quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
een krappe 1-0 vind ik ook bestquote:
ja, gek, heb ik ook. hoewel de wedstrijden tot nu toe wel redenen tot twijfel geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Zin in morgen ja. Ben heel benieuwd. Verwacht wel dat we ze verslaan eigenlijk.
Daarom idd. meestal staan we er in dat soort wedstrijden wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, gek, heb ik ook. hoewel de wedstrijden tot nu toe wel redenen tot twijfel geven.
Maar zaterdagavond, ik verwacht weer lekker wat sfeer, en Twente heeft het vaak lastig bij ons.
ik ga het zien morgen, zoals gewoonlijk vanuit 414quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom idd. meestal staan we er in dat soort wedstrijden wel.
Daarnaast heeft Twente tot nu toe altijd gefaald in wedstrijden tegen echte tegenstanders. Die worden al helemaal opgehemeld nu. Ik zie ons wel winnen
quote:Vermeer; Blind, Moisander, Alderweireld, van Rhijn; Eriksen, Poulsen, de Jong; Boerrigter, Babel, Sana.
Mooi. Babel doet het super in de spits, en Schöne vind ik toch wel heel zwak eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze gaan zelfde opstelling spelen als tegen Dortmund en Utrecht aldus de Telegraaf.
[..]
zie boven, lekker achter het doel, onderste rij tweede ringquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef bjanaan het volgende:
Morgen aanwezig! Op de eretribune.
Wie is er nog meer bij?
Als je de deur openzet dan kom ik ook even een bitterbal bij je halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef bjanaan het volgende:
Wie is er nog meer bij?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze gaan zelfde opstelling spelen als tegen Dortmund en Utrecht aldus de Telegraaf.
[..]
Aanwezig! Geen idee waar we zitten eigenlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef bjanaan het volgende:
Wie is er nog meer bij?
Ze hebben de complete 2e helft dus met 10 man gespeeld.quote:Ajax A1 ten onder bij Feyenoord A1
Ajax A1 heeft de naar vrijdagavond verplaatste competitiewedstrijd bij Feyenoord/Excelsior A1 met 4-1 verloren. De ploeg van trainer Fred Grim kwam wel op voorsprong door Queensy Menig, maar na een 1-1 ruststand moest doelman Van der Hart met een rode kaart naar de kant. Feyenoord liep uit naar 4-1.
Ajax opende in de 27ste minuut de score op sportpark Varkenoord, waar Queensy Menig de wedstrijd openbrak. ,,We hebben een goede eerste helft gespeeld", constateerde trainer Fred Grim na afloop. ,,Waarin we een goede goal maakte." Maar Ajax kon de voorsprong niet vasthouden. Want vijf minuten later lobde Feyenoorder Boëtius de bal in het doel, 1-1. ,,Die gelijkmaker was onnodig", aldus de trainer. ,,We verloren tot drie keer toe een duel. Als we goed die duels in waren gegaan, was het zover niet gekomen. Maar met een 1-1 ruststand was er niets aan de hand."
Dat was er wel al heel snel in de tweede helft. In een reflex maakte doelman Mickey van der Hart op een dieptepass hands buiten het strafschopgebied en werd met de rode kaart weggestuurd. Ricardo Kishna werd geofferd om doelman Peter Leeuwenburgh binnen de lijnen te brengen. ,,Wat je dan vaak ziet bij ploegen, dat ze met tien man een stapje extra zetten, ontbrak er vanavond bij ons aan. Het is een leerproces geweest dat we een helft met tien man hebben moeten spelen. Ze weten nu dat je dan harder moet lopen. Maar dan nog, 4-1 mag het niet worden."
Maar dat gebeurde wel. De Amsterdammers creëerden zelf nog nauwelijks kansen, alleen Viktor Fischer schoot nog een keer naast. Een mooi afstandsschot van Achahbar zette Ajax op achterstand. ,,We probeerden de gelijkmaker te forceren, maar gaven daardoor ook ruimtes weg", analyseerde Grim. Feyenoord profiteerde daar optimaal van. Een kwartier voor tijd werd het 3-1 nadat Feyenoord een strafschop - toegekend na een overtreding van Gravenberch - had benut. In de blessuretijd werd het zelfs nog 4-1 door een doelpunt van Van Beek. ,,Dat het nog 4-1 wordt, vind ik erg geflatteerd", besluit Grim.
De volgende wedstrijd die Ajax A1 speelt is donderdag in de NextGen serie. Op sportcomplex de Toekomst ontvangt de ploeg van Grim Molde, waarvan in Noorwegen met 5-0 werd gewonnen.
Opstelling Ajax A1 Mickey van der Hart; Kenny Tete , Danzell Gravenberch, Robert van Koesveld (78. Nick de Bondt), Darren Rosheuvel; Djavan Anderson, Viktor Fischer, Abdelmalek El Hasnaoui (78. Sinan Keskin); Ricardo Kishna(47. Peter Leeuwenburg), Queensy Menig (71. Tom Noordhoff), Lucas Andersen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef tammepiet het volgende:
5 wedstrijden, 9 punten niet echt een goeie lichting dus.
Die zit toch bij het 1e selectie teamquote:. Een mooi afstandsschot van Achahbar zette Ajax op achterstand.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuke conclusie he.![]()
'Real Madrid 5 wedstrijden, 7 punten kunnen er dus helemaal niks van.'
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Dus wij zijn de underdog tegen FCT? Bitch please, Ajax wint gewoon.
Op je playstation, wat voor winst dan ook ben ik super tevreden mee, als er maar niet verloren wordtquote:
Gewoon het vertrouwen hoog houdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op je playstation, wat voor winst dan ook ben ik super tevreden mee, als er maar niet verloren wordt
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Bij de bookies is Ajax overduidelijk favoriet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik kijk nooit bij bookmakers, maar ik denk dat Ajax dat iedere thuiswedstrijd in de eredivisie is?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de bookies is Ajax overduidelijk favoriet.
dan verwacht ik wel een stukkie taart eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag zijn Moisander en Keje Molenaar jarig zag ik op mijn VI bazenkalender
Ja, vorig seizoen wel althansquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kijk nooit bij bookmakers, maar ik denk dat Ajax dat iedere thuiswedstrijd in de eredivisie is?
Ik vind dat ze wel een klinkende overwinning van Ajax mogen krijgen voor hun verjaardag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan verwacht ik wel een stukkie taart eigenlijk.
of gratis bier.
optie 2quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan verwacht ik wel een stukkie taart eigenlijk.
of gratis bier.
428 ook? Of noord?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie boven, lekker achter het doel, onderste rij tweede ring
Dat is toch niet achter het doelquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
414 zei die, dat bedoelt hij met "zie boven"
quote:Telegraaf doet voorzet voor beurs-exit Ajax
De Telegraaf lijkt nadrukkelijk de campagne bij Ajax weer te hebben opgepakt. Nadat de krant vorige week fel van leer trok over de wijze waarop een nieuwe algemeen directeur wordt gezocht, lanceert de krant vandaag een proefballon over het verlaten van de beurs.
Op de voorpagina van de sportkrant bericht het in diverse artikelen paginagroot over een mogelijke beurs-exit van Ajax. In een van de artikelen komt Delta Lloyd, met 8,5% van de aandelen grootaandeelhouder van de vrije aandelen, aan het woord. Alex Otto, hoofd beleggingen bij Delta Lloyd, stelt dat Ajax eigenlijk niet op de beurs thuishoort en zij bereid zijn te praten over een exit. Hij geeft ook mogelijkheden hoe Ajax van de beurs zou kunnen gaan.
"Ajax zou een deel van het geld in kas kunnen gebruiken om de aandelen van deze partijen te kopen. De rest, of het gehele bedrag, kan worden geleend middels een obligatielening. De rente en de spread zijn nu laag, dus wellicht een prima moment om dit tegen een aantrekkelijke rente te doen. Met daarbovenop een opslag als bijvoorbeeld de Champions League wordt gehaald of het kampioenschap of bij een lucratieve verkoop van een speler. In dat geval nemen de financieringskosten toe als de inkomsten ook toenemen. En als je, zoals deze zomer, Vertonghen, Van der Wiel en Anita voor een goede prijs verkoopt, kun je besluiten om aandelen terug te kopen."
Een andere mogelijkheid zou zijn dat de bestaande aandeelhouders hun belang omwisselen in een lening. Ook dan krijgt de vereniging 100% van de aandelen in handen en ook dan kan Ajax van de beurs. De leenvoorwaarden in deze constructie zijn wat Otto betreft vergelijkbaar met de hierboven beschreven obligatielening.
Zolang Alderweireld en Moisander een wedstrijd lang scherp kunnen blijven zie ik Ajax ook als favoriet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
Inderdaad, vooral die laatstequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang Alderweireld en Moisander een wedstrijd lang scherp kunnen blijven zie ik Ajax ook als favoriet.
Wat is dit voor een post, wil je hier later vanavond gelijk mee halen om je superioriteit aan te tonen?quote:
Gelijk halen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een post, wil je hier later vanavond gelijk mee halen om je superioriteit aan te tonen?
okquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Al dat "we winnen het wel even".
Het is gewoon een open wedstrijd, waarbij beide teams op papier sterk genoeg zijn om te kunnen winnen.
Ik heb alleen medelijden met Ajax dat Blind tegenover Tadic komt te staan
Ach, Blind kwam ook tegenover Blazsyckowski (ofzo) te staan en hield zich ook prima staande.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Het is gewoon een open wedstrijd, waarbij beide teams op papier sterk genoeg zijn om te kunnen winnen.
quote:Zaterdag, 29 september 2012 om 08:30
Frank de Boer zou de aandelen Ajax die hij in zijn bezit heeft verkopen, als de club daarbij gebaat is. De hoofdtrainer van de Amsterdammers kocht samen met broer Ronald aandelen, toen de club in mei 1998 de beurs opging. Heden ten dage zijn die aandelen niet veel meer waard.
De Telegraaf lijkt een campagne te zijn begonnen Ajax van de beurs te krijgen en pakt zaterdag uit met een fors stuk daarover. De ochtendkrant vroeg ook De Boer hoe hij denkt over de aanwezigheid van zijn club op effectenbeurs Euronext. Sinds veertien jaar is De Boer zelf mede-aandeelhouder van Ajax. “Ik heb ze nog steeds, eigenlijk alleen voor de ‘heb’”, zegt De Boer over zijn aandelenpakket.
De 112-voudig international is bereid er afstand van te doen. “Ik ga er niet over of Ajax van de beurs gaat en heb er ook geen verstand van. Maar als dit het beste is voor Ajax, verkoop ik ze graag.” Hennie Henrichs, de huidige voorzitter van Ajax, wil niet inhoudelijk reageren op de ideeën die geopperd worden in de krant. “De vereniging zal op voorhand niet reageren op de uitlatingen van Alex Otto in het interview met De Telegraaf”, aldus Henrichs.
Gelukkig is Tadic ook langzaamquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Wie noemt z'n zoon nou Queensyquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben de complete 2e helft dus met 10 man gespeeld.
mwoah, schuin achterquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is toch niet achter het doel
Maja, 428 present dus
ik ben er alquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef bjanaan het volgende:
(Kop)goaltje van Niklas zelf zal wel leuk zijn voor ze verjaardag.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag zijn Moisander en Keje Molenaar jarig zag ik op mijn VI bazenkalender
Ik en me maat lopen eerst Amsterdam nog even door. Straks naar het home!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er al
maar pak een uur voor het begin de metro denk ik.
Hoiquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:13 schreef HowardBeale het volgende:
[ afbeelding ]
Harde verdedigers.
Vanavond gaan ze saampjes naar Ajax - Twentequote:Op zaterdag 29 september 2012 16:18 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Hoi.
Heeft Lowie lekker koffie?
Hans en Lowie? Geil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze saampjes naar Ajax - Twente
Ben benieuwd, hopelijk krijgt hij zijn oude vorm snel weer terug. Vond hem zeer matig spelen vorige wedstrijd.quote:
Hij wacht ook veel te lang met beslissingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:23 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hopelijk krijgt hij zijn oude vorm snel weer terug. Vond hem zeer matig spelen vorige wedstrijd.
En Babel met zijn 150km/uquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:25 schreef HowardBeale het volgende:
Boerrigter tegen Rosales. Sana tegen Braafheid. Tadic tegen Blind. Chadli tegen van Rijn.
Gatenkaas wedstrijd. 3-3, 4-4. Gokje.
Waar is Vincerusso ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dachten wij hier dat Boerriger nooit meer fit zou worden, speelt 'ie nu meerdere wedstrijden per week (in de basis).
Wel met Injectiesquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dachten wij hier dat Boerriger nooit meer fit zou worden, speelt 'ie nu meerdere wedstrijden per week (in de basis).
Schwalbekoningquote:
Op hem altijd. Hij en Toivonenquote:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 19:32:42Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Sana, Babel, Boerrigter. #ajatwe reageer retweet
Firstrowsports gaat kut, bij Feyenoord nu al. Sopcast lijkt eruit te liggen. Pff, dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef Greedybastard het volgende:
Heeft iemand straks een leuke stream?
wiziwig of rojadirectaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Firstrowsports gaat kut, bij Feyenoord nu al. Sopcast lijkt eruit te liggen. Pff, dat wordt lastig.
Best wel voorbarig...we zijn nog geen 10 wedstrijden onderweg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit je in het mooie Twente. Met 3 ajacieden.
[ afbeelding ]
Ajax bovenliggende partij, Twente heeft het mooi dicht.
Dan weet je dat.quote:
Ik weet bijna zeker dat jullie bijdrage het succes voor de 1-0 voor Ajax is!quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Het spande erom.
Het spande erom?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Het spande erom.
Ik ook, Johan Derksen die Twente liet winnen en Sjek die Eriksen afzeiktequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Morgen en overmorgen lekker genieten van Studio Voetbal en Voetbal International
Van der Gijp zegt ook al sinds de kampioenswedstrijd van 2011 standaard dat Twente beter is en de onderlinge duels met Ajax gaat winnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ook, Johan Derksen die Twente liet winnen en Sjek die Eriksen afzeikte
Ja, dat. Al ben ik er geen fan van om Sulejmani op te stellen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh en laat Sana gewoon op links spelen en Sulejmani op rechts. Dan hou je de optie er ook nog in om hem in de winterstop te verkopen.
Je ziet aan alles dat Sana zich veel meer thuis voelt aan de linkerkant, liet de laatste 20 minuten meer zien dan de 70 minuten daarvoor.
Aan Boerrigter zie je aan alles dat dit veel te moeilijk is voor hem. Het is een persoon voor de omschakeling, op snelheid erlangs en voorgeven die bal. Iets wat Ajax totaal niet nodig heeft, hij moet ook telkens naar binnen omdat Blind eroverheen gaat.
Lukoki ook goed, komt het voetbal alleen maar ten goede. Het stokt ook steeds bij Boerrigter omdat hij geen overzicht heeft. Loopt naar binnen omdat daar de ruimte ligt en tikt hem dan maar weer veilig terug.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Al ben ik er geen fan van om Sulejmani op te stellen.
Waar zijn trouwens al die Eriksen haters?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lukoki ook goed, komt het voetbal alleen maar ten goede. Het stokt ook steeds bij Boerrigter omdat hij geen overzicht heeft. Loopt naar binnen omdat daar de ruimte ligt en tikt hem dan maar weer veilig terug.
Ik ben er geen fan van.
Die zullen wel weer een verloren duel aankaarten één dezer dagen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waar zijn trouwens al die Eriksen haters?
Was beste man van het veld, scoort in een grote wedstrijd. Maar blijf gerust zeiken. Gotze is blijkbaar één van de grootste talenten nu en laat nog minder zienquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Burrito het volgende:
Goede goal van Eriksen. Maar om nou te zeggen dat hij speelt als een (ex) mega talent..nee, zeker niet.
inderdaad, nog wel wat te veel balverlies. Maar goed, dat gaat er vast wel uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:00 schreef Burrito het volgende:
Goede goal van Eriksen. Maar om nou te zeggen dat hij speelt als een (ex) mega talent..nee, zeker niet.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
inderdaad, nog wel wat te veel balverlies. Maar goed, dat gaat er vast wel uit
Je kan ook moeilijk je beste man wisselenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen is de enige overgebleven echt technische middenvelder dus die zal de Boer sowieso nooit wisselen.
Ik zeg toch nergens dat hij het allermeeste balverlies van allemaal sinds 1029 jaar had?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]![]()
Babel had meer balverlies dan Eriksen.
Je mag hier best wat zeggen hoor. Alleen als het nergens op slaat wat je zegt is het logisch dat je reacties krijgt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij het allermeeste balverlies van allemaal sinds 1029 jaar had?
Ik zeg alleen dat hij op sommige momenten, met wat passes gewoon onnodig balverlies heeft en dat er uit moet. Je mag hier ook niets zeggen heIk zeg nota bene nog dat dat vast wel goed komt..
Kijk, weetje wat raar is, als Babel een paar keer balverlies lijdt hoor je daar niks over. Eriksen doet het 3x en hij speelt een matige wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij het allermeeste balverlies van allemaal sinds 1029 jaar had?
Ik zeg alleen dat hij op sommige momenten, met wat passes gewoon onnodig balverlies heeft en dat er uit moet. Je mag hier ook niets zeggen heIk zeg nota bene nog dat dat vast wel goed komt..
Even scherp zetten he.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Stiggie het volgende:
Ach hijs pas 20. Maar nadat de Boer er wat van heeft gezegd dat het beter moest en constanter scoort hij wel gelijk 2 x uit 2 wedstrijden een doelpunt. En dit was een beslissende in een belangrijke wedstrijd. Krijgt hij ook weer zelfvertrouwen van. Die assist op schone was ook mooi een wedstrijd daarvoor. Als hij aan dat balverlies gaat werken komt het helemaal goed.
Klopt. Maar op Eriksen wordt altijd gelet als we verliezen en dit keer winnen we door hem dus verdiend hij alle lofquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
Laten we trouwens niet alle credits aan Eriksen geven. Alderweireld was ook beestachtig vandaag. Die tackle op Schilder
Het is niet dat ik er zelf over begin, ik ging in op iets wat jij zei. Niet om iemand helemaal af te kraken .quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kijk, weetje wat raar is, als Babel een paar keer balverlies lijdt hoor je daar niks over. Eriksen doet het 3x en hij speelt een matige wedstrijd.
Heb het ook niet alleen tegen jou, maar merkte het gewoon even op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er zelf over begin, ik ging in op iets wat jij zei. Niet om iemand helemaal af te kraken .
Ik spreek al helemaal niet tegen dat Babel geen balverlies lijdt.
Dat zijn jullie in mijn ogen. Altijd als Ajax verliest is het Eriksen die dwingender moet zijn terwijl Schone veel meer balverlies heeft en Moisander (bijvoorbeeld) kut speelde. Het slaat gewoon nergens op dat je verwacht dat je jongste (!!) speler de elftal gaat dragen en elke wedstrijd er 3 in schiet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Burrito het volgende:
Jullie doen net of wij Eriksen haters zijn. Wij willen ook dat hij slaagt, maar ZO goed is speelt hij gewoon niet. Hij moet dwingender zijn, gevaarlijker. Echt goed dat hij scoort, dat is wat er verwacht wordt van een top-talent.
Mwah sterk, wel oke. Hij had nu wel een echte buitenspeler tegenover zich, er zit dus nog wel iets potentie in die jongen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond Blind wederom sterk spelen
Van Schone is het wel duidelijk dat het niks voor de basis is en helemaal geen top talent. Moisander zit ook rond zijn top.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zijn jullie in mijn ogen. Altijd als Ajax verliest is het Eriksen die dwingender moet zijn terwijl Schone veel meer balverlies heeft en Moisander (bijvoorbeeld) kut speelde. Het slaat gewoon nergens op dat je verwacht dat je jongste (!!) speler de elftal gaat dragen en elke wedstrijd er 3 in schiet.
Dus je bent het met me eens dat Eriksen nog lang niet aan zijn top zit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef Burrito het volgende:
[..]
Van Schone is het wel duidelijk dat het niks voor de basis is en helemaal geen top talent. Moisander zit ook rond zijn top.
Van Rhijn heeft ook een stijgende lijn te pakken, laat verdedigend niks door en voetbalt gewoon goed mee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah sterk, wel oke. Hij had nu wel een echte buitenspeler tegenover zich, er zit dus nog wel iets potentie in die jongen.
Speelt beter dan ooit verwacht, maar nog steeds een tijdelijke oplossing tot er een echt talent op zijn plek komt.quote:
Nooit verwacht dat hij Tadic gewoon (zo goed als) in de pocket zou hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Vond het een prutser 1e klas maar de laatste paar weken vind ik hem wel goed spelen opzichquote:
Werd wel 1x te kijk gezet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft ook een stijgende lijn te pakken, laat verdedigend niks door en voetbalt gewoon goed mee.
Werd één keer weggezet door Chadli geloof ik, maar heeft verder uitstekend gespeeld ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft ook een stijgende lijn te pakken, laat verdedigend niks door en voetbalt gewoon goed mee.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vond het een prutser 1e klas maar de laatste paar weken vind ik hem wel goed spelen opzich
Degelijk, redelijk bij vlagen goed. In balbezit helemaal niks mis mee alleen verdedigend is het soms matig.quote:
Wel een Tadic aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat hij Tadic gewoon (zo goed als) in de pocket zou hebben
Wij hadden dat ook verwachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja hij had beste acties vandaag maar ook momenten dat hij het verzaakte. Maar er zit potentie in. Had verwacht dat hij zoek gespeeld zou worden.
Tuurlijk, maar waar we over verschillen dat jij vind dat hij goed speelt terwijl ik vind dat het ondermaats is voor een speler die zoveel kwaliteit wordt toegedicht. Ik zie ook wel dat hij een fantastische balaanname en steekpass heeft maar zijn zwakke punten trekken zijn algehele prestatie hard naar beneden. Maargoed, laten we hopen dat hij blijft scoren en een goed seizoen neerzet die ons positief verrastquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat Eriksen nog lang niet aan zijn top zit.
Boilesen komt wel terug, daar nemen ze geen enkel risico meer mee en dus gaat het allemaal in kleine stappen vooruit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Burrito het volgende:
[..]
Speelt beter dan ooit verwacht, maar nog steeds een tijdelijke oplossing tot er een echt talent op zijn plek komt.
de persoon met wie je vannacht het bed gaat delen gr grquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
wie heeft er ook al weer gescoord
niet gek laten maken door defensieven spel twente; niet blind op de aanval en alle ruimte weggeven, gewoon geduldig op kansjes gewacht. 2 gekregen, 1 goal. zakelijk.quote:
wat was zijn naam ook al weerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
de persoon met wie je vannacht het bed gaat delen gr gr
Ah, zo oke. Eens. Interpreteerde het verkeerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef manny het volgende:
[..]
niet gek laten maken door defensieven spel twente; niet blind op de aanval en alle ruimte weggeven, gewoon geduldig op kansjes gewacht. 2 gekregen, 1 goal. zakelijk.
hey ggmm wie scoorde er vandaag voor ajaxquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zo oke. Eens. Interpreteerde het verkeerd.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ene Christiano Eriksonaldo
Een Deen toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ggmm wie scoorde er vandaag voor ajax
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen.
En ja; hij speelde weer prima vandaag.
Z'n stopwoordje is wel heel erg 'Ja'quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:32 schreef Tyron het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)ans-zou-krijgen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Ik moest in 't stadion gewoon aan je denken toen Eriksen scoorde... Dus toen ik dat terug las moest ik erg lachen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik moest in 't stadion gewoon aan je denken toen Eriksen scoorde... Dus toen ik dat terug las moest ik erg lachen.
dat.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Broertje van Tyron stuurde me net deze foto;
[ afbeelding ]
Die houden voorlopig hun bek wel weer iddquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
Lekker hoor, Twente weet ook weer dat ze nog lang geen kampioen zijn
XDquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Broertje van Tyron stuurde me net deze foto;
[ afbeelding ]
WAt dacht je van VI danquote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die houden voorlopig hun bek wel weer idd
En maar zeggen dat Ajax en de spelers arrogant zijn
Sjek die Eriksen afzeiktequote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt dacht je van VI dan. Twente zou 10x beter dan Ajax zijn
.
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt dacht je van VI dan. Twente zou 10x beter dan Ajax zijn
.
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'
Aad en Hans welquote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.
Sowieso die hele tafel niet. Alleen Boskamp
Weet wel wat goed voetbal is maar komt elke keer weer terug op zijn lengte en fysieke onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.
Sowieso die hele tafel niet. Alleen Boskamp
"Ja Ajax kan winnen als zij een goede dag hebben en Twente een slechte"quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'
Klopt, daar blijft hij ook op steken. Verder ziet hij niet waar het wel of neit aan ligt als een team niet functioneert.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet wel wat goed voetbal is maar komt elke keer weer terug op zijn lengte en fysieke onzin.
Inzicht heeft hij ook niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daar blijft hij ook op steken. Verder ziet hij niet waar het wel of neit aan ligt als een team niet functioneert.
Klopt. Daarom denkt JD ook nog steeds dat Advocaat PSV op de rails krijgt. Want "ze hebben toch zo'n goede aanval".quote:Op zondag 30 september 2012 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inzicht heeft hij ook niet.
JD t gaat te veel op papier af.
Het kan ook wel, wie weet doet PSV wel een een Ajax'je.quote:Op zondag 30 september 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Daarom denkt JD ook nog steeds dat Advocaat PSV op de rails krijgt. Want "ze hebben toch zo'n goede aanval".
quote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik blijf er trouwens bij dat Sulejmani moet beginnen met op te rotten.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het kan ook wel, wie weet doet PSV wel een een Ajax'je.
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op zondag 30 september 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hopelijk zie je nu in dat je fout zit.
Sulejmani en Derk/Sana. Die laatste 2 zijn allebei even wisselvallig. Sulejmani is baas.quote:
Kan in balbezit echt niet tippen aan Anita maar er staat wel iemand. Hopelijk gaat hij voetballend nog meer toevoegen.quote:Poulsen koos niet voor het geld
Christian Poulsen kon bij andere clubs meer verdienen, maar hij koos deze zomer voor zijn sportieve ambities en tekende bij Ajax. 'Er waren deze zomer ook clubs in Turkije en Spanje in me geïnteresseerd, daar was het salaris hoger. Ik wil in Amsterdam sportief iets moois bereiken. Ik ben niet naar Ajax gekomen om financiële redenen.'
De onderhandelingen met Ajax gingen snel. 'Ik was met Ajax binnen vier dagen klaar met de onderhandelingen', zegt Poulsen in een interview met Het Parool.
De voetballer woont inmiddels in Oud-Zuid. 'Prachtige buurt', zegt de Deen.
Poulsen blijkt 'een betaman' te zijn. 'Ik heb nog een jaar wiskunde gedaan, maar dat viel samen met mijn doorbraak bij FC Kopenhagen'. Van een vreemde heeft hij zijn wiskundeknobbel niet, zijn vader is hoogleraar wiskunde.
Zijn beste periode heeft hij Sevilla gehad. 'We hadden een geweldig elftal. Met spelers als Dani Alves, Luis Fabiano en Kanoute. We waren hongerig en heel aanvallend. Ik was de controleur van het team.'
Over ploeggenoot Christian Eriksen. 'Hij heeft veel meer talent dan ik en heeft net als ik een goed hoofd. Als Eriksen een goed hoofd blijft houden en zich wil blijven verbeteren, gaat hij een grote carrière tegemoet. Dat is zeker. Hij is veel verder dan ik op mijn twintigste was.'
Blind deed het eind vorig seizoen al goed. Die kan het ook heus wel. Hij wordt onterecht belachelijk gemaakt, maar hij heeft echt wel potentie.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Maar blind doet het ook opeens buitengewoon aardig
..
Hij mist gewoon snelheid.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blind deed het eind vorig seizoen al goed. Die kan het ook heus wel. Hij wordt onterecht belachelijk gemaakt, maar hij heeft echt wel potentie.
jazeker. Sulejmani laat al 4 jaar zien te kort te komen, Boerrigter isnt niet meer na zijn blessure, Babel voldoet in de spits.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je ziet dan wel liever Lukoki op rechts en Sana op links neem ik aan?
Gelukkig moeten we evenveel wedstrijden spelen tot einde seizoen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
Lekker hoor, Twente weet ook weer dat ze nog lang geen kampioen zijn
Sulejmani ziet er niet dik uit, heeft een normaal kapsel en zn schaamhaar op zn kin is weg. Hij isquote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jazeker. Sulejmani laat al 4 jaar zien te kort te komen, Boerrigter isnt niet meer na zijn blessure, Babel voldoet in de spits.
sulejmani is wel constanter ja, in het falen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sulejmani en Derk/Sana. Die laatste 2 zijn allebei even wisselvallig. Sulejmani is baas.
Gelukkig is Ajax de beste.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig moeten we evenveel wedstrijden spelen tot einde seizoen.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
sulejmani is wel constanter ja, in het falen.
Lekker laten gaan die jongen. Leeft ook absoluut niet voor zijn sport.
Ja en hij gaat in de winterstop lekker tekenen bij Valencia omdat Ajax hem niet genoeg geld geeft.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sulejmani ziet er niet dik uit, heeft een normaal kapsel en zn schaamhaar op zn kin is weg. Hij is.
Dat. Het is alleen zonde om De Jong in het middenveld te hebben lopen, maar ondanks dat ik hem daar niet echt goed vind, is hij beter dan Schöne.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jazeker. Sulejmani laat al 4 jaar zien te kort te komen, Boerrigter isnt niet meer na zijn blessure, Babel voldoet in de spits.
ik merk nu al dat met jou een serieuze discussie moeilijk voor mij gaat worden.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sulejmani ziet er niet dik uit, heeft een normaal kapsel en zn schaamhaar op zn kin is weg. Hij is.
Ik vind Sulejmani gewoon beter dan Derk en Sana.quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik merk nu al dat met jou een serieuze discussie moeilijk voor mij gaat worden.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik merk nu al dat met jou een serieuze discussie moeilijk voor mij gaat worden.
schone komt handelingssnelheid tekort. Was een leuk gokje maar gaat het niet worden.quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:t
[..]
Dat. Het is alleen zonde om De Jong in het middenveld te hebben lopen, maar ondanks dat ik hem daar niet echt goed vind, is hij beter dan Schöne.
Hij moet weer eens goed uitgefloten worden, mss speelt die dan weer goedquote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Zonde, maar alsnog iemand die prima in kan vallen in de Eredivisie. Al koop je daar als Ajax geen speler voor.quote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
schone komt handelingssnelheid tekort. Was een leuk gokje maar gaat het niet worden.
toch hoop ik dat Sporkslede of Boccara hem uit de basis gaat spelen. Want dat zou betekenen dat ze voetballend beter zijn dan Poulsen. Al vind ik dat persoonlijk ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan in balbezit echt niet tippen aan Anita maar er staat wel iemand. Hopelijk gaat hij voetballend nog meer toevoegen.
Zelfde hierquote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toch hoop ik dat Sporkslede of Boccara hem uit de basis gaat spelen. Want dat zou betekenen dat ze voetballend beter zijn dan Poulsen. Al vind ik dat persoonlijk ook niet zo moeilijk.
Mijn vorige reactie staat nog steeds. Ook dat zien we nadat we die wedstrijden gespeeld hebben.quote:
Fischer en Denswil ook maar dat kan niet zolang jij Sulejmani erbij wil hebben man.quote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil Andersen, Hoesen en Boccara bij de selectie gvd.
Denswil moet zelf even die mindset krijgen. De kwaliteiten qua voetballend vermogen heeft hij.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denswil moet zelf even die mindset krijgen. De kwaliteiten qua voetballend vermogen heeft hij.
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederlandquote:Op zondag 30 september 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
Twente moet zich ook diep schamen met 34% balbezit en 3 kansen.
quote:Poulsen kwam niet voor het geld naar Amsterdam, maar dat willen we toch nog eens extra onder de aandacht brengen!! Christian Poulsen kon bij andere clubs meer verdienen, maar hij koos deze zomer voor zijn sportieve ambities en tekende bij Ajax. 'Er waren deze zomer ook clubs in Turkije en Spanje in me geïnteresseerd, daar was het salaris hoger. Ik wil in Amsterdam sportief iets moois bereiken. Ik ben niet naar Ajax gekomen om financiële redenen.'
De onderhandelingen met Ajax gingen snel. 'Ik was met Ajax binnen vier dagen klaar met de onderhandelingen', zegt Poulsen in een interview met Het Parool.
De voetballer woont inmiddels in Oud-Zuid. 'Prachtige buurt', zegt de Deen.
Poulsen blijkt 'een betaman' te zijn. 'Ik heb nog een jaar wiskunde gedaan, maar dat viel samen met mijn doorbraak bij FC Kopenhagen'. Van een vreemde heeft hij zijn wiskundeknobbel niet, zijn vader is hoogleraar wiskunde.
Zijn beste periode heeft hij Sevilla gehad. 'We hadden een geweldig elftal. Met spelers als Dani Alves, Luis Fabiano en Kanoute. We waren hongerig en heel aanvallend. Ik was de controleur van het team.'
Over ploeggenoot Christian Eriksen. 'Hij heeft veel meer talent dan ik en heeft net als ik een goed hoofd. Als Eriksen een goed hoofd blijft houden en zich wil blijven verbeteren, gaat hij een grote carrière tegemoet. Dat is zeker. Hij is veel verder dan ik op mijn twintigste was.'
Dit klopt inderdaad, de eerste zes wedstrijden die Twente speelde dit seizoen, waren tegen tegenstanders waarbij het heel raar zou zijn als je er puntverlies tegen zou lijden. Tijdens de eerste echt test, de wedstrijd tegen Ajax, vallen ze al direct door de mand. Nauwelijks balbezit, nauwelijks kansen, zelden overwicht op het veld en het grootste deel van de wedstrijd angstig met 11 man op de eigen helft en zelfs 6 man in de eigen zestien hopend dat ze een punt kunnen meepikken uit Amsterdam. Zeer matige vertoning van Twente.quote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederland_! Ze hadden voor aanvang van deze wedstrijd nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad. En zelfs de wedstrijden die ze wonnen, waren niet hoogstaand. Ik wil die snor nu wel eens horen over het spel van Twente.
Je vergeet blindquote:Op zondag 30 september 2012 03:31 schreef tammepiet het volgende:
Wat een gare pot gezien, haat voor diegene die in minuut 87 al de auto opzoeken.
Ode aan Toby, Babel en Poulsen.
Weer een vleugelloos Ajax gezien...
Dan nog speelde ie goedquote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een kopduel met Chadli volledig verkeerd in, in de 1e helft.
Dat werd de afgelopen twee seizoenen ook gezegd jaquote:Op zondag 30 september 2012 05:38 schreef Kotsdrol het volgende:
PSV word gewoon kampioen, en jullie krijgen gewoon een enorme dip na de winterstop!
quote:Op zondag 30 september 2012 05:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een laf Twente gezien, echt niet normaal. Leek wel een degradatieploeg die op de 0 speelde![]()
Moest wel kiezen he, voor 'm stond er ook eentje vrij. Kon sowieso niet meer bij de bal.quote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een kopduel met Chadli volledig verkeerd in, in de 1e helft.
quote:Op zondag 30 september 2012 05:38 schreef Kotsdrol het volgende:
PSV word gewoon kampioen, en jullie krijgen gewoon een enorme dip na de winterstop!
Er zaten hele goede potten tussen, waaronder de europese wedstrijd. Overdrijven is ook een vak. Met Tadic en Chadli hebben we gewoon een sterke ploeg. Tegen de duitsers speelden we prachtig voetbal onder druk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederland_! Ze hadden voor aanvang van deze wedstrijd nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad. En zelfs de wedstrijden die ze wonnen, waren niet hoogstaand. Ik wil die snor nu wel eens horen over het spel van Twente.
nog ''terecht'' op nummer 1?quote:Op zondag 30 september 2012 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zaten hele goede potten tussen, waaronder de europese wedstrijd. Overdrijven is ook een vak. Met Tadic en Chadli hebben we gewoon een sterke ploeg. Tegen de duitsers speelden we prachtig voetbal onder druk.
Heb gisteren alleen de samenvatting gezien en dat was niet best, zo heb ik Twente dit seizoen nog niet zien spelen.
Ajax terecht gewonnen, Twente terecht nog op nr1.
Doeiquote:Op zondag 30 september 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Gefeliciteerd met de overwinning. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Hopelijk blijft het spannend tot einde seizoen en was dit de les dat we gewoon moeten blijven durven spelen. Adios.
Allebei een makkelijk programma gehad, uiteindelijk zal het toch weer tussen Ajax, Twente en PSV gaan en wie weet mengt Feyenoord zich nog in de strijdquote:Op zondag 30 september 2012 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nog ''terecht'' op nummer 1?
Naar mening hoorde Vitesse nu koploper te staan
Idd Kutrechtquote:Op zondag 30 september 2012 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan volgende week zondag dat walgelijke utrecht inpakken.
ik denk steeds dat ik teveel gezopen heb als ik je user icoontje zie.quote:
Daaar aan de bunnikside. Daar zijn ze elf. Ze maken niemand bang. Alleen zichzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul voelt zich wel ajacied na zijn verloren weddenschap hea
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Daaar aan de bunnikside. Daar zijn ze elf. Ze maken niemand bang. Alleen zichzelf.
quote:Op zondag 30 september 2012 10:37 schreef tammepiet het volgende:
Deze man verdiend ook een plekje hier. Respect.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |