievements etc ga, is dat toch wel iets waar ik naar uit kijk :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117460691
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:15 schreef onlogisch het volgende:

Het enige wat ik nu ontzettend mis is een leuke social guild. Ik zit nu in zo'n lvl 25 guild waarbij iedereen een auto-invite krijgt. Er zijn iedere avond zo'n 30 man online maar er wordt zelden wat in gchat gezegd.

Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen? :') Wegwezen!
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 12:55:33 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117461120
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen? :') Wegwezen!
Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik :{
4045
onlogisch
pi_117461439
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:55 schreef onlogisch het volgende:

Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik :{
Nee, ik ben een tijdje op zoek gegaan naar een leuke voor mijn alts. Heb denk ik minstens 10 guilds geprobeerd :') Daarna zelf een guild gemaakt om ze in te doen en probeer wat meer contact met guildies te krijgen op mijn main. Maar goed, geen raider hè - dus tel niet echt mee. [/zeurmodus]
pi_117461465
quote:
Jeeee, ik mag ook weg *O*

toch maar niet 8-)
pi_117461961
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server :)

Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR :P
pi_117462165
Die Justice Point gear is wel heel erg nutteloos zeg :{ . Ik ben nog niet eens honored met Golden Lotus, dus kan niks kopen. Shado-Pan en die andere faction kan je nog niet eens aan beginnen.

En dan, koop je ilvl 450 gear van JP, terwijl heroics ilvl 463 droppen.
pi_117463235
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:28 schreef MAHL het volgende:
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server :)

Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR :P
Al' Akir heeft geen alliance, dus die willen ze denk ik :D
pi_117465722
Weet iemand hoe het nu zit met achievements? In guild zie ik achievementpoints niet op mijn rogue die ik op mijn priest heb behaald. Maar in de achievementlog zijn ze wel tagged, dus ik zie niet wat ik nog nodig heb (bijvoorbeeld bij die achievement dat je /love moet doen bij critters).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_117466086
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:28:57 #35
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117466106
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
hetzelfde hier
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_117466146
quote:
Uitloggen, inloggen.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/4310135261
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:45:24 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466678
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:29 schreef Evertjan het volgende:
alsof Vanilla WoW zo leuk was :') ik moet er niet aan denken dat WoW er nog steeds zo uit zou zien als 7 jaar geleden -O-
Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117466730
quote:
Werkte bij mij niet, netals hearthen etc. Nou zal ooit wel goedkomen :P
pi_117466787
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:50:55 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466866
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
Mwah, ik was/ben een lootnub. Als ik niet de beste gear heb.. :D. Maar buiten dat, ik vond PvP wel leuk in WoW. Miss ga ik maar gewoon pvp'en. Heb op mn 1e account hoge rankings gehaald in vanilla BG's en ook in TBC hoge 2v2 en 3v3 rating.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117466913
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:53:38 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466970
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Mwah, ik bedoel meer dat we nu een gigantische talent tree hadden als het gewoon was doorgegaan vanaf WotlK :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117471091
quote:
Heb een ticket gemaakt, na een half dagje toen ik inlogde ineens opgelost.
pi_117471427
Leuk, mijn nieuwe voeding die een week geleden verzonden was voor de pc is bij track&trace niet vindbaar, gaat dus nog langer duren en dus nog langer voordat ik MoP kan spelen, helaas
pi_117471471
quote:

[..]

Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.

Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_117473119
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.

Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
Ik heb die void shift al wel een paar keer gebruikt!
pi_117475757
Wow nu ook een queue van 1400 op Silvermoon. Gelukkig moet ik nog eten, een website afmaken en een video renderen. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben zit ik er wel in.
pi_117476333
quote:

[..]

er waren wel degelijk meer mogelijkheden dan nu. toen had je cookie cutter specs en vage builds die af en toe ook werkten. Nu heb je helemaal geen keus meer.
There are only 151 Pokémon.
pi_117476404
Als er vanilla wow was, zou ik meteen teruggaan naar oude lvl 60. Dat was echt veel leuker.

Al die bugs die er toen waren neem ik met liefde op, dat maakte het tenminste echt een MMO.

niet die gestroomlijnde single player quest exp zoals er nu is :r
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:44:05 #50
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117476592
:( Gggggrrrrrr, Golden Lotus questline bugged. HOE DURVEN ZE!

Mijn kans op skyshards!
pi_117476826
Toch maar MoP gekocht, maar wat is er veel veranderd. tijdje terug begonnen met het rollen van een warlock maar sinds de veranderingen is het een groot raadsel hoe en wat te spelen
pi_117477235
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef droogster het volgende:
Toch maar MoP gekocht, maar wat is er veel veranderd. tijdje terug begonnen met het rollen van een warlock maar sinds de veranderingen is het een groot raadsel hoe en wat te spelen
Druk op P en check de tabs What has changed? en Core abilities. Doe die op je hotbar et voila! Good to go.
pi_117477392
thanks, zal er dalijk eens naar kijken maar ook mijn felguard overleefd vaak de eerste mob al niet:S
pi_117477517
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb die void shift al wel een paar keer gebruikt!
Net wat heroics gehealed, en in combinatie met desperate prayer is hij zo slecht nog niet :@
pi_117478291
Waarom zijn alle pet battle meta's gereset?
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 20:15:02 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117478331
Same old story. Doet me denken aan vroegâh.

:Z
4045
onlogisch
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 20:16:15 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117478395
En het stomme is dat blizzard de FCM heeft opengezet vanaf Sylvie.

Wil ik dat doen krijg ik :

quote:
level 83 Undead Mage

Sylvanas

Error: You have a character online for this account. Please make sure all characters are offline.Please address these issues
Blizzard,

Hoe kan ik online zijn als er een queue is van 3k? :')
4045
onlogisch
pi_117479257
Misschien ben je al "online" omdat je in de queue staat.
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 21:15:57 #59
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117482316
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien ben je al "online" omdat je in de queue staat.
Ik ben eerst uitgelogd natuurlijk :)

Een logische verklaring zou ook kunnen zijn dat wanneer je net in de queue zat, de server "je onthoudt" voor laten we zeggen 5 of 10 min. Ondertussen ben ik al ruim 1,5 uur niet meer ingelogd en krijg ik nog steeds deze melding.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 21:36:53 #60
159966 lifeblind
pi_117483750
Jeuj, 90
pi_117485817
Gz!

Ding 89, maar hoe kom ik de dread wastes in godsnaam in?
pi_117485872
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gz!

Over de muur :+ Via Shado-Pann Fallback
pi_117485877
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gz!

Er is een quest die begint in die capital in Valley of Eternal Blossoms. Iets met Klaxxi.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:46:03 #64
54772 Silmarwen
pi_117488039
Is echt een ieniemienie rope daar ergens bij de muur waar die spinnen zitten. Tegenover gesteld van waar ze de muur opklimmen. Heb ruim 20 minuten gezocht.
pi_117488237
Naar die robe had ik echt zo lang gezocht, zeker een uur mee bezig geweest. Tijdens het questen kwam mijn mana nooit onder de 70% (druid) dus nam ik al die gear waar geen spirit op zit. Nu ben ik net gaan healen (normal) en ja hoor heel vaak 'oom'. Toch maar ergens wat spirit gear gaan vinden.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_117491659
Ik heb een terrible turnip pet geoogst vandaag :D

pi_117492025
En voor wie zijn gear vooral onder level 372 heeft op level 85: in Halfhill kan je een complete set 372 gear kopen voor weinig (incl wapens, trinkets en de rest).
pi_117492046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:20 schreef Isabeau het volgende:
En voor wie zijn gear vooral onder level 372 heeft op level 85: in Halfhill kan je een complete set 372 gear kopen voor weinig (incl wapens, trinkets en de rest).
Is het niet makkelijker om je gear gewoon bij elkaar te questen?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:49:02 #69
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117492643

:')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:58:17 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117492803
Dus ik dacht, miss wel MoP proberen, blijkt warrior in PvP zo hard generfed te zijn dat ik maar wacht :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117493141
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Dus ik dacht, miss wel MoP proberen, blijkt warrior in PvP zo hard generfed te zijn dat ik maar wacht :{
Doe one-shot macro dan
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 01:27:53 #72
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117493188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Doe one-shot macro dan
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:16:24 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_117494700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een terrible turnip pet geoogst vandaag :D

[ afbeelding ]
Awww, kjoet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_117494714
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:

Mijn rogue had items level 100-200 :D (serieus)
Dus daar was het wel erg handig voor. Daarbij staat het gewoon mooi, alles matched O-)
Voorlopig.
pi_117504073
Ik heb een vraag over repacks. Mag er hier over gesproken worden? :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:55:19 #76
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117505165
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:

[..]

Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.
pi_117505327
repack?
pi_117505695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.
Punt is meer dat als je ff de begingebieden doorquest (wat je toch wel moet doen om te levelen) je als het goed is wel een heel ilvl 384 pakkie bij mekaar hebt. Maar tis idd een mooie headstart voor weinig geld als je crappy gear hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:59 schreef MarkyB het volgende:
repack?
De uitbreiding voor private servers, het antwoord is, gok ik, nee XD
pi_117505766
Ik ben zelf ook begonnen op Twifa (een gratis server) maar de beleving op een blizzard server is toch een stuk beter. Ook omdat heel veel quests bugged zijn op een private server.
pi_117506558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Gold gaat enorm snel ja. Ben de hele tijd pvp gear en metagems aan het craften. En dagelijks een living steel verkopen. En een berg gold van quests natuurlijk. Ging MoP in met 12k en zit nu op 55k.
pi_117506747
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:48:07 #82
318361 Bienelientjee
pi_117507220
Shado-Pan and August Celestial factions will no longer require Golden Lotus faction to purchase this gear.

Was het dan dat je beide exalted moest? Maar je moet wel revered of exalted (weet ff niet meer welke) zijn met Golden Lotus, om de dailies voor die Shado-Pan te mogen doen. Ja....ok. Ik begrijp die hotfix helemaal! :D
pi_117507875
Nee je moest altijd dacht ik revered met Golden Lotus zijn om aan Shado-Pan en August Celestial dailies te kunnen beginnen. Dat zullen ze nu wel weg hebben gehaald.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:55:05 #84
318361 Bienelientjee
pi_117510306
Ben net naar die locatie geweest, van Shado Pan. Zie wel een grijs vraagteken, maar meer niet.
pi_117511076
Hey ik ben dus nieuw en ben als dwarf paladin gestart. Ik ben onderweg naar Ironforge. Wat moet ik op het begin allemaal doen? :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:18:09 #86
38496 Perrin
pi_117511272
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef shaderon het volgende:
Hey ik ben dus nieuw en ben als dwarf paladin gestart. Ik ben onderweg naar Ironforge. Wat moet ik op het begin allemaal doen? :P
Questjes doen en zorgen dat je groter en sterker wordt (levelen).. Je kunt als je iets hogere level bent ook al queuen voor dungeons (met een groepje samenwerken om sterke tegenstanders te verslaan) als je dat leuker vindt dan questjes. Hoe hogere level hoe meer je poppetje kan, maar als het goed is leer je dat vanzelf stapje-voor-stapje.
pi_117511306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben zelf ook begonnen op Twifa (een gratis server) maar de beleving op een blizzard server is toch een stuk beter. Ook omdat heel veel quests bugged zijn op een private server.
Ha! Zijn ze weer online dan? Paar jaar terug werden ze door Blizz gesommeerd te kappen en op een vrijdagmiddag ging de stekker eruit. Toen ben ik overgestapt naar de officiele.
pi_117512328
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ha! Zijn ze weer online dan? Paar jaar terug werden ze door Blizz gesommeerd te kappen en op een vrijdagmiddag ging de stekker eruit. Toen ben ik overgestapt naar de officiele.
Nee Twifa is niet weer online ;)
pi_117513366
Nieuw doel voor vanavond: Vissen en wildfowl breast farmen. Dit in die containers doen en inruilen voor Wildpaw Token. Dan kijken hoever ik kom met cooking.
pi_117513684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:49 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nee Twifa is niet weer online ;)
Oja, begrijpend lezen. Nooit verder gekomen dan avi 17 of watdanook.
pi_117520817
omg, dat was leuk wow!!! O+
40 man raid gemaakt en op de 5 spawnpoints van de Sha gaan staan. Hij spawnde op mijn punt! *O*
Echt zo cool! (stonden nog 60 andere mensen of zo, maar onze groep had hem als eerste getagged)
pi_117521875
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Isabeau het volgende:
omg, dat was leuk wow!!! O+
40 man raid gemaakt en op de 5 spawnpoints van de Sha gaan staan. Hij spawnde op mijn punt! *O*
Echt zo cool! (stonden nog 60 andere mensen of zo, maar onze groep had hem als eerste getagged)
En daarna een wipe? :P

Zit te denken om misschien MoP te kopen.. zat net wat live streams te kijken en het begint toch weer een beetje te kriebelen. Ik vond Cataclysm tegen vallen, voornamelijk het begin.

Mijn gevoel zegt dat MoP meer richting WoTLK neigt? Of heb ik dat mis :P
pi_117522257
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben net naar die locatie geweest, van Shado Pan. Zie wel een grijs vraagteken, maar meer niet.
Maar komt ook pas morgen toch? Na de maintenance van vannacht.
pi_117523463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef -Erick- het volgende:

40 man uit mijn guild? Clean kill.
Ik moest wel healen met 1 fps, maar dat mocht de pret niet drukken.

Sha-kill geeft nu overigens iedereen in de raidgroep een 476-item.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:41:24 #95
318361 Bienelientjee
pi_117523550
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar komt ook pas morgen toch? Na de maintenance van vannacht.
Staat op MMO Champ Hotfix, dat betekent dat het al live is.

En je kan die justice point gear dus nu al van die vendors kopen.
pi_117523766
Dat kan zonder reputation nu? Nouja niet dat ik iets nodig heb, heroics droppen betere items :P .
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:05:06 #97
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117528756
Lol, bears hebben echt huge healing nu... net stormstout brewery ding getanked en ik healde mezelf meer dan de healer :D
pi_117528830
spelen jullie allemaal cataclysm?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:13:18 #99
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117529159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef -Erick- het volgende:

[..]

Zit te denken om misschien MoP te kopen.. zat net wat live streams te kijken en het begint toch weer een beetje te kriebelen. Ik vond Cataclysm tegen vallen, voornamelijk het begin.

Mijn gevoel zegt dat MoP meer richting WoTLK neigt? Of heb ik dat mis :P
Als ik zo rondlees op de forums. Nee. Iig niet Pre-TOC. Gewoon anders.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117529344
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef shaderon het volgende:
spelen jullie allemaal cataclysm?
Ik begrijp je vraag niet.
Cataclysm was de vorige expansion. Mists of Pandaria is de huidige versie.
pi_117530467
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Lol, bears hebben echt huge healing nu... net stormstout brewery ding getanked en ik healde mezelf meer dan de healer :D
Haha klopt. Kom er nog niet heel veel aan toe alleen, omdat mn meeste rage naar savage defense gaat.

Maar die ene heal is trouwens ook fijn, die talented 30% heal.
pi_117530522
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp je vraag niet.
Cataclysm was de vorige expansion. Mists of Pandaria is de huidige versie.
Ik speel nu nog de gratis maand, maar koop het daarna. Heb al wel een tijdje op een private server gespeeld maar dat was heel anders. Moet je elke expension kopen dan om te kunnen spelen? Of spelen hier bijvoorbeeld ook mensen doe nog steeds tot de Wotlk expension spelen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:44:12 #103
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_117530562
sta ik lekker wat visjes te killen voor een daily, dropt er van zo'n onbenullig beest een Legguards Of Sleeting Arrows... :D

Helaas kan ik er niks mee op m'n rogue, en m'n hunter is voorlopig ook nog geen level 90.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:47:37 #104
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117530724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha klopt. Kom er nog niet heel veel aan toe alleen, omdat mn meeste rage naar savage defense gaat.

Maar die ene heal is trouwens ook fijn, die talented 30% heal.
Gebruik ik Might of Ursoc voor... heb zelf Cenarion Ward. Met Incarnation en Berserk krijg je trouwens zoveel rage dat je zowel savage defense kan upkeepen als jezelf regelmatig healen met FR.
pi_117531220
Oja incarnation is inderdaad fijn, maar heb zelf Soul of the Forest in die tier. Ga wel eens wisselen, kijken hoe dat is.
pi_117535588
quote:
Gratz ;)

Ben nu ook mn shaman aan het levelen, gaat echt stukken sneller als met mn priest. :D Wat een absurd hoge aoe damage doen shamans.
pi_117535739
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef shaderon het volgende:

Ik speel nu nog de gratis maand, maar koop het daarna. Heb al wel een tijdje op een private server gespeeld maar dat was heel anders. Moet je elke expension kopen dan om te kunnen spelen? Of spelen hier bijvoorbeeld ook mensen doe nog steeds tot de Wotlk expension spelen?
Je hoeft niet elke expansion te kopen om te kunnen spelen. Je kan het ook alleen met de voorgaande expansions spelen.Maar als je op level 90 wilt spelen heb je wel mists of pandaria nodig.
pi_117535746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:40 schreef Asschen_sukar het volgende:

Gratz ;)

Ben nu ook mn shaman aan het levelen, gaat echt stukken sneller als met mn priest. :D Wat een absurd hoge aoe damage doen shamans.
Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijk :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:07:43 #110
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_117535783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Je moet nu veel de beslissing nemen of je je heal gebruikt of savage defence.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:49:41 #111
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117536173
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je moet nu veel de beslissing nemen of je je heal gebruikt of savage defence.
Niet zo moeilijk.

Vooral physical damage -> SD
Vooral magical damage -> FR
SD charges op/ SD heeft nog een hoop tijd over en je hebt een voorraad rage -> FR

Maul gebruik ik eigenlijk nooit meer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Oja incarnation is inderdaad fijn, maar heb zelf Soul of the Forest in die tier. Ga wel eens wisselen, kijken hoe dat is.
Hmmz, ik vind soul of the forest voor bears nogal... underwhelming eerlijk gezegd. 2 extra rage op mangle is echt niks. Meeste rage krijg je door auto- attack en mangle crits, daarom zijn incarnation en berserk zulke gigantisch goede rage generators.
pi_117538111
Vanavond voor het eerst raiden , ben benieuwd..

We gaan Mogu'shan Vaults doen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_117538481
Toch weer eens proberen, zou iemand mij een scroll of resurrection willen sturen?
Built for Speed
pi_117538768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch weer eens proberen, zou iemand mij een scroll of resurrection willen sturen?
PM me maar.
pi_117539053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef Altron het volgende:
Vanavond voor het eerst raiden , ben benieuwd..

We gaan Mogu'shan Vaults doen.
Benieuwd of iedereen online kan zijn om 7 uur :D

Nou ja, ik neem aan dat ze beginnen met het uitdelen van alle purples in de guildbank. Meer dan 1 tab vol :')
pi_117539106
Thanks gelukt
Built for Speed
pi_117539463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Benieuwd of iedereen online kan zijn om 7 uur :D

Nou ja, ik neem aan dat ze beginnen met het uitdelen van alle purples in de guildbank. Meer dan 1 tab vol :')
lol , uitdelen van epics daar gaat meestal wat tijd in zitten , vooral als je van die discussies krijgt over wie wat krijgt.

Bij ons zouden er ook een paar wat later zijn volgens mij...
Maar goed , iedereen had wel zin om weer te raiden , de meeste hebben na FL een break genomen , ikzelf ook.

Dus heb er nu erg veel zin in :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_117540524
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef Altron het volgende:

lol , uitdelen van epics daar gaat meestal wat tijd in zitten , vooral als je van die discussies krijgt over wie wat krijgt.

Bij ons zouden er ook een paar wat later zijn volgens mij...
Maar goed , iedereen had wel zin om weer te raiden , de meeste hebben na FL een break genomen , ikzelf ook.

Dus heb er nu erg veel zin in :)
Ik neem aan dat ze al gekeken hebben wie wat nodig heeft en discussie is er niet.
We zijn absurd gedisciplineerd :+
pi_117541756
Ik bespeur een hardcore raider !
Nu eindelijk lvl 85,5 begin mezelf langzaam af te vragen waarom ik mijn lvl 78 paladin ook alweer als eerste wou lvl´en. Wat is dat panda gebied toch mooi !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_117542105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze al gekeken hebben wie wat nodig heeft en discussie is er niet.
We zijn absurd gedisciplineerd :+
Nice.

Wij hebben een groep van 10 mensen bij elkaar waar we al heel lang mee samen raiden , dus dat zit ook altijd wel goed.
Geen dkp systemen of wat dan ook , gewoon omstebeurt een epic ( zolang dit gaat natuurlijk ), en alles gewoon eerlijk verdelen.

Nooit iemand die ergens moeilijk over doet.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_117542849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef hoenselman het volgende:
Ik bespeur een hardcore raider !
Nu eindelijk lvl 85,5 begin mezelf langzaam af te vragen waarom ik mijn lvl 78 paladin ook alweer als eerste wou lvl´en. Wat is dat panda gebied toch mooi !
Ik niet hoor, ben je maf. Ik ga echt niet al die tijd er in steken en dan had ik nòg een char op lvl 90 moeten hebben voor vanavond. Ik ben maar het vriendinnetje-van in dit guild. Heb zelf wel een tijdje geraid en dat was 3 avonden per week en dat vond ik al te veel verplichting :@
pi_117543124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik niet hoor, ben je maf. Ik ga echt niet al die tijd er in steken en dan had ik nòg een char op lvl 90 moeten hebben voor vanavond. Ik ben maar het vriendinnetje-van in dit guild. Heb zelf wel een tijdje geraid en dat was 3 avonden per week en dat vond ik al te veel verplichting :@
Hebben zij verplicht 2 chars op 90 nodig? 2 verschillende specs ofzo, of ook nog andere klasse?
pi_117543372
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef Arquero het volgende:

Hebben zij verplicht 2 chars op 90 nodig? 2 verschillende specs ofzo, of ook nog andere klasse?
Twee chars verplicht. Er zijn twee 25 man raids en dit zorgt er voor dat niemand ooit een bench-sitter is aangezien we meer dan genoeg raiders hebben (29 raiders, 6 trials op het moment) en je kan wat schuiven met classes.
pi_117543903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Twee chars verplicht. Er zijn twee 25 man raids en dit zorgt er voor dat niemand ooit een bench-sitter is aangezien we meer dan genoeg raiders hebben (29 raiders, 6 trials op het moment) en je kan wat schuiven met classes.
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo :P
pi_117544358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo :P
Zo te zien werkt het erg goed bij ons.

Nadeel is dat er vroeger een raideralts + members raid was en die is er nu niet meer :'(
pi_117545825
Ik weet nog in de tijd van TBC, kill-jeaden pre nerf 2 weken lang op hem lopen beuken en toen 1 dag voor de nerf hadden we hem neer ooh wat voelden dat goed :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:32:11 #127
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117546474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een hoop werk om 2 characters op 90 te krijgen en up to date te houden. Ik heb er iig geen tijd voor. Maar goed, ik ben dan ook geen hardcore raider :P
pi_117547450
Nog een half leveltje, Dread Wastes valt me tegen :c, andere zones waren veel leuker.
pi_117547601
Vond ik ook inderdaad. Dread Wastes en Townlong Steppes waren de mindere zones. Leukste vond ik Jade Forest en Valley of the Four Winds.
pi_117547783
Dread Wastes viel mij idd ook tegen, voornamelijk omdat het teringtraag ging en de quests *op* waren voor ik 90 was :P
pi_117551251
Ik moet nog bijna heel Valley doen, en Kararsang Wilds. En ook de helft van Summit.
Die AV runs waren wel zo lekker met xp dat ik die veel heb gedaan. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_117552088
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Gewoon normaal doen ja.
pi_117552710
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
pi_117553252
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.
Bij nader inzien ben ik toch niet zo heel enthousiast over deze pet (Dun Morogh Cub). In pvp pet battles hou je hem op z'n best 3 beurten op hetzelfde niveau health.. en zo heel veel damage doet ie niet.

Suggesties voor andere pets? Liefst beast, in elk geval niet mechanical of dragon.. die heb ik al.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_117553308
En ineens word je van de server gekicked en kan hij me character lijst niet ophalen :'). buuhh, 9m xp nog :[
pi_117553374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:

Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijk :')
Chain lightning. Zat net op 110K dps in een dungeon op wat trash. En ben nog niet eens lvl 86 :P
pi_117553395
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af :'(

Net alweer de Sha doodgemaakt :@ Tussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag *)
(ok, direct ook bijna geen health meer)
pi_117558337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af :'(

Net alweer de Sha doodgemaakt :@ Tussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag *)
(ok, direct ook bijna geen health meer)
Lang level pve servers :D Een beetj world pvp is cool enzo, maar alleen op min of meer gelijke kans. Heb een char op auchindown tot 40 geleveled. De hoeveelheid keren dat die niet dood is gemaakt door 85's is niet op 4 handen te tellen. Dus maar besloten dat ik niet meer op pvp servers kom.
pi_117560372
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Heb je de app of een losse sleutelhanger? Met de app kan het zijn dat je de restore code opnieuw moet instellen.

Je kan in ieder geval de authenticator laten verwijderen van je account. Moet je even contact opnemen met de telefonische helpdesk (gaat het snelst) en dan vragen ze naar je secret question. Als je daar troep invult zoals ik deed, kan je ook een scan van je ID-kaart opsturen, samen met een deel van het serienummer van een van je WoW games. Had in mijn geval een scan gemaakt van ID-Kaart en boekje van WotLK met de serial erop.

Dan verwijderen ze de authenticator van je account en kun je een aantal minuten later gewoon weer inloggen en er een nieuwe authenticator opzetten.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:22:10 #140
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117560661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je weet dat super chill iets positiefs is hè? :')
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117562813
Lol voor het eerst in m'n leven uit een groep verwijderd, omdat ik teveel aggro deed en daarop moest letten. Ze hadden me al een paar keer gewaarschuwd en nu deed ik het weer :') .

Leer dan tanken brah, het zou onmogelijk moeten zijn om een tank te overaggroen, zelfs al doe ik 80k AoE dps op m'n warrior.
pi_117562825
Ik ben eruit.. ik ruil mijn Dun Morogh Cub in voor.... (*tromgeroffel*)...

een blighthawk!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:14:28 #143
318361 Bienelientjee
pi_117563360
Voel me nog altijd belabberd, maar gelukkig ben ik meegevraagd voor de raid. Omdat de andere warrior niet kwam opdagen. Kan ik er ook even een oogje op werpen vanavond! :D

Wipefest.... _O-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:38:23 #144
62182 Georges
That's the shit
pi_117565107
Weet iemand of de 85 honor pvp gear nog beschikbaar is? De vendors in SW zijn weg.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_117565420
quote:
So, what are the most popular names for monks? Are they roleplaying names or original creations? Well, let's take a look and unveil the top 10 most popular monk names.
Brewslee/Brewzlee
Pandamonium
Kegroll
Jetchi
Bambooze
Monk
Daftmonk
Shenzu
Brewswillis
Brewtality
pi_117565501
BrewsWillis! Briljant.
pi_117565754
leuker is een druid genaamd ChuckNourish!
pi_117567063
Ik had een Tauren Paladin gemaakt toen Cata uitkwam genaamd Retbull.
pi_117569646
Iemand een idee waarom mensen nu dubbel in m'n realid staan? Met een 1 en een 2 erachter.
pi_117576733
Geen idee, heb er ook last van. Zal wel een bug zijn.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:47:04 #151
54772 Silmarwen
pi_117577655
Ik vind die rares niet moeilijk, ben wel prot.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:47:29 #152
54772 Silmarwen
pi_117577662
Wel kut trouwens, als je een scenario doet, en iemand gaat weg, krijg je geen nieuw persoon...
pi_117577725
Inderdaad. En je kan mensen met een DC ook niet votekicken.
pi_117579337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Je weet dat dat sarcasme was he? :')

Anyway, het is al gelukt ;)
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:43:44 #155
54772 Silmarwen
pi_117582128
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik weer bejaard was en de betekenis was verandert. :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:09:18 #156
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117582950
ik begon ook al te twijfelen...

ff iets anders.. heb een deal gesloten met iemand. hij levelt mijn inscription naar 600 (vanaf 525) en in ruil moet ik 20* een scroll of wisdom maken en daar een darkmooncard maken voor 1k goud per keer en zijn mats. redelijk goede deal toch ? ik weet dat die cards leuk geld waard zijn, maar dit is easy money ..
Leer spaties gebruiken!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:14:53 #157
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_117583142
"Iemand" die je inscription levelt ?
Dus je gaat je account gegevens met iemand delen ?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:15:01 #158
54772 Silmarwen
pi_117583146
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
ik begon ook al te twijfelen...

ff iets anders.. heb een deal gesloten met iemand. hij levelt mijn inscription naar 600 (vanaf 525) en in ruil moet ik 20* een scroll of wisdom maken en daar een darkmooncard maken voor 1k goud per keer en zijn mats. redelijk goede deal toch ? ik weet dat die cards leuk geld waard zijn, maar dit is easy money ..
Die cards zijn veeeeeeeeeeeeeel geld waard. :D Maar toch geen slechte deal.
pi_117583189
quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef GI het volgende:
Nou, dat dus :D
Als het een vreemde is: ben je niet goed snik.
Is het een vriend: prima, maar dan is het sowieso een goede deal omdat het een vriend is. Zo help je elkaar.
pi_117583493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik weer bejaard was en de betekenis was verandert. :')
Nee hoor :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_117584592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Voel me nog altijd belabberd, maar gelukkig ben ik meegevraagd voor de raid. Omdat de andere warrior niet kwam opdagen. Kan ik er ook even een oogje op werpen vanavond! :D

Wipefest.... _O-
Welke bosses heb je allemaal gedaan ?
- Djehoetie / Jehuty -
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 13:04:20 #162
159966 lifeblind
pi_117584677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind die rares niet moeilijk, ben wel prot.
Dit.

Ik wordt ook geregeld gevraagd door mensen uit de guild of ik ff mee op pad wil omdat ze weer een rare gevonden hebben, het enige wat ik hoef te doen is damage soaken en threat houden en de andere zorgt maar voor de dps, prima ^O^
  donderdag 4 oktober 2012 @ 13:12:38 #163
318361 Bienelientjee
pi_117584931
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:01 schreef Altron het volgende:

[..]

Welke bosses heb je allemaal gedaan ?
Geen down. We deden die 3 stenen honden, maar na twee uur begon ik me nogal rot te voelen. Dus werd ik vervangen. Ze hebben hem uiteindelijk niet gedowned.
pi_117585627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Geen down. We deden die 3 stenen honden, maar na twee uur begon ik me nogal rot te voelen. Dus werd ik vervangen. Ze hebben hem uiteindelijk niet gedowned.
Aah ok , jammer..

Die hebben wij gisteren wel down gekregen.
Is ook echt een tank fight , als de tanks weten hoe ze moeten switchen , en wanneer dan is ie goed te doen.
Daarna maar gelijk gestopt omdat er teveel mensen nog crap gear hadden :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_117585728
Wij (1ste team) hebben er nu 3 neer gekregen. Gelijk realm first 10m. :) Zelf ben ik niet verder dan Feng gekomen rond 14%. Dat is flink aanpoten voor de healers op het einde. Gelukkig heeft 1 van de healers nu 2 tier items geloot van Sha. Dus hopelijk hebben we een kill vanavond.

Zelf ook wat upgrades (376) kunnen maken, nu nog alleen mijn groene trinket vervangen en hier en daar wat 450 gear.
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_117586538
Heb je eigenlijk spirit of harmony nodig om die darkmoon cards te maken? Ik heb een 85 priest met 525 inscription, maar geen zin om die te levellen zodat ik motes kan farmen.
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 15:30:59 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117590081
Wat blijft die intro toch epic hé. Beste wow movie die ik ooit gezien heb _O_
Na 5 jaar blijft ie me nog steeds boeien :)

4045
onlogisch
pi_117591348
Heb even snel in een txt bestand een script gemaakt en nu ga ik niet meer afk :P
pi_117591650
Wij hebben gisteren de eerste 3 bazen down gekregen. De eerste down in de eerste try, de 2e in 4 tries en de 3e in 6 tries. Vanavond gaan we verder
pi_117591717
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb even snel in een txt bestand een script gemaakt en nu ga ik niet meer afk :P
Hoe draai je die? En is dat legaal? :P
pi_117592369
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hoe draai je die? En is dat legaal? :P
Weet ik niet maar ik ga niet weer 3-4 uur in de queue staan.

Je draait hem gewoon door het .txt bestand te vernoemen naar vbs, is gewoon een ingebouwde windows functie
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:33:48 #172
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117592386
quote:
3s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:14 schreef GI het volgende:
een andere speler levert mij de materialen . niets met account sharing
Leer spaties gebruiken!
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2012 @ 17:03:50 #173
159966 lifeblind
pi_117593492
We hebben de frontpage gehaald :+

Tien miljoen gamers in World of Warcraft
pi_117595740
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zou oppassen met dit soort foefjes, eerlijk gezegd.
pi_117595789
Hehe, 2 dagen achter elkaar geen procs op mijn transmute. De laatste vandaag: boem 4x living steel.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:29:22 #176
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117598162
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, 2 dagen achter elkaar geen procs op mijn transmute. De laatste vandaag: boem 4x living steel.
heb je die transmute ook discovered ?
Leer spaties gebruiken!
pi_117598826
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

heb je die transmute ook discovered ?
Welke transmute? Voor living steel? Ja. Zijn geen alchemy patterns. Alles moet je ontdekken.

Kreeg ze op al mijn alchemisten al gewoon tijdens het levelen. Alleen die voor Trillium bars heb ik op 2 van de 4. Maar belangrijkste is toch living steel.
pi_117599181
Man, oh man.
Ik heb sinds vanilla niet meer gespeeld, maar de laatste paar weken zat ik er toch weer aan te denken om het te gaan spelen :D

Nu nog wel even wachten tot mijn computer binnenkomt O+
pi_117599236
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef Airenu het volgende:
Man, oh man.
Ik heb sinds vanilla niet meer gespeeld, maar de laatste paar weken zat ik er toch weer aan te denken om het te gaan spelen :D

Nu nog wel even wachten tot mijn computer binnenkomt O+
Als je sinds vanilla al niet meer hebt gespeeld... bereid je dan maar voor op een ware cultuurshock. :)
pi_117599671
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je sinds vanilla al niet meer hebt gespeeld... bereid je dan maar voor op een ware cultuurshock. :)
Zal ik doen :P
pi_117599738
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:33 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Weet ik niet maar ik ga niet weer 3-4 uur in de queue staan.

Je draait hem gewoon door het .txt bestand te vernoemen naar vbs, is gewoon een ingebouwde windows functie
Ik ben altijd bang voor bans als ik dat doe. Net ff naar de gym geweest dus sta ook in de queue, maar valt mee, 50 minuten. Nog een kwartier te gaan nu ik heb gegeten.
pi_117599799
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Sapstengel het volgende:

Ik ben altijd bang voor bans als ik dat doe. Net ff naar de gym geweest dus sta ook in de queue, maar valt mee, 50 minuten. Nog een kwartier te gaan nu ik heb gegeten.
Liever een queue dan je account kwijt :X Ik moet er niet aan denken :o
pi_117600304
Ja inderdaad. Ik ga gewoon als ik thuis kom direct in de queue. Dan koken, eten soms nog douchen en tegen de tijd dat ik klaar ben zit ik wel in de game. Maarja op Silvermoon is het ook max 1 uur, bij een queue van standaard 3-4 uur zou ik wel gaan twijfelen :P .
pi_117600438
Heb ik eindelijk een nieuwe voeding voor mijn pc, blijkt mijn videokaart waarschijnlijk ook nog kapot te zijn. Nu gebruik ik de onboard videokaart, maar daar kan ik kennelijk geen World of Warcraft mee spelen, hij geeft aan dat het niet kan in VGA mode of zo, iemand enig idee hoe ik die VGA mode uitzet?
pi_117600451
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zei jij dat niet, dat je als anti AFK gewoon tegen een dummy moest gaan slaan. Dan werd je toch niet uitgelogd?
pi_117600584
Heb ik geprobeerd, maar dat werkte niet helaas.
pi_117600627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

Zei jij dat niet, dat je als anti AFK gewoon tegen een dummy moest gaan slaan. Dan werd je toch niet uitgelogd?
Nee, dat zei ik niet. Werkt toch niet.
pi_117600741
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Burnedgamer het volgende:
Heb ik eindelijk een nieuwe voeding voor mijn pc, blijkt mijn videokaart waarschijnlijk ook nog kapot te zijn. Nu gebruik ik de onboard videokaart, maar daar kan ik kennelijk geen World of Warcraft mee spelen, hij geeft aan dat het niet kan in VGA mode of zo, iemand enig idee hoe ik die VGA mode uitzet?
Dat kun je waarschijnlijk in de bios. Of met een tool van je videokaart. Catalyst Centre, en hoe die van Nvdia ook heet.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:16:47 #189
38496 Perrin
pi_117600753
quote:
Poeh, misschien/waarschijnlijk kan die onboard niet anders. (als je videokaart echt kapot is)
pi_117601176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef Isabeau het volgende:

Nee, dat zei ik niet. Werkt toch niet.
Hmm, zal wel teveel gewerkt hebben de afgelopen dagen, geheugen stopt ermee. :P
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 20:29:19 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117601378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Check :')

In 2007 :D
4045
onlogisch
pi_117601854
Ik ben die van mij vorig jaar kwijt geraakt :{
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 20:49:28 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117602384
wat is de minimum skinning skill in dustwallow marsh?
4045
onlogisch
pi_117602928
Het is al gelukt, heb uiteindelijk drivers gevonden voor die onboard, en nu doet ie het wel.
Wel iets meer lag maar maakt niet uit voor nu.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:00:20 #195
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117602969
quote:
Drivers voor de chip opzoeken. Vga is waar hij op terug valt als hij niks specifieks heeft.
pi_117603030
Ze kunnen je nooit bannen voor een VBS script verder is het onmogelijk om op te sporen omdat het gewoon bij windows hoort en geen third party tool is.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:36:10 #197
318361 Bienelientjee
pi_117605220
Guardians of Mogu'shan, 10 man!

Stone Guards down! *O* Epic Boots! *O*
pi_117608603
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat blijft die intro toch epic hé. Beste wow movie die ik ooit gezien heb _O_
Na 5 jaar blijft ie me nog steeds boeien :)

Wanneer komt die WoW biosfilm eens eindelijk uit btw?
pi_117609251
Accounts kwijt omdat je een botje hebt draaien om online te blijven?
Laat ze eens wat aan die fishbotters doen }:|
pi_117609637
Pff klote gedoe, 12 spirit of harmony nodig voor leatherworking. Heb er 6 op een alt, maar die zijn soulbound natuurlijk.

Dan maar uren mobs grinden.
pi_117611765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Pff klote gedoe, 12 spirit of harmony nodig voor leatherworking. Heb er 6 op een alt, maar die zijn soulbound natuurlijk.

Dan maar uren mobs grinden.
12 :o
pi_117611840
Ja helaas wel. 6 voor de chest, 6 voor de gloves. Heb net eindelijk die Golden Lotus vendor unlocked met de LW patterns voor 476 epics.
pi_117612018
woah, ik heb nog niet eens gekeken wat ik nodig heb. Succes met de drops!
pi_117612168
Dankje. Was van plan om die kraanvogels te gaan farmen, daar rondom halfhill. Kan ik direct die Wildfowl Breast inleveren voor die cooking tokens. Maar volgens mij is die droprate generfed. Eerder was het 100%, nu lijkt het meer op 50%.
pi_117612514
Het is zeker geen 100% meer :N Vanochtend nog gefarmed op die plek.
pi_117612876
Jammer, had ik toch een paar dagen geleden wat langer door moeten farmen ;( .
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 06:59:12 #207
2738 Knut
Loyal Dog
pi_117616706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Tito_Makani het volgende:
Ze kunnen je nooit bannen voor een VBS script verder is het onmogelijk om op te sporen omdat het gewoon bij windows hoort en geen third party tool is.
Natuurlijk wel. In een periode van queue's (en anders ook) kan Blizzard gewoon in de gaten houden welke spelers er allemaal wel online zijn maar die helemaal niks doen. Als iemand 2 uur online is, maar alleen iedere 15minuten op het pijltje naar voren drukt zonder muisbewegingen of wat dan ook. Dan kan je met recht zeggen dat er een anti AFK bot draait. En dus tegen de TOS in bezig is, en dus een ban aan zijn broek mag krijgen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:47:27 #208
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117621845
hoe lang zou zo een ban zijn ? blij dat ik geen queues heb
Leer spaties gebruiken!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:51:47 #209
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_117621976
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dankje. Was van plan om die kraanvogels te gaan farmen, daar rondom halfhill. Kan ik direct die Wildfowl Breast inleveren voor die cooking tokens. Maar volgens mij is die droprate generfed. Eerder was het 100%, nu lijkt het meer op 50%.
daarom ben ik gaan vissen. Dat ging toch sneller, en levelt je fishing :)
pi_117622050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
hoe lang zou zo een ban zijn ? blij dat ik geen queues heb
Blizzard werkt met een waarschuwingssysteem waarbij de duur van een ban steeds meer wordt, maar er zijn situaties waarbij je account gewoon wordt opgeheven. :W account
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:04:59 #211
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_117622409
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Blizzard werkt met een waarschuwingssysteem waarbij de duur van een ban steeds meer wordt, maar er zijn situaties waarbij je account gewoon wordt opgeheven. :W account
Maatje van me zit op 17 bans, heeft nog altijd z'n account :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:09:47 #212
296917 Abby79
Being myself!
pi_117622570
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Maatje van me zit op 17 bans, heeft nog altijd z'n account :D
Hoe krijg je 17 bans? :o Ik speel al 7 jaar, heb er nog nooit 1 gehad...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_117623019
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef Abby79 het volgende:

Hoe krijg je 17 bans? :o Ik speel al 7 jaar, heb er nog nooit 1 gehad...
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etc
Blijkbaar allemaal genoeg voor een ban, maar vonden de GM's het allemaal niet erg genoeg om zijn account op te heffen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:23:37 #214
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_117623021
1e raidinstance is moeilijker dan verwacht, maar dat kan ook met ilvl van onze groep te maken hebben gehad. :P
alleen stone guards neer gisteravond.

En ascendance verkeerd timen is kut :(
3 minuten wachten en je dps dropt als een malle ;(
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:30:29 #215
296917 Abby79
Being myself!
pi_117623244
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Spelers uitschelden, spelers grieven, spammen in trade, dingen over homo's, jews of niggers roepen op general etc
Blijkbaar allemaal genoeg voor een ban, maar vonden de GM's het allemaal niet erg genoeg om zijn account op te heffen.
Ik heb ook wel eens random spelers uitgescholden, zelfs ooit een vrij verhitte discussie gehad met een GM :P Maar ik ga niet zomaar roepen over homo's oid, daar heb ik alleen mezelf maar mee. Als transseksuele lesbienne ben je nogal een niet-veel voorkomend geval, haha :P
(hoewel, in m'n vorige guild zat nog een transseksueel, maar zij is volgens mij hetero)
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
En ascendance verkeerd timen is kut :(
3 minuten wachten en je dps dropt als een malle ;(
Je doet nog altijd meer dan mijn shaman! (die is resto namelijk ;))
pi_117623296
Nou ja, in wezen kan je alles wel zeggen in wow, tenzij je pech hebt dat iemand je report ;)
Dan kan je al een ban krijgen voor een mild scheldwoord.
pi_117623303
Bannen ze daar tegenwoordig op ja?
In m'n 6 jaar wow nog nooit banned geweest en ik heb in m'n jonge jaren alles uitgescholden wat los en vast zat :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_117623318
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, in wezen kan je alles wel zeggen in wow, tenzij je pech hebt dat iemand je report ;)
Dan kan je al een ban krijgen voor een mild scheldwoord.
blizzard :')
pi_117623337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Grapjes maken over pedofilie ook. :')

Het was een mooie dag, toen een guildie een drie-dagen ban kreeg na een opmerking in trade, die ongeveer zo ging:

Random persoon: My 17 y/o girlfriend is so hot
Guildie: Meh, too old, everything older than 8 is too old.

pi_117623368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Messina het volgende:

Grapjes maken over pedofilie ook. :')

Het was een mooie dag, toen een guildie een drie-dagen ban kreeg na een opmerking in trade, die ongeveer zo ging:

GM met kind en bang voor pedofielen of zo?! :D :D
pi_117623401
Het was geen insta-ban, dus iemand heeft het gereport blijkbaar. _O-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:37:00 #222
296917 Abby79
Being myself!
pi_117623404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:34 schreef Messina het volgende:
Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.
pi_117623424
In TBC was er zo'n gozer op m'n server die mopje ging ging zeggen dat ie zelfmoord ging plegen omdat ie weer z'n loot niet had gekregen.

Had GM gelezen kwamen er popo en ambulance voor z'n deur enzo haha :')

(kreeg geen ban though)
pi_117623469
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Mja, ik vind hem ook te ver gaan. Je weet dat het niet serieus bedoeld is, maar toch, duidelijk te ver. Niet dat ik het zou reporten, dat dan weer niet.
Ik vind dat je overal grapjes over moet kunnen maken. :)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:40:04 #225
296917 Abby79
Being myself!
pi_117623501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef Messina het volgende:
Ik vind dat je overal grapjes over moet kunnen maken. :)
Als je mensen kent waarbij het echt gebeurd is voelt dat toch anders helaas :{
pi_117623583
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Abby79 het volgende:

Wel als die persoon al de hele tijd vervelend en kinderachtig aan het doen is. Dan report ik het wel 8-)
pi_117623953
Is iemand er in geslaagd die Golden Lotus daily met de 20 trainees te completen? Op mijn realm is hij bugged.

Hoorde dat het op sommige realms niet bugged is, dus als iemand hem wel heeft gedaan en alliance is, zou ik wel een realid invite willen :P .
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:52:45 #228
318361 Bienelientjee
pi_117625855
Weet niet wat je bedoeld met die 20 trainees?

Zucht.....102 reputatie tekort met Tillers... }:|
pi_117628880
quote:
Politica aangevallen om gamehobby

Een Democratische kandidate voor het senatorschap in de Amerikaanse staat Maine is aangevallen op haar favoriete tijdverdrijf: het spelen van World of Warcraft. Colleen Lachowicz zou volgens de Republikeinen vanwege deze hobby niet geschikt zijn om senator te worden.

De Republikeinse Partij heeft een website opgezet waar het tot in detail Lachowicz’s activiteiten in de online game World of Warcraft onder de loep neemt. Zo heeft ze gekozen om als orc te spelen, een ras dat bekend staat in de game om zijn wrede en strijdlustig karakter. Door de game te spelen zou de politica een bizar dubbelleven leiden, wat volgens de Republikeinen vraagtekens zet bij haar bekwaamheid om de staat te vertegenwoordigen in de senaat.

Lachowicz slaat hard terug en zegt dat de Republikeinse Partij niet met zijn tijd meegaat. “Ik denk dat het raar is dat ik aangevallen wordt op het spelen van online games. Naast mij hebben 183 miljoen andere Amerikanen ook veel plezier in online games. Wat is de volgende stap? Word ik verbannen voor het spelen van Angry Birds of Words with Friends? Daar ben ik namelijk ook schuldig aan.”

“In plaats van te praten over wat ze kunnen betekenen voor de inwoners van Maine, maken ze mij belachelijk voor het spelen van videogames. Wist je dat meer mensen boven de 50 dan onder de 18 jaar videogames spelen? Ik bevind me in goed gezelschap met Jodie Foster, Vin Diesel, Mike Myers en Robin Williams.”

Welke effect de haatcampagne van de Republikeinen heeft gehad, zal blijken tijdens de senaatverkiezingen op 6 november. Lachowicz krijgt inmiddels veel steunbetuigingen op haar website.

In Nederland kennen we ook gamende politici. Zo is bekend dat voormalig minister Gerrit Zalm graag de Heroes of Might & Magic-serie speelt op zijn computer.
Currency War, Trade War, Real War
pi_117630470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Weet niet wat je bedoeld met die 20 trainees?

Zucht.....102 reputatie tekort met Tillers... }:|
Zo'n golden lotus daily. Ik kreeg eerder altijd die twee dorpjes bij de rivier. Nu kreeg ik een nieuwe, Setting Sun Garrison. Die daily daar die werkt niet. Er staat zo'n ring met panda's en daar moet je er dan 20 van verslaan in een soort trainingsgevecht. Ze zouden automatisch op je af moeten rennen, net zoals die quest in de monastery waar je 2 minuten lang die ring vol moet houden.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:09:01 #231
318361 Bienelientjee
pi_117630689
Nog niet gehad.
pi_117630806
Ik helaas wel. En hij is bugged, net als die quest dat je 1 zo'n statue kapot moest maken.

Zo irritant, want ik zou hierna nog een stuk of 6 andere dailies krijgen.
pi_117633926
Net ook een rot quest gehad. Moet je van die runestone van de muur afhalen. Sta je dan met z'n 20en of zo te wachten tot die dingen terug komen. Ja met die Daily ben je wel even een dag bezig. :)
pi_117635344
Oh wat is mijn eigen route om golden lotussen te herben fijn. Paar stacks in een paar uur en geen concurrentie _O_
pi_117635743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Suncatcher het volgende:
Oh wat is mijn eigen route om golden lotussen te herben fijn. Paar stacks in een paar uur en geen concurrentie _O_
HEBBEN
pi_117635754
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:30 schreef Suncatcher het volgende:
ALSJEBLIEEEEFT
pi_117636082
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

ALSJEBLIEEEEFT
Sarcasme of serieus? :P
pi_117636210
Als hij sarcastisch is, dan ben ik serieus. Hebben! :D
pi_117636657
Warning : Paint alert _O-

Groene lijn - Hoogste kans
Blauwelijn - Middelmatig
Rodelijn - Zeer weinig, leuk voor de afwisseling

Rechtsboven spawnen de meeste lotussen in de grot, een enkele bij de ingang. Hetzelfde geldt voor linksonder, waar je 3 grotten naast elkaar hebt.
Na een paar keer trial & error weet je vrij snel via je minimap welke grot je in moet.
Er zijn al diverse bot profile's die in de middelste grot rondlopen voor zowel om te farmen en te herben.

Nog een paar tips :
-Indien je in kota peak in een grot aggro krijgt van een yeti, maak hem dan meteen af.
Er is namelijk een bug op de live servers waardoor sommige mobs onbeperkt achter je aan blijven rennen.
Op deze manier heb ik zelfs een yeti helemaal naar the temple of the white tiger gekite om hem daar te killen.

-Indien je een tijdje geen lotus tegenkomt, pluk dan een zooitje snow lily's, vooral op de groene lijnen. Hiermee reset je de node zodat je bij de volgende ronde weer een lotus tegen kan komen.

Ohja. Middelste groene lijn van de route en het noordwesten/westen is vrijwel aggro-vrij.

Happy farming nu de meeste sukkels nog in jade forest farmt.

Ik bedoel.. soms kom je daar echt maar 1 lotus tegen in de 2uur, zo druk is het 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door Suncatcher op 05-10-2012 19:18:55 ]
pi_117637500
Nice, thanks!
pi_117637546
Thanks mate !
pi_117637561
Laat even weten of het werkt :)
pi_117637885
Die blauwe lijn lijkt op een penis.
pi_117637940
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die blauwe lijn lijkt op een penis.
Sorry, volgende keer teken ik een vierkant.
pi_117639059
Ik krijg ook gewoon 2 golden lotus uit 1 plantje he :D, awesome route man D:.

Die bots zjin wel stom :c

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperKaasNacho op 05-10-2012 20:20:53 ]
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:06:52 #246
318361 Bienelientjee
pi_117644323
Twee eggs gevonden! *O*
pi_117645318
Oke. Fuck die herb route

Nieuw plan :

-Prowl aan
-Middelste 'kamer' in de grot van kota peak.
-laat bot nutteloze herbs oppakken en mobs killen
-Wacht op goldenlotus elke ~3minuten en jat 'm van die bot

Profit!

Serieus, de respawn rate daar is echt ziek!

Edit : 15 lotussen in 15 minuten. Trolololol _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Suncatcher op 05-10-2012 22:40:00 ]
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:57:43 #248
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_117646235
ik heb een berg ghost iron ore, wat is het beste, de ores prospecten en de gems verkopen? of gewoon de stacks verkopen ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_117646658
Ik prospect en cut ze altijd. En transmute meta's met m'n alchemist.

Een stack ore is hier 90g. Een rode gem gecut in agi of str is rond de 350. Dus als je eens in de 4 stacks een rode hebt, zit je al gelijk aan de prijs van ores verkopen. En dan zijn er nog alle andere kleuren en green quality gems om te verkopen.
pi_117646999
Op mijn server verkopen gems heel slecht. Ik kies er nu voor om mijn ore the smelten en te transmuten naar trillium bars. Maar daar heb je wel alchemy voor nodig.
pi_117647449
Dat doe ik ook vaak inderdaad. Gems verkopen hier wel goed btw, rode primary stat voor 250-350g en sommige meta's voor 1600g.
pi_117647480
Heb even een vraagje.
Heb mijn mining op 525 en nu staat er iets van 525-10 iemand die weet wat dat betekent?
Ook heb ik nu al een aantal ghost iron ores gehakt maar heb er nog geen level bijgekregen?
pi_117647546
Ik denk dat je 525/525 hebt? Dan krijg je er geen level bij omdat je eerst Zen Master Mining moet leren, zodat je tot 600 kan. Die +10 komt van de mining pick. Die geven nu extra skillpoints. Dit betekent dat je de Ghost Iron al op 490 kan minen ipv 500, omdat je 10 bonuspunten krijgt.
pi_117647652
Oh, dus gewoon eerst even naar de trainer gaan, dan doe ik dat. Dankje!
pi_117647831
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Burnedgamer het volgende:
Oh, dus gewoon eerst even naar de trainer gaan, dan doe ik dat. Dankje!
Hoe vaak ik dat al niet vergeten ben. Echt irritant :P
pi_117648058
Haha ja, en je dan blijven afvragen waarom je de laatste 15 veins nog geen skillup hebt gekregen :') .
pi_117648089
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja, en je dan blijven afvragen waarom je de laatste 15 veins nog geen skillup hebt gekregen :') .
:Y

Oh en ben ik de enige die die Gummies in Kun Lai Summit erg irritant vind. Man wat een kut quests, tenminste de quests niet per sé maar wat die lui voor taal uit braken.
pi_117653258
Tof, die Warcraft 2 deuntjes met pet battles O+
pi_117654801
Die engineering forges zijn echt geweldig. Kan ik mijn miner/herber gewoon op Halfhill laten staan en toch steeds zooi smelten als ik wat van de AH geplukt heb.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:21:18 #260
318361 Bienelientjee
pi_117656803
Argh, wat heb ik een hekel aan doodgaan rond die Arboretum. Je komt bij de ghost spirit op een bergje in die zee, maar je kan niet vliegen naar je lichaam natuurlijk. }:| Dan of resurection sickness, of een weg naar boven zoeken.
pi_117657875
Nog meer mensen die m'n herb route hebben uitgeprobeerd? :)
pi_117658551
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Argh, wat heb ik een hekel aan doodgaan rond die Arboretum. Je komt bij de ghost spirit op een bergje in die zee, maar je kan niet vliegen naar je lichaam natuurlijk. }:| Dan of resurection sickness, of een weg naar boven zoeken.
Als je er van af springt links om de berg gaan, daar is een pad naar boven.

Ik had bij die bijen daily met mijn AOE een horde geraakt, verder niks gebeurd. Loop leuk het dorpje in beginnen die guards op me te hakken :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:34:49 #263
318361 Bienelientjee
pi_117658938
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Als je er van af springt links om de berg gaan, daar is een pad naar boven.

Ik had bij die bijen daily met mijn AOE een horde geraakt, verder niks gebeurd. Loop leuk het dorpje in beginnen die guards op me te hakken :')
I know, maar dan nog. Nu ze die ghost spirit speed nog lager hebben gezet. Is dat veel te traag! :D :P
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:07:53 #264
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117659917
Om je cooking te lvlen, van 400 naar 450... ben je dan nog steeds afhankelijk van de dailys @ dalaran?
4045
onlogisch
pi_117663849
Wel cool, net weer een rare samen met iemand anders neergehaald. Krijg je dan toch ook leuk 330k xp voor. Dan is het ook de moeite waard. Plus een leuke tank necht gedropped.
pi_117668940
Weet btw niet of je die dailies in Dalaran moet doen, volgens mij is 450 wel haalbaar met recipes die niet met tokens worden gekocht, maar zou je even op Wowhead moeten kijken. Wat wel zo is, is dat je die tokens nu ook van de dailies in Stormwind, Orgrimmar enz krijgt. Dus opzich heb je maar maximaal 2 dagen nodig om een recipe te kunnen kopen. Misschien zelfs maar 1 als je een quest krijgt met 2 tokens als reward.

Zelf eindelijk revered met the Tillers, dus kan nu Mote of Harmony zaden planten. Kom ik eindelijk aan de spirits voor m'n LW gear.
pi_117674007
Zo, level 90 op mijn main. Duurde ff, maar ik heb dan ook geen haast.
pi_117676305
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:28 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, level 90 op mijn main. Duurde ff, maar ik heb dan ook geen haast.
Ik ben nu met een alt supertraag aan het levelen. Al leuke dingetjes gevonden zoals een item wat je immuun voor alles maakt met 3 charges a 20 seconden, 1 minuut totaal dus, alleen te gebruiken in The Jade Forest. Horde pvp'ers kom maar op! Mijn eigen bubble-hearthstone *)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:50:47 #269
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117677114
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben nu met een alt supertraag aan het levelen. Al leuke dingetjes gevonden zoals een item wat je immuun voor alles maakt met 3 charges a 20 seconden, 1 minuut totaal dus, alleen te gebruiken in The Jade Forest. Horde pvp'ers kom maar op! Mijn eigen bubble-hearthstone *)
Brave Sir Robin, bravely ran away!
pi_117677150
3 dagen geleden op level 88 gekomen. Sindsdien mijn char laten overnachten in de Inn.
Ongeveer 45% levelbonus gekregen.

Heerlijk om dan in Kun-Lai Summit drie mobs vlak bij elkaar te hebben die binnen 10~15 seconden na de kill (54K XP)weer spawnen . In 1 uur en 10 minuten 10,3 miljoen XP :D
Das nog eens lekker inhalen!
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_117681463
Ik heb net op wow-heroes mijn eigen vriend even opgezocht uit nieuwsgierigheid. En ik ben onder de indruk :')
pi_117681467
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Wolve000 het volgende:
Brave Sir Robin, bravely ran away!
Alle tijd voor /laugh en zo! *O*
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 15:58:08 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117694855
Bijna aan de beurt :s)

4045
onlogisch
pi_117696692
quote:
15s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Bijna aan de beurt :s)

[ afbeelding ]
Och, die estimated time is zo'n onzin. Het is meestal meer.
pi_117697572
Hmm.. Ik log in op mijn hunter op Twisting Nether, kom in Orgrimmar en zie overal skeletten liggen, heel valley of strength ligt vol met skeletten, en na een paar minuten gaat iedereen tegelijk dood. Waarschijnlijk een hacker met gm commands?

pi_117697628
Mana bomb van de Goblins die backfired. Lijkt me duidelijk. Theramore 2.0.
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 17:30:20 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117698170
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Burnedgamer het volgende:
Hmm.. Ik log in op mijn hunter op Twisting Nether, kom in Orgrimmar en zie overal skeletten liggen, heel valley of strength ligt vol met skeletten, en na een paar minuten gaat iedereen tegelijk dood. Waarschijnlijk een hacker met gm commands?

[ afbeelding ]
Lolwud?!
4045
onlogisch
pi_117698287
Hahahah dat ziet er gaar uit _O-
pi_117698315
Alleen die level 1 orc die daar rechts op de screenshot staat, bleef steeds leven.
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 17:36:30 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117698361
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef Burnedgamer het volgende:
Alleen die level 1 orc die daar rechts op de screenshot staat, bleef steeds leven.
Maar wat wordt er ingame dan gezegd?
4045
onlogisch
pi_117698491
Iedereen was aan het zeggen van, wat gebeurd hier en report die level 1 orc en sommige zeiden dat anonymous erachter zou zitten. En sommige waren grappen aan het maken.

[ Bericht 18% gewijzigd door Burnedgamer op 07-10-2012 19:17:36 ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:35:06 #282
318361 Bienelientjee
pi_117700499
Iemand die speelt als warrior hier.....

En een idee heeft of het mogelijk is om Demoralizing Banner in één keer neer te zetten? Ik snap niet waarom Skull Banner wel instantly placed is, maar die eigenlijk niet. En het is behoorlijk irritant om tijdens een raid te moeten klikken en hem dan nog te moeten plaatsen....
pi_117702500
Nou het is uiteindelijk opgehouden, er liggen wel nog overal skeletten, ben benieuwd wat het nou uiteindelijk was.
pi_117702800
Bah, nog 30% tot 87 en ik heb pas 3 motes of harmony geloot.
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:53:01 #285
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_117706753
Zo.. achievement 'no favorites' gehaald (alle pet classes tenminste 1 op level 10), en lekker mazzel gehad met verzamelen: vandaag Fel Flame (blue quality) en Sea Pony gehaald. 8-)
pi_117710567
Hatsee, 10 motes. Op naar de Vale.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:33:20 #287
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_117716621
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Burnedgamer het volgende:

[ afbeelding ]
Ik stond ook in org! Zag overal om me heen mensen omkieperen maar ikzelf kon gewoon doorgaan met vanalles op AH te dumpen :o :D
pi_117716949
Maf hoor! Vraag me altijd af hoe die hackers dat nou doen :?
pi_117717974
Van joystiq:

quote:
Nethaera hopped on the forums today to let us know that the massive city deaths were indeed a result of an exploit taken by nefarious individuals. The exploit has been hotfixed already, and it should no longer be a problem.

Blizzard doesn't mess around with stuff like this... if people are found exploiting the game and causing problems, they'll not only find themselves banned but also in some other troubles.
Blue post:
quote:
Earlier today, certain realms were affected by an in-game exploit, resulting in the deaths of player characters and non-player characters in some of the major cities. This exploit has already been hotfixed, so it should not be repeatable. It's safe to continue playing and adventuring in major cities and elsewhere in Azeroth.

As with any exploit, we are taking this disruptive action very seriously and conducting a thorough investigation. If you have information relating to this incident, please email hacks@blizzard.com. We apologize for the inconvenience some of you experienced as a result of this and appreciate your understanding.

maandag 8 oktober 2012 @ 07:34:35 #290
54772 Silmarwen
pi_117721125
Gisteren voor het eerst de raid geproefd. Waren veel die net 90 waren en dus nog niet adequaat gegeared, bovendien kom ik uit het andere team, dus alles was een beetje vreemd (viel in voor een tank die nog niet gegeared was en ben momenteel de best gegearde tank van de server door wat lucky drops)

Anyhoe. Dat eerste gevecht is voor de verandering eens moeilijk voor de offtanks. Switchen bij 50, tenzij energy op jouw target hoger is, of jouw target petrification cast, dan switchen naar lowest energy. Je bent constant aan het tellen en kijken naar je targets. :D
pi_117722008
Nog meer mensen die rogue op level 90 hebben? Wat is de energy regen bagger zeg.. Gisteren combat geprobeerd, maar scheelt niet heel veel met assasination ;(
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:07:27 #292
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_117722137
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 07:34 schreef Silmarwen het volgende:
Gisteren voor het eerst de raid geproefd. Waren veel die net 90 waren en dus nog niet adequaat gegeared, bovendien kom ik uit het andere team, dus alles was een beetje vreemd (viel in voor een tank die nog niet gegeared was en ben momenteel de best gegearde tank van de server door wat lucky drops)

Anyhoe. Dat eerste gevecht is voor de verandering eens moeilijk voor de offtanks. Switchen bij 50, tenzij energy op jouw target hoger is, of jouw target petrification cast, dan switchen naar lowest energy. Je bent constant aan het tellen en kijken naar je targets. :D
1e 2 fights (enige dat ik heb gezien zover) lijken vooral een zware druk op de tanks te leggen. voor dps is het alleen 'don't stand in shit'.
Na de stone guardians the hebben ge-dps'd mocht ik gisteravond bij Feng als healer aan de bak... bij phase 3 aankomen met <15% mana en alles op cooldown is niet grappig. need moar spirit!! ;(
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_117722384
Het weekend alleen maar daileys gedaan. daar ben je ook gauw 1,5 uur mee bezig. Moet zeggen dat ik de klaxxi daileys t leukste vind. De order of the cloud serpent en van de golden lotus zijn maar saai en druk.

Ik hoorde trouwens dat woensdag de LFR live gaat. Klopt dat en wat voor item level moet je daarvoor hebben?
pi_117722498
Volgens mij 460, maar weet het niet zeker.
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:41:08 #295
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_117722743
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef Arquero het volgende:
Volgens mij 460, maar weet het niet zeker.
klopt. was 463 maar is afgelopen week verlaagd.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:55:02 #296
296917 Abby79
Being myself!
pi_117723041
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef JoeBravo het volgende:
bij phase 3 aankomen met <15% mana en alles op cooldown is niet grappig. need moar spirit!! ;(
Ik ben erg benieuwd hoeveel problemen ik daarmee ga krijgen... zit nu 11k mana per 5s in combat geloof ik, voor dungeons meer dan genoeg, maar raids nog niet gedaan :).
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:04:12 #297
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_117723231
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd hoeveel problemen ik daarmee ga krijgen... zit nu 11k mana per 5s in combat geloof ik, voor dungeons meer dan genoeg, maar raids nog niet gedaan :).
dungeons is in mijn gear geen enkel probleem, zelfs niet met een tank die het gigantisch verkloot ;')
Maar de raid van gister was wat dat betreft niet grappig. zeker niet als op het moment dat je het denkt door te hebben de taktiek wordt omgegooid en je mana daardoor nog sneller verdwijnt -O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:11:56 #298
54772 Silmarwen
pi_117723388
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

1e 2 fights (enige dat ik heb gezien zover) lijken vooral een zware druk op de tanks te leggen. voor dps is het alleen 'don't stand in shit'.
Na de stone guardians the hebben ge-dps'd mocht ik gisteravond bij Feng als healer aan de bak... bij phase 3 aankomen met <15% mana en alles op cooldown is niet grappig. need moar spirit!! ;(
Vooral de OT eerste gevecht. De MT kan lekker jouw target taunten en verder wat CD's rouleren.

Dungeons ren ik door met mijn ogen dicht. Wil eigenlijk challenge modes proberen maar niet idereen is even goed gegeared en ik wil graag met een guild group lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2012 @ 10:12:16 #299
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_117723395
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:59 schreef Arquero het volgende:
Nog meer mensen die rogue op level 90 hebben? Wat is de energy regen bagger zeg.. Gisteren combat geprobeerd, maar scheelt niet heel veel met assasination ;(
ik vind het best meevallen. tsja, als Blade Flurry aanstaat is het kut, maar anders goed te doen.
pi_117723825
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Maf hoor! Vraag me altijd af hoe die hackers dat nou doen :?
Grotendeels hiermee:

http://www.wow-plus.net/forums/content.php

De hackers van gisteren hebben hier hun ding gepost:
http://www.ownedcore.com/(...)-94.html#post2534762

Bleek dat ze al minimaal een aantal dagen oude raids aan het farmen waren hiermee, omdat de bazen 600 goud per stuk droppen. Omdat 1 van hen gebanned werd, dachten ze dat de bug wel snel gefixed zou worden, en zijn ze lol gaan trappen in de steden. :{

Het is wel opvallend hoe veel meer er ineens gehacked wordt de afgelopen weken. Of in ieder geval hoeveel meer we er last van hebben. 2 weken geleden had je ook al die hack dat je de server plat kon gooien met een simpel scriptje (van dezelfde maker trouwens)
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:11:54 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_117724954
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:11 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Vooral de OT eerste gevecht. De MT kan lekker jouw target taunten en verder wat CD's rouleren.

Dungeons ren ik door met mijn ogen dicht. Wil eigenlijk challenge modes proberen maar niet idereen is even goed gegeared en ik wil graag met een guild group lopen.
Bij challenge mode heb je toch juist dat alles geschaald wordt en het voor iedereen even moeilijk is? Dus jezelf gearen voor challenge modes is een beetje zinloos... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')