Ja. Veel leukerquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt het liever over de maximale snelheid op de snelwegen en de hoge brandstofprijzen?
Volgende onderwerp is Jim Bakkum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit onderwerp boeit mij totaal niet.
Nog 7 uurtjes wachten...en dan valt ie weer in de brievenbus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit onderwerp boeit mij totaal niet.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had jij ooit die Antoine Bodar-avatar?
Deze niet, die andere wel.quote:
Gewoon doen man, schijt aan de Volkskrant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja
Misschien dat ik die weer instel
Voor De Wachttoren bellen ze altijd aan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog 7 uurtjes wachten...en dan valt ie weer in de brievenbus.
Dat kan Bart Chabot ook vertellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel interessant, hoe dat gaat als er een boek wordt uitgegeven, het bieden, etc.
Normaal gaat het geheel anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel interessant, hoe dat gaat als er een boek wordt uitgegeven, het bieden, etc.
Niet iedereen is helaas fan van Antoine , maar ik welquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon doen man, schijt aan de Volkskrant.
Vandaar dat ik het nu interessant vond, dat geheimzinnige gedoe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Normaal gaat het geheel anders.
Dit is waanzin rondom een successchrijfster van kinderboeken.
Ja, dat zouden alle schrijvers wel willen, dat uitgevers moeten bieden om hun boek uit te geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef Karina het volgende:
Logisch. Hype creeren = geld verdienen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
die vrouwen doen er ook wel heel speciaal over hoor.. zo speciaal is het allemaal niet.. stelletje aandachtswijven
Ze moet blij dat ze nog überhaupt bezoek krijgt. Veel andere bejaarden zouden daar een moord voor doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Beatrix is wel boos dat ze niet meer mee mag doen.
Bejaarde mensen kunnen geen nieuwe trucs leren.
Ik vergat het woord GEWILD voor het boek te zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat zouden alle schrijvers wel willen, dat uitgevers moeten bieden om hun boek uit te geven.
Iraniërsquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Iran is lekker. Alhoewel, die lijken ietsje meer op Turken natuurlijk.
Wie?quote:
Die bestaat niet, wel Christ Klep.quote:
Kan deze man een eigen programma krijgen?quote:
ik ook. jammer dat ie zo weinig tijd had.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vond de bijdrage van Klep zeer boeiend.
Gelukkig kan hij snel pratenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook. jammer dat ie zo weinig tijd had.
Obama wilt dat niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:58 schreef Specularium het volgende:
Klepper snapt toch wel dat Amerika met 1 druk op een knop van een kilometer of 100 dat allemaal gericht kan slopen? Kunnen ze ook nog uit meerdere bommen kiezen.
Ik weet nog dat hij en Katja bezopen aan tafel zaten bij Barend en van Dorp toen ze net samen waren.quote:
Coen van Vrijberghe de Coningh inderdaad. Heb ik ook. Al kan dat komen doordat ik toen pas oud genoeg was om het eea goed te waarderen. Die Van Vrijberghe de Coningh is trouwens op een zeer aparte manier gestorven....quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere vond ik beter trouwens
Oh jee ik lees het nu ja, dat moet ook heftig zijn geweestquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:03 schreef Kenju het volgende:
Aan de producenten van wŕt is die serie verkocht?? Kon het niet verstaan....
[..]
Coen van Vrijberghe de Coningh inderdaad. Heb ik ook. Al kan dat komen doordat ik toen pas oud genoeg was om het eea goed te waarderen. Die Van Vrijberghe de Coningh is trouwens op een zeer aparte manier gestorven....
Plus:quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Raak en Kross
SP'er en zangeres over de politieke onrust op Curaçao.
Hans Blom
Oud-directeur van het NIOD over het boek van Ebbe Rost van Tonningen.
Heerlijke verteller.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Dit is een historicus pur sang, je merkt het meteen
Dat hele verhaal dat hij ongeschikt zou zijn omdat hij geen contacten onderhoudt via sociale netwerken, is sowieso onzin natuurlijk. Alsof dat zulke moeilijke materie is om te begrijpen. Het openbare-orde verhaal is waar de beleidsmatige analyse gemaakt moet worden....quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef ItaloDancer het volgende:
- Hebt u ook een Facebook-account?
Ja.
- Gebruikt u het ook?
Nee.
- Waarom niet?
Waarom wel?
![]()
![]()
Job Cohen
Er zijn tegenwoordig niet voor niets social media experts.. het is wel handig als ie er wat meer in thuis was, of dat iemand het onderzoek zou doen die wat meer van de huidige generatie is, niets ten nadele van job.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat hij ongeschikt zou zijn omdat hij geen contacten onderhoudt via sociale netwerken, is sowieso onzin natuurlijk. Alsof dat zulke moeilijke materie is om te begrijpen. Het openbare-orde verhaal is waar de beleidsmatige analyse gemaakt moet worden....
Social Media Experts, dat noem ik dus gewoon mensen die het label 'expert' niet verdienen. Geldt trouwens voor wel meerdere 'experts'. In de regel doen experts allemaal hetzelfde en ontstijgen ze de norm dus niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig niet voor niets social media experts.. het is wel handig als ie er wat meer in thuis was, of dat iemand het onderzoek zou doen die wat meer van de huidige generatie is, niets ten nadele van job.
Heeft niks met z'n onderzoek te maken. Zijn onderzoek gaat over de rol van het bestuur van Haren, de politie en de openbare orde. En reken maar dat hij daar wel verstand van heeft.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
Er zijn tegenwoordig niet voor niets social media experts.. het is wel handig als ie er wat meer in thuis was, of dat iemand het onderzoek zou doen die wat meer van de huidige generatie is, niets ten nadele van job.
Die labels plakken ze zelf . Francisco v Joole heeft er een vreemd smoeltje aan over gehouden toen hij de sticker van zijn hoofd verwijderde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Social Media Experts, dat noem ik dus gewoon mensen die het label 'expert' niet verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |