Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om je gear gewoon bij elkaar te questen?
Punt is meer dat als je ff de begingebieden doorquest (wat je toch wel moet doen om te levelen) je als het goed is wel een heel ilvl 384 pakkie bij mekaar hebt. Maar tis idd een mooie headstart voor weinig geld als je crappy gear hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.
De uitbreiding voor private servers, het antwoord is, gok ik, nee XDquote:
Gold gaat enorm snel ja. Ben de hele tijd pvp gear en metagems aan het craften. En dagelijks een living steel verkopen. En een berg gold van quests natuurlijk. Ging MoP in met 12k en zit nu op 55k.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Neuh, die items zijn denk ik 20-30 gold per stuk, en ik heb in een paar dagen in pandaland rondlopen al 1.5k bij elkaar gesprokkeld (en dan doe ik niet eens m'n best, ik quest en loop gewoon rond en doe zo af en toe eens een instance). Koopje dus.
Questjes doen en zorgen dat je groter en sterker wordt (levelen).. Je kunt als je iets hogere level bent ook al queuen voor dungeons (met een groepje samenwerken om sterke tegenstanders te verslaan) als je dat leuker vindt dan questjes. Hoe hogere level hoe meer je poppetje kan, maar als het goed is leer je dat vanzelf stapje-voor-stapje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef shaderon het volgende:
Hey ik ben dus nieuw en ben als dwarf paladin gestart. Ik ben onderweg naar Ironforge. Wat moet ik op het begin allemaal doen?
Ha! Zijn ze weer online dan? Paar jaar terug werden ze door Blizz gesommeerd te kappen en op een vrijdagmiddag ging de stekker eruit. Toen ben ik overgestapt naar de officiele.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben zelf ook begonnen op Twifa (een gratis server) maar de beleving op een blizzard server is toch een stuk beter. Ook omdat heel veel quests bugged zijn op een private server.
Nee Twifa is niet weer onlinequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ha! Zijn ze weer online dan? Paar jaar terug werden ze door Blizz gesommeerd te kappen en op een vrijdagmiddag ging de stekker eruit. Toen ben ik overgestapt naar de officiele.
Oja, begrijpend lezen. Nooit verder gekomen dan avi 17 of watdanook.quote:
En daarna een wipe?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:55 schreef Isabeau het volgende:
omg, dat was leuk wow!!!
40 man raid gemaakt en op de 5 spawnpoints van de Sha gaan staan. Hij spawnde op mijn punt!
Echt zo cool! (stonden nog 60 andere mensen of zo, maar onze groep had hem als eerste getagged)
Maar komt ook pas morgen toch? Na de maintenance van vannacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben net naar die locatie geweest, van Shado Pan. Zie wel een grijs vraagteken, maar meer niet.
40 man uit mijn guild? Clean kill.quote:
Staat op MMO Champ Hotfix, dat betekent dat het al live is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar komt ook pas morgen toch? Na de maintenance van vannacht.
Als ik zo rondlees op de forums. Nee. Iig niet Pre-TOC. Gewoon anders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef -Erick- het volgende:
[..]
En daarna een wipe?
Zit te denken om misschien MoP te kopen.. zat net wat live streams te kijken en het begint toch weer een beetje te kriebelen. Ik vond Cataclysm tegen vallen, voornamelijk het begin.
Mijn gevoel zegt dat MoP meer richting WoTLK neigt? Of heb ik dat mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |