Dat werd de afgelopen twee seizoenen ook gezegd jaquote:Op zondag 30 september 2012 05:38 schreef Kotsdrol het volgende:
PSV word gewoon kampioen, en jullie krijgen gewoon een enorme dip na de winterstop!
quote:Op zondag 30 september 2012 05:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een laf Twente gezien, echt niet normaal. Leek wel een degradatieploeg die op de 0 speelde![]()
Moest wel kiezen he, voor 'm stond er ook eentje vrij. Kon sowieso niet meer bij de bal.quote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een kopduel met Chadli volledig verkeerd in, in de 1e helft.
quote:Op zondag 30 september 2012 05:38 schreef Kotsdrol het volgende:
PSV word gewoon kampioen, en jullie krijgen gewoon een enorme dip na de winterstop!
Er zaten hele goede potten tussen, waaronder de europese wedstrijd. Overdrijven is ook een vak. Met Tadic en Chadli hebben we gewoon een sterke ploeg. Tegen de duitsers speelden we prachtig voetbal onder druk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederland_! Ze hadden voor aanvang van deze wedstrijd nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad. En zelfs de wedstrijden die ze wonnen, waren niet hoogstaand. Ik wil die snor nu wel eens horen over het spel van Twente.
nog ''terecht'' op nummer 1?quote:Op zondag 30 september 2012 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zaten hele goede potten tussen, waaronder de europese wedstrijd. Overdrijven is ook een vak. Met Tadic en Chadli hebben we gewoon een sterke ploeg. Tegen de duitsers speelden we prachtig voetbal onder druk.
Heb gisteren alleen de samenvatting gezien en dat was niet best, zo heb ik Twente dit seizoen nog niet zien spelen.
Ajax terecht gewonnen, Twente terecht nog op nr1.
Doeiquote:Op zondag 30 september 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Gefeliciteerd met de overwinning. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Hopelijk blijft het spannend tot einde seizoen en was dit de les dat we gewoon moeten blijven durven spelen. Adios.
Allebei een makkelijk programma gehad, uiteindelijk zal het toch weer tussen Ajax, Twente en PSV gaan en wie weet mengt Feyenoord zich nog in de strijdquote:Op zondag 30 september 2012 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nog ''terecht'' op nummer 1?
Naar mening hoorde Vitesse nu koploper te staan
Idd Kutrechtquote:Op zondag 30 september 2012 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan volgende week zondag dat walgelijke utrecht inpakken.
ik denk steeds dat ik teveel gezopen heb als ik je user icoontje zie.quote:
Daaar aan de bunnikside. Daar zijn ze elf. Ze maken niemand bang. Alleen zichzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul voelt zich wel ajacied na zijn verloren weddenschap hea
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Daaar aan de bunnikside. Daar zijn ze elf. Ze maken niemand bang. Alleen zichzelf.
quote:Op zondag 30 september 2012 10:37 schreef tammepiet het volgende:
Deze man verdiend ook een plekje hier. Respect.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |