Ik moest in 't stadion gewoon aan je denken toen Eriksen scoorde... Dus toen ik dat terug las moest ik erg lachen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik moest in 't stadion gewoon aan je denken toen Eriksen scoorde... Dus toen ik dat terug las moest ik erg lachen.
dat.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Broertje van Tyron stuurde me net deze foto;
[ afbeelding ]
Die houden voorlopig hun bek wel weer iddquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef Tarado het volgende:
Lekker hoor, Twente weet ook weer dat ze nog lang geen kampioen zijn
XDquote:Op zondag 30 september 2012 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Broertje van Tyron stuurde me net deze foto;
[ afbeelding ]
WAt dacht je van VI danquote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die houden voorlopig hun bek wel weer idd
En maar zeggen dat Ajax en de spelers arrogant zijn
Sjek die Eriksen afzeiktequote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt dacht je van VI dan. Twente zou 10x beter dan Ajax zijn
.
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'quote:Op zondag 30 september 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt dacht je van VI dan. Twente zou 10x beter dan Ajax zijn
.
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'
Aad en Hans welquote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.
Sowieso die hele tafel niet. Alleen Boskamp
Vooral Aad, jaquote:
Weet wel wat goed voetbal is maar komt elke keer weer terug op zijn lengte en fysieke onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 00:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft er dan ook totaal geen kijk op.
Sowieso die hele tafel niet. Alleen Boskamp
"Ja Ajax kan winnen als zij een goede dag hebben en Twente een slechte"quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van der Gijp: 'Gelijkspel is het hoogst haalbare voor Ajax.'
Klopt, daar blijft hij ook op steken. Verder ziet hij niet waar het wel of neit aan ligt als een team niet functioneert.quote:Op zondag 30 september 2012 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet wel wat goed voetbal is maar komt elke keer weer terug op zijn lengte en fysieke onzin.
Inzicht heeft hij ook niet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daar blijft hij ook op steken. Verder ziet hij niet waar het wel of neit aan ligt als een team niet functioneert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |