Daar ben ik ook bang voor ja. Zonde, maar alsnog iemand die prima in kan vallen in de Eredivisie. Al koop je daar als Ajax geen speler voor.quote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
schone komt handelingssnelheid tekort. Was een leuk gokje maar gaat het niet worden.
toch hoop ik dat Sporkslede of Boccara hem uit de basis gaat spelen. Want dat zou betekenen dat ze voetballend beter zijn dan Poulsen. Al vind ik dat persoonlijk ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan in balbezit echt niet tippen aan Anita maar er staat wel iemand. Hopelijk gaat hij voetballend nog meer toevoegen.
Zelfde hierquote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
toch hoop ik dat Sporkslede of Boccara hem uit de basis gaat spelen. Want dat zou betekenen dat ze voetballend beter zijn dan Poulsen. Al vind ik dat persoonlijk ook niet zo moeilijk.
Mijn vorige reactie staat nog steeds. Ook dat zien we nadat we die wedstrijden gespeeld hebben.quote:
Fischer en Denswil ook maar dat kan niet zolang jij Sulejmani erbij wil hebben man.quote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil Andersen, Hoesen en Boccara bij de selectie gvd.
Denswil moet zelf even die mindset krijgen. De kwaliteiten qua voetballend vermogen heeft hij.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denswil moet zelf even die mindset krijgen. De kwaliteiten qua voetballend vermogen heeft hij.
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederlandquote:Op zondag 30 september 2012 00:34 schreef Smoofie het volgende:
Twente moet zich ook diep schamen met 34% balbezit en 3 kansen.
quote:Poulsen kwam niet voor het geld naar Amsterdam, maar dat willen we toch nog eens extra onder de aandacht brengen!! Christian Poulsen kon bij andere clubs meer verdienen, maar hij koos deze zomer voor zijn sportieve ambities en tekende bij Ajax. 'Er waren deze zomer ook clubs in Turkije en Spanje in me geďnteresseerd, daar was het salaris hoger. Ik wil in Amsterdam sportief iets moois bereiken. Ik ben niet naar Ajax gekomen om financiële redenen.'
De onderhandelingen met Ajax gingen snel. 'Ik was met Ajax binnen vier dagen klaar met de onderhandelingen', zegt Poulsen in een interview met Het Parool.
De voetballer woont inmiddels in Oud-Zuid. 'Prachtige buurt', zegt de Deen.
Poulsen blijkt 'een betaman' te zijn. 'Ik heb nog een jaar wiskunde gedaan, maar dat viel samen met mijn doorbraak bij FC Kopenhagen'. Van een vreemde heeft hij zijn wiskundeknobbel niet, zijn vader is hoogleraar wiskunde.
Zijn beste periode heeft hij Sevilla gehad. 'We hadden een geweldig elftal. Met spelers als Dani Alves, Luis Fabiano en Kanoute. We waren hongerig en heel aanvallend. Ik was de controleur van het team.'
Over ploeggenoot Christian Eriksen. 'Hij heeft veel meer talent dan ik en heeft net als ik een goed hoofd. Als Eriksen een goed hoofd blijft houden en zich wil blijven verbeteren, gaat hij een grote carričre tegemoet. Dat is zeker. Hij is veel verder dan ik op mijn twintigste was.'
Dit klopt inderdaad, de eerste zes wedstrijden die Twente speelde dit seizoen, waren tegen tegenstanders waarbij het heel raar zou zijn als je er puntverlies tegen zou lijden. Tijdens de eerste echt test, de wedstrijd tegen Ajax, vallen ze al direct door de mand. Nauwelijks balbezit, nauwelijks kansen, zelden overwicht op het veld en het grootste deel van de wedstrijd angstig met 11 man op de eigen helft en zelfs 6 man in de eigen zestien hopend dat ze een punt kunnen meepikken uit Amsterdam. Zeer matige vertoning van Twente.quote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederland_! Ze hadden voor aanvang van deze wedstrijd nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad. En zelfs de wedstrijden die ze wonnen, waren niet hoogstaand. Ik wil die snor nu wel eens horen over het spel van Twente.
Je vergeet blindquote:Op zondag 30 september 2012 03:31 schreef tammepiet het volgende:
Wat een gare pot gezien, haat voor diegene die in minuut 87 al de auto opzoeken.
Ode aan Toby, Babel en Poulsen.
Weer een vleugelloos Ajax gezien...
Dan nog speelde ie goedquote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een kopduel met Chadli volledig verkeerd in, in de 1e helft.
Dat werd de afgelopen twee seizoenen ook gezegd jaquote:Op zondag 30 september 2012 05:38 schreef Kotsdrol het volgende:
PSV word gewoon kampioen, en jullie krijgen gewoon een enorme dip na de winterstop!
quote:Op zondag 30 september 2012 05:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een laf Twente gezien, echt niet normaal. Leek wel een degradatieploeg die op de 0 speelde![]()
Moest wel kiezen he, voor 'm stond er ook eentje vrij. Kon sowieso niet meer bij de bal.quote:Op zondag 30 september 2012 03:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een kopduel met Chadli volledig verkeerd in, in de 1e helft.
quote:Op zondag 30 september 2012 05:38 schreef Kotsdrol het volgende:
PSV word gewoon kampioen, en jullie krijgen gewoon een enorme dip na de winterstop!
Er zaten hele goede potten tussen, waaronder de europese wedstrijd. Overdrijven is ook een vak. Met Tadic en Chadli hebben we gewoon een sterke ploeg. Tegen de duitsers speelden we prachtig voetbal onder druk.quote:Op zondag 30 september 2012 00:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat hele Twente wordt zwaar overschat. Zogenaamd spelen ze het beste voetbal van Nederland_! Ze hadden voor aanvang van deze wedstrijd nog geen fatsoenlijke tegenstander gehad. En zelfs de wedstrijden die ze wonnen, waren niet hoogstaand. Ik wil die snor nu wel eens horen over het spel van Twente.
nog ''terecht'' op nummer 1?quote:Op zondag 30 september 2012 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zaten hele goede potten tussen, waaronder de europese wedstrijd. Overdrijven is ook een vak. Met Tadic en Chadli hebben we gewoon een sterke ploeg. Tegen de duitsers speelden we prachtig voetbal onder druk.
Heb gisteren alleen de samenvatting gezien en dat was niet best, zo heb ik Twente dit seizoen nog niet zien spelen.
Ajax terecht gewonnen, Twente terecht nog op nr1.
Doeiquote:Op zondag 30 september 2012 08:49 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Gefeliciteerd met de overwinning. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Hopelijk blijft het spannend tot einde seizoen en was dit de les dat we gewoon moeten blijven durven spelen. Adios.
Allebei een makkelijk programma gehad, uiteindelijk zal het toch weer tussen Ajax, Twente en PSV gaan en wie weet mengt Feyenoord zich nog in de strijdquote:Op zondag 30 september 2012 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nog ''terecht'' op nummer 1?
Naar mening hoorde Vitesse nu koploper te staan
Idd Kutrechtquote:Op zondag 30 september 2012 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan volgende week zondag dat walgelijke utrecht inpakken.
ik denk steeds dat ik teveel gezopen heb als ik je user icoontje zie.quote:
Daaar aan de bunnikside. Daar zijn ze elf. Ze maken niemand bang. Alleen zichzelf.quote:Op zondag 30 september 2012 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul voelt zich wel ajacied na zijn verloren weddenschap hea
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Daaar aan de bunnikside. Daar zijn ze elf. Ze maken niemand bang. Alleen zichzelf.
quote:Op zondag 30 september 2012 10:37 schreef tammepiet het volgende:
Deze man verdiend ook een plekje hier. Respect.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |