abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117545825
Ik weet nog in de tijd van TBC, kill-jeaden pre nerf 2 weken lang op hem lopen beuken en toen 1 dag voor de nerf hadden we hem neer ooh wat voelden dat goed :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:32:11 #127
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_117546474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Goed systeem lijkt me wel.. ik heb wel eens zoiets voorgesteld in onze guild, maar dat was teveel gedoe ofzo :P
Het is ook gewoon een hoop werk om 2 characters op 90 te krijgen en up to date te houden. Ik heb er iig geen tijd voor. Maar goed, ik ben dan ook geen hardcore raider :P
pi_117547450
Nog een half leveltje, Dread Wastes valt me tegen :c, andere zones waren veel leuker.
pi_117547601
Vond ik ook inderdaad. Dread Wastes en Townlong Steppes waren de mindere zones. Leukste vond ik Jade Forest en Valley of the Four Winds.
pi_117547783
Dread Wastes viel mij idd ook tegen, voornamelijk omdat het teringtraag ging en de quests *op* waren voor ik 90 was :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_117551251
Ik moet nog bijna heel Valley doen, en Kararsang Wilds. En ook de helft van Summit.
Die AV runs waren wel zo lekker met xp dat ik die veel heb gedaan. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_117552088
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Gewoon normaal doen ja.
pi_117552710
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_117553252
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die heb ik dus ook! Erg goed petje. Verder gebruik ik mini thor (SC 2 promotion pet, mechanical), en crimson whelpling. Die laatste is niet per se goed vanwege z'n class, maar hij heeft gewoon erg goede spells.
Bij nader inzien ben ik toch niet zo heel enthousiast over deze pet (Dun Morogh Cub). In pvp pet battles hou je hem op z'n best 3 beurten op hetzelfde niveau health.. en zo heel veel damage doet ie niet.

Suggesties voor andere pets? Liefst beast, in elk geval niet mechanical of dragon.. die heb ik al.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_117553308
En ineens word je van de server gekicked en kan hij me character lijst niet ophalen :'). buuhh, 9m xp nog :[
pi_117553374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:

Die eh....hoe heet het, lightning dinges? Da's echt belachelijk :')
Chain lightning. Zat net op 110K dps in een dungeon op wat trash. En ben nog niet eens lvl 86 :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_117553395
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Sjiznit het volgende:
Ik ben echt enthousiast over MoP. Al die rares zijn geweldig. Zijn er lekker veel en relatief lastig, je moet er wat moeite voor doen. Gisteren samen met een druid die toevallig in de buurt was een neergehaald temidden van allemaal hordes en quest mobs. Was echt leuk.
Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af :'(

Net alweer de Sha doodgemaakt :@ Tussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag *)
(ok, direct ook bijna geen health meer)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_117558337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had er vanmiddag bijna één neer en toen maakte een horde me af :'(

Net alweer de Sha doodgemaakt :@ Tussen de 50+ mensen op dezelfde plek had ik de tag *)
(ok, direct ook bijna geen health meer)
Lang level pve servers :D Een beetj world pvp is cool enzo, maar alleen op min of meer gelijke kans. Heb een char op auchindown tot 40 geleveled. De hoeveelheid keren dat die niet dood is gemaakt door 85's is niet op 4 handen te tellen. Dus maar besloten dat ik niet meer op pvp servers kom.
pi_117560372
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ok WTF! Mijn authenticator werkt niet meer?! Kan dus niet inloggen, echt super chill! Iemand enig idee? (ja ik heb al google gedaan)
Heb je de app of een losse sleutelhanger? Met de app kan het zijn dat je de restore code opnieuw moet instellen.

Je kan in ieder geval de authenticator laten verwijderen van je account. Moet je even contact opnemen met de telefonische helpdesk (gaat het snelst) en dan vragen ze naar je secret question. Als je daar troep invult zoals ik deed, kan je ook een scan van je ID-kaart opsturen, samen met een deel van het serienummer van een van je WoW games. Had in mijn geval een scan gemaakt van ID-Kaart en boekje van WotLK met de serial erop.

Dan verwijderen ze de authenticator van je account en kun je een aantal minuten later gewoon weer inloggen en er een nieuwe authenticator opzetten.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:22:10 #140
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_117560661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Je weet dat super chill iets positiefs is hè? :')
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_117562813
Lol voor het eerst in m'n leven uit een groep verwijderd, omdat ik teveel aggro deed en daarop moest letten. Ze hadden me al een paar keer gewaarschuwd en nu deed ik het weer :') .

Leer dan tanken brah, het zou onmogelijk moeten zijn om een tank te overaggroen, zelfs al doe ik 80k AoE dps op m'n warrior.
pi_117562825
Ik ben eruit.. ik ruil mijn Dun Morogh Cub in voor.... (*tromgeroffel*)...

een blighthawk!
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:14:28 #143
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117563360
Voel me nog altijd belabberd, maar gelukkig ben ik meegevraagd voor de raid. Omdat de andere warrior niet kwam opdagen. Kan ik er ook even een oogje op werpen vanavond! :D

Wipefest.... _O-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:38:23 #144
62182 Georges
That's the shit
pi_117565107
Weet iemand of de 85 honor pvp gear nog beschikbaar is? De vendors in SW zijn weg.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_117565420
quote:
So, what are the most popular names for monks? Are they roleplaying names or original creations? Well, let's take a look and unveil the top 10 most popular monk names.
Brewslee/Brewzlee
Pandamonium
Kegroll
Jetchi
Bambooze
Monk
Daftmonk
Shenzu
Brewswillis
Brewtality
pi_117565501
BrewsWillis! Briljant.
pi_117565754
leuker is een druid genaamd ChuckNourish!
pi_117567063
Ik had een Tauren Paladin gemaakt toen Cata uitkwam genaamd Retbull.
pi_117569646
Iemand een idee waarom mensen nu dubbel in m'n realid staan? Met een 1 en een 2 erachter.
pi_117576733
Geen idee, heb er ook last van. Zal wel een bug zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')