abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117407549
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
Sterren springen met haaien
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:46:11 #72
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_117407561
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
En dan duiken maar
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_117407562
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
top idee.
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:46:43 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_117407588
1 vinger van Patty bewaren :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:48:19 #75
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117407654
Een knaagdier in je anus :D
pi_117407657
Palingverhaal _O-
pi_117407682
Mijn dochter is haar cavia kwijt, het zou zomaar kunnen dat ik daar bovenop ben gaan zitten :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:49:15 #78
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117407684
WHATEVER
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:49:58 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_117407712
Uh deze nieuwtjes ken ik allemaal van FOK! :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:50:22 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_117407730
Harm :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:50:31 #81
18653 crew  D.
pi_117407734
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Uh deze nieuwtjes ken ik allemaal van FOK! :')
Dat krijg je met Djeez en de wannabe's :P
pi_117407735
Zonder toastje gaat het makkelijker :') :D
pi_117407737
jaws _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117407751
Swafgelen met de concierge :')
pi_117407753
Wat een seksgrappen van de schrijvers zeg :')
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:51:14 #86
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117407754
Die grappen van Harm _O-
  Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 22:51:27 #87
18653 crew  D.
pi_117407761
Ze heeft vast geen wiskunde gehad _O-``
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:51:45 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_117407780
ik hou van jouw kruisje :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117407789
Thomas :D
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:52:51 #90
3185 Adelante
To let it go now
pi_117407812
stokstaartjes :D
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:53:07 #91
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117407823
Enorm leuke uizending
Laffe huichelaar
pi_117407831
Leuke aflevering ^O^
pi_117407832
redelijke aflevering :Y
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:53:33 #94
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117407843
Prima show ^O^
pi_117407872
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
En de plaspauze van Jojannekke en Thomas _O- Waarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is :')
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas _O-
pi_117407883
gipsy girls :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117407908
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
Wat werd er gezegd dan?
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:55:24 #98
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_117407910
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
En de plaspauze van Jojannekke en Thomas _O- Waarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is :')
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met mn spelen, en hij gokte op Thomas _O-
Wat zeiden ze over Fred? :D
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_117407919
Niet apart, maar ordinair
pi_117407972
Wist helemaal niet dat het weer begonnen was. :(

DWHN _O_
pi_117407996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
En de plaspauze van Jojannekke en Thomas _O- Waarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is :')
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas _O-
Misschien moeten ze toch eens aan deleted scenes doen.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_117408011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
En de plaspauze van Jojannekke en Thomas _O- Waarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is :')
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas _O-
te grof bestaat niet :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:58:38 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117408038
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef snellejelle het volgende:

[..]

te grof bestaat niet :P
RTL4 is wel een familiezender he ;)
pi_117408088
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Wat zeiden ze over Fred? :D
Thomas begon met: "Fred Teeven, die zouden ze dood moeten slaan. Want dat mag je zeggen tegenwoordig blijkbaar" :P
En een 'discussie' of je alleen inbrekers dood mag slaan in je huis, of ook iemand die (bijna) iemand aanrijdt op een zebrapad als ie dronken achter het stuur zit.
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..." _O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:01:50 #105
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117408143
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Piles het volgende:

[..]
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..." _O-
_O-
pi_117408237
Oh, en het gekut met de puntentelling was ook briljant _O- Raoul en Ernest gingen in 1 keer van 5 naar 10 op een bepaald moment :')
pi_117408339
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Piles het volgende:
Oh, en het gekut met de puntentelling was ook briljant _O- Raoul en Ernest gingen in 1 keer van 5 naar 10 op een bepaald moment :')
Gelukkig was Jojanneke tevreden met de 6 punten. Ze had vroeger zeker ook een affaire met haar wiskundeleraar.
pi_117408444
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Piles het volgende:

[..]

Thomas begon met: "Fred Teeven, die zouden ze dood moeten slaan. Want dat mag je zeggen tegenwoordig blijkbaar" :P
En een 'discussie' of je alleen inbrekers dood mag slaan in je huis, of ook iemand die (bijna) iemand aanrijdt op een zebrapad als ie dronken achter het stuur zit.
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..." _O-
:D zonde dat het eruit is geknipt :D
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:16:17 #110
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_117408694
Heerlijk showtje. Ernest en Raoul waren geweldig _O-
pi_117409159
Schitterende aflevering vandaag. _O_
  zondag 30 september 2012 @ 00:52:19 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117411879
Die Ernest is echt een über-droogkloot.
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117411931
Heerlijke aflevering. Denk dat drie kwart van de uitzending echt niets met het 'spel' te maken had. Gewoon geouwehoer, zoals het hoort O+. Ernest, wat een held.
pi_117412021
Wat blijft het toch een heerlijke programma, onbegrijpelijk dat de tros ermee gestopt is.
pi_117413547
Zo te lezen moet ik 'm wel even terugkijken dus.
sig verwijderd door FA
pi_117416709
Even rustig terug gekeken. Wist niet dat Ruud van Nistelrooij zo droog kon zijn.

Het zijn toch altijd die gasten van wie je het niet verwacht (of gewoon totaal niet kent).
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 september 2012 @ 10:28:14 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117416712
Jojanneke kwam wel weinig aan het woord
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117416716
Ohja, voor ik het vergeet:

pi_117416721
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:28 schreef Paul het volgende:
Jojanneke kwam wel weinig aan het woord
Wellicht omdat ze geen kut te vertellen had.
  zondag 30 september 2012 @ 11:00:45 #121
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_117417282
Jojanneke is een beetje een strebertje. Best irritant.
pi_117417826
Die powned en boulevard bash was wel leuk :D
pi_117418119
Deze aflevering was top! Volgende week naar de studio, dus ben benieuwd. :)
pi_117418786
quote:
9s.gif Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef Specularium het volgende:
Even rustig terug gekeken. Wist niet dat Ruud van Nistelrooij zo droog kon zijn.

Het zijn toch altijd die gasten van wie je het niet verwacht (of gewoon totaal niet kent).
:D
pi_117419502
DWHN 1.038.000 kijkers
pi_117419517
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:33 schreef Evertjan het volgende:
DWHN 1.038.000 kijkers
volgens raoul niet :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117423203
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_117424159
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
heb jij niet wat beters te doen? :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117426133
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef franklop het volgende:

[..]

heb jij niet wat beters te doen? :D
net of ik heel de dag aan het zuipen ben en dingen zien - heb geen geldboom he. Zo enorm groot is Sydney nou ook weer niet, niks mis met op zondagavond DWHN terugkijken :P
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_117452586
Prima show.

Die schrijver deed het erg leuk.

Komende vrijdag, of was het zaterdag, naar de opname.. Zin in! :)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 oktober 2012 @ 06:38:31 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117453600
Wat zitten hier altijd veel mensen die naar de opnames gaan :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:21:46 #132
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_117492045
De beste aflevering in tijden waarbij gelukkig het spel niet zo serieus werd genomen. Die schrijver kon ik ook erg om lachen.
pi_117494971
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
Of gewoon op de RTL manier, 5 euro dokken om het als stream te kunnen kijken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:58:35 #134
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117496255
Ik ga de 19e naar de opnames (laatste aflv van het seizoen) ^O^ . Ik neem aan dat ze gewoon een uurtje of 2 opnemen en daarvan 45 min aan materiaal voor een aflevering maken?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117501803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef T_Killer het volgende:
Ik ga de 19e naar de opnames (laatste aflv van het seizoen) ^O^ . Ik neem aan dat ze gewoon een uurtje of 2 opnemen en daarvan 45 min aan materiaal voor een aflevering maken?
Klopt. Wordt in 1 keer ongevver een uur en 3 kwartier opgenomen, waar later van alles uitgeknipt wordt :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:03:40 #136
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117552319
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Klopt. Wordt in 1 keer ongevver een uur en 3 kwartier opgenomen, waar later van alles uitgeknipt wordt :)
Leuk om daarbij te zijn?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117552348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:03 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Leuk om daarbij te zijn?
ligt eraan of het een leuke uitzending is natuurlijk :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117555653
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ligt eraan of het een leuke uitzending is natuurlijk :P
Nee hoor, maakt niks uit.
De eerste aflevering werd hier maar matig gevonden, en heb een hartstikke leuke avond gehad. Natuurlijk zitten er mindere stukken in, maar het is altijd 3 tot 4 keer zo leuk als de uitzending op tv. Volgend seizoen kan het zomaar dat ik er elke week zit. Het is net een cabaretshow van je favoriet, maar deze is elke week nieuw _O_
Oh, en goedkoop natuurlijk :7
pi_117555772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee hoor, maakt niks uit.
De eerste aflevering werd hier maar matig gevonden, en heb een hartstikke leuke avond gehad. Natuurlijk zitten er mindere stukken in, maar het is altijd 3 tot 4 keer zo leuk als de uitzending op tv. Volgend seizoen kan het zomaar dat ik er elke week zit. Het is net een cabaretshow van je favoriet, maar deze is elke week nieuw _O_
ik was ook bij de eerste aflevering en vond het toch wel een beetje tegenvallen hoor :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117556439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ik was ook bij de eerste aflevering en vond het toch wel een beetje tegenvallen hoor :')
Jammer, ik had er geen last van. Zal het per persoon verschillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')