abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:00:19 #251
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117450901
Henrieke heeft de spontane jongen van de drie niet gekozen. Volgens mij is ze gewoon op zoek naar een knecht op de boerderij. Barrie kan sowieso beter krijgen dan Henrieke (met alle respect). Mijn gevoel zegt me dat ze voor Bert gaat, want anders had ze hem niet erin gehouden.

De sfeer bij Psychopaad lijkt te ontbreken. Jeannet stelde zichzelf wel erg aan door te eisen dat Aad met haar naar de schuur zou meelopen. Euh, er zijn toch nog twee andere vrouwen in het spel? Een advies aan Aad, stuur aub Jeannet naar huis.

Bij Henk kan ik niet zo snel peilen wie naar huis zou moeten gaan. Als ik eens zou moeten gokken, dan denk ik dat Lisa naar huis zou moeten gaan. Fiona past zich makkelijk aan (zij is niet veeleisend) en Yoni heeft de nodige ervaring in het wereldje.

Bij Martin liggen de vrouwen bij hem aan zijn voeten. Swaen is lekker pittig, maar de vraag is of Martin daarvan is gediend. Jose zou wel redelijk bij hem passen (naar mijn bescheiden mening).
pi_117451171
Bertje is nu al een match denk ik voor Henrieke. Die andere dude is zo'n aansteller man. Ook dat quasi nonchalante ik-voel-me-hier-al-thuis-met-mijn-poten-op-de-stoel. Brrr..

Willem is echt niet interessant. Het maakt me niet uit wie hij kiest. Ik vind hem echt irritant en dan is het dus meteen minder boeiend.

Martin moet voor Jose gaan. Leuke match.

Henk. Geen idee. Die jongen is niet te doorgronden. Komt vast wel met onnavolgbare keuzes straks.

Aad wordt uiteindelijk het meest interessant om te volgen. Hopelijk, en die kans is groot, breekt daar echt de pleuris uit..
pi_117451318
Pim "Gooooeeiieeee...morrrr....geeeennn!!" Fortuyn. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117451688
Yoni. Brrr.... eng wief met ellebogen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_117452014
Was ik dan de enige die zag dat Aad en Jeannette na dat vingermoment ontzettend aan het flirten waren? Toen met dat "heb ik weer"?
pi_117452034
Nee, dat gebeurde ook echt wel! Ze heeft wel zin om Aad bij te schaven.
That's all folks!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 oktober 2012 @ 07:58:32 #257
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117454021
Haha de 1 minuut is weer geniaal _O-
"Bert is zichzelf niet, dus de echte Bert is Ernie" :D :')

Edit: linkje

[ Bericht 20% gewijzigd door Pino112 op 01-10-2012 08:23:40 ]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 oktober 2012 @ 07:58:58 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117454023
Kijkcijfers:

1
BOER ZOEKT VROUW
3.807.000
pi_117454086
Hmm, zeggen dat de aftakeling begonnen is gaat wat ver, maar het hoogtepunt van BzV is wel geweest volgens mij.
Hoe hoog 3,8 miljoen ook is, er haken toch mensen af.
En vergeleken met vorig jaar is het allemaal wel erg veilig en soms zelfs saai geworden.
Hoe sneu ook voor Annemarie en Marcel dat ze zulke schietschijven waren, het werd daardoor wel top tv. :)
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_117454642
Tja, er zitten niet echt bijzondere boeren bij, ze zijn wat te gewoon om voor bijzondere tv te zorgen... alleen Aad vormt een uitzondering.

Ik vind Jacob van Willem trouwens net een jongere uitvoering van Maarten 't Hart:

pi_117454949
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Was ik dan de enige die zag dat Aad en Jeannette na dat vingermoment ontzettend aan het flirten waren? Toen met dat "heb ik weer"?
Wat ik me af zat te vragen, ze zei dat hij geen aandacht gaf en nooit iets vroeg... anderzijds kent hij haar (via familie) toch al haar hele leven? Dan is dat nogal anders. Kan me best voorstellen dat je dan meer met die 2 andere bezig bent.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_117454950
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
Zouden ze iedere aflevering 1 keuze-moment laten zien? Dan hebben we nog een lange weg te gaan. :'( Ik wilde er ook maar vanaf zijn, morgen een vrije avond, dus heb doorgetikt. Hopla!
Vergeet niet dat Willem in het huis van vrienden zit, hè! ;) Dat is niet zijn eigen tekst denk ik...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_117454958
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Tja, er zitten niet echt bijzondere boeren bij, ze zijn wat te gewoon om voor bijzondere tv te zorgen... alleen Aad vormt een uitzondering.

Ik vind Jacob van Willem trouwens net een jongere uitvoering van Maarten 't Hart:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja! :D
pi_117454974
Overigens vind ik Willem steeds op Peter Faber lijken, bepaalde lijnen in het gezicht, dat geknepen mondje...
pi_117455125
Jeannette die zich opzettelijk in haar vinger snijdt om ook eens aandacht te krijgen :') (Zo psychisch gestoord komt ze ook wel over; perfect match voor Aad volgen mij - denk dat de pannen daar binnen 2 weken in de gordijnen hangen)....Aad gaat denk ik Ina wegsturen omdat Ina niet van satésaus houdt.

Henrieke heeft eigenlijk al voor Bert gekozen, wat schattig :@ Echt een leuk koppel! Hoeveel Bert natuurlijk eigenlijk te goed is voor Henrieke!

Willem: pff, probleem is dat alleen Jurjen een beetje van die Pim Fortuynhumor heeft, de andere drie mannen inclusief Willem hebben geen greintje humor. Jurjen: "een biologisch-dynamisch homoseksuele boer, dat is natuurlijk ook wel een behoorlijke subgroep" (oid) _O-

Martin: gaat denk ik gewoon voor de leukste vrouw kiezen, hoop dat het Swaen wordt, die heeft pit; Wilma ziet eruit als mijn oma in het bejaardentehuis en José als de Surinaamse van de hoek die altijd de lift neemt omdat ze te dik is om trappen te lopen.

Henk: wat een saaie gozer zeg. Geen greintje humor of romantiek in te bekennen. Vind Lisa zelf de leukste. Denk dat Yoni zelf ook een beetje stinkt.
pi_117455173
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:25 schreef JohnDDD het volgende:

Hoeveel Bert natuurlijk eigenlijk te goed is voor Henrieke!
Hoezo dat dan? Te intelligent?
pi_117455191
En Jacob is voor mij de Ware Jacob, maar die is veel te leuk en stads voor de suffe Willem. :Y
M'n haren gaan echt overeind van Jurjen, kolere wat kan die kerel tenenkrommend en langzaam p.r.a.t.e.n... :X
pi_117455258
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Te intelligent?
:Y En ben het met je eens dat Jacob te stads is voor Willem
pi_117455797
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens vind ik Willem steeds op Peter Faber lijken, bepaalde lijnen in het gezicht, dat geknepen mondje...
Grappig, kijk BZV samen met een vriendin en die zei hetzelfde gisteravond, dat ie op Peter Faber lijkt.

Bij geen enkele boer krijg ik trouwens de indruk dat ze de vrouwen/mannen echt willen leren kennen. Geen één op één gesprekken, niet even iemand apart nemen, gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren en die mannen/vrouwen zijn er nu toevallig bij..
Willem vindt stilte niet je van het, maar wat doet hij zelf? Juist ja, zwijgen..
pi_117455946
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Grappig, kijk BZV samen met een vriendin en die zei hetzelfde gisteravond, dat ie op Peter Faber lijkt.

Hah, wat leuk, ik dacht echt dat ik het als enige zag en dat het verder niet duidelijk te zien was :D

quote:
Bij geen enkele boer krijg ik trouwens de indruk dat ze de vrouwen/mannen echt willen leren kennen. Geen één op één gesprekken, niet even iemand apart nemen, gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren en die mannen/vrouwen zijn er nu toevallig bij..
Willem vindt stilte niet je van het, maar wat doet hij zelf? Juist ja, zwijgen..
Daar zeg je idd wat :) , ik herinner me van andere seizoenen dat het anders was, al twijfel ik nu of het dan ook pas op een 2e of 3e dag was?
pi_117455988
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dat viel mij gisteren ook op inderdaad. Als het al over de eventuele keuze gaat, gaat het ook de hele tijd alleen maar over hoe mensen in hun leven zouden passen, qua affiniteit met het boerenbedrijf en het al dan niet behouden van de eigen baan. Er wordt helemaal niet op persoonlijk vlak toenadering gezocht.
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:22:10 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117456345
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:08 schreef dolfg het volgende:
Hmm, zeggen dat de aftakeling begonnen is gaat wat ver, maar het hoogtepunt van BzV is wel geweest volgens mij.
Hoe hoog 3,8 miljoen ook is, er haken toch mensen af.
En vergeleken met vorig jaar is het allemaal wel erg veilig en soms zelfs saai geworden.
Hoe sneu ook voor Annemarie en Marcel dat ze zulke schietschijven waren, het werd daardoor wel top tv. :)
Denk dat het volgende week nog minder is, 3,5 miljoen ofzo. Laten we wel wezen: by far het allersaaiste seizoen ever.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:25:18 #273
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_117456447
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
En Jacob is voor mij de Ware Jacob, maar die is veel te leuk en stads voor de suffe Willem. :Y
M'n haren gaan echt overeind van Jurjen, kolere wat kan die kerel tenenkrommend en langzaam p.r.a.t.e.n... :X
Ik vind het een schatje en ik ben niet eens homo. Hij heeft twinkeloogjes en komt zo nu en dan verbazend geestig en origineel uit de hoek. Gave vent.

Overigens moet ik bij Yoni steeds aan (de jonge) Cher denken. Geen twee druppels water, maar ik zie desondanks overeenkomsten in het algehele plaatje:

Stop the world, I want to get out.
pi_117456476
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:25 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik vind het een schatje en ik ben niet eens homo. Hij heeft twinkeloogjes en komt zo nu en dan verbazend geestig en origineel uit de hoek. Gave vent.

Bedoel je nu Jacob of Willem? ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:30:10 #275
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_117456605
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bedoel je nu Jacob of Willem? ;)
Geen van beiden :)
Ik bedoel Jurjen.
Stop the world, I want to get out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo