Sterren springen met haaienquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
En dan duiken maarquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
top idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
Dat krijg je met Djeez en de wannabe'squote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Uh deze nieuwtjes ken ik allemaal van FOK!
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik
Wat zeiden ze over Fred?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik
En de plaspauze van Jojannekke en ThomasWaarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met mn spelen, en hij gokte op Thomas
Misschien moeten ze toch eens aan deleted scenes doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik
En de plaspauze van Jojannekke en ThomasWaarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas
te grof bestaat nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik
En de plaspauze van Jojannekke en ThomasWaarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas
Thomas begon met: "Fred Teeven, die zouden ze dood moeten slaan. Want dat mag je zeggen tegenwoordig blijkbaar"quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..."
Gelukkig was Jojanneke tevreden met de 6 punten. Ze had vroeger zeker ook een affaire met haar wiskundeleraar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Piles het volgende:
Oh, en het gekut met de puntentelling was ook briljantRaoul en Ernest gingen in 1 keer van 5 naar 10 op een bepaald moment
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Thomas begon met: "Fred Teeven, die zouden ze dood moeten slaan. Want dat mag je zeggen tegenwoordig blijkbaar"
En een 'discussie' of je alleen inbrekers dood mag slaan in je huis, of ook iemand die (bijna) iemand aanrijdt op een zebrapad als ie dronken achter het stuur zit.
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..."
quote:Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef Specularium het volgende:
Even rustig terug gekeken. Wist niet dat Ruud van Nistelrooij zo droog kon zijn.
Het zijn toch altijd die gasten van wie je het niet verwacht (of gewoon totaal niet kent).
volgens raoul nietquote:
heb jij niet wat beters te doen?quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
net of ik heel de dag aan het zuipen ben en dingen zien - heb geen geldboom he. Zo enorm groot is Sydney nou ook weer niet, niks mis met op zondagavond DWHN terugkijkenquote:Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef franklop het volgende:
[..]
heb jij niet wat beters te doen?
Of gewoon op de RTL manier, 5 euro dokken om het als stream te kunnen kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
Klopt. Wordt in 1 keer ongevver een uur en 3 kwartier opgenomen, waar later van alles uitgeknipt wordtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef T_Killer het volgende:
Ik ga de 19e naar de opnames (laatste aflv van het seizoen). Ik neem aan dat ze gewoon een uurtje of 2 opnemen en daarvan 45 min aan materiaal voor een aflevering maken?
Leuk om daarbij te zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt. Wordt in 1 keer ongevver een uur en 3 kwartier opgenomen, waar later van alles uitgeknipt wordt
ligt eraan of het een leuke uitzending is natuurlijkquote:
Nee hoor, maakt niks uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ligt eraan of het een leuke uitzending is natuurlijk
ik was ook bij de eerste aflevering en vond het toch wel een beetje tegenvallen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt niks uit.
De eerste aflevering werd hier maar matig gevonden, en heb een hartstikke leuke avond gehad. Natuurlijk zitten er mindere stukken in, maar het is altijd 3 tot 4 keer zo leuk als de uitzending op tv. Volgend seizoen kan het zomaar dat ik er elke week zit. Het is net een cabaretshow van je favoriet, maar deze is elke week nieuw
Jammer, ik had er geen last van. Zal het per persoon verschillen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik was ook bij de eerste aflevering en vond het toch wel een beetje tegenvallen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |