Wat???quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag een knul als reporter gestuurd naar een demonstratie. Saai zou je zeggen maar ze gaan demonstreren doormiddel van droogneuken. Die jongen gaat dag van zijn leven beleven.
Waaaaaaaaat snap je niet?quote:
Met Ron Jeremy?quote:
Nat neuken is wel lekkerder en minder pijnlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat beeld..IK WOU NET SLAPEN...
[..]
droogneuken
Zekerwetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nat neuken is wel lekkerder en minder pijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zekerweten
Waarom zou je het niet weten? Nog maagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Bijna weerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet weten? Nog maagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Bijna weer![]()
haha
Is het lang geleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Valt best mee... maar opzich is het altijd te lang he?!quote:
Hoeft toch ook niet? Soms overkomt het je en soms niet. Maar als jij geniet van je vrijgezelle bestaan, is dat prima, toch? Kun je liefde en lust wel scheiden of hoort dat voor jou echt bij elkaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt best mee... maar opzich is het altijd te lang he?!
maar ik wil maar niet verliefd worden op iemand.. dan gaat dat niet zo snel gebeuren voorlopig ook
Dat ja en hij moet het zelf ook doen.quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ja en hij moet het zelf ook doen.
Liever bij elkaar en anders nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Soms overkomt het je en soms niet. Maar als jij geniet van je vrijgezelle bestaan, is dat prima, toch? Kun je liefde en lust wel scheiden of hoort dat voor jou echt bij elkaar?
Verder ben ik nooit gekomen.quote:
Ik denk dat ik gewoon ga kijken hoe hij het er vanaf brengt. Altijd lachen.quote:
Kan altijd gebeuren, is niet per definitie verkeerd.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever bij elkaar en anders niet![]()
Tot het punt dat de hormonen icm alcohol een keer de overhand nemen
same here.. anders bedrieg je jezelf een beetje .. en voelt het altijd een stuk minder goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren, is niet per definitie verkeerd.Although, ik kan het vaak ook niet echt scheiden. Ik moet iemand op zijn minst wel erg leuk vinden.
Klopt, beetje leeg achteraf ... Daarom doe ik dat soort dingen niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
[..]
same here.. anders bedrieg je jezelf een beetje .. en voelt het altijd een stuk minder goed
Ik ga ook zo.... ook vroeg de wekkerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoien doei
![]()
Ben slapen.. de wekker gaat weer vroeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |