Zo vaak als ik geil ben en privacy heb.quote:
Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Begin bij het 2e plaatje van rij 2
Draaien en plukken, draaien en plukken, en altijd zachtjes en met liefde.quote:
Dat is het altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Toen het nog over sex ging was het drukker
Ik zou er bijna heengaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het altijd.
Voor iedereen die van droogneuken houdt, heb ik goed nieuws.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ie-in-amsterdam.html
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
eindelijk is het dan duidelijk. het aanrecht is het exclusieve recht van de vrouw.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
eindelijk is het dan duidelijk. het aanrecht is het exclusieve recht van de vrouw.
Scherp.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.
jaja, weet ik wel. laat mij nou even gniffelen om mijn eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.
jawel... maar ik verborg het heel goed (dacht ik) maar blijkbaar maakte ik toch wat onnodige "danspasjes" tijdens met lesbeurtquote:
lesbeurt van wat? staat het op foto?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel... maar ik verborg het heel goed (dacht ik) maar blijkbaar maakte ik toch wat onnodige "danspasjes" tijdens met lesbeurt
nee, staat niet op de foto :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
lesbeurt van wat? staat het op foto?
Ik zie jou altijd als een figuur, nooit als een persoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, staat niet op de foto :p
voor mn examen als kynologisch instructeur moest ik vandaag les geven over "honden in het openbaar vervoer" heb heel goed uitgebeeld waar het denkbeeldige raam van de trein zich bevond... denk dak zeer geschikt zou zijn om kinderen les te geven, die waarderen dit soort extra ondersteunende gebaren
tja...en als wat voor figuur..?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd als een figuur, nooit als een persoon.
een stripfiguur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja...en als wat voor figuur..?
alleen dat.... niet eens specifieker...?quote:
nee, want strippen, niet stripboeken. vrijdagmiddagdoordenkertje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen dat.... niet eens specifieker...?
ooooooooh sollie hoor, mn dag begon al vroegquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, want strippen, niet stripboeken. vrijdagmiddagdoordenkertje.
nou, wiske, nog even wachten en dan is het weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooooooh sollie hoor, mn dag begon al vroeg
ghehehe, ik heb geen weekend, morgen en zondag ook examen (3 dagen om 6.45 gaan rijden om op tijd op locatie te zijn....) tis voor t goede doel denk ik danquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, wiske, nog even wachten en dan is het weekend.
jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, ik heb geen weekend, morgen en zondag ook examen (3 dagen om 6.45 gaan rijden om op tijd op locatie te zijn....) tis voor t goede doel denk ik dan
ik ook.... ben echt geen ochtendmens... ben niet chaggo ofzo, maar ben gewoon traag... en mn bed ligt dan net zoooooo lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
jij liever dan ik.
ik haat vroeg opstaan.
dan had je een ander beroep moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook.... ben echt geen ochtendmens... ben niet chaggo ofzo, maar ben gewoon traag... en mn bed ligt dan net zoooooo lekker
ha-ha-haquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had je een ander beroep moeten kiezen.
tsskquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, beddentester had je misschien wel beter gelegen.
tja.. tis maar net wat je lekker vind natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oki oki, ik hou op. vrijdagmiddag heh.
zo eens wat frikandellen halen.
frikandellen vandaag dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja.. tis maar net wat je lekker vind natuurlijk![]()
tjuusquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
frikandellen vandaag dus.
ben niet zo van de friet.
anyway, adios!
Dag friendquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Hi dames en heren van de single most wanted list.
Wat doe je overdag ookalweer? Je had een webshop ofzo herinner ik me?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weekend, maar moet wel gewoon werken
Ik had een telecomwinkel, maar die heb ik niet meer. Maar was geen webshop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe je overdag ookalweer? Je had een webshop ofzo herinner ik me?
Ah dat was het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had een telecomwinkel, maar die heb ik niet meer. Maar was geen webshop.
Nu bezig om iets anders op te zetten.
Het is wel weer in de telecom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah dat was het.
Ok, je wil in het midden laten wat het precies is? En lukt het een beetje?
Okquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weer in de telecom.
We zijn nog in de opstartfase, hopen dat het iets gaat worden.
Ik moet zo fietsen en dan kan ik misschien nog eten voordat ik iets actiefs moet gaan doen.. geen idee wat alleen..quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:57 schreef STING het volgende:
Weekend
Zo eens aan de koffie met een muffin
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moet zo fietsen en dan kan ik misschien nog eten voordat ik iets actiefs moet gaan doen.. geen idee wat alleen..
Gekke dingen![]()
Inkopperquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.
In jouw bed?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef heloef het volgende:
Blegh mijn collega ligt kotsend in bed.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
actief. hmmm. ik kan wel wat bedenken. natuurlijk.
quote:
Scouting?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]het is niet wat jullie denken..
Moet naar een scoutingopkomst![]()
![]()
Whaha winnen winnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Can you light my fire?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]het is niet wat jullie denken..
Moet naar een scoutingopkomst![]()
![]()
Whaha winnen winnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]Nee, wist ik echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft me verbazen
That's Evie for yaquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wist ik echt niet.
Je blijft me verbazen
Rofl zelfs een tijd leiding geweestquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wist ik echt niet.
Je blijft me verbazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Idd, ook zitten koukleumen in een scoutingtentjequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Vastwel![]()
whaha
Maar een manier om er achter te komen he?!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl zelfs een tijd leiding geweest![]()
whaha
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet haar zeker al in een succubus pakje voor je he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderen
Ik was relatief lief.. Zeker enorm lief voor die kereltjes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets voor jou he, een hele groep mannen om te commanderen
Ja ze wou per se deepthroat ik waarschuwde nog. Maar luisteren ho maar.quote:
Eigenlijk zag ik haar gewoon naakt voor mequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Je ziet haar zeker al in een succubus pakje voor je he?
Snap hetquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zag ik haar gewoon naakt voor me
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat begrijpelijk?quote:
Dirty mindquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog wel vermanend toegesproken hè? "En wat vind je nu zelf dat je hiervan geleerd hebt?"quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze wou per se deepthroat ik waarschuwde nog. Maar luisteren ho maar.
Tuurlijk "als ik zeg alleen de kop likken dan moet je ook alleen dat doen mens"quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog wel vermanend toegesproken hè? "En wat vind je nu zelf dat je hiervan geleerd hebt?"
Amaai, dus je hebt niet middels probleemgestuurde vragen haar zelf te fout laten inzien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk "als ik zeg alleen de kop likken dan moet je ook alleen dat doen mens"
Ze heeft haar lesje geleerd voor de volgende keer.
Ik denk dat ze dat na het volkotsen van de wokpan wel doorhad waar het fout ging.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, dus je hebt niet middels probleemgestuurde vragen haar zelf te fout laten inzien?
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zometeen fietsen en een vriend helpen om torchlight 2 goed online te kunnen spelen. Blijkbaar mist ie inloggegevens ofzo. Wou dit gewoon even met jullie delen
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil wel meer vertellen als mensen het boeiend vinden..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!
Ja dat is ook wel een erg interessant onderdeel ervan ja klopt. Het gaat niet alleen om het fietsen an sich maar de ervaring en de sfeer eromheen maken dat het echt een fietstocht wordt. Als ik je de details vertel krijg je kippenvelquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!
Ik denk je stadje in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit? Waar is alle plezier en gein?
Kaneel ik ben een lekkere chick tegengekomen op mijn, mind was blown.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit? Waar is alle plezier en gein?
Dat is vroeg.quote:
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel ik ben een lekkere chick tegengekomen op mijn, mind was blown.
Haar naam begon zeker met een M.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Dan is het sowieso een tof wijf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Ik weet haar naam niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar naam begon zeker met een M.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan is het sowieso een tof wijf.
Ja best wel. Zonde wel.quote:
Niet echt. Beetje saai verder. Heb je weer eens zin om te komen gamen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja best wel. Zonde wel.
Hoe is het dan met jou verder? Nog leuke dingen op de agenda?
Natuurlijk. Ik zal mijn agenda er eens even bij pakken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet echt. Beetje saai verder. Heb je weer eens zin om te komen gamen?
Dat is waar ook. Het is vrijdagavond en mensen met een leven gaan dan uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in SEX
Tenminste, ik denk dat de meesten gewoon stappen zijn of zo
Ja lekker ik mishandel ze regelmatig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi WT. Hoe is het met je toetsenborden?
Als in: aanstaande, of als in iedere week?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
• zondag
• maandag
• dinsdag
• woensdag
Vinden ze dat lekker? Of is het voor je eigen genot?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja lekker ik mishandel ze regelmatig.
Sowieso aanstaande.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in: aanstaande, of als in iedere week?
Dat wordt dan een maandag of een woensdag denk ik. Ik moet even kijken morgen hoe ver ik kom met mijn huiswerk. Laat ik het je morgen weten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sowieso aanstaande.
Volgende week zelfde dagen, behalve zondag.
Lief stemmetje. Platte buik. Mooi lang blond haar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?
Goed bezig heloef.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Lief stemmetje. Platte buik. Mooi lang blond haar.
Is ze lesbisch? Is ze bezet?
Ik heb geprobeerd om The Avengers in het vliegtuig te kijken, maar het beeldscherm was brak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar waar gaan we het dan eens over hebben?
De nieuwe verfilmingen die er aan zitten te komen?
Hobbit, Ant-Man, Deadpool, X-men First Class 2, Superman, Kick-Ass 2, Iron Man 3, Thor 2, Captain America 2.
Hobbit en X-Men lijkt mij wel leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar waar gaan we het dan eens over hebben?
De nieuwe verfilmingen die er aan zitten te komen?
Hobbit, Ant-Man, Deadpool, X-men First Class 2, Superman, Kick-Ass 2, Iron Man 3, Thor 2, Captain America 2.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om The Avengers in het vliegtuig te kijken, maar het beeldscherm was brak.
Ik kijk vooral uit naar Thor 2, gek genoeg. Gaat waarschijnlijk namelijk over de Dark Elves en Malekith.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hobbit en X-Men lijkt mij wel leuk
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
Ja, dat is minder. Maar als ie goed is, koop ik daarvan ook de trilogyquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
[..]
Ik kijk vooral uit naar Thor 2, gek genoeg. Gaat waarschijnlijk namelijk over de Dark Elves en Malekith.
Hobbit baal ik van dat het over 3 delen is uitgesmeerd.
Goed idee. heb jij hem op DVD?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we die eens snel gaan kijken dan denk ik.
Ja, dat kan altijd nog. Maar het is zo'n dun boekje, ik vind het een beetje geldklopperij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is minder. Maar als ie goed is, koop ik daarvan ook de trilogy
Nee, nog niet. Laatste keer dat ik hem zag was hij namelijk nog 22 euro ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Goed idee. heb jij hem op DVD?
Zitten en eten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
Kaneeltje, wat doe jij om zo in shape te blijven?
Heb je de foto van Tijnbrein gezien? Hij heeft alle legosets van LOTR gekocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb helemaal niks met LOTR, behalve dan dat ik de legogame uiteraard ga kopen. Misschien dat ik de films daarna wel ga waarderen, want dat had ik ook met POTC.
Wat een heldquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je de foto van Tijnbrein gezien? Hij heeft alle legosets van LOTR gekocht.
Zeker weten. Het ziet er alleen wel kleiner uit, die grote set van Helms Deep. Viel me een beetje tegen. Al kan het ook komen doordat ik zelf nu groter ben en dus die lego kleiner lijkt.quote:
Lego is ook klein.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker weten. Het ziet er alleen wel kleiner uit, die grote set van Helms Deep. Viel me een beetje tegen. Al kan het ook komen doordat ik zelf nu groter ben en dus die lego kleiner lijkt.
quote:
Kun je moeilijk kwijt. Lijkt me wel tof om dat ooit zelf te bouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik bedoel qua grootte van de sets. Lijken allemaal maar een paar stukjes en het geheel is dan vaan ook nog maar een stuk van een kasteel oid. Waarom geen heel kasteel?
Moet je wel veel van diezelfde steentjes hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kun je moeilijk kwijt. Lijkt me wel tof om dat ooit zelf te bouwen.
Trusten Kaneeltjequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel veel van diezelfde steentjes hebben.
Mijn oogjes vallen trouwens een beetje dicht. Lange week geweest. Slaap lekker en tot binnenkort
Wat raad ik al? Ben je aan het eten?quote:
Nee haha! Tis een beetje doods hier. Iedereen heeft een levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat raad ik al? Ben je aan het eten?
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee haha! Tis een beetje doods hier. Iedereen heeft een leven
behalve ik![]()
Ik in KSCquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me prima in SEX
Haha. Ga jij nog wat wat leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik ook te lurken
Ik denk niet dat m'n vrienden langs gaan komen, ik zou het niet weten. Zal wsl rustig weekendje worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Haha. Ga jij nog wat wat leuks doen dit weekend?
Jep, zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n vrienden langs gaan komen, ik zou het niet weten. Zal wsl rustig weekendje worden.
En jij gaat daten he?
Wat???quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag een knul als reporter gestuurd naar een demonstratie. Saai zou je zeggen maar ze gaan demonstreren doormiddel van droogneuken. Die jongen gaat dag van zijn leven beleven.
Waaaaaaaaat snap je niet?quote:
Met Ron Jeremy?quote:
Nat neuken is wel lekkerder en minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat beeld..IK WOU NET SLAPEN...
[..]
droogneuken
Zekerwetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nat neuken is wel lekkerder en minder pijnlijk.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zekerweten
Waarom zou je het niet weten? Nog maagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Bijna weerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet weten? Nog maagd?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Bijna weer![]()
haha
Is het lang geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Valt best mee... maar opzich is het altijd te lang he?!quote:
Hoeft toch ook niet? Soms overkomt het je en soms niet. Maar als jij geniet van je vrijgezelle bestaan, is dat prima, toch? Kun je liefde en lust wel scheiden of hoort dat voor jou echt bij elkaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt best mee... maar opzich is het altijd te lang he?!
maar ik wil maar niet verliefd worden op iemand.. dan gaat dat niet zo snel gebeuren voorlopig ook
Dat ja en hij moet het zelf ook doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ja en hij moet het zelf ook doen.
Liever bij elkaar en anders nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Soms overkomt het je en soms niet. Maar als jij geniet van je vrijgezelle bestaan, is dat prima, toch? Kun je liefde en lust wel scheiden of hoort dat voor jou echt bij elkaar?
Verder ben ik nooit gekomen.quote:
Ik denk dat ik gewoon ga kijken hoe hij het er vanaf brengt. Altijd lachen.quote:
Kan altijd gebeuren, is niet per definitie verkeerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever bij elkaar en anders niet![]()
Tot het punt dat de hormonen icm alcohol een keer de overhand nemen
same here.. anders bedrieg je jezelf een beetje .. en voelt het altijd een stuk minder goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren, is niet per definitie verkeerd.Although, ik kan het vaak ook niet echt scheiden. Ik moet iemand op zijn minst wel erg leuk vinden.
Klopt, beetje leeg achteraf ... Daarom doe ik dat soort dingen niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
[..]
same here.. anders bedrieg je jezelf een beetje .. en voelt het altijd een stuk minder goed
Ik ga ook zo.... ook vroeg de wekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoien doei
![]()
Ben slapen.. de wekker gaat weer vroeg!
MUhahaha, jij bleef slapen toch vrijdag?quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen een snelle ochtend kusje?
Fijn weekend!
Ik heb de hele nacht wakker gelegen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde uitslapen maar het is mislukt
Dat sucks idd, vandaag ook al veel te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde uitslapen maar het is mislukt
Ja, als dat tot de mogelijkheden behoort dan graagquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MUhahaha, jij bleef slapen toch vrijdag?
De bank en het tweede plekje in het bed zijn al vergeven. Ik heb nog een matras en nog een luchtbed. Komt wel goed dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, als dat tot de mogelijkheden behoort dan graag
Kerel tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:08 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag sowieso weer wekkertje gezet ivm squashen
Zeker, moest werken was al te laat wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen een snelle ochtend kusje?
Fijn weekend!
Lekker he?! zweten in de ochtendquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:31 schreef xFriendx het volgende:
Zo, dat bier er weer uitgezweet met squashen. Prima om zo de ochtend te beginnen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Lekker he?! zweten in de ochtendJa, er zijn inderdaad nog leukere manieren om je ochtend fysiek fijn te beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar squashen is ook leuk als vervanging.
ik heb nog nooooit gesquashtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad nog leukere manieren om je ochtend fysiek fijn te beginnen![]()
Maar squashen is ook leuk als vervanging.
Wel zo verstandig anders ben je die vetjes straks nog kwijtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
ik heb nog nooooit gesquashtlalalalaa
Dus zou het niet weten
Waar is de kans klein op? Kan wel ballen raken hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel zo verstandig anders ben je die vetjes straks nog kwijtHoewel je er wel weer flink van gaat zweten als je aan elkaar gewaagd ben. En die kans is klein als je het nog nooit gedaan hebt (squashen dus)
De kans op flink zweten. Als het niet gelijk op gaat hoef je amper te rennenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar is de kans klein op? Kan wel ballen raken hoormuhaha
doe liever aan contactsport...
Vertel!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De kans op flink zweten. Als het niet gelijk op gaat hoef je amper te rennen
Contactsport, ik las er eerder al wat over in dit topic in de late uurtjes
Ik las over liefde en lust, wel of niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vaak wel, soms niet, in geval van raging hormones en drankquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel!![]()
Ik zweet niet zo snel![]()
Alhoewel net wel een beetje
Komt niet zo vaak voor hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik las over liefde en lust, wel of niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vaak wel, soms niet, in geval van raging hormones en drank
Heel goedquote:
quote:
Heb het jaar al met gemak gehaald ooitquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan wel goed 40 days zonder proberenOok geen eigenhandige handelingen
Dat is echt jezelf martelen.
Een jaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb het jaar al met gemak gehaald ooitValt best mee wat betreft marteling
Op sommige avonden na dan..
Ik krijg zo'n beeld van een woeste Amazonequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]Hebben kerels meestal wel nodig, dat ik dat nuttig in grote hoeveelheden dan.. Anders kunnen ze het niet aan
![]()
Maar onder invloed iets doen wat ik normaal niet zou doen gebeurd niet echt bij mij![]()
Ben wat losbandiger en drukker zonder drank
Jup.. alleen wel een marteling voor je relatie als je dat doetquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n beeld van een woeste Amazone
Ook 6 maanden zonder ook maar iets te doen...damnzquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup.. alleen wel een marteling voor je relatie als je dat doet![]()
Maar goede reden![]()
Whehe Na dat jaar is mn max 6 maanden zonder iets, maar dat ga ik nu nooit meer volhouden misschien..
Mja, 3,5 week ofzow?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:58 schreef Evie het volgende:
[..]ben ik heel niet
hmz.. ok soms wel..
Maar wat is jouw langste periode van geheelonthouding?
Met afgesneden borst en allesquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n beeld van een woeste Amazone
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met afgesneden borst en alles
Ik vond het een hele prestatie ja. Rond die duur werd het te erg. In alles zie je wat lekkers en zoquote:
Een echte amazone snijdt maar één borst af (en dan nog even wat losse eindjes wegbranden), niet beide.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]ik houd ze als je het niet erg vindt.. en als het wel zo is houd ik ze ook liever
Wel tijden gehad dat ik wou dat ik ze niet had idd
Werkt dat echt zo? Bij vrouwen na een jaar ook wel hoor haha, maar zo snel zie ik niet overal wat lekkers inquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vond het een hele prestatie ja. Rond die duur werd het te erg. In alles zie je wat lekkers en zo
Liever niet!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte amazone snijdt maar één borst af (en dan nog even wat losse eindjes wegbranden), niet beide.
Uiteraard heb je heus nog wel 'eisen', het is niet alsof die trol van om de hoek opeens ook do-able is. Maar je spot wel veel meer had ik het ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo? Bij vrouwen na een jaar ook wel hoor haha, maar zo snel zie ik niet overal wat lekkers in
Het ziet er ook niet heel mooi uit, maar de voordelen die je hebt bij boogschieten zijn wel daar natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt dat echt zo? Bij vrouwen na een jaar ook wel hoor haha, maar zo snel zie ik niet overal wat lekkers in
[..]
Liever niet!
Hahaha mannen zuchtquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard heb je heus nog wel 'eisen', het is niet alsof die trol van om de hoek opeens ook do-able is. Maar je spot wel veel meer had ik het idee
Kan je ook gewoon een strakke bh dragen.. Geen problemen met boogschieten hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet heel mooi uit, maar de voordelen die je hebt bij boogschieten zijn wel daar natuurlijk
Ik bedoelde zucht mannenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis mee, zijn heel voorspelbaar
Oh, dat ook jaquote:
Zonder afgesneden borst kan ik ook boogschieten hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh, dat ook ja![]()
(en vrouwen....liefst zonder afgesneden borst...dan gaat ze maar niet boogschieten)
Hmzquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef xFriendx het volgende:
Moet opeens ook aan Robin Hood denken. Evie die met haar boog opkomt voor de onderdrukten.
Ben afgelopen week nog met moeders naar een museum geweest. Zelf gaat ze vrijwel niet weg dus nu ze er even uit was met mij had ze een prima dag, was er helemaal blij mee. En zo werd de wereld weer een beetje beter.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmzis wel een beetje zoals ik ja
![]()
Zou misschien meer voor mezelf moeten doen en levenmja ach.. is ook zo leeg voor alleen jezelf
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben afgelopen week nog met moeders naar een museum geweest. Zelf gaat ze vrijwel niet weg dus nu ze er even uit was met mij had ze een prima dag, was er helemaal blij mee. En zo werd de wereld weer een beetje beter.
Ja, rennenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:20 schreef Evie het volgende:
Zo maar een eindje gaan rennen of iets gaan doen
AAAAAAAH weer hyper![]()
Een half uurtje maar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, rennenEn dan daarna half uur douchen.
huh? Volgens mij heb je t niet goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Middag en tot over een half uurtje
Jij douched meestal maar 3min ofso.quote:
Das powerdouchen.. das wanneer er mensen komen of zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij douched meestal maar 3min ofso.
Met wie ga je samen douchen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Das powerdouchen.. das wanneer er mensen komen of zijnAnders doe ik daar heeeel lang over maar ga nu ook niet alleen douchen ... maar tot over 30 minuutjes
Denk dat ze ging lopen en douchen en dat dit bij elkaar half uurtje is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie ga je samen douchen dan?
Niemandquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met wie ga je samen douchen dan?
Belangrijker is.....zweet je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef Evie het volgende:
10 minuutjes rennen is het geworden dan maar..
In de meeste gevallen ben ik het er 100% mee eensquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef PoliSplash het volgende:
Omdat wie a zegt moet ook b zeggen
nus is het!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef PoliSplash het volgende:
Omdat wie a zegt moet ook b zeggen
In de clip zie je gelukkig op de drum nog de oude naam "Caesars Palace" staan.quote:
Haha WTquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de clip zie je gelukkig op de drum nog de oude naam "Caesars Palace" staan.
Ja slecht natuurlijk. Ik heb net wat gewinkeld en dan kom je er altijd weer berooider uit dan gehoopt. Daarbij heb ik nog een aantal dingen niet maar ik ben wel blij met mijn uitgeprinte papiertjes.quote:
xplainquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja slecht natuurlijk. Ik heb net wat gewinkeld en dan kom je er altijd weer berooider uit dan gehoopt. Daarbij heb ik nog een aantal dingen niet maar ik ben wel blij met mijn uitgeprinte papiertjes.
Whehe gaaf ding.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Mijn collega's gaan me haten.
Wowquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, dat maakt echt een takke herrie, maar is wel gaaf!quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Deze moet je dan hebben als backup klokquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, dat maakt echt een takke herrie, maar is wel gaaf!
Die is ook echt tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze moet je dan hebben als backup klok
WTF :|quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn VLOG kusjesssssssssss
HELDquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn VLOG kusjesssssssssss
Minder vloekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik moet nog wel aan mijn engels werken hihi
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey ik vloek geen een keerS
wat hoort iemand die je probeert te bellen, als je die niet-storen functie aan hebt staan?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
wat hoort iemand die je probeert te bellen, als je die niet-storen functie aan hebt staan?
in gesprek? of meteen voicemail/iets anders?
bij je telefoon instellingen staat wel iets van antwoord met bericht.. dat je dan een bericht stuurt ofzoquote:
bedankt voor de tip, ik zal hier in de toekomst op lettenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
so i like borrowed this manga from iemand uit mn klas.
nee ik weet het al.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
bij je telefoon instellingen staat wel iets van antwoord met bericht.. dat je dan een bericht stuurt ofzo
nee ik heb lekker een ouderequote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt ook uuuuren in de rij staan wachten?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je ondanks je afkomst toch nog een beetje Nederlander
afkomst?quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je ondanks je afkomst toch nog een beetje Nederlander
Wat moet je tegenwoordig dan nog neertellen voor dat stukje techniek?quote:
45 per maand en 100 bijbetalen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat moet je tegenwoordig dan nog neertellen voor dat stukje techniek?
24quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel maandjes zit je aan dit contract vast?
Apple heeft TV's tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
nouja de 4s is wel relax. draadloos naar appletv bijv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |