Zo vaak als ik geil ben en privacy heb.quote:
Ik zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Begin bij het 2e plaatje van rij 2
Draaien en plukken, draaien en plukken, en altijd zachtjes en met liefde.quote:
Dat is het altijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Toen het nog over sex ging was het drukker
Ik zou er bijna heengaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het altijd.
Voor iedereen die van droogneuken houdt, heb ik goed nieuws.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ie-in-amsterdam.html
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
eindelijk is het dan duidelijk. het aanrecht is het exclusieve recht van de vrouw.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-in-huishouden.html
eindelijk is het dan duidelijk. het aanrecht is het exclusieve recht van de vrouw.
Scherp.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.
jaja, weet ik wel. laat mij nou even gniffelen om mijn eigen interpretatie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het zegt alleen dat vrouwen die het hele huishouden doen het niet kunnen veroorloven om te scheiden omdat ze qua werk niks kunnen.
jawel... maar ik verborg het heel goed (dacht ik) maar blijkbaar maakte ik toch wat onnodige "danspasjes" tijdens met lesbeurtquote:
lesbeurt van wat? staat het op foto?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel... maar ik verborg het heel goed (dacht ik) maar blijkbaar maakte ik toch wat onnodige "danspasjes" tijdens met lesbeurt
nee, staat niet op de foto :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
lesbeurt van wat? staat het op foto?
Ik zie jou altijd als een figuur, nooit als een persoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, staat niet op de foto :p
voor mn examen als kynologisch instructeur moest ik vandaag les geven over "honden in het openbaar vervoer" heb heel goed uitgebeeld waar het denkbeeldige raam van de trein zich bevond... denk dak zeer geschikt zou zijn om kinderen les te geven, die waarderen dit soort extra ondersteunende gebaren
tja...en als wat voor figuur..?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd als een figuur, nooit als een persoon.
een stripfiguur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja...en als wat voor figuur..?
alleen dat.... niet eens specifieker...?quote:
nee, want strippen, niet stripboeken. vrijdagmiddagdoordenkertje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen dat.... niet eens specifieker...?
ooooooooh sollie hoor, mn dag begon al vroegquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, want strippen, niet stripboeken. vrijdagmiddagdoordenkertje.
nou, wiske, nog even wachten en dan is het weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooooooh sollie hoor, mn dag begon al vroeg
ghehehe, ik heb geen weekend, morgen en zondag ook examen (3 dagen om 6.45 gaan rijden om op tijd op locatie te zijn....) tis voor t goede doel denk ik danquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, wiske, nog even wachten en dan is het weekend.
jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe, ik heb geen weekend, morgen en zondag ook examen (3 dagen om 6.45 gaan rijden om op tijd op locatie te zijn....) tis voor t goede doel denk ik dan
ik ook.... ben echt geen ochtendmens... ben niet chaggo ofzo, maar ben gewoon traag... en mn bed ligt dan net zoooooo lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
jij liever dan ik.
ik haat vroeg opstaan.
dan had je een ander beroep moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook.... ben echt geen ochtendmens... ben niet chaggo ofzo, maar ben gewoon traag... en mn bed ligt dan net zoooooo lekker
ha-ha-haquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan had je een ander beroep moeten kiezen.
tsskquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, beddentester had je misschien wel beter gelegen.
tja.. tis maar net wat je lekker vind natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oki oki, ik hou op. vrijdagmiddag heh.
zo eens wat frikandellen halen.
frikandellen vandaag dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja.. tis maar net wat je lekker vind natuurlijk![]()
tjuusquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
frikandellen vandaag dus.
ben niet zo van de friet.
anyway, adios!
Dag friendquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Hi dames en heren van de single most wanted list.
Wat doe je overdag ookalweer? Je had een webshop ofzo herinner ik me?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weekend, maar moet wel gewoon werken
Ik had een telecomwinkel, maar die heb ik niet meer. Maar was geen webshop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe je overdag ookalweer? Je had een webshop ofzo herinner ik me?
Ah dat was het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had een telecomwinkel, maar die heb ik niet meer. Maar was geen webshop.
Nu bezig om iets anders op te zetten.
Het is wel weer in de telecom.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah dat was het.
Ok, je wil in het midden laten wat het precies is? En lukt het een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |