Nu blijft ze over met die oersaaie degelijke boerenquote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Volgens mij was barrie wel als enige verliefd op henrieke
Hopelijk zien we dat in de volgende uitzending.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef vuvuzela het volgende:
hopelijk kan ie de weg naar huis vinden
Ik zag Henrieke al denken: "quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
Bertje gooit zijn gewicht in de strijd
ja klopt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Maar, conclusie is wel dat dit wederom een redelijk saaie aflevering was.
verbaast me niks dat die 2 nu wel wat meer loskomen, nu de "druktemaker" weg is.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef snellejelle het volgende:
Nou nou, dat wordt een levendige boel nu
De enige die praat is weg.
inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Best wel ja. Mag van mijn part ook wel wat langer duren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Oh dat merk ik welquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, maar dat merk ik meestal niet aan Bert
Ze moeten Aad gewoon naar huis sturen. Occupy boerderie!quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef slangpie het volgende:
volgende week bij aad:
wie van deze dames gaat naar huis?
alle 3, vrijwillig
bij aadje psyscohpaadje welquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Ik hoop volgende week echt wat meer spektakel!
nou...quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten Aad gewoon naar huis sturen. Occupy boerderie!
quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten Aad gewoon naar huis sturen. Occupy boerderie!
Anders gaat ze weer flippenquote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waarom zaten ze nou zo spastisch te wachten tot Ina(?) beneden was qua ontbijt? Wat een gedoe
Oh ja, scherpquote:
Die twee zijn sociaal niet helemaal jofel, is niets en zal nooit wat worden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Lov1 het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Rick Jan en Bert nu wat losser komen, ik hoop het
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Snap echt niet waarom henrieke rickjan heeft laten komen
Die film met Ralph Fiennes?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Nu kan ik Red Dragon afkijken, wat een contrast
quote:
Duzjequote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was echt een 'waar kijk ik eigenlijk naar' aflevering.
Morgenochtend de samenvatting bij Giel.quote:
1 in minuutquote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Morgenochtend de samenvatting bij Giel.
ja daar komt ook die herpes op zijn lip vanquote:
Boeerrr.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef slangpie het volgende:
voor mij geen film meer kjiken, voor mij bedtijd
ja en ik vind er persoonlijk ook geen donder aan bij henk en die dames. had wel verwacht dat daar wat leven in de brouwerij zou komenquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Succes met je blog. Zaken uitvergroten en wat behind the scenes verhalen maar?quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik snap die keuzes van Henrieke uberhaupt niet. Hoe stiller ze zijn, hoe gemakkelijker ze zich voelt. Beter kun je gewoon de hele week niks zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Snap echt niet waarom henrieke rickjan heeft laten komen
Ja idd, en die jongen met die oorbellen vond ik ook leuk voor haar maar ja..quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap die keuzes van Henrieke uberhaupt niet. Hoe stiller ze zijn, hoe gemakkelijker ze zich voelt. Beter kun je gewoon de hele week niks zeggen![]()
Barrie was de enige die de sfeer er nog enigsinds inhield en contact zocht met Henrieke. Vanaf nu is het natuurlijk helemaal doodstil aan de ontbijttafel.
Ik denk dat ik er maar een begin mee ga maken, misschien is ie vanavond al klaar, weinig voer voor schrijven dit keer. Ik ga de boel wat opblazen. Gelukkig hebben we Aad.quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Succes met je blog. Zaken uitvergroten en wat behind the scenes verhalen maar?
Whehe. Hannibal rising al gezien? Die vond ik veel toffer dan deze.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes, heb 'm in de bioscoop gezien, durfde niet meer te slapen.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Gort het volgende:
[..]
Als die de koeien melkt is 't gelijk zuur
he nee joh die zag er uit als een tokkiequote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, en die jongen met die oorbellen vond ik ook leuk voor haar maar ja..
Beter dan rick jan en hij kwam een stuk spontaner over..quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he nee joh die zag er uit als een tokkie
Dat had het moeten zijn, maar ze kiest het liefst doodstille typesquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, en die jongen met die oorbellen vond ik ook leuk voor haar maar ja..
Is dat die met het eten uit de hersenpan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Hannibal rising al gezien? Die vond ik veel toffer dan deze.Maar ik heb hem op dvd, dus maar weer eens uit de kast getrokken.
Die kerel van jou moet nog wat van z'n stoerheid kwijt.quote:
Aad gooit z'n vrouwen volgende week in de gierput.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar een begin mee ga maken, misschien is ie vanavond al klaar, weinig voer voor schrijven dit keer. Ik ga de boel wat opblazen. Gelukkig hebben we Aad.
Lisa denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wie denken jullie dat Henk gaat looooooosssen?
Ik denk het ook!quote:
Ik zie haar enkel in het programma voorbij komen met haar glimlach, meer niet. Andere 2 vind ik ook leuker..quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze doet wat te grijs. Laat haar mooie glimlach teveel achterwege.
