Het is ook gewoon een hoop werk om 2 characters op 90 te krijgen en up to date te houden. Ik heb er iig geen tijd voor. Maar goed, ik ben dan ook geen hardcore raiderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo
Bij nader inzien ben ik toch niet zo heel enthousiast over deze pet (Dun Morogh Cub). In pvp pet battles hou je hem op z'n best 3 beurten op hetzelfde niveau health.. en zo heel veel damage doet ie niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.
Chain lightning. Zat net op 110K dps in een dungeon op wat trash. En ben nog niet eens lvl 86quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijk
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
Lang level pve serversquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af
Net alweer de Sha doodgemaaktTussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag
(ok, direct ook bijna geen health meer)
Heb je de app of een losse sleutelhanger? Met de app kan het zijn dat je de restore code opnieuw moet instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Je weet dat super chill iets positiefs is hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
quote:So, what are the most popular names for monks? Are they roleplaying names or original creations? Well, let's take a look and unveil the top 10 most popular monk names.
Brewslee/Brewzlee
Pandamonium
Kegroll
Jetchi
Bambooze
Monk
Daftmonk
Shenzu
Brewswillis
Brewtality
| Forum Opties | |
|---|---|