MUhahaha, jij bleef slapen toch vrijdag?quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen een snelle ochtend kusje?
Fijn weekend!
Ik heb de hele nacht wakker gelegen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde uitslapen maar het is mislukt
Dat sucks idd, vandaag ook al veel te vroeg wakkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde uitslapen maar het is mislukt
Ja, als dat tot de mogelijkheden behoort dan graagquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MUhahaha, jij bleef slapen toch vrijdag?
De bank en het tweede plekje in het bed zijn al vergeven. Ik heb nog een matras en nog een luchtbed. Komt wel goed dus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, als dat tot de mogelijkheden behoort dan graag
Kerel tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:08 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag sowieso weer wekkertje gezet ivm squashen
Zeker, moest werken was al te laat wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen een snelle ochtend kusje?
Fijn weekend!
Lekker he?! zweten in de ochtendquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:31 schreef xFriendx het volgende:
Zo, dat bier er weer uitgezweet met squashen. Prima om zo de ochtend te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Lekker he?! zweten in de ochtendJa, er zijn inderdaad nog leukere manieren om je ochtend fysiek fijn te beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar squashen is ook leuk als vervanging.
ik heb nog nooooit gesquashtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, er zijn inderdaad nog leukere manieren om je ochtend fysiek fijn te beginnen![]()
Maar squashen is ook leuk als vervanging.
Wel zo verstandig anders ben je die vetjes straks nog kwijtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
ik heb nog nooooit gesquashtlalalalaa
Dus zou het niet weten
Waar is de kans klein op? Kan wel ballen raken hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel zo verstandig anders ben je die vetjes straks nog kwijtHoewel je er wel weer flink van gaat zweten als je aan elkaar gewaagd ben. En die kans is klein als je het nog nooit gedaan hebt (squashen dus)
De kans op flink zweten. Als het niet gelijk op gaat hoef je amper te rennenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar is de kans klein op? Kan wel ballen raken hoormuhaha
doe liever aan contactsport...
Vertel!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De kans op flink zweten. Als het niet gelijk op gaat hoef je amper te rennen
Contactsport, ik las er eerder al wat over in dit topic in de late uurtjes
Ik las over liefde en lust, wel of niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vaak wel, soms niet, in geval van raging hormones en drankquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Vertel!![]()
Ik zweet niet zo snel![]()
Alhoewel net wel een beetje
Komt niet zo vaak voor hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik las over liefde en lust, wel of niet onlosmakelijk met elkaar verbonden. Vaak wel, soms niet, in geval van raging hormones en drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |