Gratzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:24 schreef Evertjan het volgende:
ding 90
http://eu.battle.net/wow/en/character/emerald-dream/Enlae/simple
Je hoeft niet elke expansion te kopen om te kunnen spelen. Je kan het ook alleen met de voorgaande expansions spelen.Maar als je op level 90 wilt spelen heb je wel mists of pandaria nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef shaderon het volgende:
Ik speel nu nog de gratis maand, maar koop het daarna. Heb al wel een tijdje op een private server gespeeld maar dat was heel anders. Moet je elke expension kopen dan om te kunnen spelen? Of spelen hier bijvoorbeeld ook mensen doe nog steeds tot de Wotlk expension spelen?
Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gratz
Ben nu ook mn shaman aan het levelen, gaat echt stukken sneller als met mn priest.Wat een absurd hoge aoe damage doen shamans.
Je moet nu veel de beslissing nemen of je je heal gebruikt of savage defence.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Lol, bears hebben echt huge healing nu... net stormstout brewery ding getanked en ik healde mezelf meer dan de healer
Niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je moet nu veel de beslissing nemen of je je heal gebruikt of savage defence.
Hmmz, ik vind soul of the forest voor bears nogal... underwhelming eerlijk gezegd. 2 extra rage op mangle is echt niks. Meeste rage krijg je door auto- attack en mangle crits, daarom zijn incarnation en berserk zulke gigantisch goede rage generators.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Oja incarnation is inderdaad fijn, maar heb zelf Soul of the Forest in die tier. Ga wel eens wisselen, kijken hoe dat is.
PM me maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch weer eens proberen, zou iemand mij een scroll of resurrection willen sturen?
Benieuwd of iedereen online kan zijn om 7 uurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef Altron het volgende:
Vanavond voor het eerst raiden , ben benieuwd..
We gaan Mogu'shan Vaults doen.
lol , uitdelen van epics daar gaat meestal wat tijd in zitten , vooral als je van die discussies krijgt over wie wat krijgt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Benieuwd of iedereen online kan zijn om 7 uur
Nou ja, ik neem aan dat ze beginnen met het uitdelen van alle purples in de guildbank. Meer dan 1 tab vol
Ik neem aan dat ze al gekeken hebben wie wat nodig heeft en discussie is er niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef Altron het volgende:
lol , uitdelen van epics daar gaat meestal wat tijd in zitten , vooral als je van die discussies krijgt over wie wat krijgt.
Bij ons zouden er ook een paar wat later zijn volgens mij...
Maar goed , iedereen had wel zin om weer te raiden , de meeste hebben na FL een break genomen , ikzelf ook.
Dus heb er nu erg veel zin in
Nice.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze al gekeken hebben wie wat nodig heeft en discussie is er niet.
We zijn absurd gedisciplineerd
Ik niet hoor, ben je maf. Ik ga echt niet al die tijd er in steken en dan had ik nòg een char op lvl 90 moeten hebben voor vanavond. Ik ben maar het vriendinnetje-van in dit guild. Heb zelf wel een tijdje geraid en dat was 3 avonden per week en dat vond ik al te veel verplichtingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef hoenselman het volgende:
Ik bespeur een hardcore raider !
Nu eindelijk lvl 85,5 begin mezelf langzaam af te vragen waarom ik mijn lvl 78 paladin ook alweer als eerste wou lvl´en. Wat is dat panda gebied toch mooi !
Hebben zij verplicht 2 chars op 90 nodig? 2 verschillende specs ofzo, of ook nog andere klasse?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben je maf. Ik ga echt niet al die tijd er in steken en dan had ik nòg een char op lvl 90 moeten hebben voor vanavond. Ik ben maar het vriendinnetje-van in dit guild. Heb zelf wel een tijdje geraid en dat was 3 avonden per week en dat vond ik al te veel verplichting
Twee chars verplicht. Er zijn twee 25 man raids en dit zorgt er voor dat niemand ooit een bench-sitter is aangezien we meer dan genoeg raiders hebben (29 raiders, 6 trials op het moment) en je kan wat schuiven met classes.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef Arquero het volgende:
Hebben zij verplicht 2 chars op 90 nodig? 2 verschillende specs ofzo, of ook nog andere klasse?
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Twee chars verplicht. Er zijn twee 25 man raids en dit zorgt er voor dat niemand ooit een bench-sitter is aangezien we meer dan genoeg raiders hebben (29 raiders, 6 trials op het moment) en je kan wat schuiven met classes.
Zo te zien werkt het erg goed bij ons.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo
Het is ook gewoon een hoop werk om 2 characters op 90 te krijgen en up to date te houden. Ik heb er iig geen tijd voor. Maar goed, ik ben dan ook geen hardcore raiderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo
Bij nader inzien ben ik toch niet zo heel enthousiast over deze pet (Dun Morogh Cub). In pvp pet battles hou je hem op z'n best 3 beurten op hetzelfde niveau health.. en zo heel veel damage doet ie niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.
Chain lightning. Zat net op 110K dps in een dungeon op wat trash. En ben nog niet eens lvl 86quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijk
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
Lang level pve serversquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af
Net alweer de Sha doodgemaaktTussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag
(ok, direct ook bijna geen health meer)
Heb je de app of een losse sleutelhanger? Met de app kan het zijn dat je de restore code opnieuw moet instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
quote:So, what are the most popular names for monks? Are they roleplaying names or original creations? Well, let's take a look and unveil the top 10 most popular monk names.
Brewslee/Brewzlee
Pandamonium
Kegroll
Jetchi
Bambooze
Monk
Daftmonk
Shenzu
Brewswillis
Brewtality
Je weet dat dat sarcasme was he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?
Ik dacht al dat ik weer bejaard was en de betekenis was verandert.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |