abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117407996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
En de plaspauze van Jojannekke en Thomas _O- Waarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is :')
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas _O-
Misschien moeten ze toch eens aan deleted scenes doen.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_117408011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het stuk over de uitspraken van Fredje Teeven er uit is, maar dat was te grof denk ik :P
En de plaspauze van Jojannekke en Thomas _O- Waarin Ernest ging bespreken of Thomas homo is :')
Na de uitzending ging Harm "herken de homo" met m spelen, en hij gokte op Thomas _O-
te grof bestaat niet :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 22:58:38 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117408038
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef snellejelle het volgende:

[..]

te grof bestaat niet :P
RTL4 is wel een familiezender he ;)
pi_117408088
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Wat zeiden ze over Fred? :D
Thomas begon met: "Fred Teeven, die zouden ze dood moeten slaan. Want dat mag je zeggen tegenwoordig blijkbaar" :P
En een 'discussie' of je alleen inbrekers dood mag slaan in je huis, of ook iemand die (bijna) iemand aanrijdt op een zebrapad als ie dronken achter het stuur zit.
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..." _O-
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:01:50 #105
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_117408143
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Piles het volgende:

[..]
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..." _O-
_O-
pi_117408237
Oh, en het gekut met de puntentelling was ook briljant _O- Raoul en Ernest gingen in 1 keer van 5 naar 10 op een bepaald moment :')
pi_117408339
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Piles het volgende:
Oh, en het gekut met de puntentelling was ook briljant _O- Raoul en Ernest gingen in 1 keer van 5 naar 10 op een bepaald moment :')
Gelukkig was Jojanneke tevreden met de 6 punten. Ze had vroeger zeker ook een affaire met haar wiskundeleraar.
pi_117408444
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Piles het volgende:

[..]

Thomas begon met: "Fred Teeven, die zouden ze dood moeten slaan. Want dat mag je zeggen tegenwoordig blijkbaar" :P
En een 'discussie' of je alleen inbrekers dood mag slaan in je huis, of ook iemand die (bijna) iemand aanrijdt op een zebrapad als ie dronken achter het stuur zit.
En nog ff over ik dacht Albert Verlinde, waarbij Thomas opmerkte: "Die zou eens een keer moeten proberen om mn tv te jatten..." _O-
:D zonde dat het eruit is geknipt :D
  zaterdag 29 september 2012 @ 23:16:17 #110
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_117408694
Heerlijk showtje. Ernest en Raoul waren geweldig _O-
pi_117409159
Schitterende aflevering vandaag. _O_
  zondag 30 september 2012 @ 00:52:19 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_117411879
Die Ernest is echt een über-droogkloot.
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_117411931
Heerlijke aflevering. Denk dat drie kwart van de uitzending echt niets met het 'spel' te maken had. Gewoon geouwehoer, zoals het hoort O+. Ernest, wat een held.
pi_117412021
Wat blijft het toch een heerlijke programma, onbegrijpelijk dat de tros ermee gestopt is.
pi_117413547
Zo te lezen moet ik 'm wel even terugkijken dus.
sig verwijderd door FA
pi_117416709
Even rustig terug gekeken. Wist niet dat Ruud van Nistelrooij zo droog kon zijn.

Het zijn toch altijd die gasten van wie je het niet verwacht (of gewoon totaal niet kent).
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 30 september 2012 @ 10:28:14 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117416712
Jojanneke kwam wel weinig aan het woord
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_117416716
Ohja, voor ik het vergeet:

pi_117416721
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:28 schreef Paul het volgende:
Jojanneke kwam wel weinig aan het woord
Wellicht omdat ze geen kut te vertellen had.
  zondag 30 september 2012 @ 11:00:45 #121
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_117417282
Jojanneke is een beetje een strebertje. Best irritant.
pi_117417826
Die powned en boulevard bash was wel leuk :D
pi_117418119
Deze aflevering was top! Volgende week naar de studio, dus ben benieuwd. :)
pi_117418786
quote:
9s.gif Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef Specularium het volgende:
Even rustig terug gekeken. Wist niet dat Ruud van Nistelrooij zo droog kon zijn.

Het zijn toch altijd die gasten van wie je het niet verwacht (of gewoon totaal niet kent).
:D
pi_117419502
DWHN 1.038.000 kijkers
pi_117419517
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:33 schreef Evertjan het volgende:
DWHN 1.038.000 kijkers
volgens raoul niet :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117423203
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_117424159
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
heb jij niet wat beters te doen? :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117426133
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 15:09 schreef franklop het volgende:

[..]

heb jij niet wat beters te doen? :D
net of ik heel de dag aan het zuipen ben en dingen zien - heb geen geldboom he. Zo enorm groot is Sydney nou ook weer niet, niks mis met op zondagavond DWHN terugkijken :P
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_117452586
Prima show.

Die schrijver deed het erg leuk.

Komende vrijdag, of was het zaterdag, naar de opname.. Zin in! :)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 oktober 2012 @ 06:38:31 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_117453600
Wat zitten hier altijd veel mensen die naar de opnames gaan :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:21:46 #132
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_117492045
De beste aflevering in tijden waarbij gelukkig het spel niet zo serieus werd genomen. Die schrijver kon ik ook erg om lachen.
pi_117494971
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef kalinhos het volgende:
Echt zonde dat ze die uncut-afleveringen niet in zijn volledigheid nog een x uitbrengen op dvd ofzo. Zoals ze in de 1e dvd deden met de uitzending met Willem Oltmans en Sanne Wallis de Vries.
Of gewoon op de RTL manier, 5 euro dokken om het als stream te kunnen kijken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:58:35 #134
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117496255
Ik ga de 19e naar de opnames (laatste aflv van het seizoen) ^O^ . Ik neem aan dat ze gewoon een uurtje of 2 opnemen en daarvan 45 min aan materiaal voor een aflevering maken?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117501803
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 09:58 schreef T_Killer het volgende:
Ik ga de 19e naar de opnames (laatste aflv van het seizoen) ^O^ . Ik neem aan dat ze gewoon een uurtje of 2 opnemen en daarvan 45 min aan materiaal voor een aflevering maken?
Klopt. Wordt in 1 keer ongevver een uur en 3 kwartier opgenomen, waar later van alles uitgeknipt wordt :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:03:40 #136
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117552319
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Klopt. Wordt in 1 keer ongevver een uur en 3 kwartier opgenomen, waar later van alles uitgeknipt wordt :)
Leuk om daarbij te zijn?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117552348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:03 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Leuk om daarbij te zijn?
ligt eraan of het een leuke uitzending is natuurlijk :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117555653
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ligt eraan of het een leuke uitzending is natuurlijk :P
Nee hoor, maakt niks uit.
De eerste aflevering werd hier maar matig gevonden, en heb een hartstikke leuke avond gehad. Natuurlijk zitten er mindere stukken in, maar het is altijd 3 tot 4 keer zo leuk als de uitzending op tv. Volgend seizoen kan het zomaar dat ik er elke week zit. Het is net een cabaretshow van je favoriet, maar deze is elke week nieuw _O_
Oh, en goedkoop natuurlijk :7
pi_117555772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee hoor, maakt niks uit.
De eerste aflevering werd hier maar matig gevonden, en heb een hartstikke leuke avond gehad. Natuurlijk zitten er mindere stukken in, maar het is altijd 3 tot 4 keer zo leuk als de uitzending op tv. Volgend seizoen kan het zomaar dat ik er elke week zit. Het is net een cabaretshow van je favoriet, maar deze is elke week nieuw _O_
ik was ook bij de eerste aflevering en vond het toch wel een beetje tegenvallen hoor :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117556439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

ik was ook bij de eerste aflevering en vond het toch wel een beetje tegenvallen hoor :')
Jammer, ik had er geen last van. Zal het per persoon verschillen.
pi_117556800
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Piles het volgende:

[..]

Jammer, ik had er geen last van. Zal het per persoon verschillen.
weet niet waar jij woont maar vanaf groningen naar amsterdam is wel een flink eind rijden voor een matige show waarin raoul zichzelf en z'n boek weer genadeloos langdradig zit op te hemelen :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117557029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

weet niet waar jij woont maar vanaf groningen naar amsterdam is wel een flink eind rijden voor een matige show waarin raoul zichzelf en z'n boek weer genadeloos langdradig zit op te hemelen :P
Ik woon in Amsterdam :+
Maar dat verandert de zaak wel een beetje ja :P Ik zie het meer als ff naar de film, niet als een uitgebreide avond weg.
pi_117557079
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik woon in Amsterdam :+
Maar dat verandert de zaak wel een beetje ja :P Ik zie het meer als ff naar de film, niet als een uitgebreide avond weg.
als noorderling moet je altijd een kuteind rijden voor leuke dingen helaas :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117557102
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

als noorderling moet je altijd een kuteind rijden voor leuke dingen helaas :')
Ik ken het probleem, woonde tot vorig jaar in Zeeland ;(
pi_117649280
Terug van de opname.

Verrassende gasten (niet de aangekondigde dus).

Een van de twee zorgde voor hilarische momenten. Vooral omdat hij bijna de gehele opname zich belachelijk gedroeg en door de anderen (lees allemaal maar vooral Harm en Thomas) werd gebashed.

Zelden iemand zo belachelijk gemaakt zien worden op TV...

:)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:40:58 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_117649399
:+ De uitzending is niet live? -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:13:02 #147
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117653830
Op de website staat al een hele tijd dat de uitzending van gisteren/vanavond is met de gasten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat veranderd dan?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117653934
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:36 schreef DUK het volgende:
Terug van de opname.

Verrassende gasten (niet de aangekondigde dus).

Een van de twee zorgde voor hilarische momenten. Vooral omdat hij bijna de gehele opname zich belachelijk gedroeg en door de anderen (lees allemaal maar vooral Harm en Thomas) werd gebashed.

Zelden iemand zo belachelijk gemaakt zien worden op TV...

:)
Zeg dan gewoon even wie die gasten zijn, met je anus.
pi_117653984
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:13 schreef T_Killer het volgende:
Op de website staat al een hele tijd dat de uitzending van gisteren/vanavond is met de gasten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat veranderd dan?
Ja, Meeuwis was ziek. Hildbrand Nawijn heeft 'm vervangen.

Genoeg materiaal voor een goede uitzending.
pi_117654016
Nawijn. _O_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')