Dat typisch een excuus van een patatroeperquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het ergens niks mee te maken heeft is het wel ABN.
IK denk dat je dan nog nooit ECHTE friet hebt gehad...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar ze zijn prima EN niet duurEn anders zit hier verderop altijd nog de FEBO.
Zeker wel, patat danquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
IK denk dat je dan nog nooit ECHTE friet hebt gehad...
Wacht nou, die grap komt nogquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
Sterren springen met haaienquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
En dan duiken maarquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
top idee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef MilaNL het volgende:
Misschien moet SBS een paar van die haaien kopen.
Dat krijg je met Djeez en de wannabe'squote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Uh deze nieuwtjes ken ik allemaal van FOK!
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik
Wat zeiden ze over Fred?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik
En de plaspauze van Jojannekke en ThomasWaarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met mn spelen, en hij gokte op Thomas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |