Ik moest in 't stadion gewoon aan je denken toen Eriksen scoorde... Dus toen ik dat terug las moest ik erg lachen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik moest in 't stadion gewoon aan je denken toen Eriksen scoorde... Dus toen ik dat terug las moest ik erg lachen.
dat.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Broertje van Tyron stuurde me net deze foto;
[ afbeelding ]
Die houden voorlopig hun bek wel weer iddquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
Lekker hoor, Twente weet ook weer dat ze nog lang geen kampioen zijn
XDquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Broertje van Tyron stuurde me net deze foto;
[ afbeelding ]
WAt dacht je van VI danquote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die houden voorlopig hun bek wel weer idd
En maar zeggen dat Ajax en de spelers arrogant zijn
Sjek die Eriksen afzeiktequote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt dacht je van VI dan. Twente zou 10x beter dan Ajax zijn
.
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt dacht je van VI dan. Twente zou 10x beter dan Ajax zijn
.
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'
Aad en Hans welquote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.
Sowieso die hele tafel niet. Alleen Boskamp
Weet wel wat goed voetbal is maar komt elke keer weer terug op zijn lengte en fysieke onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.
Sowieso die hele tafel niet. Alleen Boskamp
"Ja Ajax kan winnen als zij een goede dag hebben en Twente een slechte"quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'
Klopt, daar blijft hij ook op steken. Verder ziet hij niet waar het wel of neit aan ligt als een team niet functioneert.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet wel wat goed voetbal is maar komt elke keer weer terug op zijn lengte en fysieke onzin.
Inzicht heeft hij ook niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daar blijft hij ook op steken. Verder ziet hij niet waar het wel of neit aan ligt als een team niet functioneert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |