abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 12:55:33 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_117461120
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die guilds die er zijn om gold voor de GM te verdienen? :') Wegwezen!
Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_117461439
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:55 schreef onlogisch het volgende:

Ik wacht op mijn exalted status en koop dan eventueel dingen die ik nodig heb en dan ben ik ook pleite. Maarja een leuke social guild vinden is zo makkelijk nog niet denk ik :{
Nee, ik ben een tijdje op zoek gegaan naar een leuke voor mijn alts. Heb denk ik minstens 10 guilds geprobeerd :') Daarna zelf een guild gemaakt om ze in te doen en probeer wat meer contact met guildies te krijgen op mijn main. Maar goed, geen raider hè - dus tel niet echt mee. [/zeurmodus]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117461465
quote:
Jeeee, ik mag ook weg *O*

toch maar niet 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117461961
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server :)

Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR :P
pi_117462165
Die Justice Point gear is wel heel erg nutteloos zeg :{ . Ik ben nog niet eens honored met Golden Lotus, dus kan niks kopen. Shado-Pan en die andere faction kan je nog niet eens aan beginnen.

En dan, koop je ilvl 450 gear van JP, terwijl heroics ilvl 463 droppen.
pi_117463235
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:28 schreef MAHL het volgende:
Mhm, free character migration naar Al'Akir? Misschien dat het toch nog wat meevalt wat betreft queues op mijn server :)

Achja, eerst de 50 aantikken op mijn Bounty Hunter in SWToR :P
Al' Akir heeft geen alliance, dus die willen ze denk ik :D
pi_117465722
Weet iemand hoe het nu zit met achievements? In guild zie ik achievementpoints niet op mijn rogue die ik op mijn priest heb behaald. Maar in de achievementlog zijn ze wel tagged, dus ik zie niet wat ik nog nodig heb (bijvoorbeeld bij die achievement dat je /love moet doen bij critters).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_117466086
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:28:57 #35
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117466106
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, net Jade Forest uitgequest maar niet de complete achieve gehad. De Tian Monestary heb ik kennelijk nog niet complete. Iemand van jullie daar ook ervaring mee?
hetzelfde hier
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_117466146
quote:
Uitloggen, inloggen.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/4310135261
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:45:24 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466678
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:29 schreef Evertjan het volgende:
alsof Vanilla WoW zo leuk was :') ik moet er niet aan denken dat WoW er nog steeds zo uit zou zien als 7 jaar geleden -O-
Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117466730
quote:
Werkte bij mij niet, netals hearthen etc. Nou zal ooit wel goedkomen :P
pi_117466787
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Vanilla WoW was ook niet het beste. Ik vond het met TBC beter worden(25 man raids) en t/m Ulduar bleef het wel beter worden. Daarna vind ik dat het minder is geworden. Buiten mn gezeik, wat velen nu wel weten in dit topic over panda's ( :D :P ), vind ik wel jammer dat de talent system zo is versimpeld. Ik heb gezegd dat ik het niet zou kopen, maar nu ik weer ff geld zat heb twijfel ik wel :P. Maar raiden zit er niet meer in voor mij omdat ik train in de avond, dus dan denk ik dat ik achteraf toch weer ga stoppen na een maand ;(.
Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:50:55 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466866
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Juist daarvoor hebben ze nu ook dat LFR. Ik raid ook niet meer met een guild. Maar dat LFR vind ik een prima uitvinding. Met een paar mongolen even wat loot pinatas neermeppen die afentoe wat abilities doen. Zo lijkt het een beetje op raiden, zie je de raids en heb je ff wat vermaak. Wat mij betreft prima.
Mwah, ik was/ben een lootnub. Als ik niet de beste gear heb.. :D. Maar buiten dat, ik vond PvP wel leuk in WoW. Miss ga ik maar gewoon pvp'en. Heb op mn 1e account hoge rankings gehaald in vanilla BG's en ook in TBC hoge 2v2 en 3v3 rating.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117466913
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Er was een illusie van keus.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:53:38 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_117466970
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, al die dingen in het oude talentsysteem die iedereen tòch wel nam leer je nu automatisch.
Mwah, ik bedoel meer dat we nu een gigantische talent tree hadden als het gewoon was doorgegaan vanaf WotlK :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_117471091
quote:
Heb een ticket gemaakt, na een half dagje toen ik inlogde ineens opgelost.
pi_117471427
Leuk, mijn nieuwe voeding die een week geleden verzonden was voor de pc is bij track&trace niet vindbaar, gaat dus nog langer duren en dus nog langer voordat ik MoP kan spelen, helaas
pi_117471471
quote:

[..]

Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.

Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_117473119
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

Vind alleen wel jammer dat 50% van de dingen neerkomt op sneller lopen of CC in de nieuwe talents. Vooral op mn priest zitten er best wat dingen tussen die ik totaal niet gebruik.

Vind mn nieuwe spell ook niet echt heel bijzonder of nuttig, swap health.
Ik heb die void shift al wel een paar keer gebruikt!
pi_117475757
Wow nu ook een queue van 1400 op Silvermoon. Gelukkig moet ik nog eten, een website afmaken en een video renderen. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben zit ik er wel in.
pi_117476333
quote:

[..]

er waren wel degelijk meer mogelijkheden dan nu. toen had je cookie cutter specs en vage builds die af en toe ook werkten. Nu heb je helemaal geen keus meer.
There are only 151 Pokémon.
pi_117476404
Als er vanilla wow was, zou ik meteen teruggaan naar oude lvl 60. Dat was echt veel leuker.

Al die bugs die er toen waren neem ik met liefde op, dat maakte het tenminste echt een MMO.

niet die gestroomlijnde single player quest exp zoals er nu is :r
There are only 151 Pokémon.
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:44:05 #50
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117476592
:( Gggggrrrrrr, Golden Lotus questline bugged. HOE DURVEN ZE!

Mijn kans op skyshards!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')