Lisa is ook een type die zich niet ultiem voelt met 2 andere vrouwen. Yoni is een 'ik ik ik' dominant typje en Fiona is van zichzelf wel vlot.quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie haar enkel in het programma voorbij komen met haar glimlach, meer niet. Andere 2 vind ik ook leuker..
wat heeft intellect met pimpen te maken?quote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Kiyoaki het volgende:
Zei toch dat Bert gewoon een kast-intellectueel is. Hij weet precies hoe hij moet pimpen.
Vond ik wel meevallen eigenlijk. Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Ooi86 het volgende:
Jezus, wat een saaie aflevering weer....
Wiki's inleiding:quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Kinga het volgende:
What the Fuck is 'biologisch-dynamisch'? Dat heb ik onderhand 100 keer gehoord...
De gewone biologische landbouw en veeteelt streven naarzo veel mogelijk milieu- en diervriendelijke bedrijfsmethode met zo weinig mogelijk kunstmest, anti-biotica, etc.quote:Biologisch-dynamische landbouw is een methode van het telen van producten die gestoeld is op visies van Rudolf Steiner[1]. In deze visie op de productiemethode wordt het landbouwbedrijf gezien als organisme. Elementen die volgens deze methode bedrijfsvreemd zijn worden zo veel mogelijk vermeden. Een biologisch-dynamisch bedrijf stelt bodemvruchtbaarheid en versterking van de natuurlijke groei centraal en streeft naar diversiteit in geteelde gewassen en gehouden dieren.
In de biologisch-dynamische landbouw gaat men ervan uit dat alle hemellichamen, zowel de aarde als de maan, de zon en zelfs de sterren invloed uitoefenen op de groei van de gewassen. Voor en tijdens het verbouwen van de gewassen houdt men daarom in alle opzichten rekening met veronderstelde invloeden vanuit de natuur en de kosmos op de landbouw. Hoe groot deze invloed is en kan zijn, is een discussiepunt en moeilijk vast te stellen. Een voorbeeld is de invloed van de maan, die zorgt voor eb en vloed en die volgens de biologisch-dynamische landbouw niet alleen aan de kust maar ook met de waterhuishouding van een gewas wat doet.
Producten die biologisch-dynamisch (BD) geteeld zijn, krijgen veelal het Demeter-keurmerk. Producten die het Demeter-keurmerk hebben, hebben ook het EKO-keurmerk. Andersom is niet het geval. Biologisch-dynamische landbouw kan gezien worden als een bijzondere vorm van biologische landbouw.
Geweldig weerquote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
Zouden ze iedere aflevering 1 keuze-moment laten zien? Dan hebben we nog een lange weg te gaan.Ik wilde er ook maar vanaf zijn, morgen een vrije avond, dus heb doorgetikt. Hopla!
Zeiden ze niet aan het eind dat volgende week opeens drie of vier boeren gaan kiezen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
Zouden ze iedere aflevering 1 keuze-moment laten zien? Dan hebben we nog een lange weg te gaan.Ik wilde er ook maar vanaf zijn, morgen een vrije avond, dus heb doorgetikt. Hopla!
Ik bedacht 'm vanmiddag tijdens het afwassen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuke titel trouwens, inspiratie door mijn post tijdens de uitzending?
Haha okequote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedacht 'm vanmiddag tijdens het afwassen.
quote:Ze mogen de koe niet vol bij de uiers pakken want bij de vrouw mag dat ook niet bij de borsten, aldus Henk. Ook dit is nieuw voor Fiona.
quote:Yoni voelt zich al helemaal thuis bij Henk, ze staan bij lelies en iedereen vindt het stinken maar Yoni vindt het een heerlijke geur. Morgen gaan ze het wegrottende kadaver van een koe onder een ton vandaan halen en ze kijkt er nu al naar uit om zich daar van tevoren nog even een half uurtje tegenaan te schurken om het aroma tot zich te kunnen nemen.
Uitdagend hè.quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu.
Wat is Swaen op een vervelende manier pittig.
Als BZV voor 'physisch gestoorden' is, waarvoor is Sterren Springen dan?quote:Emile Ratelband vindt dat kijkers naar KRO’s Boer Zoekt Vrouw ‘psychisch gestoorden’ zijn. Dat zegt de goeroe in het weekblad Story.
“Het is te gek voor woorden, dat miljoenen mensen naar zo’n afgrijselijk programma zitten te kijken! Het zegt genoeg over ons land en het niveau van de Nederlander. Dat zie je ook in de verkiezingsuitslag. Men is massaal de weg kwijt.“
Ratelband geeft toe dat hij zelf ook een keer heeft gekeken naar de datingshow voor boeren. “Toen ik per ongeluk een keer in het programma belandde, was ik ervan overtuigd dat het alleen bestemd was voor psychisch gestoorden. Maar Nederland kijkt massaal. Ik snap er helemaal niets van.”
Ratelband deed zelf mee aan het SBS6-programma 'Sterren Springen'.
Wat ik me af zat te vragen, ze zei dat hij geen aandacht gaf en nooit iets vroeg... anderzijds kent hij haar (via familie) toch al haar hele leven? Dan is dat nogal anders. Kan me best voorstellen dat je dan meer met die 2 andere bezig bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Was ik dan de enige die zag dat Aad en Jeannette na dat vingermoment ontzettend aan het flirten waren? Toen met dat "heb ik weer"?
Vergeet niet dat Willem in het huis van vrienden zit, hè!quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
Ja!quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Tja, er zitten niet echt bijzondere boeren bij, ze zijn wat te gewoon om voor bijzondere tv te zorgen... alleen Aad vormt een uitzondering.
Ik vind Jacob van Willem trouwens net een jongere uitvoering van Maarten 't Hart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan? Te intelligent?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:25 schreef JohnDDD het volgende:
Hoeveel Bert natuurlijk eigenlijk te goed is voor Henrieke!
quote:
Grappig, kijk BZV samen met een vriendin en die zei hetzelfde gisteravond, dat ie op Peter Faber lijkt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik Willem steeds op Peter Faber lijken, bepaalde lijnen in het gezicht, dat geknepen mondje...
Hah, wat leuk, ik dacht echt dat ik het als enige zag en dat het verder niet duidelijk te zien wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Grappig, kijk BZV samen met een vriendin en die zei hetzelfde gisteravond, dat ie op Peter Faber lijkt.
Daar zeg je idd watquote:Bij geen enkele boer krijg ik trouwens de indruk dat ze de vrouwen/mannen echt willen leren kennen. Geen één op één gesprekken, niet even iemand apart nemen, gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren en die mannen/vrouwen zijn er nu toevallig bij..
Willem vindt stilte niet je van het, maar wat doet hij zelf? Juist ja, zwijgen..
Dat viel mij gisteren ook op inderdaad. Als het al over de eventuele keuze gaat, gaat het ook de hele tijd alleen maar over hoe mensen in hun leven zouden passen, qua affiniteit met het boerenbedrijf en het al dan niet behouden van de eigen baan. Er wordt helemaal niet op persoonlijk vlak toenadering gezocht.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
Bij geen enkele boer krijg ik trouwens de indruk dat ze de vrouwen/mannen echt willen leren kennen. Geen één op één gesprekken, niet even iemand apart nemen, gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren en die mannen/vrouwen zijn er nu toevallig bij..
Denk dat het volgende week nog minder is, 3,5 miljoen ofzo. Laten we wel wezen: by far het allersaaiste seizoen ever.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:08 schreef dolfg het volgende:
Hmm, zeggen dat de aftakeling begonnen is gaat wat ver, maar het hoogtepunt van BzV is wel geweest volgens mij.
Hoe hoog 3,8 miljoen ook is, er haken toch mensen af.
En vergeleken met vorig jaar is het allemaal wel erg veilig en soms zelfs saai geworden.
Hoe sneu ook voor Annemarie en Marcel dat ze zulke schietschijven waren, het werd daardoor wel top tv.
Ik vind het een schatje en ik ben niet eens homo. Hij heeft twinkeloogjes en komt zo nu en dan verbazend geestig en origineel uit de hoek. Gave vent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
En Jacob is voor mij de Ware Jacob, maar die is veel te leuk en stads voor de suffe Willem.![]()
M'n haren gaan echt overeind van Jurjen, kolere wat kan die kerel tenenkrommend en langzaam p.r.a.t.e.n...
Bedoel je nu Jacob of Willem?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:25 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje en ik ben niet eens homo. Hij heeft twinkeloogjes en komt zo nu en dan verbazend geestig en origineel uit de hoek. Gave vent.
*poef*, mijn beeld van alors als leuke vrouw helemaal in duigen na deze zin!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef alors het volgende:
Hahaha herkenbaar van dat schijten, die shit spettert zo verschrikkelijk
Ik doelde dus op als je in zo'n melkput staat en een koe gaat schijten. Bij het plassen hetzelfde trouwens, eigenlijk erger nogquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
*poef*, mijn beeld van alors als leuke vrouw helemaal in duigen na deze zin!
welke Fokker heeft die aangemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef Chai het volgende:
http://www.facebook.com/gewoonbert?fref=ts
hahaha, ik ga likenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef Chai het volgende:
Leuke pagina, tof om te zien hoe Bert is als hij in zijn element is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:14 schreef Chai het volgende:
Ik vind het eerder lijken alsof ze heel erge dingen heeft meegemaakt waardoor haar gezicht zo vertekend is. Vind haar niet zozeer chagrijnig, eerder heel verdrietig overkomen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:30 schreef marcodej het volgende:
Jeanette had de zus van Rachel Hazes kunnen zijn. Wat een verlept en chagrijnig zeikwijf.
Dat is al wel even geleden. Hoelang geleden is Grolsch van die standaard flesjes afgestapt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
[ afbeelding ]
Foto Bertje in z'n jonge jaren, van Twitter geplukt
Waarschijnlijk was Bertje het type dat tijdens een avond zuipen in de keet een krat bier opdronk en toch als enige broodnuchter weer naar huis fietstequote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
[ afbeelding ]
Foto Bertje in z'n jonge jaren, van Twitter geplukt
In 't kruis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:24 schreef Lkw het volgende:
Bert wordt steeds meer een soort Jezusfiguur hier. Ben benieuwd waar dat eindigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |