ja daar komt ook die herpes op zijn lip vanquote:
Boeerrr.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef slangpie het volgende:
voor mij geen film meer kjiken, voor mij bedtijd
ja en ik vind er persoonlijk ook geen donder aan bij henk en die dames. had wel verwacht dat daar wat leven in de brouwerij zou komenquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Maar, conclusie is wel dat dit wederom een redelijk saaie aflevering was.
Succes met je blog. Zaken uitvergroten en wat behind the scenes verhalen maar?quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Maar, conclusie is wel dat dit wederom een redelijk saaie aflevering was.
Ik snap die keuzes van Henrieke uberhaupt niet. Hoe stiller ze zijn, hoe gemakkelijker ze zich voelt. Beter kun je gewoon de hele week niks zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Snap echt niet waarom henrieke rickjan heeft laten komen
Ja idd, en die jongen met die oorbellen vond ik ook leuk voor haar maar ja..quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik snap die keuzes van Henrieke uberhaupt niet. Hoe stiller ze zijn, hoe gemakkelijker ze zich voelt. Beter kun je gewoon de hele week niks zeggen![]()
Barrie was de enige die de sfeer er nog enigsinds inhield en contact zocht met Henrieke. Vanaf nu is het natuurlijk helemaal doodstil aan de ontbijttafel.
Ik denk dat ik er maar een begin mee ga maken, misschien is ie vanavond al klaar, weinig voer voor schrijven dit keer. Ik ga de boel wat opblazen. Gelukkig hebben we Aad.quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Succes met je blog. Zaken uitvergroten en wat behind the scenes verhalen maar?
Whehe. Hannibal rising al gezien? Die vond ik veel toffer dan deze.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Succes, heb 'm in de bioscoop gezien, durfde niet meer te slapen.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Gort het volgende:
[..]
Als die de koeien melkt is 't gelijk zuur
he nee joh die zag er uit als een tokkiequote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, en die jongen met die oorbellen vond ik ook leuk voor haar maar ja..
Beter dan rick jan en hij kwam een stuk spontaner over..quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he nee joh die zag er uit als een tokkie
Dat had het moeten zijn, maar ze kiest het liefst doodstille typesquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, en die jongen met die oorbellen vond ik ook leuk voor haar maar ja..
Is dat die met het eten uit de hersenpan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Hannibal rising al gezien? Die vond ik veel toffer dan deze.Maar ik heb hem op dvd, dus maar weer eens uit de kast getrokken.
Die kerel van jou moet nog wat van z'n stoerheid kwijt.quote:
Aad gooit z'n vrouwen volgende week in de gierput.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar een begin mee ga maken, misschien is ie vanavond al klaar, weinig voer voor schrijven dit keer. Ik ga de boel wat opblazen. Gelukkig hebben we Aad.
Lisa denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wie denken jullie dat Henk gaat looooooosssen?
Ik denk het ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |