quote:Zaterdag, 29 september 2012 om 08:30
Frank de Boer zou de aandelen Ajax die hij in zijn bezit heeft verkopen, als de club daarbij gebaat is. De hoofdtrainer van de Amsterdammers kocht samen met broer Ronald aandelen, toen de club in mei 1998 de beurs opging. Heden ten dage zijn die aandelen niet veel meer waard.
De Telegraaf lijkt een campagne te zijn begonnen Ajax van de beurs te krijgen en pakt zaterdag uit met een fors stuk daarover. De ochtendkrant vroeg ook De Boer hoe hij denkt over de aanwezigheid van zijn club op effectenbeurs Euronext. Sinds veertien jaar is De Boer zelf mede-aandeelhouder van Ajax. “Ik heb ze nog steeds, eigenlijk alleen voor de ‘heb’”, zegt De Boer over zijn aandelenpakket.
De 112-voudig international is bereid er afstand van te doen. “Ik ga er niet over of Ajax van de beurs gaat en heb er ook geen verstand van. Maar als dit het beste is voor Ajax, verkoop ik ze graag.” Hennie Henrichs, de huidige voorzitter van Ajax, wil niet inhoudelijk reageren op de ideeën die geopperd worden in de krant. “De vereniging zal op voorhand niet reageren op de uitlatingen van Alex Otto in het interview met De Telegraaf”, aldus Henrichs.
Gelukkig is Tadic ook langzaamquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef Ascendancy het volgende:
Al dat "we winnen het wel even".
Het is gewoon een open wedstrijd, waarbij beide teams op papier sterk genoeg zijn om te kunnen winnen.
Ik heb alleen medelijden met Ajax dat Blind tegenover Tadic komt te staan
Wie noemt z'n zoon nou Queensyquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben de complete 2e helft dus met 10 man gespeeld.
mwoah, schuin achterquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is toch niet achter het doel
Maja, 428 present dus
ik ben er alquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef bjanaan het volgende:
(Kop)goaltje van Niklas zelf zal wel leuk zijn voor ze verjaardag.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vandaag zijn Moisander en Keje Molenaar jarig zag ik op mijn VI bazenkalender
Ik en me maat lopen eerst Amsterdam nog even door. Straks naar het home!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er al
maar pak een uur voor het begin de metro denk ik.
Hoiquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:13 schreef HowardBeale het volgende:
[ afbeelding ]
Harde verdedigers.
Vanavond gaan ze saampjes naar Ajax - Twentequote:Op zaterdag 29 september 2012 16:18 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Hoi.
Heeft Lowie lekker koffie?
Hans en Lowie? Geil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond gaan ze saampjes naar Ajax - Twente
Ben benieuwd, hopelijk krijgt hij zijn oude vorm snel weer terug. Vond hem zeer matig spelen vorige wedstrijd.quote:
Hij wacht ook veel te lang met beslissingen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:23 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hopelijk krijgt hij zijn oude vorm snel weer terug. Vond hem zeer matig spelen vorige wedstrijd.
En Babel met zijn 150km/uquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:25 schreef HowardBeale het volgende:
Boerrigter tegen Rosales. Sana tegen Braafheid. Tadic tegen Blind. Chadli tegen van Rijn.
Gatenkaas wedstrijd. 3-3, 4-4. Gokje.
Waar is Vincerusso ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dachten wij hier dat Boerriger nooit meer fit zou worden, speelt 'ie nu meerdere wedstrijden per week (in de basis).
Wel met Injectiesquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dachten wij hier dat Boerriger nooit meer fit zou worden, speelt 'ie nu meerdere wedstrijden per week (in de basis).
Schwalbekoningquote:
Op hem altijd. Hij en Toivonenquote:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 19:32:42Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Sana, Babel, Boerrigter. #ajatwe reageer retweet
Firstrowsports gaat kut, bij Feyenoord nu al. Sopcast lijkt eruit te liggen. Pff, dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef Greedybastard het volgende:
Heeft iemand straks een leuke stream?
wiziwig of rojadirectaquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Firstrowsports gaat kut, bij Feyenoord nu al. Sopcast lijkt eruit te liggen. Pff, dat wordt lastig.
Best wel voorbarig...we zijn nog geen 10 wedstrijden onderweg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |