Ja best wel. Zonde wel.quote:
Niet echt. Beetje saai verder. Heb je weer eens zin om te komen gamen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja best wel. Zonde wel.
Hoe is het dan met jou verder? Nog leuke dingen op de agenda?
Natuurlijk. Ik zal mijn agenda er eens even bij pakken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet echt. Beetje saai verder. Heb je weer eens zin om te komen gamen?
Dat is waar ook. Het is vrijdagavond en mensen met een leven gaan dan uit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in SEX
Tenminste, ik denk dat de meesten gewoon stappen zijn of zo
Ja lekker ik mishandel ze regelmatig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi WT. Hoe is het met je toetsenborden?
Als in: aanstaande, of als in iedere week?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
• zondag
• maandag
• dinsdag
• woensdag
Vinden ze dat lekker? Of is het voor je eigen genot?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja lekker ik mishandel ze regelmatig.
Sowieso aanstaande.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in: aanstaande, of als in iedere week?
Dat wordt dan een maandag of een woensdag denk ik. Ik moet even kijken morgen hoe ver ik kom met mijn huiswerk. Laat ik het je morgen weten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sowieso aanstaande.
Volgende week zelfde dagen, behalve zondag.
Lief stemmetje. Platte buik. Mooi lang blond haar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Goed bezig heloef.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Lief stemmetje. Platte buik. Mooi lang blond haar.
Is ze lesbisch? Is ze bezet?
Ik heb geprobeerd om The Avengers in het vliegtuig te kijken, maar het beeldscherm was brak.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar waar gaan we het dan eens over hebben?
De nieuwe verfilmingen die er aan zitten te komen?
Hobbit, Ant-Man, Deadpool, X-men First Class 2, Superman, Kick-Ass 2, Iron Man 3, Thor 2, Captain America 2.
Hobbit en X-Men lijkt mij wel leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar waar gaan we het dan eens over hebben?
De nieuwe verfilmingen die er aan zitten te komen?
Hobbit, Ant-Man, Deadpool, X-men First Class 2, Superman, Kick-Ass 2, Iron Man 3, Thor 2, Captain America 2.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om The Avengers in het vliegtuig te kijken, maar het beeldscherm was brak.
Ik kijk vooral uit naar Thor 2, gek genoeg. Gaat waarschijnlijk namelijk over de Dark Elves en Malekith.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hobbit en X-Men lijkt mij wel leuk
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
Ja, dat is minder. Maar als ie goed is, koop ik daarvan ook de trilogyquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je hem nog niet gezien?
[..]
Ik kijk vooral uit naar Thor 2, gek genoeg. Gaat waarschijnlijk namelijk over de Dark Elves en Malekith.
Hobbit baal ik van dat het over 3 delen is uitgesmeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |