Ja. Veel leukerquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt het liever over de maximale snelheid op de snelwegen en de hoge brandstofprijzen?
Volgende onderwerp is Jim Bakkum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit onderwerp boeit mij totaal niet.
Nog 7 uurtjes wachten...en dan valt ie weer in de brievenbus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit onderwerp boeit mij totaal niet.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij ooit die Antoine Bodar-avatar?
Deze niet, die andere wel.quote:
Gewoon doen man, schijt aan de Volkskrant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja
Misschien dat ik die weer instel
Voor De Wachttoren bellen ze altijd aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog 7 uurtjes wachten...en dan valt ie weer in de brievenbus.
Dat kan Bart Chabot ook vertellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel interessant, hoe dat gaat als er een boek wordt uitgegeven, het bieden, etc.
Normaal gaat het geheel anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel interessant, hoe dat gaat als er een boek wordt uitgegeven, het bieden, etc.
Niet iedereen is helaas fan van Antoine , maar ik welquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon doen man, schijt aan de Volkskrant.
Vandaar dat ik het nu interessant vond, dat geheimzinnige gedoe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Normaal gaat het geheel anders.
Dit is waanzin rondom een successchrijfster van kinderboeken.
Ja, dat zouden alle schrijvers wel willen, dat uitgevers moeten bieden om hun boek uit te geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Logisch. Hype creeren = geld verdienen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
die vrouwen doen er ook wel heel speciaal over hoor.. zo speciaal is het allemaal niet.. stelletje aandachtswijven
Ze moet blij dat ze nog überhaupt bezoek krijgt. Veel andere bejaarden zouden daar een moord voor doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Beatrix is wel boos dat ze niet meer mee mag doen.
Bejaarde mensen kunnen geen nieuwe trucs leren.
Ik vergat het woord GEWILD voor het boek te zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat zouden alle schrijvers wel willen, dat uitgevers moeten bieden om hun boek uit te geven.
Iraniërsquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Iran is lekker. Alhoewel, die lijken ietsje meer op Turken natuurlijk.
Wie?quote:
Die bestaat niet, wel Christ Klep.quote:
Kan deze man een eigen programma krijgen?quote:
ik ook. jammer dat ie zo weinig tijd had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vond de bijdrage van Klep zeer boeiend.
Gelukkig kan hij snel pratenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook. jammer dat ie zo weinig tijd had.
Obama wilt dat niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:58 schreef Specularium het volgende:
Klepper snapt toch wel dat Amerika met 1 druk op een knop van een kilometer of 100 dat allemaal gericht kan slopen? Kunnen ze ook nog uit meerdere bommen kiezen.
Ik weet nog dat hij en Katja bezopen aan tafel zaten bij Barend en van Dorp toen ze net samen waren.quote:
Coen van Vrijberghe de Coningh inderdaad. Heb ik ook. Al kan dat komen doordat ik toen pas oud genoeg was om het eea goed te waarderen. Die Van Vrijberghe de Coningh is trouwens op een zeer aparte manier gestorven....quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere vond ik beter trouwens
Oh jee ik lees het nu ja, dat moet ook heftig zijn geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef Kenju het volgende:
Aan de producenten van wàt is die serie verkocht?? Kon het niet verstaan....
[..]
Coen van Vrijberghe de Coningh inderdaad. Heb ik ook. Al kan dat komen doordat ik toen pas oud genoeg was om het eea goed te waarderen. Die Van Vrijberghe de Coningh is trouwens op een zeer aparte manier gestorven....
Plus:quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Raak en Kross
SP'er en zangeres over de politieke onrust op Curaçao.
Hans Blom
Oud-directeur van het NIOD over het boek van Ebbe Rost van Tonningen.
Heerlijke verteller.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Dit is een historicus pur sang, je merkt het meteen
Dat hele verhaal dat hij ongeschikt zou zijn omdat hij geen contacten onderhoudt via sociale netwerken, is sowieso onzin natuurlijk. Alsof dat zulke moeilijke materie is om te begrijpen. Het openbare-orde verhaal is waar de beleidsmatige analyse gemaakt moet worden....quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef ItaloDancer het volgende:
- Hebt u ook een Facebook-account?
Ja.
- Gebruikt u het ook?
Nee.
- Waarom niet?
Waarom wel?
![]()
![]()
Job Cohen
Er zijn tegenwoordig niet voor niets social media experts.. het is wel handig als ie er wat meer in thuis was, of dat iemand het onderzoek zou doen die wat meer van de huidige generatie is, niets ten nadele van job.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat hij ongeschikt zou zijn omdat hij geen contacten onderhoudt via sociale netwerken, is sowieso onzin natuurlijk. Alsof dat zulke moeilijke materie is om te begrijpen. Het openbare-orde verhaal is waar de beleidsmatige analyse gemaakt moet worden....
Social Media Experts, dat noem ik dus gewoon mensen die het label 'expert' niet verdienen. Geldt trouwens voor wel meerdere 'experts'. In de regel doen experts allemaal hetzelfde en ontstijgen ze de norm dus niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig niet voor niets social media experts.. het is wel handig als ie er wat meer in thuis was, of dat iemand het onderzoek zou doen die wat meer van de huidige generatie is, niets ten nadele van job.
Heeft niks met z'n onderzoek te maken. Zijn onderzoek gaat over de rol van het bestuur van Haren, de politie en de openbare orde. En reken maar dat hij daar wel verstand van heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
Er zijn tegenwoordig niet voor niets social media experts.. het is wel handig als ie er wat meer in thuis was, of dat iemand het onderzoek zou doen die wat meer van de huidige generatie is, niets ten nadele van job.
Die labels plakken ze zelf . Francisco v Joole heeft er een vreemd smoeltje aan over gehouden toen hij de sticker van zijn hoofd verwijderde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Social Media Experts, dat noem ik dus gewoon mensen die het label 'expert' niet verdienen.
Ik mis Ingeborg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef pberends het volgende:
wat een kutgasten de laatste tijd.
Waar is Christ Klep als je 'm nodig hebt?
Nou ja, ze is iig spannender dan figuren als Urine Rosenthalquote:
Hebben we niet meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef Sound.Cloud het volgende:
Waarom stuurt Uri niet een paar tanks?!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef Sound.Cloud het volgende:
Waarom stuurt Uri niet een paar tanks?!
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind nog steeds dat KvdB betere gasten heeft. Vinden jullie dat ook ?
Valt mij ook steeds op. Het programma wordt een beetje sleets, vrees ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
Wat een dramatische gasten. Echt, serveer de azijn maar jongens.
Tijd voor nieuw bloed inderdaad. Eva en Matthijs ofzo. Pauw lekker 5 jaar later maken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Valt mij ook steeds op. Het programma wordt een beetje sleets, vrees ik.
Nee natuurlijk niet, niemand vindt dat. Het grapje verliest ook aan kracht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Mode.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat toch met dat enorme teringmontuur?
Vandaag valt het idd tegen, maar gisteren was er nog een toptafel. Beetje kort door de bocht om te zeggen dat onze gristenbroeders betere gasten hebben...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is allesbehalve een grap. Ze hebben gewoon meer spraakmakende gasten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, niemand vindt dat. Het grapje verliest ook aan kracht.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets met een boot. Onderwerpje voor Pauw dus.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is allesbehalve een grap. Ze hebben gewoon meer spraakmakende gasten.
Het zal wel smaak zijn. Ik heb liever rechts conservatieve interviewers dan wandelende volkskrantjes.
Gisteren was het beter, maar ik ben de mening al jaren toegedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag valt het idd tegen, maar gisteren was er nog een toptafel. Beetje kort door de bocht om te zeggen dat onze gristenbroeders betere gasten hebben...
Ach zolang Fredje Teeven mag blijven, ben ik nergens over verbaasd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef remlof het volgende:
Vragen aan de meest incapabele minister van BuZa ooit of ie terugkomt in een volgend kabinet
Geadopteerd door negers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Vraag eerst even hoe je als blanke aan zo'n naam komt.
Hij was ene Eline twee seconden kwijt, genoeg spanning in dit verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
Standaard kutverhaaltje. Hopelijk gaat ie het nog dramatiseren.
Nee, gewoon dommigheid om met een vol bootje de wilde baren op te gaan.quote:
Soms moet je niet alles heel letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:38 schreef Chastity. het volgende:
Er zijn wel momenten waar hij denkt dat hij het niét nog een keer wil meemaken?
Zijn er dan ook momenten waarop hij dat wel wil dan?
Dat krijg je als je iets moet zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:38 schreef Chastity. het volgende:
Er zijn wel momenten waar hij denkt dat hij het niét nog een keer wil meemaken?
Zijn er dan ook momenten waarop hij dat wel wil dan?
Uri weet alles.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef alors het volgende:
Kijk Uri eens instemmend knikken. Zou hij weten dat hij ook alleen eindigt?
Een van die 2 kereltjes op het balkon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef marcodej het volgende:
Uri lijkt op een bepaalde Muppet. Weet alleen even niet welke.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een van die 2 kereltjes op het balkon.
Nee, een andere.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een van die 2 kereltjes op het balkon.
Exactly, Timmermans lachte zich ook kapot om die stumper denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Jij bevalt ons niet, Uri. En dat weet je zelf ook wel. Doeidoei!
Moedig dat je je kan vereenzelvigen met Jan Rot en Leonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het wel aansprekende gasten, niet zo zeiken mensen!
Dat vind ik wel leuker hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:03 schreef Tem het volgende:
Ja, dan zit je met Mient Jan Faber en Ds Dorenbos. Nee dat is leuk...
Alles beter dan de rechtse bal Leon de Winter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vind ik wel leuker hoor.
En Antoin Bodar niet te vergeten
Van hem word ik ook niet echt blij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles beter dan de rechtse bal Leon de Winter.
Ja, Leon Winter hebben ze voor hem ingeruild.quote:
Jan werkte vroegah bij de eo volgens mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Leon Winter hebben ze voor hem ingeruild.
Klopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Jan werkte vroegah bij de eo volgens mij
En nu is die van Hour of Power. Net zo eng.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jan werkte vroegah bij de eo volgens mij
Met zijn kutgitaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:14 schreef golfer het volgende:
Jan Rot
Zanger speelt zijn versie van Randy Newmans 'I am dreaming'.
Ik ben ook bepaald geen fan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
En nu is die van Hour of Power. Net zo eng.
Wat heeft die vent een typisch uitgestreken achterbaks schijnheilige gristenkopquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is zo verschrikkelijk waardoor het weer interessant wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Precies, om de een of andere reden blijf ik die onzin ook nog kijken als ik er langs zap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is zo verschrikkelijk waardoor het weer interessant wordt.
Prima fractieleider voor de CU.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heeft die vent een typisch uitgestreken achterbaks schijnheilige gristenkophij zal ongetwijfeld ook een voorliefde voor jongetjes hebben.
brrrrrrrrrrrrrquote:
Hij heeft zo te zien ook de tweedehands zonnebank van Hans van Wilgenburg gekocht.quote:
Door MM is hij ooit met een Thunderbird vergeleken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet wat het precies is maar ik vind Max maar een kuthomo.
Is gewoon van die huidspray.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft zo te zien ook de tweedehands zonnebank van Hans van Wilgenburg gekocht.
3.00 uur Nederlandse Tijdquote:
Veel one-liners instuderen en te pas en onpas gebruiken, zoals Wilders het ook probeerde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
Romney moet trouwens heeeeeel veeeel goed maken want hij staat relatief slecht
Uiteindelijk zal het weer ongeveer 49/51 worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
Romney moet trouwens heeeeeel veeeel goed maken want hij staat relatief slecht
Dat doen ze beidequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel one-liners instuderen en te pas en onpas gebruiken, zoals Wilders het ook probeerde.
ach die nationale verhouding telt toch niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het weer ongeveer 49/51 worden.
Idd, het gaat om de swing states.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach die nationale verhouding telt toch niet.
Die zag een jong meisje in beeld en kreeg het warm...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef rubbereend het volgende:
wake the fuck opVan der Bossch werd ineens heel onrustig
Alleen op Internet. Niet op TV.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef alors het volgende:
'Wake the fuck up' DAT DIT KAN IN AMERIKA!!!!
Ondertussen blijft die bevolking verdeeld in 2 kampen die ongeveer even groot zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, het gaat om de swing states.
welke?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat hij daar verkeerd zegt.
Mensen die Pro Romney zijn, zijn er gewoon niet, of althans niet intelligent genoeg om hier mee te mogen praten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:26 schreef waxmask het volgende:
Leuke discussie met allemaal pro-Obamatjes...
over mensen die alleen maar afhankelijk van de overheid willen zijn?quote:
Pro Wilders lui zijn er toch ook te vinden...dus Republikeinen ook wel denk ik zo....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die Pro Romney zijn, zijn er gewoon niet, of althans niet intelligent genoeg om hier mee te mogen praten.
onder de VVD zijn wel een aantal Romneyfans te vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pro Wilders lui zijn er toch ook te vinden...dus Republikeinen ook wel denk ik zo....
PVV ook wel hoor...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder de VVD zijn wel een aantal Romneyfans te vinden
Liberale Romneyfansquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder de VVD zijn wel een aantal Romneyfans te vinden
Er is nog een stevig stuk van de VVD rechts conservatief....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Liberale Romneyfanscontradictio in terminis
VVD is niet liberaal, maar conservatief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Liberale Romneyfanscontradictio in terminis
Ik weet het, maar ze noemen zich liberaal, wel schattig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is nog een stevig stuk van de VVD rechts conservatief....
maar je moet wel een beetje welbespraakte mensen hebben voor zo'n programmaquote:
Liever dat dan deze ja-knikkers en gelijkgevers....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar je moet wel een beetje welbespraakte mensen hebben voor zo'n programma
straling hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
iemand die er verstand van heeft die me kan uitleggen hoe die phones zo erg storen?
Ah, gelukkig toch iemand met historisch besef.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
Ze vergeten het debat Nixon-Kennedy. Legendarisch.
Jij bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
En de vrouwtjes stemmen op zwart omdat... big black....no go back...![]()
![]()
Hebben ze wel...de Niggerhead Guy....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat wel om de afkomst, een neger bij de Reps kan niet.
Herman Cainquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat wel om de afkomst, een neger bij de Reps kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |